Ga naar inhoud

Iwb : 18 september 2018 : Dr. Lichtenegger : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Yvie:

Neej dat ga ik voor die tijd nog wel ff doen!

Ja, niet vergeten hoor! Ik had al eerder eentje gemaakt met een shirt aan, zonder en met bh, en de foto met bikini heb ik (mn man)heel vroeg in de ochtend gemaakt net voordat we naar de kliniek gingen voor de operatie. Hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste Reactie
8 uur geleden zei vuurzonnetje:

@Jesssi Ik ben dus compleet vergeten before fotos te maken!!! Baal er ontzeeeeeettend van aangezien ik ook geen random boobiefoto heb in mn galerij (waarom zou dat zijn) :45: Maarja beter vergeten hoe ze waren dan xD 

Oh echt? Misschien kun je bij de kliniek nog de foto’s opvragen? Als aandenken :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 9/27/2018 at 3:39 PM, Iwb said:

Me happy! Alleen volgend jaar wel een nieuwe bikibi kopen... voor in de tuin is te prima maar anders is ie toch wat te klein ;) 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Wauw, wat een verschil, super zeg!! Hoe is het inmiddels met jou en je nieuwe aanwinsten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Blondie.:

 

Wauw, wat een verschil, super zeg!! Hoe is het inmiddels met jou en je nieuwe aanwinsten?

Hihi! Goed hoor! Dankjewel

ben dinsdag 2 weken po. Voel me nu goed, op wel nog wat pijntjes na, maar is wel goed te doen. Alleen verveel ik me nogal zo overdag... misschien komende week weer wat werk oppakken, voorzichtig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zit nu toch wel best een verschil tussen links er rechts. (Mijn) rechts is al een stukje verder met zakken. Zou het kunnen zijn omdat ik rechtshandig ben? Neem aan dat links ook nog wel bijtrekt... morgen eens kijken wat de arts ervan zegt. Moet dan op controle

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Iwb:

Er zit nu toch wel best een verschil tussen links er rechts. (Mijn) rechts is al een stukje verder met zakken. Zou het kunnen zijn omdat ik rechtshandig ben? Neem aan dat links ook nog wel bijtrekt... morgen eens kijken wat de arts ervan zegt. Moet dan op controle

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Mooi veranderd alweer! Ook begreep dat je het als twee losse operaties moet zien. De ene kan eerder zakken/ herstellen als de ander. Maar je ziet ze zakken. Prachtige mast bij je :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Iwb:

Er zit nu toch wel best een verschil tussen links er rechts. (Mijn) rechts is al een stukje verder met zakken. Zou het kunnen zijn omdat ik rechtshandig ben? Neem aan dat links ook nog wel bijtrekt... morgen eens kijken wat de arts ervan zegt. Moet dan op controle

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Mooi! Die bikini staat je ook goed! Ik had een paar maanden terug een bikini gekocht en weet nog wel wat ik er tientallen gepast had, moest bijna janken echt niks stond mooi. Maar weet wel zeker degene die ik uiteindelijk gekocht heb zal wel niet meer passen haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Jesssi:

Mooi veranderd alweer! Ook begreep dat je het als twee losse operaties moet zien. De ene kan eerder zakken/ herstellen als de ander. Maar je ziet ze zakken. Prachtige mast bij je :) 

Oh, ja, dat is natuurlijk ook wel zo. Het zijn twee aparte dingen :lol: hihi

dankjewel. Begin er echt steeds blijer van te worden. Niet dat ik er niet blij mee was maar toch. Tis toch best een operatie waarvan je moet herstellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Stephh90:

Mooi! Die bikini staat je ook goed! Ik had een paar maanden terug een bikini gekocht en weet nog wel wat ik er tientallen gepast had, moest bijna janken echt niks stond mooi. Maar weet wel zeker degene die ik uiteindelijk gekocht heb zal wel niet meer passen haha. 

