Ga naar inhoud

DoubleD : 19 november 2018 : Dr. van Not : Zeelandcare


Aanbevolen berichten

O n sint komt hier zaterdag al aan dus al kadootjes in huis aan t halen, na aan t denken de Verjaardag v de jongste begin dec etc etc

en dan maandag alles maar loslaten en accepteren hoe alles zal gaan(lees niet op mijn manier :P

maar heb er nu meer vertrouwen in als vorige x

manlief is nu meer gewend taken v mij over te nemen dan toen ze nog heel klein waren allemaal, hij werkte in die periode volop dus werd toen ik was geopereerd (op twee dg na) tot na t avond eten ontlast door opa en oma en moest ik t toch allemaal zelf doen(ze waren toen 1.5&2.5) maar goed t hielp wel ntl maar stond na twee wk te stofzuigen en dweilen en dat is eigenlijk niet egt goed voor t inkapselen ntl...

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 170
  • Created
  • Laatste Reactie

Goedemorgen meiden!

 

t is mijn grote dag vandaag! Zit nog aan Mn bakje zwart (toch best te doen zonder suiker en melk) en dan ga ik nog f afspoelen en rond zes vertrekken naar de kliniek! Ben gelukkig helemaal beter. Had nog n flinke verkoudheid te pakken gehad afgelopen weken en ging v t weekend ook nog door Mn rug maar ben helemaal oké nu! Im ready! Wordt vervolgd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemiddag meiden. 

 

T zit erop! Voor ik n dutje ga doen even een verslagje.

 

Gisteravond kon ik moeilijk in slaap komen. Waar ik normaal alleen wakker wordt van de kinderen ben ik wel drie x wakker geworden en keek ik snel of ik niet door de wekker heen zou slapen. Uiteindelijk galmde de wekker ntl door de kamer en besefte ik me: t is de grote dag!

Ben snel nog n kopje koffie gaan maken(zwart is best goed te drinken, hou t er maar in, goed voor die nog te verliezen kilootjes).

Huis was heerlijk stil, iedereen nog in diepe slaap/of bij opa en oma en ben nog f lekker gaan douchen. Rond zessen ben ik vertrokken naar de kliniek, en heb genoten van t rustige ritje met lekkere muziek!

Was kwartier te vroeg maar werd hartelijk ontvangen. Kreeg n nette kamer toegewezen na de gebruikelijke vragenlijst door te lopen met de verpleging. Rond half acht Mn high fashion blauw shirt met open rug aangetrokken en na nog even te plassen, haren te kammen Mn bedje ingedoken.

Tvtje aan, nog even wat appen en altijd iemand op dit forum aanwezig om je te vergezellen.

Ik mocht tien voor acht al mee. Na aangesloten te zijn kwam Mn pc me aftekenen en gaf aan dat ie zou starten met de ogen. Op de operatiekamer werd ik gepositioneerd op Mn “strandbedje”, muziekje erbij, ik kon lekker gaan slapen! Dit was rond 8.20.

Voelde de narcose Mn arm in gaan en gaf nog aan dat ik t voelde werken. Voor ik t wist zakte ik lekker weg en was ik onder zeil. Ben egt heerlijk wakker geworden tov vorige keer. Toen verging ik meteen van de pijn, en voelde ik me zo beroerd. Had wel wat pijn in Mn borsten maar t eerste wat ik vroeg was eigenlijk: “zijn Mn ogen wel gedaan?!” Voelde helemaal niks, alsof er Niks maar dan ook niks was gebeurd. Er was geen spiegel maar die man zette speciaal voor mij zn telefoon op selfie stand en daar waren de pleisters 

Helemaal niet dik of blauw what so ever maar zal ongetwijfeld nog komen, tenzij n potje arnica zn werk heeft gedaan....

Ik kon serieus Mn ogen niet openhouden. Weet dat toen ik voor t eerst wakker werd op Mn zij wilde! Probeerde t ook n paar x maar weg terug gelegd op Mn rug..

Toen ik op de klok keek was t 11.20 en ben dus toch behoorlijk lang onder zeil geweest. Toen ik werd teruggereden op de kamer kwam Mn man net aan, dus dat was perfect! Heeft hij nie lang hoeven wachten, de jongste uitgerust en al bij opa en ik niet alleen terug op de kamer.

Kon Mn ogen nog steeds niet openhouden maar moest en zou Mn telefoon pakken en omdat ik zo “slim” was voor de ok er een toegangscode op te zetten, gebruikte ik die code bij t weer aan zetten v d telefoon. Bleef die code herhalen want had die toch net zelf erop gezet! Gevolg; PUK code noodzakelijk!

Gelukkig is er hier WiFi dus kon toch f appen en posten op t borstenforum.

