Ga naar inhoud

Pinki : 11 juli 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs,heb net je voor fotoos gezien en ik denk dat jij een harstikke blije dame bent nu!!

Veel succes met je herstel!

Dank u Marriebarrie,

morgen zal ik na foto's hebben. Mag me dan douchen en mijn man is ook wel benieuwd.

Ik ga kijken maar ben toch wel een beetje bang zonder de band..Oh komt wel goed ben al blij dat het zo goed verloopt met mij.

er zijn hier andere mensen die meer pijn geleden hebben dan ik. Versta ze nu wel. Je kan wel zeggen van te voor veel moed met het herstel maar je weet van niets.

Geef mij dan maar mijn eigen herstel.

Lekker rustig niets doen. ( en computeren)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 279
  • Created
  • Laatste Reactie

Zo ben van onder de douche gekomen.

Vond het wel spannend vooral dat laatste haakje los maken. En ploeps daar waren ze.

Mijn eerste gedacht. Pfff zo twee lelijke dingen. Mijn man vind ze ook niet mooi.

Ja komt wel goed, geduld hebben zeker.In ieder geval ik heb niet het whow effect.

Eén ding is wel goed de omvang. Moest niet groter zijn naar mijn goesting.

Staat natuurlijk nog allemaal heel stram en stijf.

Maar ben wel blij dat ik die bh van de clinic kan wassen.

Kheb nu een sportbh aan en daar staat maat 75d in; Die zit wel goed.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah Pinkie, das ook niet leuk zeg. Na al dat wachten.. Maar je weet dat er nog zoveel gaat veranderen! Ze moeten nog goed inkapselen en zakken. K weet zeker dat jij over een poosje een stuk blijer bent! En een D! Wow, das toch al super zeg.. Ik ben ook erg zenuwachtig, vrijdag gaat bij mij het tape eraf.

Doe nog lekker rustig aan, en hopelijk lezen we snel dat je al een stuk meer tevreden bent!

Liefs

Marijse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ben deze namiddag naar de lingerie winkel gegaan;

Een nieuwe winkel bij ons in het dorp. Ze is er nog maar enkele maanden.

Ik had viavia gehoord dat ze zelfs verpleegster is als opleiding.

Ben gewoon binnen gestapt. Verteld wat er gaande was Ze heeft met de meter gemeten boven op de de band.

Beneden 75cm en boven 87cm.

Ze vroeg waar ik gegaan was en ze had vroeder patienten behandeld van Dr Plovier.

Mocht hem mee nemen naar huis douchen en passen als die niet goed was mocht ok hem gaan ruilen. Dat was geen probleem.

Hij zit wel goed.

Mijn clinic bh is onder tussen terug aan voel er mij iets veiliger in. :)

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff ik zit met mijn borsten in mijn maag.

Ik heb ze gisteren voor de eerste keer gezien.

Amai ik vind dat dus twee lelijke dingen.

Tzal wel aan mij liggen zeker. Daar had ik al bang van dat het mijn borsten niet zijn.

Ze moeten natuurlijk nog heel veel dalen. Maar had niet onmiddellijk het whoooow effect. Pfff

Het ging u heel goed kwa pijn nu dit.

Gisteren heb ik op het forum foto's gaan zoeken van 2 dagen po endan de zelfde meid enkele maanden later.

Kheb wel wat hoop dat het zal beteren.

Maar ik zie daar bij mij geen ronde borsten in. Net twee driehoeken die ze der opgeplakt hebben.

Gr Pinki snif snif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pinki,

Ik heb je net al een PB gestuurd, maar zal hier nog even reageren. Ik ben zelf ook bang dat ik dat wow-effect niet ga hebben. Maar als ik foto's zie van anderen net na de operatie vind ik er maar weinig mooi hoor. Het duurt even voordat de zwelling weg is en de protheses ingedaald zijn. Het heeft echt tijd nodig hoor!

Liefs Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Pinki,

het ziet er raar uit na de operatie (ook bij bvk)

ik heb ook niet het WOW-gevoel, verre van dat, maar heb wel goede hoop dat het beter wordt als ze op de goede plek zakken.

liefs suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net ff gekeken.. en ik vind dat het allemaal wel mee valt hoor!

Je bent pas net geopereerd, er zijn maar weinig meiden bij wie ze gelijk mooi waren hoor!

wacht maar af over een paar dagen zie je al weer verandering!!!

