Ga naar inhoud

Iwb : 18 september 2018 : Dr. Lichtenegger : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal

ik heb me zojuist hier aangemeld. 

Ik heb een a-cup en was er nooit tevreden mee. Nu na een aantal kilo te zijn afgevallen is er niet meer zo veel van over. Mijn bh’s gapen... 

eindelijk de stap gezet dat ik een borstvergroting wil. Al zei ik het al jaren... 

nu de knoop doorgehakt en maandag mijn eerste afspraak. Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 18-8-2018 om 10:58 zei Iwb:

Hoi allemaal

ik heb me zojuist hier aangemeld. 

Ik heb een a-cup en was er nooit tevreden mee. Nu na een aantal kilo te zijn afgevallen is er niet meer zo veel van over. Mijn bh’s gapen... 

eindelijk de stap gezet dat ik een borstvergroting wil. Al zei ik het al jaren... 

nu de knoop doorgehakt en maandag mijn eerste afspraak. Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat!

Ik weet niet of je mijn eerdere berichtje al had gelezen? Ik ga vanmiddag voor het eerst.

Hoe ging je consult en waar was het?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Iwb:

Oh leuk! Spannend! 

Consult ging goed. Fijn gevoel erbij. Concreet en duidelijk. Ik ben bij bergman geweest. Ben benieuwd bij jou!

Hoi hoi, ik heb een fijn consult gehad met Laura.

Ze adviseerde 340/390 dual plane anatomisch.

Erg lastig die maten pff

In zo een licht gekleurd shirt lijkt alles snel groot..

Zondag naar boerhaave, ben benieuwd of de adviezen ongeveer gelijk zijn. Foto’s hieronder, bovenste  390 onderste 340.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, twijfelde ook een beetje over de maat. Had geloof ik eerst een C, vond het al wel mooier, maar wilde graag ook nog een maatje groter zien. Vind het ook zo zonde als t uiteindelijk niet zoveel scheelt. Maar mega hoeft ook weer niet. Maar mijn man zei ook meteen dat dit wel mooi stond. En de arts vond ook dat het mooi staat bij mijn lichaam. Had misschien nog wel even met mijn eigen shirt moeten passen, dan zie je het wat normalen dan zo’n soort correctiehemd... 

ik heb eigenlijk niet gedacht om ergens anders nog een consult te doen. Zou dat nodig zijn denk je?

bij mij ook dual plane anatomisch. 400 cc

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Iwb:

Ja, twijfelde ook een beetje over de maat. Had geloof ik eerst een C, vond het al wel mooier, maar wilde graag ook nog een maatje groter zien. Vind het ook zo zonde als t uiteindelijk niet zoveel scheelt. Maar mega hoeft ook weer niet. Maar mijn man zei ook meteen dat dit wel mooi stond. En de arts vond ook dat het mooi staat bij mijn lichaam. Had misschien nog wel even met mijn eigen shirt moeten passen, dan zie je het wat normalen dan zo’n soort correctiehemd... 

ik heb eigenlijk niet gedacht om ergens anders nog een consult te doen. Zou dat nodig zijn denk je?

bij mij ook dual plane anatomisch. 400 cc

 

Ik ga zelf zoiezo nog een keer terug om te passen.

En dan met verschillende kleding.

Je mag altijd extra passen, misschien voor jou eigen gevoel ook goed om nog eens te doen.

 

En over de consulten, ik vind het persoonlijk fijn om meerdere af te gaan en kijken bij wie je gevoel ook het beste is.

Dat moet iedereen voor zich weten natuurlijk.

Als jij je goed voelt bij 1 consult is dat helemaal prima toch, jou

lijf, jou keuze.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, denk dat ik dat ook nog wel een keertje wil doen. Even 2 jurkjes meenemen ofzo. 

Ik twijfel niet erg, maar wil wel graag de juiste keuze maken. 

Ik denk dat ik het niet nodig vind om elders te kijken, maar dat moet ik ook nog wel even overwegen. 

T spookt wel de hele tijd door mn hoofd zeg... beetje onwerkelijk nog dat het nu toch allemaal doorgaat. Heb t al heel lang geroepen, maar nooit echt serieus. Maar nu was ik er echt klaar mee. Op vakantie ook, meiden van 13 hebben nog meer... 

nu moet je niet naar anderen kijken, maar toch. Ik ben er zo ook niet happy mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Iwb:

Ja, denk dat ik dat ook nog wel een keertje wil doen. Even 2 jurkjes meenemen ofzo. 

Ik twijfel niet erg, maar wil wel graag de juiste keuze maken. 

Ik denk dat ik het niet nodig vind om elders te kijken, maar dat moet ik ook nog wel even overwegen. 

T spookt wel de hele tijd door mn hoofd zeg... beetje onwerkelijk nog dat het nu toch allemaal doorgaat. Heb t al heel lang geroepen, maar nooit echt serieus. Maar nu was ik er echt klaar mee. Op vakantie ook, meiden van 13 hebben nog meer... 

nu moet je niet naar anderen kijken, maar toch. Ik ben er zo ook niet happy mee

Doen waar jij je goed bij voelt, dat is het belangrijkste!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden, is het oké als ik met jullie mee lees? Ik ben net 39 en ook een a-cupje..

Jessi, welke kliniek ben jij geweest? En lwb jij was dus bij Bergman. Ik twijfel tussen Bergman en Velthuis.

 

Wat je zegt lwb, mijn nichtje van 13 heeft nog meer dan ik heb... dan wordt je echt even met je neus op de feiten gedrukt. En idd al die jonge meiden op vakantie... voel me dan nog ongemakkelijker in bikini.

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Yvie:

Meiden, is het oké als ik met jullie mee lees? Ik ben net 39 en ook een a-cupje..