Kreeg lekker bakje koffie en een beschuitje en ben toen begonnen met koelen. Moest ook al vrij snel plassen maar omdat ik duizelig was en nog half sliep, liep de verpleging mee. De tweede x kon ik dat gwn al zelf en ben ik nie meer duizelig. Wel moe, en excited(wil die bh uit en kijken!) ook neemt de druk op Mn borsten toe en af en toe voel ik n flinke steek. Mn man is om de medicatie en met de oudste f naar zwemles. Mag toch nog nie weg. Heb ik volgens mij al gezegd maar goed ben hier dus nog wel f dus ga zo een lekker tukje proberen te doen!

Ik heb de 27e de eerste controle en dan 31 december weer. Heb dan verse oliebollen mee! Mag ie nie v snoepen, alleen wegkwijlen :P

 

Mn ogen mogen drie dg niet nat worden. Na een week mogen de lenzen weer in. Borsten mogen tot na de eerste controle niet nat worden dus dat wordt ml paar x Mn haar laten wassen en de onderkant moet zelf lukken, fris ik mezelf toch wat op...

 

kwa medicatie krijg ik naxproxen, PCM n oxycodon mee. Als ik geen schema krijg, zal ik zo checken, vraag ik jou @best_boobie even om mee te denken in een schema zodat t allemaal op pijl blijft

 

wordt vervolgd..

 

en een shout @Yvie Mn partner in crime today and this weeks to go!

Fijn dat je je goed voelt en wens je een voorspoedig herstel

 

bedankt voor jullie support lieve meiden/vrouwen

hoop dat jullie Mn verslagje hebben gelezen en er wat aan hebben!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een mooi lang verslag. Duurde wel ff tot je helemaal bij was zo te lezen, zelf was ik heel snel bij. Hehe meid het is achter de rug! Ik hoop zo dat je de goede nachten tegemoet gaat. Hoop van zegen. Hoe voel je je nu een aantal uurtjes later? De pijnstillers werken langzamerhand steeds meer uit. You did it girl! Ik werd zelf achteraf zo naar van de oxycodon (die ene kut nacht). Wees er aub zoo voorzichtig mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Vogeltje zei:

Wat een mooi lang verslag. Duurde wel ff tot je helemaal bij was zo te lezen, zelf was ik heel snel bij. Hehe meid het is achter de rug! Ik hoop zo dat je de goede nachten tegemoet gaat. Hoop van zegen. Hoe voel je je nu een aantal uurtjes later? De pijnstillers werken langzamerhand steeds meer uit. You did it girl! Ik werd zelf achteraf zo naar van de oxycodon (die ene kut nacht). Wees er aub zoo voorzichtig mee

O dat hoop ik zo! Heb ervaring met oxycodon, heb t gekregen na (heel gênant) een aambei operatie en t hielp mij goed tegen de pijn en zat de eerste nacht te hallucineren en had nachtmerries. Hielp wel goed tegen de pijn en die was vreselijk, weet ni of je meer pijn kan hebben na n operatie dan na dat, maar ga nu eerst even aankijken wat ze aanraden kwa schema, hou t iig achter de hand. Voel veel druk, t brand wat en af en toe fikse steek maar met wat nu nog in Mn lijf zit en wat ik net heb geslikt kan ik t zonder oxy. 

Hopelijk voel je je weer oké!

heb je ze nog bewonderd? Ben egt heel benieuwd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, DoubleD zei:

O dat hoop ik zo! Heb ervaring met oxycodon, heb t gekregen na (heel gênant) een aambei operatie en t hielp mij goed tegen de pijn en zat de eerste nacht te hallucineren en had nachtmerries. Hielp wel goed tegen de pijn en die was vreselijk, weet ni of je meer pijn kan hebben na n operatie dan na dat, maar ga nu eerst even aankijken wat ze aanraden kwa schema, hou t iig achter de hand. Voel veel druk, t brand wat en af en toe fikse steek maar met wat nu nog in Mn lijf zit en wat ik net heb geslikt kan ik t zonder oxy. 

Hopelijk voel je je weer oké!

heb je ze nog bewonderd? Ben egt heel benieuwd! 

 En nu heerlijk herstellen meis, want het laatste wat je kan gebruiken is de spoedeisende hulp bellen zoals mevrouw hier hahaha. Ik stuur je een PB!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, DoubleD zei:

Dank je! Hoe is t met jou nu

Met mij gaat het nadat beide drains afgelopen vrijdag eruit zijn best goed,alleen voor ik ga slapen neem ik nog paracetamols.

Maar voor de rest gaat het prima.

Heb al minder gezondheidsklachten en ben blij met mijn nieuwe borsten.

Dus mij hoor je niet klagen :35:

 

Rust goed uit meid en neem je tijd :53:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Vogeltje zei:

 En nu heerlijk herstellen meis, want het laatste wat je kan gebruiken is de spoedeisende hulp bellen zoals mevrouw hier hahaha. Ik stuur je een PB!

God nee. Snap je! Had vorige x een bloeding, kwam ik thuis was heel Mn top nat aan een kant. Hebben ze bij de hap v die grote dikke pleisters (te zien in Mn album nog) er onder geplakt.

nu zit er soort folie pleister!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Engeltje73 zei:

Met mij gaat het nadat beide drains afgelopen vrijdag eruit zijn best goed,alleen voor ik ga slapen neem ik nog paracetamols.

