Ga naar inhoud

Pinki : 11 juli 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

heb net ff in je album gekeken, en ze zijn idd al mooi aan het worden hoor.

maar denk dat die C niet gaat passen....

Wel meisje ik heb een foto in mijn album met die bh.

Vind hem toch iets te klein zitten.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 279
  • Created
  • Laatste Reactie

Zo vandaag de leike band gewassen en de sportbh aan gedaan.

Tis nu bijna 20u en ben eigenlijk de spanning in mijn rechter borst volledig kwijt.

Die band moet toch wel erg spannen. Maar ja het voelde wel goed zo iets losser zitten deze namiddag.

Kga hem straks terug aan doen voor het slapen gaan.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er al goed uit je foto's !! :D

je ziet ze gewoon veranderen.. alleen volgens mij zit je bh nogal strak!

die rode striemen op je borsten.. misschien een maatje groter nodig?

Die rode striemen zijn van die ziekenhuisband. Spande een beetje te veel

Ben er al blijer mee dan in het begin van de weet. Het is al een enorm verschil.

Dank je Mii

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi mijn vriend zei net bij jou foto's: Nou, dat wordt echt mooi!

Ze zien er elke dag beter uit zeg!

Dank je Caatje en co ( vriend).

ik voel er mij iedere dag een beetje beter mee.

Staan er bij jou nieuwe foto"s op.? Kga eens gaan kijken caatje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi pinki,

heb net je foto's gezien..mooi zeg!! Ziet er echt goed uit, wil ik ook wel..

xx

Aaaah doet goed dank u wel. Kvoel me er elke dag beter mee.

Dat was de eerste dagen niet zo.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pinky....

Ik zou na jou aan de beurt zijn geweest, maar ik heb helaas wegens een enorme financiele tegenslag moeten cancelen!!!

Mag ik je boobs zien? Ik ben wel erg benieuwd...en oooo wat heb ik een verdriet dat ik nog steeds zo plat als een dubbeltje ben :(

Maar geniet jij er maar lekker van meid!!

Liefs van Ikke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Pinki,

Ben jaloers!!! Hahaha ze zijn echt mooi meid, al meteen vanaf het begin vind ik!

Was het je meegevallen? hoezo ben je blij wat van me te horen, was je bezorgd? hihihi.

Ja toen ik die tegenslag had, had ik ook even geen zin meer om op het forum te komen, was er echt heel erg verdrietig van.

En zeker nu het nog wel jaaaaren kan gaan duren en misschien wel helemaal nooit meer. :(

Niks aan te doen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei meid wie weet komt er ooit een gulle schenker of zo.

De tweede dag als ik de eerste keer kon kijken was ik een beetje teleur gesteld.

Maar ja alles staat dan gespannen en zeer hoog. Ik heb niet te veel pijn gehad. Mag niet klagen.

Maar nu voel ik er mij steeds beter om beter in.

Ja hoor was een beetje ongerust hoorde je niet meer. Kon van alles zijn. Ging het door of niet je was zo blij. Ik heb de dag van de ingreep ook aan jou zitten denken maar ik wist van niets en durfde niets vragen daar. En nadien was mijn enige zorg mijn borsten en zo vlug mogelijk naar huis gaan.

Dank u voor de leuke mening van jou over mijn foto's

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Ikke: wat een klote nieuws! Ik dacht dat ik jou tijd ingenomen had, maar dat was dus toch iemand anders (ik was 11 juli om half 12 geopereerd)

Kun je ook niet heeeel langzaam sparen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisterenavond haaft mijn man mij aan het lachen gebracht de traantjes liepen uit mijn ogen.

Van het schokken in mijn bovenlichaam van het lachen;. Heb ik mij lelijk pijn gedaan aan die hechtingen.

Het was zo een stekende snijdende pijn. Net of de draadjes er wouden uitspringen. En het hield enkele sec aan.

Dan is die onderste band die daar nog eens op rust. Khab er gisteren avond een zakdoek onder gestoken. Sinds dien is de pijn wel weg.

Deze morgen stond ik op en hupla twas er weer. Denk dat ik straks als mijn man thuis is gauw eens naar de huisdr ga om er eens naar te kijken.

Dan weet ik ondertussen dat alles goed gaat. Beter één keer te veel dan te laat.

Kheb verder wel door geslapen.

Kheb gisteren de band gewassen en even dan een sportbh aan gedaan.

Ben toch blij dat die droog was dat ik hem terug om kon doen. Voel er mij net iets veiliger in.

De band begint wel erg te spannen. Ga denk ik een van deze dagen vragen of mijn man achter van die haakjes gaat om wat losser te zetten.

(te minste tot daar wil rijden)

De bandjes van de bh heb ik ook al wat ruimer gezet.

gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow hoe herkenbaar!! Ik merk ook als ik te veel gedaan heb, dan moet ik de dag erna echt weer rusten. Lachen doet inderdaad pijn, heb nu ontdekt dat ik moet lachen zonder geluid hihi dat doet het minste pijn!

Ik hoop dat de pijn weer wegtrekt en anders inderdaad, al het goed is voor jou geruststelling, even naar de dokter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag allemaal,

Een dag of twee geleden. Zo alles gaat goed de pijn van mijn draadjes is over gegaan.

Kan sinds een dag of twee drie door slapen. Heerlijk. Nog niet op de zij.

De draadjes jeuken omdat ze genezen. nog 4 dagen en ze mogen eruit de maandag. Eindelijk;

Ben wel benieuwd naar het resultaat van het litteken.

kga straks nog eens foto's plaatsen.

Verder geen medicatie niet meer en alles naar mijn gevoel tip top in orde.

Gr en veel liefs Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pinki ik heb je foto's gezien en wat zien ze er al goed uit. Mooi staat die grijze Bh je.

Nog even en je draadjes zijn ook weg en dan zal je zien dat de genezing ook sneller gaat.

Dank u wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net even naar je foto's gekeken, en ik vind ze prachtig hoor.

Volgens mij, zijn ze enorm gegroeid, of ligt het aan de foto.

Mooi hoor,

diesel

Ik zal ze eens moeten op meten.

Kan aan de foto liggen hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.