Ga naar inhoud

Pinki : 11 juli 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 279
  • Created
  • Laatste Reactie

hey meid,

als t goed is ben je al wakker met nieuwe boobs nu!!

hoop dat t je allemaal mee is gevallen en dat je een superherstel hebt!!

gefeliciteerd met je boobs!!!

wacht op je verslagje en straks eerste fotos!!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag iedereen.

Dank u wel voor de lieve woordjes.

Zo ik ga ee verslagje schrijven.

Ik ben deze morgen met mijn man om 6u richting Overijse vertrokken.

In de wagen heb ik geen enkel woord verteld tegen mijn man. Niet dat ik geen zin had, maar ik kwam steeds dichter om dichter bij Overijse. Onderweg nog eventjes een krant gaan halen. En enkele min later aangekomen.

Het was 6u40 en de poorten stonden al open. We zijn maar binnen gereden...

En vraagt hij ga je al binnen of nog even wachten. Ja er is licht dus veronderstel ik dat er iemand is.

De dees dus binnen met mijn bagage. (extra blouse en een paar slippers en een andere broek en nog een jasje.) Je weet maar nooit waar het goed voor is.

We mochten dan even wachten in de lange zetel en enkele min later kwam Valerie ons al halen. En twas nog geen 7u.

Wij op naar mijn kamer (kamer 4). Mocht mijn kleding uit doen( behalve slipje) en de badjas aan doen. Verder wachten op Plovier ende anesthesist. Plovier kwam een kwartiertje later binnen en begon met foto's te nemen zowel voor als zijkant.

En dan nog lijntjes tekenen. Mijn man schoot bijna in de lach. Net een kleurboek waar ze op aan kleuren zijn. Ja grappig hoor.

10 min later was de anesthesist er en kwam mij halen omm naar de ok te gaan.

Mijn man nog een kus en knuf gegeven. En weg was ik.

Mocht mij op de verwarmde tafel gaan leggen. Infuus erin nog een gezellige babbel. Er zijn vandaag 4 bv en 1 facelift. Verder begon het warm te worden in mijn hoofd en wat tintels en weg was ik. Naar dromenland. Ik heb het uur nog gevraagd en het was 7u40.

Ik ben wakker geworden op mijn kamer. Kheb wel 10 keer aan mijn man gevraagd hoe laat het was. 9u30. Verder is Valerie nog een paar keer komen vragen hoe het gaat. Is Plovier nog komen kijken. Hij vertelde dat alles goed verlopen is zonder verdere problemen. Hij vertelde dat er ipv 350cc 390cc is in gegaan. Mijn man was even verschoten maar ik super blij.

Om 12u mochten we naar huis. Kwa pijn valt het heel goed mee. Kan goed adem halen. Maar dan wel rustig aan en niet te diep.

De pijn is meer hevige spierpijn. De rit naar huis heeft goed gegaan. eenmaal thuis medicatie ingenomen en een bisschuitje naar binnen gespeeld. Ik heb nog een dutje gedaan op mijn bed. Maar voor de rest gaat alles super.

Foto's volgen nog wel maar blijf nu rustig liggen. Net enkele aardbeitje opgeheten en de medicatie op uur en stond.

Dames omt wel goe.

Kheb eindelijk mijn welverdiende borsten.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pinki van harte met je BV :)

Tis allemaal zo herkenbaar wat je verteld ook kamer 4 :7:

Toch nog 390 cc erin gegaan, wat zal je dat mooi vinden..nog even een dagje en je mag spieken voor de douchebeurt.

Ik zou zeggen rust lekker uit en neem trouw je pijnmedicatie in dan komt het helemaal goed.

Ik wacht op je foto's ik heb van mij vandaag eentje geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank u wel allemaal. Het gaat nog altijd goed.

Met de medicatie is het heel goed haalbaar.

Ik heb mijn eerste verslagje tussen twee slaapbeurten geschreven.

Tijdens de ingreep moet ik ergens op mijn lip gebeten hebben. Kzal honger gehad hebben.

Mijn man is me aant vertroetelen. moet ge ,og iets hebben, gaat het, iets drinken. Darrjuist heeft hij mij een bordtje met fruit gebracht. lekker.

Mijn kindjes zijn rond 17u30 eens langs gekomen. Zo lief dat ze waren. Mama mag ik bij jou komen. ja hoor schat maar pas op hé

Ze zijn terug mee naar mijn ouders ze verstonden het wel mijn twee schatjes. Mijn man blijft vannacht ook in de zetel slapen.

Dames ik had het helemaal ander voorgesteld met meer pijn. Ben blij dat het andersom is.

Gr en tot later

Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben de nacht goed door gekomen.Ik heb meer pijn aan mijn rug van te liggen dan aan ijn borsten.

Ben rond 3u eens wakker geworden. Omdat mijn man aant snurken was. Ben terug in slaap gevallen en verder geslapen tot 9u30.

Maar ja we zijn gisterenavond maar gaan slapen rond 12u.

De pijn in de borsten valt goed mee de rechter borst die voelik het meest de linkse zo niet.

kga vandaag even met mijn ventje naar de winkel . Binnen zitten gaat mij niet zo af. Maar niet te lang even weg en weer.

Ik heb ook wel zin om even bij de kindjes langs te gaan. kga them straks eens vragen.

Alles begint te jeuken onder de band. Verdraag hem eigenlijk goed.

Verder niet te melden. kvoel me super goed.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou jeee, fijn zeg dat het zo goed met je gaat!!

Wie had dat kunnen dromen he :D

Ben zo benieuwd naar je eerste foto's!

Spannend zeg, morgen de bh uit, zal echt wel ff wennen zijn.

Het begin voel je het gewicht echt wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou jeee, fijn zeg dat het zo goed met je gaat!!

Wie had dat kunnen dromen he :D

Ben zo benieuwd naar je eerste foto's!

Spannend zeg, morgen de bh uit, zal echt wel ff wennen zijn.

Het begin voel je het gewicht echt wel!

He Mii,

ik had dus gisteren 3 foto's mee en die van jou van 10maans po.

Ik had deze achteraan gestoken dan kon ik zijn reactie zien.

Hij was ze aant bekijken en be de laatste ( dus de jouwe) bleef hij staan en keek hij naar mij en lachte ie even.

Die zijn wel iets groter dan dat jij wilde. Dus je wilt een c maar mag meer zijn.

Ja hoor doe u zin maar natuurlijke borsten die bij mij passen ipv 350 is het 390.

Ik denk dat hij jou borsten veel ziet terug komen en dat hij ze herkend.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaahh wat leuk zeg!! :116:

Hihi misschien weet hij ondertussen al dat hij die heeft gemaakt!

Hij ziet natuurlijk wel errug veel boobs tijdens zijn werk dus geen idee of hij ze herkende!

Toch goed dat hij meer CC heeft gedaan.. !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.