Ga naar inhoud

Even voorstellen


Gast Bo-anne

Aanbevolen berichten

Gast Bo-anne

Hoihoi,

 

Mijn naam is Bo, en ben op dit moment 22 jaar oud, en werk als verpleegkundige in het ziekenhuis. Lichamelijk zwaar werk dus.

 

Ik ben al lange tijd ( zo'n 4 jaar ) fanatiek bezig met sporten, gezond eten, en goed bezig zijn met mijn lijf. Met in het verleden een eetstoornis vind ik het erg belangrijk om goed voor mijn lichaam te zorgen. Helaas is hierdoor van mijn vroegere C cup weinig meer over. Ik denk dat ik op dit moment een 75A / of een hele kleine 75B heb, maar de vulling is ver te zoeken. Ik ben een jonge meid, maar het hangt erbij alsof ik al een heel leven achter de rug heb..

 

Al lange tijd zit ik er over na te denken om eventueel een BV te ondergaan om alles wat meer in verhouding te krijgen, helaas is dit natuurlijk vrij prijzig en een hele ingreep! Toch heb ik de moed nu bij elkaar geraapt en heb ik 2 consulten gepland staan. Sowieso ga ik dit jaar niet meer voor een BV i.v.m. werk / een wedstrijd en het budget, maar zou ik dit toch wel voor begin 2019 willen plannen..

 

Aanstaande vrijdag heb ik een consult gepland staan bij Diana Gabriels, en volgende week woensdag bij Cosmed kliniek Bosch en Duin bij Dr. Schellekens. Heeft toevallig iemand van jullie ervaring met een van de 2 klinieken, of zelfs de arts ?

 

Door de bomen zie je soms het bos niet meer. Voornamelijk over de Diana Gabriels kliniek. Veel positieve verhalen, maar ook negatieve. Het zit hier in de buurt, daarom kan ik allicht even langs gaan en informatie opvragen.

 

Ik hoop op leuke reacties !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Bo-anne,

 

ik word 11 juni geopereerd door dr Schellekens in de Cosmed kliniek. Ik heb dr Schellekens als zeer dijn ervaren op het consult. Hij komt erg rustig over en je kunt hem alles vragen. Daarna had ik nog een gesprek met de assistente en mocht ik passen. Dat liep wat chaotischer, vond ik. Maar ik had een heel goed gevoel bij dr Schellekens en hij komt op de site kliniekervaringen goed naar voren. Ik heb er dus alle vertrouwen in!

 

ik ben benieuwd naar jouw ervaringen bij gabriels en Cosmed. Succes vandaag!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bo-anne
2 uur geleden zei Ganda:

Hoi @Bo-anne,

 

ik word 11 juni geopereerd door dr Schellekens in de Cosmed kliniek. Ik heb dr Schellekens als zeer dijn ervaren op het consult. Hij komt erg rustig over en je kunt hem alles vragen. Daarna had ik nog een gesprek met de assistente en mocht ik passen. Dat liep wat chaotischer, vond ik. Maar ik had een heel goed gevoel bij dr Schellekens en hij komt op de site kliniekervaringen goed naar voren. Ik heb er dus alle vertrouwen in!

 

ik ben benieuwd naar jouw ervaringen bij gabriels en Cosmed. Succes vandaag!

 

Ben heel benieuwd! Heb inderdaad ook al via zorgkaart Nederland allerlei artsen zitten bekijken en de revieuws gelezen. Volgende week woensdag het consult bij Cosmed, dus we gaan het zien !

Ben heel benieuwd! Heb inderdaad ook al via zorgkaart Nederland allerlei artsen zitten bekijken en de revieuws gelezen. Volgende week woensdag het consult bij Cosmed, dus we gaan het zien ! Benieuwd hoe jij het gaat ervaren! Nog 10 daagjes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bo-anne

Gisteren het consult gehad bij Diana Gabriels. Na alle verhalen, zowel positief als negatief ben ik toch wel oke over mijn eerste ervaring ! Ze raadde mij 350 CC aan, ookal vond ik deze vrij groot bij mij. 300 CC zou waarschijnlijk wat te weinig zijn om het overtollig huid op te vullen. Ik heb 10 juli een consult met Dr. Gabrietz , omdat hij communicatief wat beter zou zijn en ik daar een fijn gevoel bij heb. Eens kijken wat hij zou aanraden, en hoe ik het bij hem ervaar. Hebben mensen van jullie ervaring met hem? Zit al wat rond te kijken op het forum en over het algemeen zie ik positieve verhalen over deze arts.

 

Omdat dit consult best fijn verliep zit ik te twijfelen of dat ik nog naar Cosmed kliniek ga a.s. woensdag. Dit omdat dit best een stukje rijden is. Ik ga er nog even over nadenken. Al helemaal omdat de BV geen haast heeft voor mij. Ik ben benieuwd !

