Ga naar inhoud

DoubleD : 19 november 2018 : Dr. van Not : Zeelandcare


Aanbevolen berichten

Nou hij heeft gebeld hoor meiden! Eindelijk! Was ook even zonder kids dus kon prima bellen!

 

Hij had Mn mail nog niet gelezen want hij had alleen een melding met t verzoek of ie me even wilde bellen en dat stond op voor vandaag.... hoe dan ook hij heeft Mn mail net dan doorgenomen, en gaf aan geen fan te zijn v eurosillione (al hebben zij wel n groter aanbod) 

 

Zijn voorkeur gaat uit naar b lite of poly tech maar gezien t volume wat er in gaat, mijn situatie en de resultaten die hij heeft geboekt met deze protheses wint b lite t voor ons beiden.

Groot voordeel is dat ze gwn 30% lichter zijn in draaggewicht!

 

Hij was t verder met me eens dat ik met rond mijn wensen verwezenlijk en hij legt 685 en 755 cc voor mij klaar. Als 755 past (wat ie wel verwacht) gaan die erin.

685 ligt er als back up!

 

ben happy :101: aftellen nu

 

kan de 80e en f meenemen naar de kliniek en moet nog f een borstband bestellen!

had er een maar waar die is....

 

o en geen koelbril @best_boobie erwtjes it is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 170
  • Created
  • Laatste Reactie
8 minuten geleden, BrownieG zei:

@DoubleD Beslissing is gevallen yeahhhh:101: 

Ben nieuwsgierig of ze inderdaad lichter zijn en dat kan jij mooi testen straks hihi.

Gesellie aftellen met je :) Nu weer druk maken over welke soort erwtjes je gaat kopen hahahaha

xx

Hahaha jaaaa 

volstaan die van Lidl of zal ik toch de bonduelle pakken :P

zucht... discissions discissions:36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, BrownieG zei:

Nu weer druk maken over welke soort erwtjes je gaat kopen hahahaha

 

:152: 

 

3 minuten geleden, DoubleD zei:

 

volstaan die van Lidl of zal ik toch de bonduelle pakken :P

zucht... discissions discissions:36:

 

Had je er ook al over nagedacht of je ze uit blik neemt en of je ze direct uit de diepvries neemt?
En je hebt ze ook nog in verschillende maten he.... :155:

 

Oh ja, 1 tip, je kunt ze best een paar keer opnieuw gebruiken als je ze weer invriest, maar zou het niet TE vaak doen, want dan ga je ze ruiken :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: :45::45:

 

o my.. en ik stink ntl al een uur

in de wind :107:

 

Ik weet t al! Ik geef gwn de erwtjes v de LIDL de schuld:P

 

en vervolgens ml! “Je had gwn naar ah xl moeten rijden.. t mocht wat kosten en nu bezuinigen op erwtjes!”

 

“Neem dan maar gelijk wat lekkers mee lief”...:35:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, BrownieG zei:

@DoubleD Wat was trouwens de reden dat hij geen fan was van eurosilicone? Of werkt hij hier niet mee en daarom geen gevoel erbij?

Wat betreft de erwten.. zucht, lastig he :P 

 

Heb er niet heel erg op doorgevraagd om m niet af te vallen maar hij werkt er niet mee omdat HIJ het een b merk vind onder de protheses. Hiermee wil ik niet zeggen dat zo is en dat hij hierin gelijk heeft he! Vond t n goede optie voor mij gezien de afmetingen tov de projectie 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, best_boobie zei:

:45:

Ja daar gaan die kilo's :45:
Lichtere protheses nemen om niet te veel bij te komen, maar wel daarvoor in de plaats chippies en snoepjes naar binnen werken :153: 

Jij hebt me door! :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, DoubleD zei:

 

Heb er niet heel erg op doorgevraagd om m niet af te vallen maar hij werkt er niet mee omdat HIJ het een b merk vind onder de protheses. Hiermee wil ik niet zeggen dat zo is en dat hij hierin gelijk heeft he! Vond t n goede optie voor mij gezien de afmetingen tov de projectie 

 

 

Hij werkt er dus niet mee hihi... Nee hoor vind niet erg om met een  B merk/Tieten te lopen :152:

Ze zitten tot dusver heerlijk whahahaa.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, best_boobie zei:

Over B-merken gesproken.. Silimed is ondertussen van de markt gehaald, dus  ja :45: 

Egt hè... die had ik nog f kunnen inkoppen! :124: :80:

 

Gaan zien wat de b Lite ons brengt ^_^

blijf hier vast nog wel paar jaar hangen tot n volgende wissel :106: miss wil dan wat toch wat meer projectie :6:  en pak ik terug op een b merkje:45:

ga ik voor nu toch maar voor de voordeelzak

en hergebruik v de erwtjes :Laie_11:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, DoubleD zei:

Eerlijk, egt heeel moe. Zou t v de anti biotica komen? Of gwn de nasleep? 

 

Misschien wel een combinatie van alles bij elkaar, antibiotica, ziek zijn, toch je verantwoording over je gezin en dingen die gewoon doorgaan en toch de (on)bewuste stress wat een ingreep met zich meebrengt .. Doe lekker rustig aan meis en blijf vooral nog even een beetje aan jezelf denken, dat komt je alleen maar ten goede straks bij het genezingsproces :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat zal t wel zijn. Ben nu zoals vandaag ook heel de dag al bezig

Heb de badkamer grote beurt gegeven, keuken gesopt, alle bedden afgehaald, wasjes aan t draaien zodat er zo weinig mogelijk ligt maandag, boodschappen gehaald tot eind volgende week, boven grondig gedaan alles v zn plek eb dweilen etc en ondertussen nog hier en daar n de kids zijn nu weer uit school...

de rest is voor man lief volgende week 

wens m veel succes hahaha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.