Ga naar inhoud

Setteh : 16 juli 2009 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Gast Setteh

Aanbevolen berichten

  • Reacties 231
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey hey,

Nou, die toestemming maak ik me geen zorgen over. Die had ik al bij het Bronovo gekregen (waar ik eerst heen zou gaan...). Tis dus alleen een kwestie van omzetten.

Over die formulieren, ik wacht gewoon nog even een weekje af en als ik ze dan nog niet heb ga ik gewoon bellen. Thenx voor de info weer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wachten is erg lastig voor je eindelijk die ingreep mag ondergaan! Ik heb wekelijks aan de telefoon gehangen bij de verzekering.. en daarna bij assistentes haha! Maar ik wist dus wel al meer dan een maand van tevoren wanneer ik geholpen zou worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

ja ik had ook wel eerder een datum kunnen prikken maar de pc wou toch wachten op de goedkeuring.

ennuh succes met het bellen en pushen lisette...,zo was je naam toch??

ja ben de namen een beetje aan het herinneren....aan het braintrainen zeg maar..hihihi.

ik heb niet zo'n WII net als miep.... :131::38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb geen braintrain van de WII hoor, alleen maar FIT en My Fitness Coach en nog één of ander gezinsspel wat vooral voor de kids leuk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Hoi Setteh!

Zo spannend, jij moet ook nog! Ik heb een beetje dezelfde instelling, ik wil ook nog wat afvallen voor de operatie, of iniedergeval in vorm zijn en lekker in mn vel zitten! Dus ik ben ook weer fanatiek aan t sporten en lijnen en dat wil ik ook tot aan de operatie volhouden.. Daarna heb ik mijn abbonnement van de sportschool opgezegd, maar ik wil ook absoluut gaan wandelen en op de hometrainer (fiets) gaan zitten, want anders ben ik bang dat alle kilo's er weer aanvliegen als ik niet beweeg.. hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

leuk voor jullie dat je in dezelfde fase zit, vooral na de bvk is dat erg fijn zo'n lotgenoot..al zijn we in principe allemaal lotgenoten natuurlijk.. :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ja, wel fijn om te lezen dat er ook nog iemand is die er naartoe werkt. Zeker ook met het oog op afvallen en tentamens enzoo... Erg fijn. Nu heeft er tenminste nog iemand de 'voorzenuwen' en voor het resultaat kunnen we mooi bij de ervaren mensen aankloppen :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Hey Lisette,

In mijn topic worden op het moment een aantal sportbh's door ons aan jou aangeboden ;). Wij hebben nog grote maten liggen die we niet meer passen, dus als je ze wilt hebben moet je het even laten weten. Ik heb zelf een 75F en 70G van Triumph liggen. Triumph valt vrij klein dus ik denk dat je de 75F wel past. 70 is misschien wat te strak in de omvang. Mocht je interesse hebben hoor ik het wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff, heb echt weer even een dipje..... Was gister even naar Rotterdam geweest, zag ik natuurlijk allemaal meiden in leuke jurkjes lopen die ik niet kan dragen :(. Afvallen schiet ook al niet op... Gister en vandaag zitten BBQ'en. Hartstikke lekker natuurlijk, maar gezond is het niet echt.. Zit deze week ook super lange dagen op school, dus dan zal het eten ook wel kut worden... Gaat lekker zo met m'n poging zo gezond mogelijk die operatie in :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken het, echt heel irritant. Moest ook al stoppen met roken, het is me nu wel gelukt maar het heeft wat van me gevergd. M'n hele familie rookt zo'n beetje en mn vriend ook al. Word het echt heel moeilijk. En het eten inderdaad, alle chocola en dergelijke lijken nu opeens extra aantrekkelijk :blush:.

Heel veel succes en sterkte ermee, hopen dat er een betere periode aankomt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87
Pfff, heb echt weer even een dipje..... Was gister even naar Rotterdam geweest, zag ik natuurlijk allemaal meiden in leuke jurkjes lopen die ik niet kan dragen :(. Afvallen schiet ook al niet op... Gister en vandaag zitten BBQ'en. Hartstikke lekker natuurlijk, maar gezond is het niet echt.. Zit deze week ook super lange dagen op school, dus dan zal het eten ook wel kut worden... Gaat lekker zo met m'n poging zo gezond mogelijk die operatie in :(

Hmmm het komt allemaal goed, barbeknoeien hoort er ook wel een beetje bij hoor met dit weer! Zorg dat je lekker veel water drinkt en probeer deze week enigszins op te letten.. Heb jij ook zoveel trappen op school? Lopen! Ik verruil de lift de laatste tijd ook steeds... Die kleine dingetjes doen het 'em! En dipjes horen erbij, neem maar van mij aan: over een tijdje loop jij ook in zo'n leuk jurkje!

*steekt Setteh even een groot hart onder de riem*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

meisje meisje meisje jou tijd komt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!van allemaal leuke jurkjes............... :147:

geniet maar lekker van de zomerzon met in gedachten mooie kleine tietjes in mooie jurkjes...hahaha :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Thnx voor de lieve reacties! Erg fijn om te lezen :).

@ Daantje -> Ik heb idd redelijk veel trappen op school, maar helaas zit ik steeds maar in één lokaal :S. Moet echt de hele dag op m'n kont zitten en werken..... Maarja, ik pak wel gewoon m'n fietsreisje naar het station iedere dag, maar ff lekker een paar uurtjes knallen in de sportschool mis ik toch echt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey allemaal,

Vandaag ben ik dan ein-de-lijk door de Bergman kliniek gebeld dat m'n goedkeuring van de verzekering binnen is. Ik heb hem alleen zelf thuis nog niet ontvangen...

De datum is gelijk officieel vastgesteld en die vrouw legde uit dat ik een stapel formulieren ga krijgen ofzo om in te vullen... Kzou alst goed is ook nog gebeld worden door de anesthesist...

Het begint voor mij nu ook wel behoorlijk op te schieten. Begin ook wel behoorlijk zenuwachtig te worden.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

nou fijn meid dan kun je nu je gaan voorbereiden en zit je niet meer in onzekerheid van ...wanneer zou het....

je kunt nu beter gaan plannen en er rekening mee gaan houden.

lekker gevoel lijkt me :131:

hou ons op de hoogte.........

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Melissa, Het wordt 16 juli. Die dag had ik ook al met potlood in m'n agenda geschreven....

Ik kan nu idd eindelijk echt voorbereidingen gaan treffen.. Ben alvast op zoek naar blousejes en truitjes met knoopjes aan de voorkant. Vanaf nu dus ook écht op m'n voeding en beweging aant letten (tenminste, poging tot) en thuis alvast het één en ander voorbereiden.. Zit alleen nog een beetje in m'n maag met wie ik die dag bij me wil hebben. M'n moeder wil op zich wel mee, maar vaak jaagt zij me meer op stang dan dat ik al ben... Probeer nu dus even een vriendinnetje ofzo mee te krijgen ... Maar goed, we zien wel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

mijn man heeft me die dag gebracht maar diie ging al weer redelijk snel weg ivm werk.

hij is pas die avond weer gekomen en ik ben dus lekker de hele middag alleen geweest en ik vond dat totaal niet erg.

lekker rust en tv kijken.

had even genoeg aan mezelf, ik voel me toch al gauw verplicht om het de ander naar de zin te maken en had nu lekker mijn eigen...

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.