Ga naar inhoud

Pinki : 11 juli 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Goed ideetje caatje_pj.

Elka dag op de kalender een kruisje zetten om af te tellen of met een wasknijper aan de rand van de kalznder naar beneden gaan.

En van waar ben jij ergens caatje_pj? 5ben daar straks eens naarde foto gaan kijken van jou moto, prachtig gewoon

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 279
  • Created
  • Laatste Reactie

Goed idee Pinki!

Ik woon in Hapert, tegen de Belgische grens onder Eindhoven.

De weg van de kliniek naar huis zal een hel zijn (als die kuilen en gaten in de weg voor 2 uur) maar ja, we hebben het er voor over!

Bedankt voor het compliment van mijn motor! Dat zal ik gaan missen na mijn operatie....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeer al enkele nachten op mijn rug in slaap te vallen.

Beter gezegd dan gedaan.

Telkens als het moment daar is van het in slaap vallen schuif ik op mijn linker zijkant.

Tzal niet simpel zijn.

lukt me gewoon niet.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ik ben dat ook aan het oefenen! Mij lukt het al aardig, maar ik denk dat het beter gaat lukken na de operatie, dan zal de pijn je wel tegenhouden om op je zij te gaan liggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aja nog iets.

Mijn ma en mijn man die wisten het als eerste van de bv. Nu heb ik het vandaag aan mijn pa verteld. Ons ma zat er bij.

Ja pa ben een paar maand geleden bij een dr gegaan om naar mijn borsten te laten kijken

Kga ze deze zomer laten op vullen tot iets mooi.

Zijn reactie was. Pfrrfffrrrpfrrfr of zo iets "doet er mee wat ge wilt". Algemene stilte. Ben recht gestaan en vertrokken.

Ben tghuis gekomen dat tegen mijn man verteld. Kheb er al spijt van da ik dat verteld heb. De moed zakt me in mijn schoenen.

Oh trek het u niet aan. trek het mij niet aan kwas het al vergeten. Kijk er gewoon naar uit.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste reactie van mijn vader was ook: Waarom? je laat toch niet snijden in een gezond lichaam?

Na een paar minuten met hem gepraat te hebben is hij naar de tuin gegaan om het even te laten zinken.

Toen ik na een uurtje naar huis ging zei hij: ik sta er achter, je hebt er goed over nagedacht en als jij het wil moet je het doen.

Misschien moet jou vader het ook even laten zakken? Het is toch zijn kleine meisje...

(en ja, mannen kunnen soms stug zijn....)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja hij weet het anders is het van ik weet van niets.

Hij zal er denk ik niet met mij over spreken. Kheb al spijt dat ik het verteld heb.

Maar ja dat is nu te laat. Hij kan er maar van denken wat hij wil. Tis ook een andere generatie dus. Dat hij zou staan springen dat zou mij verwonderd hebben.

Hij weet het maar niet de datum.

gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijne man was vandaag eventje alleen met hem en hij zei van en heeft ze het u verteld van haar borsten.

Onze pa heeft er gewoon niet op gereageerd. Leuk is anders.

Ga er mij niette veel zorgen om maken anders ga ik nog de dupe zijn en tegen dan ziek zijn. dat is natuurlijk niet de bedoeling ik wil mijn ferme tieten.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend van je vader Pinki..

Ik durf het mijn moeder eigenlijk niet eens te vertellen. Ik denk dat ze toch niet snapt waarom ik het zou willen.

Jij weet waarom je het doet, het is jammer dat je vader zo reageerd, maar jij staat erachter !! Daar gaat het om.

En misschien moet hij het inderdaad even laten bezinken :1:

Morgen ga ik bellen voor me eerste consult, spannend !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat iets weten wanneer je kan gaan. Hoho spannend.

Ben eens benieuwd hoe lang je gaat moeten wachten om op consult te gaan.

Ik hoop dat je niet te lang moet wachten aftellen is niet zo leuk.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jazeker Pinki! 10 daagjes na mijn consult, krijg jij 2 nieuwe ! =D

Het komt al dichterbij

Dat is wel een idee inderdaad mii18 ! Ik denk dat ik die ga maken als ik op het consult ben geweest =)

Jeetje ik kijk telkens weer je foto's, vind ze erg mooi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Cloontje ik vind de borsten van mii18 ook prachtig.

