Ga naar inhoud

DoubleD : 19 november 2018 : Dr. van Not : Zeelandcare


Aanbevolen berichten

  • Reacties 170
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Robijntje02:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Sorry, dit kun je echt niet vergelijken.. Dat is appels met peren vergelijken hihi..
Die voorsituaties zijn totaal anders en bij de anatomische weet je niet wat er in gegaan is qua profile en bij de ronde ook niet.. Dus dit is echt geen voorbeeld :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎24‎-‎10‎-‎2018 om 21:04, Robijntje02 zei:

Op de site van Janssenkliniek.nl staan dames met heeeele grote memmen..

Misschien kun je daar even op kijken?

De eerste is belachelijk vind ik (1050cc!), de tweede is met 615cc..

 

Sorry? 
Graag een beetje respect.. Er zijn hier zat meiden die ook 1050 hebben en ik wil hier geen gedoe op het forum.. Iedereen kiest wat hij of zij zelf wil.. Jij hebt zelf een bvk achter de rug, om je 'memmen' weg te krijgen.. Daar is niets over gezegd, toch? Laat anderen aub ook in hun waarde. 

Sorry dat dit in jouw topic moet @DoubleD maar dit is iets waar anderen aanstoot aan kunnen nemen dus ik moet er echt even op in gaan.

BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎24‎-‎10‎-‎2018 om 23:07, best_boobie zei:

Sorry? 
Graag een beetje respect.. Er zijn hier zat meiden die ook 1050 hebben en ik wil hier geen gedoe op het forum.. Iedereen kiest wat hij of zij zelf wil.. Jij hebt zelf een bvk achter de rug, om je 'memmen' weg te krijgen.. Daar is niets over gezegd, toch? Laat anderen aub ook in hun waarde. 

Sorry dat dit in jouw topic moet @DoubleD maar dit is iets waar anderen aanstoot aan kunnen nemen dus ik moet er echt even op in gaan.

BB

 

Je hebt gelijk @best_boobie

ik had t zelf ook anders kunnen verwoorden.

goed dat je t noemt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx! Kan ik er naar uitkijken en bespreken welke maat bh ik dan moet halen..

 

vandaag lekker twee flanellen pyjamaatjes bij de Kruidvat gescoord met knoopjes ipv allemaal toestanden over mn hoofd straks 

heel leuk met flamingootjes

dat fleurt de boel n beetje op straks met Mn bont en blauw smoel werk(ooglidcorrectie) en ingepakte boobies  

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, DoubleD zei:

Thx! Kan ik er naar uitkijken en bespreken welke maat bh ik dan moet halen..

 

vandaag lekker twee flanellen pyjamaatjes bij de Kruidvat gescoord met knoopjes ipv allemaal toestanden over mn hoofd straks 

heel leuk met flamingootjes

dat fleurt de boel n beetje op straks met Mn bont en blauw smoel werk(ooglidcorrectie) en ingepakte boobies  

:45:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt beetje rood maar is knalroze :43:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik reken die pyjama goed :101:
Maar stel nou dat je de postbode aan de deur hebt, omdat je online hebt lopen shoppen, en je zit nog in pyjama? Ga je dan de deur open doen? Of laat je het bij de buren bezorgen? :45: 

Koelbril.. Echt, ik moest 2 keer kijken wat er stond, dacht eerst dat het een grapje was: Koebril….. :P 
Maar ik heb het gewoon met bevroren erwtjes in een zakje, en dan in een washandje gedaan... Die kun je namelijk opnieuw invriezen en heb je niet twee koelbrillen nodig..

Echter, ik hoorde van een andere meid die ik ken, die ook laatst een ooglidcorrectie heeft laten doen, dat zij niet mocht koelen.. Dus je moet ff goed navragen bij je eigen pc wat hij adviseert.. Ook daar schijnt tegenwoordig vanalles in te veranderen, qua adviezen.. 


 

4 minuten geleden, DoubleD zei:

En dan neem ik ondertussen nog n chippie n een snoepje

onder t mom v nog f lekker vijf kilo kwijt voor 19 november :45:

Foei :140:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, best_boobie zei:

Ik reken die pyjama goed :101:
Maar stel nou dat je de postbode aan de deur hebt, omdat je online hebt lopen shoppen, en je zit nog in pyjama? Ga je dan de deur open doen? Of laat je het bij de buren bezorgen? :45: 

Koelbril.. Echt, ik moest 2 keer kijken wat er stond, dacht eerst dat het een grapje was: Koebril….. :P 
Maar ik heb het gewoon met bevroren erwtjes in een zakje, en dan in een washandje gedaan... Die kun je namelijk opnieuw invriezen en heb je niet twee koelbrillen nodig..

Echter, ik hoorde van een andere meid die ik ken, die ook laatst een ooglidcorrectie heeft laten doen, dat zij niet mocht koelen.. Dus je moet ff goed navragen bij je eigen pc wat hij adviseert.. Ook daar schijnt tegenwoordig vanalles in te veranderen, qua adviezen.. 


 

Foei :140:

Likt even de vingers af:32:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha goeie :45:

denk dat ik ook Mn man met die taak opzadel :44:

want t zit er dik in dat ik me eens heerlijk stierlijk ga vervelen:D

ga letterlijk ALLES uit handen geven omdat dat nou eenmaal de voorschriften zijn #momlife #minivakantie #gahetervannemen :106:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.