 

Foto's van de eerste passessie :

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heb het consult bij de Cosmed kliniek afgezegd, en ga ook niet meer naar het gesprek met Dr. Gabrietz. Dit omdat de Gabriels kliniek me gewoon tegenhoud. Het voelt niet goed.

 

Aanstaande zondag heb ik een consult bij Dr. van de Kar bij de Boerhaave kliniek. Ik ben onwijs benieuwd. Wat ik tot nu toe kan vinden zie ik dat Boerhaave wel echt goed beschreven staat, op internet en op het forum. Na wat meer nadenken had bij de Gabriels kliniek gewoon geen fijn gevoel, het voelde niet oke en meer als een massa productie. Ik kwam binnen en het was direct ja 350 CC. Verder niets meer en niets minder.

 

Heeft iemand ervaringen met Dr. van de Kar ? Heb inderdaad de blog van @smizebra gelezen, maar verder kan ik over deze arts erg weinig vinden! Ook niet via de zoekfunctie haha.

 

En eventueel meerdere ervaringen over de Boerhaave kliniek zelf ? Ben erg benieuwd en heb zin in het consult.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi

Ik vind Drs van de Kar heel prettig in de omgang en kundig overkomen. Hij heeft humor en denkt met je mee en staat open voor vragen. Bij het eerste gesprek heeft hij gevraagd naar mijn redenen om te komen. Toen heeft hij een stukje anotomie uitgelegd en het verschil in borsten en wensen. Daarna zijn er foto's gemaakt, heeft hij gemeten op allerlei manieren zo zag hij ook dat ik iets wat ongelijke schouders heb waar hij rekening mee zou houden. Hij gaf aan dat hij zelf al een idee had maar mij twee pasprotheses geeft en dan kijken wat ik het mooist vindt. Hij gaf aan dat vanwege dunne huid, geen vet op borstgebied ik het mooiste resultaat haal met anatomische en dual plane om zo geen randen zichtbaar te krijgen. Hierna ook allerlei risico's besproken wat heel helder overkwam. Ook het tweede gesprek was een fijne ervaring. Ik heb alleen geen fijne ervaring met de financiële afdeling rondom vergoedingsregeling maar daar hebben we het niet meer over. Op de dag van de OK was Drs van de Kar vriendelijk bij het aftekenen en op de OK tafel wederom grappig samen met de anesthesist. Hij kwam nog even de doos met implantaat laten zien zodat ik zeker wist wat er in ging. Verder is iedereen erg lief en behulpzaam geweest afgelopen maandag. Nazorg ook fijn ze hebben twee keer gebeld (1x voicemail). As. Maandag controle! 

 

Fijn van Boerhaave is dat je 7 dagen per week van 9-21 terecht kan, ze bereikbaar zijn zelfs op feestdagen. Operaties uitgezonderd. 

 

Veel succes en plezier as zondag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren mijn consult gehad bij de Boerhaave kliniek met Dr. van de Kar. Wat een fijne en rustige man! En een zoveel betere ervaring als bij Diana Gabriels. Die valt per definitie af.

 

Helaas kwam er uiteindelijk uit dat hij het mooier & beter vond als ik een borstlift zou doen icm anatomische protheses 280 cc onder de spier. Dit om wat overtollig huid weg te halen. Over de maat waren we het eigenlijk direct eens! Heb nu een 'lege' 75B en ben 22 jaar.. Oef, daar had ik niet op gerekend en dat valt direct een heel stuk duurder uit. Hier was ik best wat verdrietig om, want alles voelde goed. Na wat overleggen met vriendinnen en naasten heb ik besloten nog een consult bij Boerhaave te plannen met een andere arts, en heb nog een optie uitgezet naar kliniek veldhoven en Cosmed. Kijken wat hun adviseren, en of de lift echt nodig is.

 

Mensen ervaring die eerst een borstlift geadviseerd kregen maar dit niet hebben gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-6-2018 om 11:06 zei smizebra:

Hi

Ik vind Drs van de Kar heel prettig in de omgang en kundig overkomen. Hij heeft humor en denkt met je mee en staat open voor vragen. Bij het eerste gesprek heeft hij gevraagd naar mijn redenen om te komen. Toen heeft hij een stukje anotomie uitgelegd en het verschil in borsten en wensen. Daarna zijn er foto's gemaakt, heeft hij gemeten op allerlei manieren zo zag hij ook dat ik iets wat ongelijke schouders heb waar hij rekening mee zou houden. Hij gaf aan dat hij zelf al een idee had maar mij twee pasprotheses geeft en dan kijken wat ik het mooist vindt. Hij gaf aan dat vanwege dunne huid, geen vet op borstgebied ik het mooiste resultaat haal met anatomische en dual plane om zo geen randen zichtbaar te krijgen. Hierna ook allerlei risico's besproken wat heel helder overkwam. Ook het tweede gesprek was een fijne ervaring. Ik heb alleen geen fijne ervaring met de financiële afdeling rondom vergoedingsregeling maar daar hebben we het niet meer over. Op de dag van de OK was Drs van de Kar vriendelijk bij het aftekenen en op de OK tafel wederom grappig samen met de anesthesist. Hij kwam nog even de doos met implantaat laten zien zodat ik zeker wist wat er in ging. Verder is iedereen erg lief en behulpzaam geweest afgelopen maandag. Nazorg ook fijn ze hebben twee keer gebeld (1x voicemail). As. Maandag controle! 