Mijn pa komt prcies wat losser ivm de bv. Niet tegen mij maar spreekt er met mijn man over.

Ik was deze week op het forum aant kijken naar foto's en mijn dochter van 5 zat naast mij.

ze was mee aant kijken en de vraag was van haar "mama wanner krijg ik borstjes en gij moet ook zo grote borsten hebben"

Ja mij kind ge moest eens weten wat mama deze zomer gaat doen. En eventjes met haar vraagje gelachen. Ze was zelf aant lachen. Als je veel korstje eet krijg je borsten. Spijt komt te laat ik heb de mijne nooit op geheten. Had ik het maar geweten khad er kilo's van naar binnen gespeeld.

Nog 5 weken wachten kan al denken in termen van dagen;0

gR pINKI

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Mii 18,

Ik denk dat ik in jan u foto heb meegenomen bij plovier ze liggen in mijn mapje hoe ik ze wil. Tzijn gewoon pracht exemplaren.

Mijn dochter ga ik het wel vetrellen maar een paar dagen ervoor. Anders gaat ze zich zorgen maken om mama.

Ze zou anders nog kunnen verdriet hebben om mij.

tzal zo al lastig zijn de dag ervoor als we ze gaan weg doen voor de oppas. We gaan ze er niet om 5u30 op roepen als ze bij mijn oeders kunnen gaan slapen. We moeten daar om 7u zijn 's morgens.

Ze zal zich zo al vragen stellen die avond en ze heeft zo al een klein hartje op dat gebied.

Komt wel goed. Ben nog een manier aant zoeken om zo iets te zeggen aan haar. Ze is nog maar 5 maar toch mama moet eventjes weg.

Gr pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

ik heb het deze morgen tegen een collega verteld van mijn borstvergroting. Mits deze allemaal venten zijn vond ik dat niet zo simpel.

Eigenlijk al bij al is dat goed mee gevallen. Stom verteld eigenlijk. Bezig over het verlof aant vertellen en ineens en jij op vakantie. Ja hoor de eerste dag van het verlof min ingreep. Oei zegt hij hopelijk niet te erg. Nee hoor ik ga bij de Plastisch Ch... Enz. Wat scheelt er dan? Mijn borsten veel te klein en niet meer mooi.

Aha en wanneer kom je dan terug normaal in augustus. Spijtig dat ik er dan niet bij ben als je terug uit verlof zijt kzou graag de reacties zien van de andere. Ik ga zwijgen zegt hem. Leuk voor u en een super leuke babbel gehad. Tof man, deed me goed.

Hij reageerde super leuk en vroeg van alles wat er mee te maken kon hebben. Whow gaat ge het verschil ziet. Ik hoop het dat is de bedoeling.

Als ge terug komt een heel spannend bloesje aan doen, he ik laat u dan wel iets weten over wat ze vertellen.

Tof of Tof super tof van hem.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het je meegevallen is!!!

Ik heb het ondertussen ook aan mn collega's verteld en helemaal geen negatieve reacties.

Zo zie je maar weer, we maken ons druk om niets!!

Heel fijn voor je meid!! Nog maar een paar weekjes voor jou!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo iedereen,

Ben daar straks van bij mijn ouders gekomen en viel zo goed als achterover van verbazing.

Onze pa begon over mijn bv vragen te stellen. Dan nog aan mij.

Ik had het hem rond de 2de juni verteld en geen te goede reactie gekregen van hem.

Ik hoorde wel van mijn man dat hi soms tegen hem jiets liet vallen. maar tegen mij geen woord.

Hij heeft een goed uur en een half vragen zitten stellen. Dus hij weet mijn datum en al wat er bij is.

Deed wel goed en aan ons ma ook.

Hij stelde voor dat de kindjes de dag ervoor daar mochten slapen en heel de week mochten blijven logeren.

Dat ik rustig kan herstellen.

En als het niet gaat dan mocht ik zelf daar logeren. Maar mijn ventje is wel thuis dan.Als er iets is kom dan maar af.

Whooooow wat leuk.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.