Ga naar inhoud

Femmy : 24 februari 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

@ ikke: Tnx voor het compliment meid, dat vind ik zelf dus ook. Ze worden steeds natuurlijker. Vond ze al prachtig, maar wordt steeds meer verliefd! Mag ik jou pb meid??

@ eefje & ange: Er is dus een nieuwe skin voor je telefoon. Handig te weten hihihi Moet ik eerst weer men blackberry hebben, aangezien die stuk is gegaan na een ongelukje.

@ Kiki: Tnx lieverd, heb jij het ook dat je er maar meer en meer verliefd op wordt? Met mijn dochtertje ga ik zeker nog meer opletten als gister. Stoel gaat zo naar boven, want hield men hart vast. Sta je mooi in dilemma, dat wil ik dus vermijden. Zag die bh bij de wehkamp en dacht die moet ik hebben.

Hoe voelt het sporten nu meid?? Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook erg naar uit kijk, begin aan te komen hahaha bahhhhh :11:

@ Kiki & Eefje: De maat heb ik zelf niet zo ingeschat hoor hahaha dat heeft Dr. Nio zo geschat, dus dacht ach hij is in de aanbieding ik koop hem gewoon hahahaha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 982
  • Created
  • Laatste Reactie
@ Kiki & Eefje: De maat heb ik zelf niet zo ingeschat hoor hahaha dat heeft Dr. Nio zo geschat, dus dacht ach hij is in de aanbieding ik koop hem gewoon hahahaha :P

Blijf het sterk vinden hahaha, veel pc's zeggen je zult een C-cup hebben en als men dan bh's gaat shoppen moeten ze een E hebben :blink: hahaha, maar hele mooie keuze en al helemaal als ie in de aanbieding was hihi, dat kon je niet laten liggen dan hé! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Feminine,

Hoe gaat het met de martelband? Ik las dat je hem moet dragen zodat je protheses goed inkapselen. Zakken je protheses hier ook meer door?

Wat helen je littekens trouwens mooi, daar zie je straks niks meer van.

Liefs Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Fem.,

Sporten gaat prima :D

Het blijft tot nu toe cardio en benen/billen trainen, maar dat is genoeg op dit moment...

Vanmorgen had ik alleen drie schijven van 10 kg zelf van de legextention-machine gehaald, maar daarna had ik weer steken in m'n borst...

Dus dat moet ik in het vervolg nog eventjes aan m'n vriendje-lief vragen :rolleyes:

En als je spieren hebben een geheugen hè?!

Dus als jij straks weer mag beginnen ben je zo weer in shape :35:

Wat mooi dat dr. Nio jou cupmaat-in-spé zo goed kon vaststellen :)

Hij is natuurlijk een echte ervaringsdeskundige :136:

Ik ben ook héél erg tevreden met mijn borsten; alleen ik had ze nu nog wel groter willen hebben... :69:

Het aantal cc's went zó gigantisch snel...

Maar volgens dr. Nio was 400cc het maximale wat er in paste (en ik vertrouw ook op zijn deskundigheid) dus daar moet ik het voorlopig bij laten :unsure:

Er komt zoiezo een prothesewissel in de toekomst en dan moet er hoe dan ook meer cc in :rolleyes:

Maarrr het is hoe je het wendt of keert een gigantische vooruitgang vergeleken met m'n situatie vóór de BV :136:

Dus als ik me daar op focus ben ik dik tevreden :101:

Ik wens je een fijn weekend toe!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Xanaa: Met de martelband gaat het nu wel goed hoor. Het went toch best wel snel. Alleen tegen de avond krijg ik last van men linkerborst. Eerst dacht ik dat het het litteken/wond was, maar ben er sinds gister achter dat het gewoon de druk is van de prothese op de huid. Heb hem inderdaad zodat ze niet te hoog komen te zitten (inkapselen) en ook om sneller te laten indalen zoals jij al zei. De litteken ben ik ook zeer tevreden over! Komende maanden flink smeren en denk (hoop) dat het over een jaar zo goed als onzichtbaar is :D Mag ik jou ww?? :11: Weet niet of ik hem al had, maar kan het in ieder geval niet terug vinden :11:

@ Kiki: Super dat het nog steeds zo goed gaat joh! Maar laat die schijven van de legextention inderdaad maar over aan je mannetje. Eigenwijsje ben je ook he hahaha wel erg herkenbaar. Hoop het dat spieren geheugen hebben, want begin een beetje uit shape te raken. Ben ook blij dat ik over 2 weken weer wat mag gaan doen. Start lekker met buiten wandelen eerst.

Hahaha ja dat hij het goed voorspeld heeft sta ik ook nog van te kijken hoor, maar net wat je zegt hij is natuurlijk wel een echte ervaringsdeskundige (met gouden handjes).

Ow ow ow Kiki denkt al aan haar wissel hahahaha. En je hebt al van die mooie big boobies! Zeker als je voor en na nu naast elkaar legt. Je mag zeker trots zijn op je boobs meid en als je met de tijd een wissel wil, zeker doen. Zie je hier wel meer die redelijk snel voor een wissel gaan.

Jij ook heel fijn weekend lieverd!!

Liefs Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Feminine,

Ik probeerde je een privebericht te sturen, maar kreeg als reactie dat jij die niet meer kan ontvangen. Zou je postvak misschien vol zitten ofzo...

Groetjes Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi fem,

Ik was benieuwd naar de maat van je bovenstukje van de bikini die ik de hele tijd mag bewonderen :)

Ik vind de bikini's van ed hardy zo leuk.

Kan ze alleen nog niet zoveel vinden maar heb nu wel een site gevonden maar ik vind het lastig om te bestellen qua maat.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het buitenland shoppen is vaak goedkoper en leuker :P

Ik wil zelf deze met de tijd bestellen: Link

Ik bestel vaak uit: Amerika, Australië, China of Canada enz. Nog nooit problemen gehad.

Als ik bijvoorbeeld een feestje heb en ik weet dat een tijd van te voren, dan lekker online in het buitenland shoppen. Heb je toch vaak dingen waar een ander in Nederland niet mee loopt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.