Ga naar inhoud

Setteh : 16 juli 2009 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Gast Setteh

Aanbevolen berichten

Mijn mams en paps gaan mee. M'n moeder wou ik sowieso mee en mn vader wou er graag bij zijn en ja, hij heeft een auto haha :rolleyes:

Maar had het even verkeerd gezien, je had de datum al haha :P Nog maar een maandje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 231
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Annemieke

Mijn mama is mee geweest. Ze is gebleven tot een uurtje nadat ik uit de uitslaapkamer kwam en toen naar huis gegaan. 's avonds nog met m'n zusje langsgeweest (precies op tijd om me weer afgevoerd te zien worden) ook weer tot een uurtje nadat ik op m'n kamer kwam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon niemand erbij?

Ik moest me de dag er voor al melden, en dus was er niemadn bij me. Ik ben 's morgens geholpen en 's avonds kwammijn man pas. Nou heerlijk hoor die rust.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey hey,

Nou, ik heb vrijdag het hele papierpakket van de kliniek gehad en er zat idd een hele menukaart bij... Er staan alleen wel veel te lekkere dingen op hahahah.

Ik ben er nog steeds niet uit wie ik mee wil. M'n moeder had het er al over om daar gewoon een hotelletje in de buurt te nemen, omdat we niet echt dichtbij wonen. In die brief stond ook dat ik de volgende dag al tussen 8 en half negen weg moet, dus dat zou heel vroeg opstaan betekenen als ze gewoon thuis slapen.... Een vriendinnetje heeft ook al aangeboden om mee te gaan. Maar goed, ik zie het dan wel...

De zenuwen beginnen nu wel steeds harder te komen......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

16 july...goh dan gaan wij weg met vakantie....zal dan aan je denken hoor!!hahaha

dat schiet ook al lekker op zeg, spannend hoor ,dan beginnen vast al de zenuwen te komen..... :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

De zenuwen beginnen idd steeds meer te komen :S... Was al behoorlijk zenuwachtig, maar het wordt met de dag erger. Maar goed, als het goed is ben ik 16 juli 's avonds he-le-maal blij natuurlijk ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

en wij met jou hoor...iedereen leeft altijd heel erg met iedereen mee hier, das echt het geweldige van dit forum.

zelfs nu ik het allang in feite achter de rug heb vind ik het nog heel leuk om iedereen te volgen en zonodig waar ik kan en voor zover ik dat kan tips of advies te geven. THAT"S WhERE FRIENDS ARE FOR...toch????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Fijn dat je een datum hebt! En ik vind eht ook wel bizar dat ze al hebben gezegd wanneer je weer naar huis kunt.. Dat is toch helemaal niet zeker? We hopen t natuurlijk wel hè!

Ik had trouwens mn moeder en zus bij me, was wel fijn, maar ook wel weer extra moeilijk bij het 'afscheid'..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

De reden dat ze de ontslagtijd al doorgeven is dat er veel mensen naar deze kliniek gaan die ver weg wonen. Ze gaan er in principe vanuit dat alles goed gaat en dat je de volgende dag weggaat en daarom laten ze die tijd vast weten. Dan kunnen de ophalers zich daarop instellen, zodat de kamer weer leeg en schoon is voor de patient die de dag erna komt. Als er echt ernstige complicaties zijn, laten ze je gewoon langer blijven, of wordt je naar het Diakonesse ziekenhuis in Utrecht vervoert. Daar hebben ze een samenwerkingsverband mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm, dat klinkt idd wel logisch Annemieke. Ik woon ook niet zo dichtbij...

Denk trouwens dat ik 's ochtends gewoon alleen naar de kliniek ga. Heb nu sinds vrijdag vakantie en alweer dagelijks ruzie met m'n moeder... Heb niet echt veel zin om dat 'gezeik' ook op de dag van m'n operatie te hebben....

