Ga naar inhoud

Jo-c : 9 augustus 2018 : Dr. de Wijn : Rode Kruis Ziekenhuis


Gast Jo-c

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal.

Ik zal me even voorstellen... ik ben Jo een vrolijke mama van 2 kids, ben gezegend met mn gezin, maar al vanaf mn puberteit zo ongelooflijk onzeker over mn borsten. Ik ben 32 jaar en heb vandaag de eerste stap gezet naar een hopelijk nieuwe (niet onzekere ik). Ik ben bij de huisarts geweest voor een doorverwijzing voor de chirurg, ik hoop  namelijk in aanmerking te komen voor vergoeding voor een borstvergroting. Ben zo ontzettend zenuwachtig. 

Heel veel groetjes van Jo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jo, goed dat je voor jezelf kiest nu door deze stap te zetten. Spannend hoor! Ben benieuwd of je die vergoeding krijgt, dat gebeurd niet vaak helaas. Ik ben gisteren geopereerd en ben er nu al blij mee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jo,

 

Ik herken je onzekerheid over de borsten vanuit de pubertijd. 

Dacht altijd; Komt wel/ gaat wel over, maar blijkbaar dus niet.

 

Je geeft aan dat je eerst naar de huisarts gaat voor een doorverwijzing.

Kan je mij zeggen waarom? Wanneer wordt een borstvergroting vergoed?

Toch alleen als er medisch echt baat bij is?

 

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Denca:

Hoi Jo,

 

Ik herken je onzekerheid over de borsten vanuit de pubertijd. 

Dacht altijd; Komt wel/ gaat wel over, maar blijkbaar dus niet.

 

Je geeft aan dat je eerst naar de huisarts gaat voor een doorverwijzing.

Kan je mij zeggen waarom? Wanneer wordt een borstvergroting vergoed?

Toch alleen als er medisch echt baat bij is?

 

Groetjes,