Ga naar inhoud

Iwb : 18 september 2018 : Dr. Lichtenegger : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Desert-Rose:

@Iwb

 

Hoi hoi

 

Ik zie dat je haast geopereerd gaat worden, daarom heb ik de titel aangepast en topic verhuisd naar operatieverslagen, dit topic kun je gewoon blijven gebruiken voor alle verdere updates en je verslag, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan.

Door wie word je geholpen, dan ga ik dat nog even in de titel vermelden.

 

Veel succes dinsdag.

Oh, dankjewel

ik heb nog niet echt door hoe het allemaal werkt hoor, met de topics enzo ;)

ik word geopereerd door dr Lichtenegger van bergman

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste Reactie
3 uur geleden zei Iwb:

 Oh leuk! Dat is ook al snel :)

zenuwen is idd niks geks, maar zal de maandag wel bar weinig slapen hihi

klopt, bij Bergman. Had er een goed gevoel bij dus dan lijkt het me goed. Ik krijg 420 dual plane, verder weet ik niet. 

Ik hoop dat het je meevalt, en dat je blij bent straks met je boobies!

We contacten, maar alvast heeeel veeel Suc6 en plezier ook! Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoooo... al een heel deel van het huishouden gedaan :) stofzuigen, bedden verschoond, was gedaan... en tóch nog maar even een ‘oude’ bh gewassen. Al ga ik hem denk ik niet meer aandoen voor dinsdag, maar toch. Weggooien voelde ook zo raar :$ 

denk dat ik er toch maar eentje bewaar... 

en fotootjes gemaakt in t-shirt zonder bh en met bh. Dan straks ook met hetzelfde t-shirts weer foto’s maken. Heb ik mooi vergelijkingsmateriaal :) 

ik zenuw nog even verder!.... hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-9-2018 om 20:03 zei Jesssi:

Ja ik snap dat je dat nog wil doen voor die tijd.

Better safe than sorry..

Dr bakker weet ik niet maar van der Weij heeft wel een drukke agenda.

Het streven is in elk geval binnen

2 tot 6 weken meen ik.

 

Suc6 met alles, je hoort van mij zondag. Dank je! X

 

En hoe was het vandaag Jessi? Heb je een beslissing kunnen nemen, ben heel benieuwd!  X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Yvie:

En hoe was het vandaag Jessi? Heb je een beslissing kunnen nemen, ben heel benieuwd!  X

Hoi hoi, ik heb deze tekst in mijn eigen topic gezet, maar wilde het hier ook even met jullie delen:-) 

 

Zo meiden ik ben eruit! Ik ga voor de mentor340 tall hight ,moderate profile.

Toch niet de 300 dus.

Ik heb mijn twijfel uitgelegd en heb hem gevraagd waar de 40cc verschil bij mij in te zien zou zijn.

Hij zei dat technisch gezien de 300 het beste in verhouding zou zijn met mijn lijf.

Maar dat de 340 ook prima kan.

Hij zei dat de 340 de leegte bovenin wat meer zou vullen.(daar heb ik nu zelfs deukjes..) en toen was ik om.

Wel nog even gepast en alle twijfel was weg.

De verschillen zijn minimaal en daarom toch voor de 340 gekozen.

Ik heb wel voor de zekerheid gevraagd of de 340 niet het risico hebben om er nep uit te zien of randen te hebben bovenin. Hij zei dat het niet het geval zou zijn.

 

Ik was bang dat hij erg zou aandringen op de 300 maar na het overleggen nog een keer meten en kijken zei hij eerlijk dat hij de 340 misschien zelfs wel een betere keus vind.

Maar omdat ik aangaf zo natuurkijk mogelijk paste daar de 300 bij het advies.

Nu misschien iets minder natuurkijk maar niet onnatuurlijk!

Nog 2 weken wachten en kan ik het jullie laten zien.

Fotos van het passen:

Wat vinden jullie? Liefs 

9468C745-97BA-4545-824B-0ADA82D8C0E2.jpeg

903EF1B5-8FCB-4C0E-B54E-065D0D44E1E7.jpeg

5BD32635-441D-4B35-B8E2-1F31ADC98A76.jpeg

3E0D21E5-8166-4833-8C6D-EF3F6AE4D074.jpeg

A86CA313-C17A-4DF5-9383-E6F03BC665BA.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeej!! Ik heb (nieuwe) boobies! :D 

super blij mee en zou het liefst een dansje willen doen maar dat gaat helaas niet... 

vanmorgen moesten we vroeg opstaan want we moesten om 7:15u melden. 6 uur vertrekken dus... 

ik geloof dat ik zo rond 8 uur naar de ok reed. Bij het aftekenen van te voren werd ik wel effe mega zenuwachtig. Stond te bibberen van de kou en de zenuwen. Maar de arts was heel lief en we praatten over mijn hobby/werk, naaien. En dat zij het wel zou willen kunnen maar ze kon het niet. Daarna was ik wel weer chill. Voor zover dat kon. 

Toen even 10x diep inhalen voor het zuurstof maar ik kwam volgens mij niet verder dan 3, toen sliep ik. 

Ik had wel best pijn toen ik wakker werd en heb daar morfine voor gekregen. Ik moest wel echt effe wakker worden, voelde me nog een beetje stoned denk ik. T eerst wat ik vroeg was hoe laat t was :lol: 

en toen heb ik even gespiekt hihi 

leuk uitzicht! 

De bh aan (laten) trekken deed wel effe zeer maar als ie zit dan zit ie wel oke. Mag vanaf morgen gelukkig ook aleve gaan slikken. En heb al een goeie manier gevonden voor het opstaan vanuit zit. Ben blij dat ik veel sport, kan ik het met mijn benen en buikspieren goed opvangen en hoef mn armen niet te gebruiken. 

Ze had trouwens eerst een bh in 80D aangedaan maar daar had ik richting de schouderbanden te veel ruimte over. Ik ben maar kort van boven,

moet altijd bandjes inkorten. Dus nu heb ik een 80C gekregen. En die zit prima. Alleen charmant is anders :”) 

 

ik geloof dat dit het zo wel was ongeveer, 

oh ja! Ik heb 420cc, anatomisch, dual plane. 

Zodra ik heb gedoucht (morgen) ga ik wel nog een fotootje maken. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Iwb:

Dankje! Als t zo blijft lukt t denk ik wel om te slapen. Zijn de nachten erger dan? Ik had bedacht om een extra (dik) kussen erbij te gebruiken

Haha ik heb geen idee, maar ik ben zelf een zij-slaper en dat lukt natuurlijk niet in het begin, vandaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij nog niet zo heel veel verschil, maar dat komt vast nog wel :) 

ben er iig wel al heel blij mee! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.