Valt me net pas op trouwens dat ik de enige ben in juli die geopereerd gaat worden :(.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

in het mc in leeuwarden is het gewoon 2 nachten blijven gewoon standaard.

weet je dus ook van te voren.

en als er complicaties zijn kan het uiterard langer zijn.......

en ach lisette misschien is je mams ook wel wat zenuwachtig aan het worden.

waren mijn ouders ok hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

in mcl sturen ze je inderdaad niet snel naar huis.

heb met de chirurg gesproken en die zei minimaal 2 dagen en hij zag dat ik kleine kinderen had dus moest er maar vanuit gaan 4 dagen.nou dat viel tegen maar aan de andere kant weet ik dus zeker dat ik dan wel mijn rust krijg die je nodigt hebt na zo'n operatie.

de meesten gaan met vakantie dus daarom zullen er wel niet meer zijn die in juli gaan.

ik kon ook begin juni nog wel maar ga binnenkort op vakantie en je weet nooit hoe je herstel verloopt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, Nietje, m'n moeder staat er dus niet achter.... Zal dus niet iets van zenuwen zijn, maar meer van 'hoe haal je het in je hoofd om zoiets te doen....' Beetje heel erg vervelend :(.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Oh meis, das wel echt balen! Vraag anders of er een vriendinnetje mee wilt, het is wel echt fijn om iemand bij je te hebben. Zeker als je net geopereerd bent, is het fijn als je een vertrouwd gezicht ziet aan wie je je verhaal kwijt kan.

De verpleegkundigen bij Bergman zijn trouwens ontzettend aardig, dus wat dat betreft zit het goed :P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Gister ben ik gebeld door de anesthesist met nog wat extra vragen. Best fijn om die man vooraf al gesproken te hebben.

Verder komt er steeds meer stress m.b.t. de operatie mijn kant op. M'n vader kan dus geen vrij krijgen om me te komen halen en voor de eerste controle de maandag erna :(. Vriendinnetjes die een auto hebben zijn óf op vakantie óf ze moeten werken. Kga maandag dus maar even de kliniek bellen of ik die vrijdag tot 's avonds mag blijven en of ik die maandag al met de trein naar ze toe kan komen. Heel fijn, want ik moet dan gelijk in de spits reizen :(. Anders moet ik een taxi gaan nemen en dat zal wel iets van 200 euro heen en terug gaan kosten......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahw, hoop voor je dat ze daar niet moeilijk over doen! Als ik een auto had dan had ik je wel gebracht hoor, verveel me namelijk dood haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Ah jeetje, ik hoop dat het tóch goed komt! Misschien dat de kliniek toch wat kan regelen... Mocht het écht niet lukken, kom ik wel met de auto hoor! (als ik dan mag rijden ;-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Nou, ik heb net de kliniek aan de telefoon gehad en ik kan dus echt niet tot 's avonds blijven :(. Ze hebben de kamer namelijk nodig voor weer een andere patient....

Die maandag kan ik wel iets later komen. Dat is nu tien voor elf ipv tien uur geworden. Misschien dat er dan net wat minder mensen in de trein zitten hopelijk...

Dus, waarschijnlijk moet ik voor die vrijdag gewoon een taxi gaan regelen :(. Kga dan maar proberen of m'n verzekering dat wil vergoeden ofzo....

Verder word ik die donderdag om 10.15 geopereerd. Dat is wel lekker want dan hoef ik iig niet eerst de hele dag te stressen :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeh, die belastingdienst is wel een goed idee. Thnx :)....

Ben nu vandaag begonnen met de arnica en de vitamine C... Begint nu wel heel snel te gaan allemaal... Vandaag ook allemaal leuke nieuwe kleding in de stad gezien wat ik echt zooooooooooooooooo ga kopen na m'n operatie. Heb er al helemaal zin in :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

jeetje ja D-day komt nu wel heeeeeel snel voor je!!!!

jemig ,als jij onder het mes ligt rijden wij ergens in frankrijk hoop ik......gek idee.

zal aan je denken hoor.

ik neem mijn laptopppie mee en wie weet kan ik inloggen daar.

er is een hoek voor internet.

geniet nog even dit laatste weekendje.........succes en mocht ik door alle drukte hier(dorpsfeest en voorbereidingen vakantie) niet meer op het forum komen,alvast heel veel succes en sterkte meid en alles komt goed hoor.....is het met ons ook gekomen!!

groetjes en een hele dikke knuf :53:

annita

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.