Maar voor de rest gaat het prima.

Heb al minder gezondheidsklachten en ben blij met mijn nieuwe borsten.

Dus mij hoor je niet klagen :35:

 

Rust goed uit meid en neem je tijd :53:

 

Super fijn! Heel goed om te lezen! Dank je wel! Ga ik doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, DoubleD zei:

God nee. Snap je! Had vorige x een bloeding, kwam ik thuis was heel Mn top nat aan een kant. Hebben ze bij de hap v die grote dikke pleisters (te zien in Mn album nog) er onder geplakt.

nu zit er soort folie pleister!

Oh nee gadver, auw zeg. Ik vond al dat die pleisters zo groot waren! (Kijk je pb) maar wauw 755cc he. Bigboobs:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, e.e.f. zei:

Mooi verslag!!! 

Je hebt het achter de rug meid :43:

Fijn dat het allemaal zo goed is verlopen... 

Heb je hulp de komende dagen???

 

Wens je een goed herstel...

 

Lieve gr Eef...

 

 

Yess ml is volledig thuis aankomende periode! Heel fijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te lezen dat het allemaal zo voorspoedig gegaan is, dat blauw zal ongetwijfeld nog wel komen ..

Het ziet er allemaal goed uit meis, en wordt de komende weken nog veel mooier .. Nu lekker herstellen en je tijd nemen, met de feestdagen ben je weer helemaal up to date en bijna klaar om weer lekker aan de slag te gaan ..

Laat je maar lekker vertroetelen door je lieve zorgzame mannen en neem je rust xx ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden even een update

geen pijn aan Mn ogen en ook zijn ze niet erg gezwollen, zelfs minder dan gister, zijn wel wat paarsig, kan vast nog veranderen en op n neer gaan.

 

Borsten vallen mee ook alles mee, wel wat zwaar drukkend gevoel op de borstkas en ribben en wat last v Mn spieren rondom maar dat is allemaal normaal!

 

Ik heb ook de bank geslapen zodat ik Mn rust kon nemen, maar heb niet als n blok geslapen, regelmatig wakker, niet van de pijn maar door ongewone houding v slapen.

Ga overdag in bed, en proberen met de rug steun 

vanmiddag Wil ik Mn bandjes iets losser zodat de band onder wat meer onder Mn borst valt, zit grotendeels goed maar t rolt wat op n voel op sommige plekken eens stukje rand die niet onder de borst valt en neem aan dat dat wel moet? Weet iemand dit?

 

slik sinds gister zakjes voor de ontlasting omdat ik vorig jaar geopereerd ben aan Mn aambeien (leuk gevolg v drie kinderen in korte tijd er uit persen) dus wil voorkomen dat Mn ontlasting te hard wordt omdat dit door de narcose weer op gang moet komen..

 

plaatst wanneer dit lukt vanmiddah f een foto v de meiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb weer nieuwe foto’s in Mn album, ook in een collage met foto’s v 4 mnd po en 2 dagen na de operatie. Er is nu al goed te zien dat ze dichter bij elkaar staan en zichtbaar meer volume hebben, ook van boven, waar ik juist bolling mistte. Ondanks t groot aantal cc niet t gevoel dat ze onnatuurlijk ogen, ze hebben al n natuurlijke hang en ogen iets wat anatomisch. Voor nu ben ik happy! Benieuwd hoe t er over n paar wk uit ziet.

Heb ook eigenlijk geen klachten of pijn. Ben wat moe geweest vandaag en heb eigenlijk een heel goede nacht gehad. Wel werd ik weer wat rillerig wakker met wat stekende hoofdpijn n veel snot en wat gekuch. Gaandeweg de dag gaat t beter en voel ik me stukken beter. Heeft ook veel goeds gedaan voor Mn humeur want had even een dipje! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer even een update. Sinds gister medicatie vrij wbt borsten en ogen. Wel moeten terugvallen op hoofdpijn medicatie die veroorzaakt werd door Mn slaaphouding in combi met de rugsteun.

vanaf 5 u vanmorgen wat platter op Mn kussen geslapen en voel me stukken beter. Ben nog terug gegaan tot half twaalf en heb geslapen als n roos. Erna lekker mezelf opgefrist en Mn man Mn haar laten wassen en föhnen. Knap je v op, al is t nog geen heerlijke douche waarbij t water over j hoofd stroomt maar hè nog paar dagen tot dinsdag (na de controle mag ik waarschijnlijk weer douchen)

Verder wat jeuk n gekriebel maar geen pijn n dat met n behoorlijk aantal cc.

mijn conclusie is dat n eerste vergroting en achter de spier t meest pijnlijk is. Een wissel valt kwa pijn egt mee. De meeste klachten komen bij mij door de narcose en slaaphouding niet v de ingreep zelf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.