Ga naar inhoud

Pinki : 11 juli 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 279
  • Created
  • Laatste Reactie

ikzelf heb 1 x consult gehad voor de operatie maar ik denk dat je wel een 2 de maal mag als je twijfels hebt hoor.

Passessies gebruikt hij inderdaad niet maar je kan op hem vertrouwen hoor als je goed uitlegt wat je wil en foto's meeneemt van de grootte die je mooi vind, is bij iedereen toch goedgekomen!

Ik had samen met mijn schoonzus pasprothesen besteld (die kon je dan met water tot het gewenste cc vullen) maar gaf toch een vertekend beeld hoor, had ze gevuld met 300 cc en ze leken toen groter dan nu met mijn 350 cc. (is ook mede omdat het achter de spier geplaatst word denk ik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem verteld wat mijn wensen zijn.

Hij zegde dat 350cc zal zijn nu begin ik toch te twijfelen of het wel voldoende zal zijn.

Maar als ik bij sommige lees komen ze meestal meer uit dan ze hadden gevraagd; Dus we zien dan wel. Tis nog 5 maand om te piekeren.

Het was een vraag die ineens opkwam in mij.

Die man weet wel wat hij doet ik heb het volste vertrouwen in hem.

gr pinki xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de eerste keer al foto's mee gedaan .

kheb ze mooi in een mapje weg gezet om de dag van de ingreep mee te doen bij hem.

Hij heeft ze de eerste keer al gezien.

dus hij weet wat ik wil. Maakte mij gewoon eventjes zorgen. Twijfels meer niet

Gr pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pinkie,

jij twijfelde laatst toch zo over de maat? Ik lag daar afgelopen nacht over te piekeren! 400CC klinkt ineens zo groot en wil natuurlijk geen meloenen. Maar eerst was ikwel overtuigd dat het mooi zou gaan worden. We moeten er niet zoveel aan denken haha :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was gisteren met mijn man in de winkel aant kijken aan de c bh's en ik vond ze goed voor mijn lichaamsbouw maar toch heb ik twijfels. Ben bang dat ik ze snel te klein ga vinden.

Je krijgt hier zoveel informatie te lezen dat je gewoon begint te piekeren.

zou ik niet beter dit doen of dat doen.

In ieder geval ik schrijf alles op en als ik een paar vragen heb mail ik naar de Be-Clinic.

Ze stellen me dan wel gerust.

Ik had ook niet verwacht dat juli nog zo ver weg is ik verlang er echt naar.

Ik ga niet vroeger dat is mijn datum. Ben net een klein kint dat op de sint zit te wachten op mijn nieuw speelgoed :1boobs:

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Dag dames en heren,

Weer eventjes geleden. Ik heb goed nieuws mijn verlof is oke 4 weken en 1 dag verlof. De ingreep van 11 juli kan door gaan. Joepie.

Ik moest gisteren voor het werk daar in de omgeving van de Be-Clinic gaan leveren. Ik zat in mijn vrachtwagen en zag zo de ingang en het gebouw van de Be-Clinic.

Ik was zo aant denken wie weet liggen er nu mensen voor nieuwe borsten en zijn ze er aan aant werken. Binnenkort ik ook.

Veel sterkte voor wie daar gisteren was rond de middag. Ik had eigenlijk zo zin om er even naar toe te gaan. Maar ja op dat moment gaat het werk en de klant voor.

Nog 4 maand een week en 3 dagen. Zou ik aant aftellen zijn. Een beetje.

Mijn man kwam eergisteren thuis. Zo van allé dan kan je deze zomer nieuwe bh's met een paar maatjes meer gaan kopen. Oke maar dan ga jij mee om te kiezen. Dus hij loopt er ook wel mee rond. kvond het wel lief van hem.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi dames,

Vannacht nogal raar gedroomd.

Het was de dag van de ingreep. Alles ging vlot tot als ik op de opperatietafel was.

Het in slaap gaan was de hel. Ik kon niet inslaap door de zenuwen en wou alles zien. Ben dan uiteindelijk gewoon flauw gevallen en zo ben ik dan in slaap gevallen. Dus de dr konden dan de ingreep doen.

Ben nadien wakker geworden en nu bleek dat de ene borst gebleven was en de ander zo groot dat ik ermee kon gaan vliegen.

De uitleg was dat de ene borst de prothese niet in ging en de andere zaten er twee in.

Ik was helemaal niet tevreden.

Na 14 dagen mochten de draadjes eruit. Ben daan buiten gegaan om naar huis te gaan en dan ben ik aangevallen dooor een hond. Diene heeft mij in de dikste borst gebeten. Met als gevolg geen borst meer.

Ze hebben dan alle twee mijn borsten moeten amputeren. Dus eigenlijk was ik gewoon terug bij het begin en had ik niets meer.

Ik ben wakker geschoten rond 3u gelukkig was het maar een droom.

