Ga naar inhoud

DoubleD : 19 november 2018 : Dr. van Not : Zeelandcare


Aanbevolen berichten

Al weer bijna een week po. Hechtdraadjes laten los rondom Mn ogen. Dinsdag worden deze verwijderd. Het rood paarse trekt ook al weg en vraag me af of het nog wel blauw groen geel gaat worden 

denk t bijna egt niet meer.

 

Borsten gaan ook goed. Geen pijn, wat druk met liggen en hou ze stevig vast wanneer ik me verloren hoest maar behalve wat gekriebel en gebubbel geen bijzonderheden.

 

Kijk er uit naar de controle dinsdag omdat ik vanaf dan weer officieel mag douchen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 170
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden, DoubleD zei:

Al weer bijna een week po. Hechtdraadjes laten los rondom Mn ogen. Dinsdag worden deze verwijderd. Het rood paarse trekt ook al weg en vraag me af of het nog wel blauw groen geel gaat worden 

denk t bijna egt niet meer.

 

Borsten gaan ook goed. Geen pijn, wat druk met liggen en hou ze stevig vast wanneer ik me verloren hoest maar behalve wat gekriebel en gebubbel geen bijzonderheden.

 

Kijk er uit naar de controle dinsdag omdat ik vanaf dan weer officieel mag douchen!

 

Fijn dat het zo goed gaat, groen geel komt meestal pas als het paars of blauw weg is en met een beetje geluk zie je niets van dat geel omdat je toch een iets gebruinde huid hebt dan valt het geel vaak niet op .. Mooi meegenomen toch ..

 

Nog even een paar dagen en dan kun je weet lekker helemaal lekker onder de douche, heerlijk dat warme water van kop tot teen over je heen voelen lopen ..

 

Het begint goed op te schieten, elke dag een beetje meer energie, elke dag een beetje minder kwaaltjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

O dat zou idd goed kunnen! Mooi meegenomen. En we mogen dan ook weer wat opmaken, dus f kijken of ik me goed genoeg voel omdat weer te doen. Lenzen mogen bijv pas in na de controle. Net na t haren wassen dacht ik doe ze gwn in, lekker ff geen bril meer, zie ik er al weer iets leuker uit, maar voelde toch niet lekker in combi met WEER HOOFDPIJN! Toch bizar dat ik gwn alleen maar last heb van dat soort dingen en niet van de ingreep zelf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, DoubleD zei:

O dat zou idd goed kunnen! Mooi meegenomen. En we mogen dan ook weer wat opmaken, dus f kijken of ik me goed genoeg voel omdat weer te doen. Lenzen mogen bijv pas in na de controle. Net na t haren wassen dacht ik doe ze gwn in, lekker ff geen bril meer, zie ik er al weer iets leuker uit, maar voelde toch niet lekker in combi met WEER HOOFDPIJN! Toch bizar dat ik gwn alleen maar last heb van dat soort dingen en niet van de ingreep zelf!

 

Die hoofdpijn kan ook een uitwerking van de narcose zijn meis .. Of van de medicijnen die je hebt moeten nemen, de onmacht dat je je dagelijkse dingen aan ml moet overlaten zal beslist ook een rolletje meespelen .. Het is echt niet niks allemaal, en 2 ingrepen en de nasleep, zeker niet met 3 kleine mannen in huis ..

Hopelijk gaat het gauw allemaal wat beter en blijft die hoofdpijn gauw weg xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je lieverd! Dat zal ook allemaal wel mee spelen! Je wilt zo veel hè.. kan wel weer wasje aan zetten en bedden opmaken. Maar was afhalen en vouwen laat ik ml gwn doen ntl! Ga niks doen waarbij Mn armen te hoog gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, DoubleD zei:

Dank je lieverd! Dat zal ook allemaal wel mee spelen! Je wilt zo veel hè.. kan wel weer wasje aan zetten en bedden opmaken. Maar was afhalen en vouwen laat ik ml gwn doen ntl! Ga niks doen waarbij Mn armen te hoog gaan!

