Guest Jo-c

Jo-c : 9 augustus 2018 : Dr. de Wijn : Rode Kruis Ziekenhuis

Recommended Posts

Guest Jo-c

Hoi allemaal.

Ik zal me even voorstellen... ik ben Jo een vrolijke mama van 2 kids, ben gezegend met mn gezin, maar al vanaf mn puberteit zo ongelooflijk onzeker over mn borsten. Ik ben 32 jaar en heb vandaag de eerste stap gezet naar een hopelijk nieuwe (niet onzekere ik). Ik ben bij de huisarts geweest voor een doorverwijzing voor de chirurg, ik hoop  namelijk in aanmerking te komen voor vergoeding voor een borstvergroting. Ben zo ontzettend zenuwachtig. 

Heel veel groetjes van Jo

Guest Fna88

Hoi Jo, goed dat je voor jezelf kiest nu door deze stap te zetten. Spannend hoor! Ben benieuwd of je die vergoeding krijgt, dat gebeurd niet vaak helaas. Ik ben gisteren geopereerd en ben er nu al blij mee. 

Hoi Jo,

Ik herken je onzekerheid over de borsten vanuit de pubertijd. 

Dacht altijd; Komt wel/ gaat wel over, maar blijkbaar dus niet.

Je geeft aan dat je eerst naar de huisarts gaat voor een doorverwijzing.

Kan je mij zeggen waarom? Wanneer wordt een borstvergroting vergoed?

Toch alleen als er medisch echt baat bij is?

Groetjes,

Guest Jo-c

Ik heb in de polisvoorwaarde van mijn verzekering gekeken. En heel veel gelezen o.a. op dit forum, er zijn idd een aantal voorwaarde waar je aan moet voldoen. Geen borstplooi en klierweefsel onder de 1 cm .. ik ben zo plat als een dubbeltje dus ik hoop echt dat ik in aanmerking kom voor vergoeding, want zelf betalen is voor mij nu geen optie (laten we zeggen dat ik dan andere prioriteiten stel ivm mn gezinnetje kwa kosten) 

Als ik hierdoorheen kom is het een lot uit de loterij... 

Het is wel fijn om te lezen dat er meer 'lotgenoten' zijn.