Ga naar inhoud

Even voorstellen


Gast Bo-anne

Aanbevolen berichten

21 minuten geleden zei Vonnepon:

@mooda :152: maar t is waar hoor @Bo-anne, het is veel leuker shoppen met mooie volle borsten :1bouncingboobs: 

 

Hihi, dat geloof ik. BH's kopen doe ik nu al jaren zo goedkoop mogelijk en het boeit me niks. Kan niet wachten wat moois te kunnen kopen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag mijn consulten gehad. In Velthuis Kliniek en in Boerhaave Kliniek. 

Ik heb mijn keuze gemaakt en ga voor Van der Weij. Wat een super fijne vent. Hij met alles tot in de puntjes op. Echt zo goed. Hij neemt goed de tijd voor je en is echt geïnteresseerd. 

Bij Velthuis werd 340cc geadviseerd en dan dual plane met anatomische protheses. 

Bij Boerhaave werd 380cc geadviseerd, op de spier en dan ook anatomische protheses. 

Ben zo blij met mijn keuze! Nu keihard sparen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei essie85:

Ik heb vandaag mijn consulten gehad. In Velthuis Kliniek en in Boerhaave Kliniek. 

Ik heb mijn keuze gemaakt en ga voor Van der Weij. Wat een super fijne vent. Hij met alles tot in de puntjes op. Echt zo goed. Hij neemt goed de tijd voor je en is echt geïnteresseerd. 

Bij Velthuis werd 340cc geadviseerd en dan dual plane met anatomische protheses. 

Bij Boerhaave werd 380cc geadviseerd, op de spier en dan ook anatomische protheses. 

Ben zo blij met mijn keuze! Nu keihard sparen!!

 

Ooooh wat tof! Ja ik had precies hetzelfde bij hem, zo'n goed gevoel! Nu hard sparen , en dan komt je droom uit! Zal je vast heel mooi komen te staan.:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii!

 

Jouw verhaal komt deels overeen met de mijne! Tot nu toe 1 consult gehad en werd een lift en 375cc geadviseerd. Ik werd ook best verdrietig van het feit dat ze een lift adviseerde; qua geld maar ook de littekens en het langere herstel. 

 

Ik heb binnenkort een consult staan bij Parkkliniek, maar ben ook nog verder aan het oriënteren, want wil dus eigenlijk geen lift hebben. 

 

Hoeveel moet je eigenlijk betalen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Stephh90:

Hoii!

 

Jouw verhaal komt deels overeen met de mijne! Tot nu toe 1 consult gehad en werd een lift en 375cc geadviseerd. Ik werd ook best verdrietig van het feit dat ze een lift adviseerde; qua geld maar ook de littekens en het langere herstel. 

 

Ik heb binnenkort een consult staan bij Parkkliniek, maar ben ook nog verder aan het oriënteren, want wil dus eigenlijk geen lift hebben. 

 

Hoeveel moet je eigenlijk betalen? 

 

Hoi! 

 

Ja inderdaad.. De littekens en het bedrag zijn natuurlijk compleet anders dan alleen bij een BV! Parkkliniek ben ik zelf niet geweest. Ik raad inderdaad aan meerdere consulten te doen, en te kijken wat je het meeste aanspreekt!

 

Ik ga voor mijn mentor anatomische protheses 340 CC, voor de spier, 3800 euro betalen. Alsnog een flink bedrag maar heb het er zeker voor over!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 22-6-2018 om 22:40 zei Vonnepon:

@Bo-anne ik ben ook door dr vd Weij in Boerhaave geopereerd. Ik kan je zeggen dat je in goed handen bent. Ik heb trouwens dezelfde implantaten die jij gaat krijgen, ook 340cc. Als je wilt kun je in mijn album kijken hoe dat eruit ziet. En fijn dat je een datum hebt, kun je mooi naar uit kijken. 

@Vonnepon hoi!

ik ben mama van 2 kids en heb daar een lege 80 A aan overgehouden en ben me aan het oriënteren om een bv te laten doen. Weet alleen echt nog niet waar en ben wel heel benieuwd naar het resultaat van jou bv! Klinkt alsof het er heel natuurlijk ook ziet! zou ik misschien eens mogen spieken in jou album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-6-2018 om 06:05 zei Bo-anne:

Gisteren mijn consult gehad bij de Boerhaave kliniek met Dr. van de Kar. Wat een fijne en rustige man! En een zoveel betere ervaring als bij Diana Gabriels. Die valt per definitie af.

 

Helaas kwam er uiteindelijk uit dat hij het mooier & beter vond als ik een borstlift zou doen icm anatomische protheses 280 cc onder de spier. Dit om wat overtollig huid weg te halen. Over de maat waren we het eigenlijk direct eens! Heb nu een 'lege' 75B en ben 22 jaar.. Oef, daar had ik niet op gerekend en dat valt direct een heel stuk duurder uit. Hier was ik best wat verdrietig om, want alles voelde goed. Na wat overleggen met vriendinnen en naasten heb ik besloten nog een consult bij Boerhaave te plannen met een andere arts, en heb nog een optie uitgezet naar kliniek veldhoven en Cosmed. Kijken wat hun adviseren, en of de lift echt nodig is.

 

Mensen ervaring die eerst een borstlift geadviseerd kregen maar dit niet hebben gedaan?

  Hi Bo-anne,

 

Ik ben afgelopen dinsdag 10 juli geopereerd door Dr. Bakker bij Boerhaave. Geen ervaring met dr. van der Kar maar dr Bakker is een hele fijne arts! En een heeeele fijne kliniek! Ik ben ook eerst bij Diana Gabriels geweest en wat een rotzooitje is het daar vergeleken met medisch centrum Boerhaave... Lang wachten, geen privacy in de wachtkamer (iedereen kon van elkaar horen waar je voor kwam) en je bent echt een nummertje daar. 

Bij Boerhaave heel fijn en persoonlijk geholpen. En de dag van de operatie verliep ook heel netjes! Mocht je nog geen arts hebben gekozen, raad ik Dr. Bakker aan! 

Weet je al of je de borstlift laat doen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Annnne:

@Vonnepon hoi!

ik ben mama van 2 kids en heb daar een lege 80 A aan overgehouden en ben me aan het oriënteren om een bv te laten doen. Weet alleen echt nog niet waar en ben wel heel benieuwd naar het resultaat van jou bv! Klinkt alsof het er heel natuurlijk ook ziet! zou ik misschien eens mogen spieken in jou album?

Hi @Annnne, tuurlijk, ik voeg je toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.