 

We zijn vrouw hè ;-) We willen veel, we willen zorgen, we willen de anderen ontlasten, we willen alles en kunnen het momenteel even niet maar we leren het wel en straks als die 6 weken voorbij zijn kunnen we het misschien ook dat even pas op de plaats maken en lief zijn voor ons zelf :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat het nu? Ik wou ook een ooglidcorrectie en borstvergroting in een, maar ze raadde dat bij de kliniek af, vanwege druk op mijn ogen en evt infectie, nu maar in januari of februari een weekje vrij pakken. Hoeveel dagen denk jij dat er nodig zijn om weer toonbaar op de werkvloer te staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat goed! Jammer dat ze t niet in 1 x mee pakten want die prikken zijn niet prettig. Het ging bij mij juist heel goed. Weinig zwelling, en alleen op de oogleden, niet onder de ogen wat je vaak ziet en de huid ook alleen wat rood paarsig (op de oogleden)

vandaag precies 1 week geleden en zwelling is zo goed als weg en het rood paarse trekt ook sinds gister goed weg. De hechtdraadjes bungelen langs Mn ogen en die worden dinsdag verwijderd samen met de pleisters. Vanaf dan mag je ook weer lenzen in en opmaken etc.

Zou dus minimaal 8 dg vrij houden maar let wel. Bij mij ging het boven verwachting, sommige mensen zijn echt twee wk bont en blauw. En best boobie zei ook dat het kan dat je onder plaatselijke verdoving meer blauw bent omdat je meer stress ervaart.. 

Ben ook twee weken voor de ingreep(en tot twee wk erna) gestart met arnica tabletjes van vsm tegen zwelling en blauwe plekken door bevordering van de bloedsomloop dus raad dat ook zeker aan!    

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, DoubleD zei:

Gaat goed! Jammer dat ze t niet in 1 x mee pakten want die prikken zijn niet prettig. Het ging bij mij juist heel goed. Weinig zwelling, en alleen op de oogleden, niet onder de ogen wat je vaak ziet en de huid ook alleen wat rood paarsig (op de oogleden)

vandaag precies 1 week geleden en zwelling is zo goed als weg en het rood paarse trekt ook sinds gister goed weg. De hechtdraadjes bungelen langs Mn ogen en die worden dinsdag verwijderd samen met de pleisters. Vanaf dan mag je ook weer lenzen in en opmaken etc.

Zou dus minimaal 8 dg vrij houden maar let wel. Bij mij ging het boven verwachting, sommige mensen zijn echt twee wk bont en blauw. En best boobie zei ook dat het kan dat je onder plaatselijke verdoving meer blauw bent omdat je meer stress ervaart.. 

Ben ook twee weken voor de ingreep(en tot twee wk erna) gestart met arnica tabletjes van vsm tegen zwelling en blauwe plekken door bevordering van de bloedsomloop dus raad dat ook zeker aan!    

Kijk dat is lekker duidelijk! Jammer dat het weer zoveel vakantiedagen kost, ik heb ook arnica druppels ben bij mijn borsten ook helemaal niet blauw geweest! Top spul! Bedankt voor de info! En succes met het verdere herstel! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een week Po nu. En wat gaat t goed! Kuurtje doet ook zn werk dus eindelijk niet meer zoveel snotteren en hoesten en wordt steeds meer mezelf. Morgen de controle, kijk er naar uit. Kan ik Mn ogen nog beter zien zonder die steristrips en hechtdraad bungelend langs Mn oog

Het is egt al heel mooi. Groot verschil met Mn voorsituatie en kijk er naar uit Mn ogen op te maken!

 

Borsten gaan ook goed. Worden al wat ronder, zwelling is behoorlijk afgenomen alleen Mn tepelhof is nog behoorlijk gezwollen..helemaal niet blauw geweest dus ben egt heel blij en positief over arnica van vsm!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 8 dagen po en de eerste controle gehad!

Volgende week nog een x extra terug en dan pas 31 dec weer.

 

Litteken van ogen ziet er goed uit en valt perfect in de plooi. Nog paar spoortjes van rood paarse uitstortingen maar gaat goed, trekt bijna helemaal weg

 

De littekens van Mn Borsten zagen er boven verwachting uit. Toch al drie x open gehaald maar waren rustig. Klein bloed uitstortinkje onder Mn borst maar trekt weg. 

