Ga naar inhoud

Setteh : 16 juli 2009 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Gast Setteh

Aanbevolen berichten

  • Reacties 231
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Oeh... Nog maar zes nachtjes slapen :)...

Heb net voor de gein nog maar eens m'n cupmaat opgemeten terwijl ik m'n sportbh aanhad... Best vreemd, volgens wehkamp en hunkemoller heb ik nu dus een I cup.... Klopt volgens mij echt geen klote van, maar goed....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Weet jij hoe dat moet dan joh? Hahaha! Of heb je de instructies gevolgd op internet..

Ik ben ook wel benieuwd wat het uiteindelijk bij mij wordt, maargoed dat ga ik over 4 weekjes wel laten meten in een speciaalzaak..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hoi Setteh,

Die metingen via het internet kloppen inderdaad voor geen meter. Ik heb dan ook een veel grotere maat dan F80.

Volgens mij een ook een 80H of I :blink:

Nou hopen dat die dagen wat sneller voorbij gaan, maar ik ben bang dat het voor mij een stuk sneller gaat dan voor jou hahaha.

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kwam ook ongeveer uit op 75I, schrok ervan. Wist gelijk al dat het niet goed was. Ga zo eens even meten, kijken wat ie dan zegt. Maar laat het over een paar weken mooi bij een speciaalzaak meten :P

Maar nog 6 dagen! Spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja man, ik schrok me echt wild van die maat. Zeker omdat het ook op de hunkemoller site staat... Maar goed, heb er nog maar een paar dagen last van hihih.

Maar Melissa, die speciaalzaken kloppen ook niet altijd hoor... Had me daar in maart laten opmeten, kwamen ze op een C uit, die idioten.. Mocht willen dat ik daar toen in paste....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Ik heb het nooit via internet gemeten.. Ik zag aan de BH's die ik paste (of beter gezegd: de BH's die ik niet paste!) welke maat ik had...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Settuh,

Voor jou ook al echt aftellen nou he!

Hoe zit je inmiddels met je gewicht, je wou toch nog wat afvallen?

Ik heb de laatste weken veel gesport, fitness, zwemmen, veel op de fiets.

Echt afgevallen ben ik niet, maar wel in redelijk goede conditie.

Weeg nu 66 kilo, bij een lengte van 1,60 meter, niet echt dun, maar ook niet dik.

Ben je al zenuwachtig of valt het wel mee?

Gr Paling

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Ik denk dat een goede conditie en je fit voelen belangrijker is dan echt die paar kilo's nog eraf krijgen.. Was mij ook niet meer gelukt, maar ik was wel fit, had veel gesport etc!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Nee, afvallen is helaas niet meer gelukt, maar so be it... Weeg nu rond de 73 kg bij een lengte van 1.72 dus het valt op zich nog mee.. Sporten is er de laatste tijd ook niet veel van gekomen met dat warme weer toen. Dat komt na de operatie wel weer allemaal...

Begin wel onwijs zenuwachtig te worden nu. Dat was ik al, maar het wordt met de dag erger. Het liefst wou ik al dat het vrijdag is nu :S....

Gister wel nog even voor de laatste keer voorlopig gaan stappen. Het was alleen best wel rustig in de stad, maar goed, dat mocht de pret niet drukken. Voor de laatste keer 'lekker' staan dansen met pijn in m'n rug. Voor de laatste keer foute opmerkingen naar m'n hoofd gekregen en als t goed is voor de laatste keer hele diepe striemen van de bh-bandjes gehad :). Heb dus even goed afscheid genomen van m'n pijnlijke dagen als gevolg van die hangende zuignappen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na, ik snap er echt niks meer van.. Net m'n cup laten opmeten bij een speciaalzaak, komen ze op een 80 D uit :S. Voglens mij heb ik van die miracle-boobs, die zich aanpassen aan een meetlint ofzo hahah. Maakt t nu wel lastig om donderdag te zeggen hoe groot/klein ik ze wil...

