Ga naar inhoud

Setteh : 16 juli 2009 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Gast Setteh

Aanbevolen berichten

Hey meiden,

Hier dan ook maar even mijn (toekomstige) operatieverslag.

Ik word dus op 16 juli geopereerd door dr Laban in de Bergman kliniek.

Voor die tijd wil ik nog wel een paar kilo kwijt (weeg nu 73 kilo bij een lengte van 1.72 met een cupmaat van 75 E/EE)

Ben alweer op m'n eten aan het letten en vandaag ook weer fanatiek wezen sporten. Wil proberen om ongeveer een kilo per week kwijt te raken voor die tijd, ben benieuwd of het lukt......

Ben nog wel steeds een beetje bang voorde operatie, maar goed, dat hoort erbij geloof ik. Als ik de verhalen van iedereen lees, ben ik straks na de operatie helemaal trots en blij op m'n nieuwe borsten :).

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 231
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast niiietje

jeetje meid verg niet teveel van jezelf........1 kilo per week...........

je moet binnenkort wel een operatie ondergaan............ :144:

rustig aan hoor......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rustig maar, ik ben helemaal niet van plan om veel van mezelf te 'vergen'. Let nu gewoon beter op m'n eten en ga proberen drie tot vier keer per week te sporten. Niet overmatig, gewoon lekker opbouwend... Die kilo per week is ook maar een richtlijn... Tis niet zo dat ik zwaar teleurgesteld zal zijn als ik dat niet haal. Elke kilo minder is namelijk al mooi meegenomen...

Kheb nu trouwens wel veel spierpijn in m'n kont.... Geeze... Dat ik daar nog zoveel spieren had zitten hahahah.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Haha, ja het is afzien als je begint met intensief sporten! Ik was ook lekker bezig voor m'n bvk: 3x per week body workouten (=veel spieropbouw), en ik was eindelijk door de spierpijn periode heen. Kon met de zwaardere gewichten werken, maar nu is al die spieropbouw alweer een stuk minder geworden :(. Nog 3 weken en dan weer sporten :D !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Geen idee of dat pijn doet, merk het vanzelf wel! Bij de instructies die ik heb gekregen staat: '4 weken: sporten en gewoon werk is toegestaan' '6 weken: zwaar lichamelijk werk en intensief sporten is weer toegestaan'. Dus het mag in ieder geval wel weer. Ach ja, sporten met mijn oude borsten deed ook pijn, dus wat dat betreft zal het niet veel verschil maken ;). Maar ik heb nu met bewegen eigenlijk ook geen pijn, op een spier na.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

ja dat 6 weken zwaarder werk zeiden ze ook tegen mij,maar dan moet je geen korsten hebben die er weer afgaan hihi...ja ik lach nu wel ,maar als een boer met kiespijn :139:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit alweer ff op mn hometrain fiets maar intensief sporten laat ik nog even zitten, helemaal nu het weer ff gevoelig is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dan is er nog hoop, voor jou is het nu zo'n 6 weekjes geleden.

Hoop dat ik over een kleine 3 weken ook kan zeggen ik fiets weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Nou ja, ik fiets sinds anderhalve week weer overal naartoe, maar dat valt voor mij niet onder de noemer sporten, maar onder transport ^_^ . Eerste paar dagen voelde ik elk hobbeltje, maar inmiddels fiets ik zonder iets raars te voelen, heerlijk! Kan weer helemaal uit de voeten! Korstjes vallen langzaam maar zeker eraf en allemaal prachtige nieuwe mooie roze huid eronder :P .

Morgen studentenvoetbaltoernooi, ik blijf ver uit de buurt van de bal, hou het wel bij gezelligheid en een paar :51: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm, tegen mij heeft dr Laban ook gezegd dat ik vier weken niet mag sporten... Ben alleen wel van plan om elke dag een stukje te gaan wandelen na m'n operatie, heb namelijk een groot park bij mij achter. M'n zus neemt dan de hond mee en dan ff lekker lopen. Neem aan dat dat dan geen kwaad kan?