Was vergeten dat ik vorige x wanneer de wondjes dicht waren van hen sillioconen pleisters kreeg voor op de littekens. Hier nog niemand over gehoord, maar bij mij heeft dat dan zeker bij bedragen want je zag er nagenoeg niks meer van.

 

verder gaf de assistente aan, want zag de pc zelf niet, dat ik de band zes weken om moet? Volgens mij waren dat er twee toch? Vorige x volgens mij ook? Dus dat hoor ik volgende week bij de extra controle van de pc. Verder nog geen zijslapen, en dat ligt al best lekker maar helaas, en verder nog even alle leefregels doorlopen voor wanneer ik toch in die zes weken herstel eens alleen ben met de kids.

 

Heb net lekker gedouched, en Mn bh gewassen, die ga eens f drogen!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DoubleD wat fijn dat alles er zo goed uit zag!

Dat zou balen zijn als je die band 6 weken om zou moeten.. hopelijk zegt de arts volgende week wat anders! En fijn dat je oogjes er ook goed uit zien!

 

Heerlijk he even douchen!

Mijn controle was ook goed! Ik zal straks een update posten, maar nu even spitsuur in huis! 

:53:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

@DoubleD hey hoe gaat het met je? Vandaag al 4 weken geleden,  bizar! Lijkt aan de ene kant al heel lang gelden, aan de andere kant is het nog maar kort. 

 

Zal voor jou wel een verademing zijn zonder band om. 

Ik mag op de dag een normale beha aan, maar gezien ik nog best spierpijn heb en ik wat onzeker werd van de mw in de beha winkel dit weekend.. ga ik toch nog maar even door met afzien. Alles voor het goede doel! 

 

Nu na een werkdag is dat vervelende gevoel bij de onderste rand weer terug, maar van het weekend ging het wel oké eigenlijk. We wachten geduldig af!

Fijne avond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-12-2018 om 17:38, Yvie zei:

@DoubleD hey hoe gaat het met je? Vandaag al 4 weken geleden,  bizar! Lijkt aan de ene kant al heel lang gelden, aan de andere kant is het nog maar kort. 

 

Zal voor jou wel een verademing zijn zonder band om. 

Ik mag op de dag een normale beha aan, maar gezien ik nog best spierpijn heb en ik wat onzeker werd van de mw in de beha winkel dit weekend.. ga ik toch nog maar even door met afzien. Alles voor het goede doel! 

 

Nu na een werkdag is dat vervelende gevoel bij de onderste rand weer terug, maar van het weekend ging het wel oké eigenlijk. We wachten geduldig af!

Fijne avond!

Lief heb je bericht helemaal niet gezien tot nu! Sorry! Hoe is het met jou? Heb je al een normale bh aan gehad? Ik denk dat ik snachts nog met de po bh blijf slapen voorlopig... ben zo bang dat ze gaan hangen.. heb bij de hm alvast wat bh’s besteld in 80F zodat ik wat te passen heb volgende week. Manlief moet weer werken en kan met drie kinderen niet even naar de bh winkel. Het is toch gratis verzenden en terugsturen en ze zijn ook niet zo duur dat als er nog iets verandert het egt heel zonde is.. heb wel goede ervaringen met hun bh’s maar denk dat het nu lastiger wordt.. borsten staan zoals ik graag wilde dichterbij elkaar en denk dat die hoge tussenstukjes niet goed op de huid zullen aansluiten maar gaan het zien heb er genoeg besteld :)

Heb je nog veel last van je bh geha? Gewone leven weer opgepakt met werken enzo? Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update 

 

Morgen vijf weken po. Ik heb al bijna een week de band af en ze zijn sindsdien weer in ontwikkeling. Ze worden ronder en ronder en steeds mooier. Ben helemaal in Luv met Mn boobies. Ze voelen niet veel zwaarder aan dan ze al waren (van 470cc maar 755cc) dus ben wel tevreden over het feit dat de b lite protheses 30% lichter zijn (heb geen vergelijking maar dit voelt kwa gewicht voor mij goed zo)

Littekens zijn rustig, zacht roze, dun streepje, ben begonnen met de siliconenpleisters en er weer meegestopt. Stel het nog even uit, had het idee dat jer iets aan het litteken trok bij het verwijderen(al is alles goed dicht)

