Iwb

Iwb : 18 september 2018 : Dr. Lichtenegger : Bergman Clinics

Recommended Posts

Hoi allemaal

ik heb me zojuist hier aangemeld. 

Ik heb een a-cup en was er nooit tevreden mee. Nu na een aantal kilo te zijn afgevallen is er niet meer zo veel van over. Mijn bh’s gapen... 

eindelijk de stap gezet dat ik een borstvergroting wil. Al zei ik het al jaren... 

nu de knoop doorgehakt en maandag mijn eerste afspraak. Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat!

Hoi hoi, hier hetzelfde.

Ik ben er ook al mee bezig vanaf

mijn puberteit (nu bijna 38) en ook een A cupje:-(

Toevallig ook maandag mijn eerste consult.

Spannend he?

Waar ga jij en heb je meer consulten gepland? 

Groetjes

Ik weet niet of je mijn eerdere berichtje al had gelezen? Ik ga vanmiddag voor het eerst.

Hoe ging je consult en waar was het?

Oh leuk! Spannend! 

Consult ging goed. Fijn gevoel erbij. Concreet en duidelijk. Ik ben bij bergman geweest. Ben benieuwd bij jou!

Hoi hoi, ik heb een fijn consult gehad met Laura.

Ze adviseerde 340/390 dual plane anatomisch.

Erg lastig die maten pff

In zo een licht gekleurd shirt lijkt alles snel groot..

Zondag naar boerhaave, ben benieuwd of de adviezen ongeveer gelijk zijn. Foto’s hieronder, bovenste  390 onderste 340.

Ja, twijfelde ook een beetje over de maat. Had geloof ik eerst een C, vond het al wel mooier, maar wilde graag ook nog een maatje groter zien. Vind het ook zo zonde als t uiteindelijk niet zoveel scheelt. Maar mega hoeft ook weer niet. Maar mijn man zei ook meteen dat dit wel mooi stond. En de arts vond ook dat het mooi staat bij mijn lichaam. Had misschien nog wel even met mijn eigen shirt moeten passen, dan zie je het wat normalen dan zo’n soort correctiehemd... 

ik heb eigenlijk niet gedacht om ergens anders nog een consult te doen. Zou dat nodig zijn denk je?

bij mij ook dual plane anatomisch. 400 cc

Ik ga zelf zoiezo nog een keer terug om te passen.

En dan met verschillende kleding.

Je mag altijd extra passen, misschien voor jou eigen gevoel ook goed om nog eens te doen.

En over de consulten, ik vind het persoonlijk fijn om meerdere af te gaan en kijken bij wie je gevoel ook het beste is.

Dat moet iedereen voor zich weten natuurlijk.

Als jij je goed voelt bij 1 consult is dat helemaal prima toch, jou

lijf, jou keuze.

Ja, denk dat ik dat ook nog wel een keertje wil doen. Even 2 jurkjes meenemen ofzo. 

Ik twijfel niet erg, maar wil wel graag de juiste keuze maken. 

Ik denk dat ik het niet nodig vind om elders te kijken, maar dat moet ik ook nog wel even overwegen. 

T spookt wel de hele tijd door mn hoofd zeg... beetje onwerkelijk nog dat het nu toch allemaal doorgaat. Heb t al heel lang geroepen, maar nooit echt serieus. Maar nu was ik er echt klaar mee. Op vakantie ook, meiden van 13 hebben nog meer... 

nu moet je niet naar anderen kijken, maar toch. Ik ben er zo ook niet happy mee

Doen waar jij je goed bij voelt, dat is het belangrijkste!

Meiden, is het oké als ik met jullie mee lees? Ik ben net 39 en ook een a-cupje..

Jessi, welke kliniek ben jij geweest? En lwb jij was dus bij Bergman. Ik twijfel tussen Bergman en Velthuis.

Wat je zegt lwb, mijn nichtje van 13 heeft nog meer dan ik heb... dan wordt je echt even met je neus op de feiten gedrukt. En idd al die jonge meiden op vakantie... voel me dan nog ongemakkelijker in bikini.

Groetjes!

Hoi ja natuurlijk! Ik ben bij Velthuis geweest bij Laura zaal, info hierboven qua advies.

Voor wat extra oriënteren ga ik zondag nog op consult bij boerhaeve bij dr van der weij.

Ik zou gewoon bij alletwee gaan, en kijken waar je gevoel beter bij is.

Hou je ons op de hoogte? Groetjes

• Upvote 1

Hey meiden, mag ik met jullie meelezen? Nog niet heel actief hier, dus daar wil ik verandering in brengen. 

Fijn dat jullie een fijn consult hebben gehad! Hebben jullie ook al een datum? 

Groetjes!

Van mij wel hoor:-)

Ik heb een optie bij Velthuis kliniek op 8 okt.

En zondag ga ik bij boerhaeve op consult.

Ben je zelf al op consult geweest?

groetjes