Ist trouwens niet al donderdagmiddag :P... Dan heb ik het maar gehad...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Setteh, ik zou als ik jou was alleen tegen je pc zeggen dat je borsten wilt die bij je postuur passen. Dr. Laban heeft er echt oog voor, die van mij zijn perfect! Maten zijn maar relatief, het is belangrijker dat je je goed voelt en dat je borsten bij je lichaam passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hoi Setteh,

Het komt voor jou echt heel spannend dichtbij.

O'ja over je bh maat

Een 80 D is qua cup hetzelfde als een 75 E.

lees onderstaande maar:

Voor degenen met een onderborstwijdte en/of borstwijdte die ligt rond de overgang van de ene naar de andere maat, zal het vaak voorkomen dat de ene keer de kleinere, de andere keer de grotere maat het beste valt. Houd dan wel rekening met het feit dat de cupmaat telkens één maat terugspringt. Mochten de cups van een 75C je best goed passen, maar vindt je de BH toch te strak zitten onder de borst, dan zul je als alternatief een 80B moeten kiezen. De cup van de 80B is namelijk net zo diep als die van de 75C. De 80B heeft alleen iets bredere beugels (dus 80C/75D etc.).

Snappie :125:

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Jaaaaa, maar het werkt ook alleen maar als je echt net tussen twee maten in zit! 10 cm verschil in de onderomvang past niemand hoor Daantje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na, ik snap er echt niks meer van.. Net m'n cup laten opmeten bij een speciaalzaak, komen ze op een 80 D uit :S. Voglens mij heb ik van die miracle-boobs, die zich aanpassen aan een meetlint ofzo hahah. Maakt t nu wel lastig om donderdag te zeggen hoe groot/klein ik ze wil...

Ist trouwens niet al donderdagmiddag :P... Dan heb ik het maar gehad...

Ik dacht zelf dat ik 85 D/E had. Maar dat kan volgens mij nooit echt zo geweest zijn. Als ik nu meet (3 weken na bvk) dan heb ik volgens Livera 80C/85B. En als ik dan bedenk hoeveel er af is gegaan... Ik heb tegen de pc gezegd dat ik graag een B cup wilde, waarop hij meteen zei dat dat niet mooi zou worden (dan werd het "een platte pannekoek"), hij vond C wel haalbaar. Volgens mij kunnen die pc's met al hun ervaring op het oog zien wat je heb en wat het kan worden. Ik heb het aan hem overgelaten. En ik ben nu heel tevreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Wat lief :). Als je ergens door Frankrijk aan het rijden bent lig ik waarschijnlijk onder het mes......

Heb vandaag trouwens m'n stress even positief benut. Ik ben m'n kamer echt he-le-maal aan het uitmesten.. Morgen gaan alle kasten verschoven worden zodat ik daar ook nog even onder kan stofzuigen enzo.. Dan weet ik iig zeker dat ik in een stofvrije kamer thuiskom :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Hahaha dat herken ik! Volgensmij heeft echt iedereen dat nog gedaan! Gewoon omdat je weet dat je dat effe niet kan doen na de operatie..

Geniet van je laatste dagje vandaag! (Oh dat klinkt heel dramatisch :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi settuh,

Morgen jou grote dag al!!

Weet je al wanneer je je moet melden?

Hoe gaat het met je zenuwen, probeer je ze een beetje onder ontrole te houden?

Laat het je gewoon overkomen, dat werkt het beste.

Huis uitmesten, ja dat heb ik ook gedaan (haha, ik had bij beide zwangerschappen totaal geen last van nesteldrang, maar afgelopen zondag leek het wel of ik op het punt stond te bevallen)

Alvast veel succes toegewenst,

Gr Paling

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Ik moet me ook kwart over negen melden bij de kliniek, maar ik ben er waarschijnlijk al om 8 uur :S... Had ff op 92ov gekeken en het is dan dus óf acht uur óf 9.07. Met mijn geluk zal ik waarschijnlijk ook morgen vertraging hebben, dus ik neem maar even het zekere voor het onzekere...

Straks nog even verder met opruimen, want het was zo'n grote teringzooi dat ik niet alles in één dag kon doen.... Later vandaag zal ik ook nog even proberen om wat voor foto's te plaatsen ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.