Ik heb nog steeds niet meer dan 2 kg getild, noch gestofzuigd en gedweild en ben blij dat Mn man dit nog steeds voor mij doet, ook nu zn werk weer is begonnen doet hij het voor hij weg gaat dus mijn herstel loopt zoals het moet lopen. Zal vandaag of morgen weer even update foto’s plaatsen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, DoubleD zei:

Lief heb je bericht helemaal niet gezien tot nu! Sorry! Hoe is het met jou? Heb je al een normale bh aan gehad? Ik denk dat ik snachts nog met de po bh blijf slapen voorlopig... ben zo bang dat ze gaan hangen.. heb bij de hm alvast wat bh’s besteld in 80F zodat ik wat te passen heb volgende week. Manlief moet weer werken en kan met drie kinderen niet even naar de bh winkel. Het is toch gratis verzenden en terugsturen en ze zijn ook niet zo duur dat als er nog iets verandert het egt heel zonde is.. heb wel goede ervaringen met hun bh’s maar denk dat het nu lastiger wordt.. borsten staan zoals ik graag wilde dichterbij elkaar en denk dat die hoge tussenstukjes niet goed op de huid zullen aansluiten maar gaan het zien heb er genoeg besteld :)

Heb je nog veel last van je bh geha? Gewone leven weer opgepakt met werken enzo? Xx 

Geeft toch niks! Ik heb gister een paar uurtjes een beha topje aan gehad van de hema. Maar toen was ik gewoon thuis. Toen ik de deur uit ging toch de sportbeha weer aan ? toch beetje te spannend nog. De nachten ga ik voorlopig ook nog wel doen. Toch prettiger die ondersteuning.

 

Heb je bij de Hennes gewoon de maat besteld die je nu van je PO beha ook hebt? Geen idee welke maat ik nu nodig heb. Die Hema top is een S. Haha nee lijkt me niet heel handig om met 3 kids beha's te gaan shoppen ? 

 

Ik doe heel veel wel weer gewoon zelf. Na een week weer gaan werken (nu lekker 2 weken vakantie!!) Zwaar tillen doe ik beperkt. Moest pas wat boodschappen doen maar dan merk je dat je toch snel een te zware tas krijgt..

 

Mm sportbeha is nog steeds niet mn BFF, maar we tolereren elkaar? Zit nog steeds niet ideaal, maar het gaat. Die behatop was trouwens ook niet heel veel beter, dus eh nog even geduld dan maar weer. Kom nu eindelijk wel op het punt dat ik mn boobs mooi begin te vinden ? Ze mogen nog wat dichter naar elkaar toe, maar ze voelen steeds minder strak. Heb ze gister voor het eerst aan mn zus geshowd en die vind ze ook mooi. 

 

 

Hoe is het met je oogjes? Blij mee? Jammer dat je man weer moet werken, maar fijn dat hij je zo goed heeft kunnen helpen de afgelopen weken. En wat heerlijk dat je zo happy bent met je nieuwe boobs!

 

Fijne zondag en alvast hele fijne dagen!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat oogleden betreft, niks van te zien. Klein dun streepje die precies in de plooi valt. Ben zeer tevreden over het eindresultaat. Duidelijk meer ooglid. Eerste weken gek gevoel in de wimpers, was vooral raar met mascara op doen maar ook dat is nu weer helemaal vanouds. Kan ook goed Mn ogen schoonmaken avonds en heb er helemaal geen last van! Niet te hard over de littekens natuurlijk want dat geeft wel een raar gevoel maar is logisch..

 

denk dat ik de po bh ook nog niet verban na die zes wk.. maar ik heb er ook geen ruzie mee gehad, alleen week 4 even las van een soort van gekneusde rib onder Mn borst, doet nu alleen nog zeer als ik er op druk dus daar blijf ik uit de buurt verder!

 

Fijn dat jullie elkaar toleren, scheelt al veel. De eerste keer dat je vergroot heb je ook gewoon meer pijn en ongemakken dan bij een wissel.. maar kwa herstel blijven dezelfde regels gelden dus heb me er goed aangehouden want wil pas onder het mes wanneer ze aan vervanging toe zijn.. 

 

jij ook een fijne dag en natuurlijk ook heel gezellige dagen en alvast een gezond en gelukkig nieuw jaar voor jou en je gezin! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.