@ Annemiek, super dat het bij jou zo goed gaat zeg! Heb je iets bijzonders gedaan dat het allemaal zo snel gaat? Ik zou dat straks namelijk ook wel willen.....

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Hoi Setteh,

Nee hoor, wandelen kan geen kwaad! Ik mocht na een week ook weer fietsen en autorijden.

Ik heb eigenlijk niets bijzonders gedaan: goed uitgerust van te voren en netjes de vitamine C en arnica druppels ingenomen. Ik heb sowieso een snelle wondgenezing, dus wat dat betreft heb ik gewoon hele goede genen. Ik heb dan wel weer bloed dat minder snel stolt waardoor ik dus een nabloeding heb gehad, maar ja, je kan niet alles hebben :P. Ik heb ook niet extreem rustig aan gedaan: ja de eerste 4 dagen omdat ik toen door de zwelling ook bijna niets kon. Daarna ben ik eigenlijk best wel bezig geweest elke keer. Ik geloof namelijk heilig dat bewegen goed is! ;)

Kan je jammer genoeg dus geen wondermiddel aanbevelen dat helpt. Hierbij helpt vooral een stukje geluk en aanleg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik loop elke dag een rondje en dat doet me goed

maar moet zeggen dat ik blij ben als ik weer mag zwemmen

ik doe het rustig aan

gr lieka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Ja, beweging deed mij ook veel goed. Ging regelmatig met m'n moeder boodschappen doen en liep de hele dag achter onze pup van toen 12 weken aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wandelde ook al gauw naar mijn ouders en terug, stukje van ong 10 minuten lopen.. Later ook fietsen, mij leek dat gesleep met die fiets zo waar.. Dus stelde fietsen nog even uit eerste weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje
Hmmm, tegen mij heeft dr Laban ook gezegd dat ik vier weken niet mag sporten... Ben alleen wel van plan om elke dag een stukje te gaan wandelen na m'n operatie, heb namelijk een groot park bij mij achter. M'n zus neemt dan de hond mee en dan ff lekker lopen. Neem aan dat dat dan geen kwaad kan?

@ Annemiek, super dat het bij jou zo goed gaat zeg! Heb je iets bijzonders gedaan dat het allemaal zo snel gaat? Ik zou dat straks namelijk ook wel willen.....

Groetjes!

nou dat wandelen kan natuurlijk geen kwaad, wel goed om in beweging te blijven, je merkt dan wel hoever je kan,want vermoeiend is het eerst wel wat... :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, dat is de goede instelling Miep ;). Die ontsteking zal vast ook heeeeeeeel snel weggaan ;).

Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je formulieren van de Bergman kliniek krijgt? De beauty coach zei vorige week dat ze opgestuurd zouden worden, maar heb nog niets gehad :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Oh, dat duurt wel even. Ze belde mij en ik denk dat ik toen anderhalf of twee weken later ofzo de formulieren had. Dan terugsturen en dan ongeveer 2 weken voor de operatie belt de anesthesist nog een keer om alles te checken. Bereid je vast voor: je moet ook al je menu kiezen dat je wilt eten de avond nadat je geopereerd bent :P. Super grappig, het lijkt wel een restaurant!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, dat is de goede instelling Miep ;). Die ontsteking zal vast ook heeeeeeeel snel weggaan ;).

Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je formulieren van de Bergman kliniek krijgt? De beauty coach zei vorige week dat ze opgestuurd zouden worden, maar heb nog niets gehad :wacko:

Als de beauty coach zegt dat ze jou iets heeft toegestuurd en je hebt het niet ontvangen dan zou ik even bellen.

Je kan toch vragen wanneer je ze kan verwachten?

Beteje pushen kan geen kwaad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Nee hoor, dat valt reuze mee bij de Bergmankliniek. Je hoeft nergens achteraan te bellen, alles wordt voor je geregeld. Ideaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

nee in het ziekenhuis zelf was ik ook rappie aan de beurt, een maand later al, alleen voordat die verzekering je toestemming geeft.....nou zeg dat is traag....

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.