Ga naar inhoud

Setteh : 16 juli 2009 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Gast Setteh

Aanbevolen berichten

Hey hey,

Ik kan alleen maar voor mezelf spreken, want weet niet hoe het bij de anderen zit...

Mijn omvang zit precies tussen de 75 en de 80 in, maar ik merk dat een D cup mooier zit dan een E cup bij mij. Dan hou ik net teveel ruimte over zegmaar. Vandaar dat ik nu liever een D cup draag. Maar mochten bh's anders vallen, dan zal ik hoogstwaarschijnlijk ook wel weer een keer een bh met omvang 75 kopen ;).

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 231
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Ho-ly shi*t! Het forum ziet er anders uit! Sorry hoor, hahaha, maar ben al héééél lang niet meer geweest hier.

Was even benieuwd hoe het met iedereen gaat, dus ga even rustig alles doorlezen en weer lekker reageren :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyhey,

Ja hoor, alles prima met mij en m'n (.)(.). Alleen af en toe kleine steekjes (een soort speldenprikjes) wat ik voel, maar dat is gewoon van het herstel nog. Slaap sinds drie weken ook zonder de bh van de kliniek; die heb ik echt heel lang aangehouden, voelde lekker veilig.

Heb verder net nieuwe foto's van vandaag in m'n album gezet, alleen de kleuren komen niet echt overeen. Van mezelf ben ik erg wit, dus de littekens vallen op de camera heel erg op waar dat 'in real life' niet zo is. Smeer verder geen smeerseltjes of wat erop. Laat het nog even lekker een paar maandjes zelf z'n gang gaan.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Setteh,

Ik heb je foto's bekeken en het ziet er super uit. Ze zijn mooi in gezakt zeg! Super.

Leuk trouwens dat je nog foto's hebt geplaatst van wat later in het proces.

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje dat ziet er echt super goed uit... ik kan het niet helpen om te vergelijken, ik ben echt bang dat dr Laban een inschattingsfout heeft gemaakt met mijn tepels.. die van jou zitten echt een stuk hoger. ik voel me echt een enorme zeurkous, maar die 3.5 wk na de operatie zijn erg zwaar voor me geweest (zowel fysiek als mentaal) en ik ben er niet gelukkig mee..

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.