En wat zegt men bij ons de meeste dromen zijn bedrog. Dan hoop ik dat deze niet uit komt. Anders HEEEEEEEEELP en hou u hond die dag binnen

:133::155::154:

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey pinki,

lieve meid toch je moest weten wat ik allemaal droom en ik denk vele van hier is normaal

we zijn er steeds mee bezig en nemen het mee in onze gedachten en dromen erover,ik begin nu zelfs te panikeren dat ik het wel zou moeten doen,heb vanalles in mijn gedachten en vind excuses om het te annuleren zelfs en wil niks liever dan een BV,

is allemaal normaal,binnenkort gaan we blij zijn he,en probeer in slaap te vallen met mooie of liever gezegd grote borsten :1big_boobs: in bikini,dikke knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Nog 8 weken wachten. Kan ze tellen op mijn twee handen. Het komt dichter. Kan aleen maar beteren dan (hoop ik)

Tzal er we snel zijn. Volgend weekend zaterdag werken en s'avonds naar een concert . De week nadien schoolfeest van de kinderen.

De week daarna ons ma haar verjaardag.

De week nadien terug een zaterdag werken. Dan is er nog mijn pa zijn verjaardag. Aja en onze eigen huwelijksverjaardag niet vergeten. Vaderdag zit er ook nog ergens tussen. Een feestelijke maand. Pff veel geld voor pakjes op doen. Een leuk tijd verdrijf. Dan 2 juli gaan werken en de week nadien is het zo goed als aan mij. Joepie. Dat schrijven gaat iets sneller.

Gr pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal ! :3:

Ik zit al heel lang aan een borstvergroting te denken, en ik hoor/lees zulke goede verhalen over dr Plovier !! :5:

Klopt het dat de all-inn prijs in BeClinic 2600 is?

En weet iemand toevallig hoe lang de wachtrij is voor een consult?

natuurlijk neem ik ook snel contact met hem op voor een consult :1:

Groetjes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste cloontje,

Ik weet niet wat zijn wachttijd is. Daar kun je best contact met de Be-clinic op nemen.

Mijn consult was in januari en mijn ingreep is 11 juli maar daar heb ik zelf voor gekozen

omdat mijn man dan ook in verlof is en we samen thuis zijn dan voor een beetje hulp in huis te hebben.

Laat direckt een afspraak vast leggen voor je ingreep dan staat het vast.

Ik weet ik heb in januari op een donderdag gebeld voor een afspraak en als ik volgens mijn werkuren kon gaan dan zou het een maand later zijn op een zaterdag. Maarik had de week nadien een paar dagen verlof en vroeg of het dan eventueel kon en het was geen probleem. natuurlijk zijn we nu enkele maanden verder ik denk dat zijn werkschema overvol zit.

Kheb natuurlijk geen glazen bol. Stel dat er iemand is weg gevallen. Wie weet.....

Er zijn hier verschillende verhalen over de kostprijs. Bij de ene is het 2600 en de andere 2700 ik denk dat het te maken heeft met de vulling. Mij hadden ze een paar weken geleden een mail verzonden waar ik die vraag stelde en vanaf een bepaald aantal cc is het duurder.

Maar het is ergens rond die prijs als het ronde zijn.

Anathomische zet hij niet werkt altijd met ronde. ;)

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaja nog een week of zes en het is aan mij.

Mijn man begint er mij zo ook af en toe attent op te maken.

Gisteren avond waren we naar een aflevering aant kijken van zone stad.

Hoe je het ook draait of keert als hij op tv een vrouw ziet met enorme joekels van borsten .

Dan is het van welke maat is dat. En zit hij te gissen. Vind het wel leuk.

Ik denk dat hem mee aant aftellen is voor mij;)

En dan volgt er steeds en moeder tis bekan tettenday. en dan hebt ge ze.

Hij is er ook wel benieuwd naar.

Een meisje dat ik ken had een aa en ze heeft 280cc gekregen (geen ronde) zij zit nu aan een d.

Dan vraag ik me wel af wat het bij mij gaat zijn met ronde 350cc kheb een C gevraagd. Meer niet.

Khem bang bij meer cc om last te krijgen van men nek en schouders.

Je leest bij mensen die een bvk laten doen dat ze vroeger veel last hadden van nekklachten en schouderklachten.

Is dat bij de bv ook zo na een tijdje? Of niet of is het anders met de vullingen en cc'S.

Geen Flauw idee.

Mits ik 11 jaar geleden een zwaar ongeval heb gedaan. Ik ik soms erge pijn in de nekstreek van de vroegere whiplash. Zo vier keer per jaar. Met erge hoofdpijn lang één kant van het hoofd..

Ben bang als mijn borsten te veel gaan wegen dat dat meer gevolgen gaat hebben op de nek van mij. ;)

Hoe is dat bij de andere dames met meerdere cc?

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 450 cc en geen nek of rug klachten..

Echte boobs hebben natuurlijk meer weefsel en wegen ook behoorlijk wat meer, meestal hangen ze ook nogal erg als je bijvoorbeeld echte cupmaat E hebt..

Denk dat het helemaal niet te vergelijken is met prothesen boobs!!

Over het aantal cc's kun je ook niks zegge nnatuurlijk hoe het valt, bij iedereen is dit anders.

sommige hebben veel cc's nodig om aan een D te komen en anderen weinig..

dr.plovier kan dit het beste inschatten, dus zou me niet al teveel druk maken!

gewoon goed je wensen uitleggen aan hem, dan komt alles goed !

hij gaat je zeker prachtboobies geven!!

nog ff op je tanden bijten en het is voor jou ook zover!!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Cloontje,

Ja ik zou ook zeker een consult nemen bij hem

gelijk vragen wanneer er plek is voor een bv te laten doen

alvast reserveren ;) kun je altijd nog afzeggen !

maar hoe langer je wacht hoelanger het duurt voordat je aan de beurt bent !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.