Komt echt wel goed meissie :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook even gespiekt, maar ze zijn mooi hoor ! Natuurlijk staat alles nog strak, en is het helemaal wennen voor je, maar dat komt echt goed. Het echte rusultaat zie je pas over een tijd. Langzaam worden ze steeds mooier.

Mii18 zal het vast wel weten. Niet te veel druk maken wijffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie zal eigenlijk allemaal lieve meiden.

Zoveel lieve woorden dat het gaat goed komen.

Dank u wel allemaal. Jullie zijn :136:

Vandaag was mij ma op bezoek.

Ik heb haar mee genomen (eigenlijk mee getrokken) naar de badkamer.

En vraagde of ze eventjes langs onder naar de pleisters wou kijken dat er geen bloed te vinden was.

Nee hoor ze waren nog proper.

Mama wil je even voor mij kijken en vertellen wat je er van vindt.

Als het jou niet stoort mij goed zei ze..

oke alles uit, ging wel vlotter dan gisteren maar even voorzichtig dat ding uit.

Ja zei ze staat natuurlijk nog allemaal dik en theeft geen zicht maar ja tis nog maar van de maandag. Wa wil je nu.

Komt wel goed.

De woordjes van de mama doen altijd goed.

Ze vond ze wel al groter dan vroeger. Komt wel goed hoor meisje.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pinki,

je kunt gerust zijn hoor, want mijn borsten waar eerst ook niet zo mooi.

Ik was er super blij mee, maar ze waren vierkant en zaten onder mn oksel hihi.

Nu zijn ze mooi rond en vind ik ze prachtig.

Geduld geduld!!

Mag ik je foto's zien? Ben benieuwd!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lieve pinkie,

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik mijn eigen borsten ook nog enge dingen vind. Voelen totaal nog niet als van mijzelf.

Staan erg strak en hoog en ik hoop iedere dag dat ze wat natuurlijker zijn geworden die nacht.

Ik weet dat het goed komt met de tijd en dat het ook bij jou goed komt.

Gelukkig heb je een lieve mama die altijd troost bied ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze nacht heb ik mij in mijn slaap o mijn zij wille keren.

Amai was ik recht. ik voelde ineens alles naar links schuiven in mijn rechter borst.

Oei ni normaal. Stom van mij. Mijn linkse die deed niets van pijn.

Kheb er 1,5 van wakker gelegen.

Kha mij douchen tot straks mss.

Doei Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pinki,

Bij mij waren mn borsten de eerst 3 weken ook niet mooi, ze waren plat en het leken idd net pyramides, geen gezicht! Na een week of 3 begonnen ze te zakken en werden ze ronder. Ik zal wel ff kijken naar een zijkant foto van de eerste week, dan zie je het verschil!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ze echt al wel mooi hoor Pinki! Maar ik heb met mijn eigen borsten ook echt nog wel moeite, ik weet het: geduld, geduld, geduld... Maar ik hoop zo dat het eindresultaat mooi wordt!

Welke maat Sport Bh kreeg je mee bij de hunkemoller? Ik heb er nu 1 van de Hema, maar het is een 80B geworden, terwijl ik had gedacht een 75D nodig te hebben, dus dat viel nog een beetje tegen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ze echt al wel mooi hoor Pinki! Maar ik heb met mijn eigen borsten ook echt nog wel moeite, ik weet het: geduld, geduld, geduld... Maar ik hoop zo dat het eindresultaat mooi wordt!

Welke maat Sport Bh kreeg je mee bij de hunkemoller? Ik heb er nu 1 van de Hema, maar het is een 80B geworden, terwijl ik had gedacht een 75D nodig te hebben, dus dat viel nog een beetje tegen...

Die mevr heeft mij een 75D mee gegeven.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu we zijn gisteren avond met vrienden gaan eten.

Dat meisje heeft een paar maanden geleden ook een bv laten doen.

Ze had een bh gekocht maar vond hem nooit lekker zitten.

Ze riep mij kun jij daar in. Als ik hem thuis mag passen. Ja mss kweet het niet. Kga hem straks eens passen.

Het is een 75C dus we zullen straks wel zien. En anders kan ze er iemand anders plezier mee doen.

Ik heb 2 nieuwe foto's geplaatst 5 dgen po.

Ik vind ze iedre keer mooier om mooier worden.(Al had ik dat niet in het begin van de week)

Als je ze wil bekijken vraag maar mijn ww dan met een pbtje

Gr Pinki

http://pinki.mijnalbums.nl/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.