Ga naar inhoud

Setteh : 16 juli 2009 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Gast Setteh

Aanbevolen berichten

  • Reacties 231
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey hey,

M"n hele rechterborst is nu gewoon groter dan m'n linker :S.... Maar goed, ook dat zal wel wegtrekken... Schijnt sowieso dat met de sleutelgat de borsten de komende tijd veel kunnen veranderen, dus ik merk het allemaal wel.. Vind het alleen jammer dat ik nu nog niet onwijs veel bh's kan kopen, omdat ze anders straks niet lekker meer zitten....

Die knoopjes bij de hechtingen gaan er trouwens wel een beetje vies uitzien. Hoop dat die dingen snel weggaan voordat ik me weer allemaal gekke dingen in m'n hoofd ga halen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Setteh,

Ivm die tepelhof, het is bij mij een bv maar heb het gevoel dat ze er dagelijks wat anders uitzien.. Dan is de 1 wat dikker, dan zijn ze stijf, dan is hij is opgezwollen.

Misschien komt dat omdat ze aan de zenuwen geweest zijn en ze terug op gang komen? Klinkt misschien dom maar probeer wat mee te denken ;)

Liefs johanna

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat de tepels gevoelig zijn heb ik ook gehad, heeft met herstel te maken denk ik.

het is nu weg.

als mensen mij vragen of het mee is gevallen zeg ik volmondig JAAAAAAA, alleen de herstel periode is het vervelendst en duurt veel te lang eigenlijk.

daar kun je je van te voren niet echt iets bij voorstellen, maar dat is mij het meest tegen gevallen en vooral omdat er dus een wondje niet goed heelde, daar ben ik ook lichtelijk depressief (bij wijze van....)van geweest....om het zo maar uit te leggen......

maar als je eenmaal alles achter de rug hebt en alles is klaar dan voel je je een ander(gelukkig )mens.......

dus het komt echt goed hoor....................

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja in je hoofd doet het toch ook wel wat he, de periode van weinig kunnen doen enzo.

ben zo maar van een stabiel persoon in een jankerd veranderd, ach het zal wel weer overgaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff gevoelige tepels. Had ik maar gevoel haha. Het voelt een beetje, tja.. dood :P Alsof ze op m'n lichaam zijn geplakt, wat ook eigenlijk wel waar is. Ach, waar praat ik over, komen we weer bij G-E-D-U-L-D :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja dames ...met bepaalde dingen willen we gewoon veel te snel denk ik.

er is heel wat gebeurd bij zo'n bvk en alles moet de tijd hebben om te herstellen, en dat is dan ook niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal,

Mijn herstel gaat ineens super hard. Bijna al m'n hechtingen zijn eruit (heb nog maar een paar stukjes 'visdraad'), de schijven aan de onderkant zijn bijna weg, alleen m'n ene tepelhof is nog steeds groter :S. Denk gewoon dat Laban ze niet even groot heeft gemaakt tijdens de operatie. Ga later het verschil maar even opmeten. Verder heb ik op m'n rechterborst ook nog een rode plek, maar dat zal ook wel wegtrekken... M"n moeheid is ook zo goed als verdwenen, alleen als ik echt heel veel doe merk ik het nog. Vorige week naar een pretpark geweest en dat was dus nog even teveel. Volgende week begint school weer dus ben benieuwd hoe dat gaat.

Verder ben ik van de week voor het eerst weer wezen stappen met een strapless! truitje aan. Was echt zoooo blij! Normaal had ik met een gewone bh al pijn en nu met een strapless bh had ik helemaal nergens last van :D. Denk dat mensen mij de komende tijd nu vooral ook in strapless dingen gaan zien hihiihih.

Morgen alweer zes weken PO!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee wat goed dat het zo lekker gaat! Ik denk ook wel dat het op school goed gaat komen, goed gepland ;)

En helemaal heerlijk joh, stappen met een strapless bh, en dan zonder pijn! Geweldig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja man, er gaat echt een wereld voor me (ons) open met kleding. Héérlijk! Kan niet wachten tot volgende zomer hihih. Gelukkig ga ik in november nog op vakantie, dan kan ik dan nog ff pronken...

Vandaag 6 weken PO! Eerste mijlpaal berekt, nu op naar de 3 mnd grens.... Slaap inmiddels ook weer goed op m'n zij en lig ook alweer wat op m'n buik. Alleen dat buikliggen durf ik nog niet de hele nacht.. Ga morgen ook maar weer eens proberen de sportschool op te zoeken. Ben nu lekker bezig met afvallen, dus dan moet het natuurlijk wel allemaal strakgetraind worden. Zal eind van de avond weer even nieuwe foto's plaatsen.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ziet er al mooi uit hoor. Mijn littekens zijn veel roder en ik ben toch al een eind verder. Maar het gaat dan wel voornamelijk om de horizontale littekens, en die mis jij.

Maar het ziet er helemaal top al uit hoor. Het wordt vast alleen nog maar mooier.

Mooi dat het afvallen lekker lukt. Ik ga zo op de hometrainer. Pfff moet het echt vanuit mijn verstand doen. Ik ga een uurtje later naar het werk, zodat ik nu wat aan mijn conditie kan doen. Ik kan nu dan ook niet maken niets te doen. Het hele team op het werk weet datik later kom vanwege eenuurtje sporten, dus sociale controle ten top ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed van je dat je zo fanatiek bezig bent! Doe je wel rustig aan met sporten? ;)

Gefeliciteerd met je 6 weken! Echt een mijlpaal! Wat is de '3 maanden grens' trouwens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Ik zit nu nog steeds op een 80D denk ik. De laatste bh die ik gekocht heb, zit nog steeds goed namelijk ;). Denk dat ik qua maat ook niet meer veel zal veranderen....

Verder gaat alles nog steeds goed. Alleen de laatste paar dagen weer een paar steken rond m'n tepel, maar denk dat dat gewoon met het genezingsproces heeft te maken. Er zit nu ook nog maar één hechting in, de rest is er gelukkig allemaal uit. Slaap wel nog steeds met sportbh, maar zodra die laatste hechting eruit is stop ik daar ook mee.

Afgelopen week is m'n school weer begonnen en merk niets qua geheugen. Dus die zooi van die medicijnen zal nu ook wel echt helemaal uit m'n lichaan zijn :).

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Normale leventje is zeker wennen meer, vooral ook omdat ik iedere dag om half 6 op moet :S....

Had idd oplosbare hechtingen, maar dat visdraad bleef gewoon zo lang zitten, niet normaal... Gister na m'n berichtje is trouwens de laatste er ook wel afgegaan gelukkig. Vanacht daarom dus ook zonder bh geslapen voor het eerst. Lag wel weer lekker moet ik zeggen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal,

Beetje afwezig geweest de laatste tijd, maar ben wel trouw alles blijven lezen gewoon ;).

School is voor mij weer begonnen en daar heb ik het best druk mee. Zit weer redelijk vaak verhalen te typen...

Met m'n (.)(.) gaat alles goed. Littekens gaan ook goed. Alleen rechts is nog wat roder. Heb tot nu toe ook nog nergens mee gesmeerd en zo te zien is dat ook niet echt nodig bij me.

Ik zal binnenkort weer ff wat nieuwe fotootjes plaatsen, ook met nieuwe bh :).

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.