Thanx! 

Heel herkenbaar! Ik wilde eigenlijk geen triangel maar iets wat meer vorm gaf. Heel veel gepast maar nike zat. Kwam dus ook omdat ik ben afgevallen en er dus bar weinig over was alleen wel een omvang van 80. Zie dan maar eens iets te vinden. Toen zag ik deze. Wel een triangel maar vond em zo leuk! Met zo extra shortje erbij. De touwtjes op mn rug zijn wel wat kort omdat ik natuurlijk wel een klein maatje moest kiezen. Maar deze is nu ook wel wat aan de kleine kant hihi! 

Maar nu kan ik straks gewoon uit zo veel meer bikini’s kiezen omdat ik een veel gangbaardere maat heb dat ik zeker weet dat ik een leuke vervanger vind

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Iwb:

Oh, ja, dat is natuurlijk ook wel zo. Het zijn twee aparte dingen :lol: hihi

dankjewel. Begin er echt steeds blijer van te worden. Niet dat ik er niet blij mee was maar toch. Tis toch best een operatie waarvan je moet herstellen

Snap ik best hoor, het is ook niet niks allemaal nee. 

Nog twee nachtjes en dan ben ik

aan de beurt.

Ik heb ook een lege bikini voor foto gemaakt. Kan niet wachten op de after :) 

Ps mast is maat Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Jesssi:

Snap ik best hoor, het is ook niet niks allemaal nee. 

Nog twee nachtjes en dan ben ik

aan de beurt.

Ik heb ook een lege bikini voor foto gemaakt. Kan niet wachten op de after :) 

Ps mast is maat Haha

Jaaa, weet ik! Dinsdag :D dat had ik onthouden. Word je al een beetje zenuwachtig of ben je een koele kikker ;) teennagels al geknipt? Bedden verschoond? Badkamer geschrobd? Ramen gewassen? Haha

maat begreep ik al hihi

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Iwb:

Jaaa, weet ik! Dinsdag :D dat had ik onthouden. Word je al een beetje zenuwachtig of ben je een koele kikker ;) teennagels al geknipt? Bedden verschoond? Badkamer geschrobd? Ramen gewassen? Haha

maat begreep ik al hihi

 

Ja begin wel zenuwen te krijgen ja. Maar ik heb er ook zin in! 

Baal wel van het tijdstip qua nuchter blijven maar het is niet anders.

Teennagels nog doen ja, en nog extra scheren van de oksels en benen morgen, rest is afgevinkt.hihi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Iwb:

Jaaa, weet ik! Dinsdag :D dat had ik onthouden. Word je al een beetje zenuwachtig of ben je een koele kikker ;) teennagels al geknipt? Bedden verschoond? Badkamer geschrobd? Ramen gewassen? Haha

maat begreep ik al hihi

 

Ja begin wel zenuwen te krijgen ja. Maar ik heb er ook zin in! 

Baal wel van het tijdstip qua nuchter blijven maar het is niet anders.

Teennagels nog doen ja, en nog extra scheren van de oksels en benen morgen, rest is afgevinkt.hihi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Jesssi:

Ja begin wel zenuwen te krijgen ja. Maar ik heb er ook zin in! 

Baal wel van het tijdstip qua nuchter blijven maar het is niet anders.

Teennagels nog doen ja, en nog extra scheren van de oksels en benen morgen, rest is afgevinkt.hihi 

Hihi! Oksels had ik ook gedaan, maar inmiddels... haha

weetje, eigenlijk is de operatie zelf alleen t infuus, bij de rest slaap je

het is juist als je wakker wordt. Dan begint t pas ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Iwb:

Hihi! Oksels had ik ook gedaan, maar inmiddels... haha

weetje, eigenlijk is de operatie zelf alleen t infuus, bij de rest slaap je

het is juist als je wakker wordt. Dan begint t pas ;) 

Ja dat vroeg ik mij idd af.. die oksels.. dat lukt/mag natuurlijk na de operatie niet. :wacko:

De boel dus lekker laten woekeren daarna? 

