Ga naar inhoud

Is het te mooi om waar te zijn....of ...


Janelle

Aanbevolen berichten

Inmiddels al 1 week PO en voel me eigenlijk prima en nergens last van (litteken wel wat trekkend). Ik begin me wel af te vragen of dit normaal is of dat er nog een soort nasleep aan pijn zal komen?

Sinds dag 4 heb ik alleen paracetamol aan pijnstilling en daar doe ik het prima op. Ik hoef de paracetamol eigenlijk ook niet meer 4x daags maar dat probeer ik toch trouw in te nemen...

Vandaag voor het eerst weer auto gereden en boodschappen gedaan , ging goed 

Nog meer dames die bovenstaande herkennen  ...het lijkt bijna te mooi om waar te zijn (denk namelijk dat het iets te smooth gaat voor mijn gevoel)

 

Bijgevoegd mijn medicatie schema tot dag 4..vandaag is het dag 8

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi ik herken je gevoel, bij mij is alles ook "voorspoedig" verlopen. Echter mocht ik pas na 2 weken autorijden. Dit ging niet helemaal vlekkeloos bij mij maar in week 3 al een stuk beter. 

Ik heb me strikt aan de regels gehouden en doe dit ook nog steeds, omdat ik het herstel niet wil "verpesten". 

Ben a.s. maandag 6 weken po en zou dan in principe weer alles mogen doen. 

 

Ik ben ook na 4/5 gaan minderen met de medicatie, heb toen ook geleefd op alleen paracetamol en tot 8 dagen alleen voordat ik naar bed ging wat sterkers gepakt.

Ik snap je gevoel aangezien alles tot nu toe zo goed is verlopen, bang voor hetgene wat misschien nog komen gaat. Probeer er niet teveel over na te denken, doe rustig aan anders roept je lichaam je op een gegeven moment terug....

Veel succes met het herstel en geniet van de boobs! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier gaat het ook heel goed, wel braaf naproxen genomen die ik gekregen had en nog paar dagen pcm maar zonder gaat prima. Enige wat ik gehad heb is spierpijn, stuwing bij mn 2e kindje was erger zeg maar... Enige wat ik voel is linker borst wat gevoelig van binnen, hert 'hangen'  en huid en tepel zijn gevoelig bij aanraking 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de eerste 3/4 dagen enkel op paracetamol gedaan en na vijf dagen voelde ik mij zo goed dat ik dat niet meer nodig had (wel plaatsing voor de spier). Wel nog tot ongeveer 3,5 week po branderige littekens gehad. Maar het viel mij heel erg mee allemaal. 

 

Kijk vooral uit dat je niet te veel gaat doen. Autorijden zou ik toch zeker mee uitkijken zo kort po. Stel dat er wat gebeurd, dan heb je ook best kans dat de verzekering moeilijk gaat doen. 

 

Probeer je ook aan de leefregels voor de eerste zes weken te houden. Dat is best lastig als je je al zo goed voelt, maar je hersteld als het goed is maar één keer :) 

 

Succes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi 

 

hier 3 dagen po en nog geen enkele pijnstiller genomen (ook niet paracetamol). Plaatsing was achter de spier (dual plane). Ik heb dus werkelijk tot nog niks gevoeld mr heb hiervoor wel al 2 longtransplantaties gehad en daarom gewend aan felle pijn (borstbeen doorgesneden) en mijn spier en weefsel zijn als eens doorgesneden geweest dus misschien ook minder gevoelig? 

Het stomme is dat ik owv de drains nog in het ziekenhuis ben... maar ik voel me echt top!

 

Het kan dus blijkbaar echt, geniet ervan!!!

 

 

Enkel die bh spant me te hard aan de schouders...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik ben nu 2.5 week po en ik heb eigenlijk nergens meer last van.

Ik ben ook na 2 dagen gestopt met pijnstilling (wel pijn gevoeld hoor de hele eerste week, en zeker de middag na de operatie).

Alleen omdat ik nu nergens meer last van heb maakt het dan wel weer moeilijk om rustig aan te doen.

 

Fijn toch als het allemaal voorspoedig verloopt :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

nou kijk dat geeft deze burger moed!

ik ben pas in dec aan de beurt maar zit echt al te denken wat ik toch met al die vrije tijd moet doen, lijkt me waardeloos!

denken jullie dat ik al snel kan naaien? daar kan ik mijn tijd zo goed in kwijt! 

en ik pas natuurlijk niet veel meer straks haha zo wordt het verlof een stuk prettiger maar zou het lukken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 26-9-2018 om 12:24 zei Mona:

nou kijk dat geeft deze burger moed!

ik ben pas in dec aan de beurt maar zit echt al te denken wat ik toch met al die vrije tijd moet doen, lijkt me waardeloos!

denken jullie dat ik al snel kan naaien? daar kan ik mijn tijd zo goed in kwijt! 

en ik pas natuurlijk niet veel meer straks haha zo wordt het verlof een stuk prettiger maar zou het lukken? 

Oh, wat leuk! Ik naai ook

ik ben op dag 14 weer rustig aan begonnen maar achteraf gezien had dat wel ietsje eerder gekunnen. 

Wel leuk hè, nieuwe kleren maken om deze reden :D beter dan dat alles bij je buik te klein wordt hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik zit op dag 8 po en was na 3 dagen gestopt met de paracetamol en heb de Naproxen met die maagbeschermingscapsules nog netjes opgemaakt. Ik voel soms een soort trekkerig gevoel als ik mijn rechterarm te ver uitstrek. Links nergens last van. Ik denk dat de spier(en) of zenuwen rechts nog even hun plek moeten vinden ofzo. Verder vrijwel geen pijn gehad en dat was na de eerste BV ongeveer ook zo! Ik heb wel voor de spier, moet ik erbij vermelden. Morgen ga ik proberen auto te rijden (dat mocht ik 1 week niet). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjee! Wat zien ze er al mooi uit! En zo dicht bij elkaar! Had je toch al best wat van jezelf denk ik. Ik heb 420cc maar kom van een flutcupje af... 

maar ben alsnog heeel blij ermee! 

En wat lekker dat je al even naar buiten was zeg. Ik was eerst 3 dagen misselijk op de bank... 

best grote verschillen met het herstellen merk ik al bij iedereen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel! Ik had ook gevraagd of ze dichter bij elkaar konden en vooral meer volume bovenin. Daar heeft dr Timmenga goed naar geluisterd hihi. Het is echt lekker om naar buiten te gaan! Al schrik ik wel als ik over een hobbel in de weg fiets en ze voel. 

Misselijkheid is een vreselijk gevoel, bah! En dan nog 3 dagen ook?! Ze voelen bij mij wel heel hard aan, bij jou ook? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.