Jessi, welke kliniek ben jij geweest? En lwb jij was dus bij Bergman. Ik twijfel tussen Bergman en Velthuis.

 

Wat je zegt lwb, mijn nichtje van 13 heeft nog meer dan ik heb... dan wordt je echt even met je neus op de feiten gedrukt. En idd al die jonge meiden op vakantie... voel me dan nog ongemakkelijker in bikini.

 

Groetjes!

Hoi ja natuurlijk! Ik ben bij Velthuis geweest bij Laura zaal, info hierboven qua advies.

Voor wat extra oriënteren ga ik zondag nog op consult bij boerhaeve bij dr van der weij.

Ik zou gewoon bij alletwee gaan, en kijken waar je gevoel beter bij is.

Hou je ons op de hoogte? Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei An1977:

Hey meiden, mag ik met jullie meelezen? Nog niet heel actief hier, dus daar wil ik verandering in brengen. 

Fijn dat jullie een fijn consult hebben gehad! Hebben jullie ook al een datum? 

Groetjes!

Van mij wel hoor:-)

Ik heb een optie bij Velthuis kliniek op 8 okt.

En zondag ga ik bij boerhaeve op consult.

Ben je zelf al op consult geweest?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Jesssi:

Van mij wel hoor:-)

Ik heb een optie bij Velthuis kliniek op 8 okt.

En zondag ga ik bij boerhaeve op consult.

Ben je zelf al op consult geweest?

groetjes

Ja, ik mag 10 oktober bij Velthuis kliniek. Heel veel zin in, maar o zo spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei An1977:

Ja, ik mag 10 oktober bij Velthuis kliniek. Heel veel zin in, maar o zo spannend!!

Ja het is ook zo spannend inderdaad!

Dan ben ik waarschijnlijk net geopereerd:-)

Bij wie ga je op consult?

Kleien tip: neem wat eigen kleding mee met passen. Ik ga nog eens terug om de passen omdat het lastig te beoordelen is is kleding die niet van jezelf is. 

Wat zijn je wensen trouwens?

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jesssi:

Ja het is ook zo spannend inderdaad!

Dan ben ik waarschijnlijk net geopereerd:-)

Bij wie ga je op consult?

Kleien tip: neem wat eigen kleding mee met passen. Ik ga nog eens terug om de passen omdat het lastig te beoordelen is is kleding die niet van jezelf is. 

Wat zijn je wensen trouwens?

groetjes 

Ps  ik hen mooie resultaten gezien van Laura zaal en felicia Smit van Velthuis. Maar ik weet niet welke plaats je gaat.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Jesssi:

Ps  ik hen mooie resultaten gezien van Laura zaal en felicia Smit van Velthuis. Maar ik weet niet welke plaats je gaat.

groetjes

Oh..  ik ga 10 oktober al onder het mes. Heb nu een 80b. En ik ga voor anatomische dual plane 495cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei An1977:

Oh..  ik ga 10 oktober al onder het mes. Heb nu een 80b. En ik ga voor anatomische dual plane 495cc

Oh ok ik dacht dat je dan op consult ging:-)

Dan is het officieel nu Yeah!

Leuk dan gaan we gelijk op tegen die tijd.

Wat is je voorsituatie en waar wil

je op uit komen? En bij wie?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Yvie:

Net al mijn moed verzameld om te bellen voor een consult, dat vind ik al spannend..  zijn ze vanwege onvoorziene omstandigheden niet bereikbaar... boehoe 

He wat vervelend.. Ik zat ook met bibberende handjes en hart in de keel te bellen hoor.

Heel gewoon!

Waar heb je heen gebeld? Morgen gewoon weer bellen meid! Zet hem op! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Yvie:

Net al mijn moed verzameld om te bellen voor een consult, dat vind ik al spannend..  zijn ze vanwege onvoorziene omstandigheden niet bereikbaar... boehoe 

Oh zo herkenbaar en wat vervelend zeg. De eerste keer bellen vond ik ook zo spannend!!! Iedere keer had een ander smoesje. En uiteindelijk zo blij dat ik het had gedaan. Morgen gewoon weer bellen hoor!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jesssi:

He wat vervelend.. Ik zat ook met bibberende handjes en hart in de keel te bellen hoor.

Heel gewoon!

Waar heb je heen gebeld? Morgen gewoon weer bellen meid! Zet hem op! Liefs

Het algemene nummer van de site..  Kids lagen in bed en had even de tijd om rustig te kunnen bellen, maar helaas. Morgen zijn ze maar tot 17.00 bereikbaar dus wordt dan ook lastig om te bellen met 2 kinderen om me heen.

 

Fijn dat jij ook met bibberende handjes zat toen. Vond mezelf al zo mutsig haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Yvie:

Het algemene nummer van de site..  Kids lagen in bed en had even de tijd om rustig te kunnen bellen, maar helaas. Morgen zijn ze maar tot 17.00 bereikbaar dus wordt dan ook lastig om te bellen met 2 kinderen om me heen.

 

Fijn dat jij ook met bibberende handjes zat toen. Vond mezelf al zo mutsig haha!

Ja begrijp ik echt hoor, je wilt er even rustig voor zitten.

Maar welke kliniek? Je wilde er twee toch? Hopelijk vind je een momentje, en dan meteen twee bellen;-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Jesssi:

Ja begrijp ik echt hoor, je wilt er even rustig voor zitten.

Maar welke kliniek? Je wilde er twee toch? Hopelijk vind je een momentje, en dan meteen twee bellen;-) 

Ik wil eerst naar Velthuis Kliniek in Hilversum en misschien daarna nog naar Bergman.

Vandaag lukt helaas niet meer om te bellen...

Heb jij ook kinderen Jessi?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.