Ach ja je kan toch niet met de armen omhoog dus niemand die het ziet Haha.

Infuus vind ik niet heel fijn nee, geen goeie ervaring mee. Maar daardoor kan het alleen maar meevallen ;) 

Any way we gaan het meemaken, laat het nu maar dinsdag zijn :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-8-2018 om 21:30 zei An1977:

Ja, ik mag 10 oktober bij Velthuis kliniek. Heel veel zin in, maar o zo spannend!!

Spannend, ik ga een dagje later bij velthuis kliniek. Komt nu wel heel dichtbij he! Succes alvast en hopelijk een voorspoedig herstel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Jesssi:

Ja dat vroeg ik mij idd af.. die oksels.. dat lukt/mag natuurlijk na de operatie niet. :wacko:

De boel dus lekker laten woekeren daarna? 

Ach ja je kan toch niet met de armen omhoog dus niemand die het ziet Haha.

Infuus vind ik niet heel fijn nee, geen goeie ervaring mee. Maar daardoor kan het alleen maar meevallen ;) 

Any way we gaan het meemaken, laat het nu maar dinsdag zijn :) 

Nou, ik heb toevallig gisteren een poging gedaan om te scheren. Maar idd, je armen mogen toch niet omhoog ;) 

bij mij hebben ze een keer in/tegen een pees aangeprikt bij t infuus. Dat deed echt mega zeer! Alsof ze met een mes heel mn hand en vinger open trok. 3 weken een rotgevoel gehad. Maar ik had het aangegeven en die vrouw deed het bij mij heel goed en ze stelde me gerust. Maar doen t ook vaak, die ik had denk ik niet zo. Dat scheelt ook wel natuurlijk. 

 

Nog ééén nachtje!!!! :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Iwb:

Nou, ik heb toevallig gisteren een poging gedaan om te scheren. Maar idd, je armen mogen toch niet omhoog ;) 

bij mij hebben ze een keer in/tegen een pees aangeprikt bij t infuus. Dat deed echt mega zeer! Alsof ze met een mes heel mn hand en vinger open trok. 3 weken een rotgevoel gehad. Maar ik had het aangegeven en die vrouw deed het bij mij heel goed en ze stelde me gerust. Maar doen t ook vaak, die ik had denk ik niet zo. Dat scheelt ook wel natuurlijk. 

 

Nog ééén nachtje!!!! :D 

Ach ja en het is geen hoogzomer gelukkig ;) 

ja morgen boobday!! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo blij! Voorheen hoefde ik zo’n topje echt niet aan te doen. 

Het is een sport bh van de hema, maar geen hele stevige. Er zitten van die driehoekjes in net als in een triangel bikini. Dus alleen een dun laagje dat het niet doorschijnt. 

Vind em zo mooi zitten :wub:

en je kan er van bovenaf inkijken hihi! Zo blij met mn nieuwe boobies! :33:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Iwb:

Zo blij! Voorheen hoefde ik zo’n topje echt niet aan te doen. 

Het is een sport bh van de hema, maar geen hele stevige. Er zitten van die driehoekjes in net als in een triangel bikini. Dus alleen een dun laagje dat het niet doorschijnt. 

Vind em zo mooi zitten :wub:

en je kan er van bovenaf inkijken hihi! Zo blij met mn nieuwe boobies! :33:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Jaaaa geweldig meis, ik ken het gevoel.. kan niet wachten om te shoppen :) prachtig meis xxXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Jesssi:

Jaaaa geweldig meis, ik ken het gevoel.. kan niet wachten om te shoppen :) prachtig meis xxXx

 

^_^ dankjewel! 

Ik ben (morgen) op de helft! :D nog even volhouden dus... jij kan het ook! Hihi

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.