 

Fijn van Boerhaave is dat je 7 dagen per week van 9-21 terecht kan, ze bereikbaar zijn zelfs op feestdagen. Operaties uitgezonderd. 

 

Veel succes en plezier as zondag! 

Dankjewel nog voor je uitgebreide reactie! Dr. van de Kar kwam op mij echt heel kundig en lief over. Nam rustig de tijd, en het voelde goed. Helaas kwam er bij hem uit dat hij adviseerde een lift erbij te doen.. Oef, daar had ik niet op gerekend ( kosten bijna dubbel zoveel dus ). 

 

Ik heb nu a.s. vrijdag een consult bij Boerhaave bij Dr. van der Weij, kijken wat hij zou adviseren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Bo-anne:

Dankjewel nog voor je uitgebreide reactie! Dr. van de Kar kwam op mij echt heel kundig en lief over. Nam rustig de tijd, en het voelde goed. Helaas kwam er bij hem uit dat hij adviseerde een lift erbij te doen.. Oef, daar had ik niet op gerekend ( kosten bijna dubbel zoveel dus ). 

 

Ik heb nu a.s. vrijdag een consult bij Boerhaave bij Dr. van der Weij, kijken wat hij zou adviseren!

Ik ben heel benieuwd naar het advies van zijn collega. Gek eigenlijk dat er zoveel verschillende adviezen en werkwijzen per chirurg zijn en dat wel allemaal onder 1 dak. Hoor er graag van! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei smizebra:

Ik ben heel benieuwd naar het advies van zijn collega. Gek eigenlijk dat er zoveel verschillende adviezen en werkwijzen per chirurg zijn en dat wel allemaal onder 1 dak. Hoor er graag van! 

Ja gek he hoe dat zo allemaal kan verschillen! Elke arts heeft natuurlijk zo zijn voorkeuren en werkwijze. Dr van der Weij schijnt ook erg goed te zijn dus ben heeeel benieuwd ! Ik laat het weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag bij Dr. van der Weij op consult geweest in de Boerhaave kliniek. Wat een super fijne en lieve arts, duidelijk en goed in zijn werk ( in ieder geval wat ik tot nu heb ervaren ).

 

Hij heeft alles goed opgemeten, en het blijkt dat ik genoeg weefsel heb om de implantaten voor de spier te plaatsen, wat er dus automatisch voor zorgt dat de borsten al wat worden gelift. Hij snapte niet waarom Dr. van de Kar dat niet had geadviseerd, maar dat terzijde. Hij gaf aan dat als we een iets grotere anatomisch implantaat zouden nemen inclusief plaatsing voor de spier er echt geen lift nodig zou zijn. Uiteindelijk op 340 CC uitgekomen en toen ik in de spiegel keek kon ik wel huilen, dit past gewoon precies bij mij!

 

In principe is de OK datum gepland voor 18 december. Dit i.v.m. mijn werk en nog een wedstrijd die in oktober op de planning staat, dus eerder komt gewoon niet uit. Nu nog even hard door sparen, maar ik ben zo blij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Bo-anne:

Vandaag bij Dr. van der Weij op consult geweest in de Boerhaave kliniek. Wat een super fijne en lieve arts, duidelijk en goed in zijn werk ( in ieder geval wat ik tot nu heb ervaren ).

 

Hij heeft alles goed opgemeten, en het blijkt dat ik genoeg weefsel heb om de implantaten voor de spier te plaatsen, wat er dus automatisch voor zorgt dat de borsten al wat worden gelift. Hij snapte niet waarom Dr. van de Kar dat niet had geadviseerd, maar dat terzijde. Hij gaf aan dat als we een iets grotere anatomisch implantaat zouden nemen inclusief plaatsing voor de spier er echt geen lift nodig zou zijn. Uiteindelijk op 340 CC uitgekomen en toen ik in de spiegel keek kon ik wel huilen, dit past gewoon precies bij mij!

 

In principe is de OK datum gepland voor 18 december. Dit i.v.m. mijn werk en nog een wedstrijd die in oktober op de planning staat, dus eerder komt gewoon niet uit. Nu nog even hard door sparen, maar ik ben zo blij!

@Bo-anne ik ben ook door dr vd Weij in Boerhaave geopereerd. Ik kan je zeggen dat je in goed handen bent. Ik heb trouwens dezelfde implantaten die jij gaat krijgen, ook 340cc. Als je wilt kun je in mijn album kijken hoe dat eruit ziet. En fijn dat je een datum hebt, kun je mooi naar uit kijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Vonnepon:

@Bo-anne ik ben ook door dr vd Weij in Boerhaave geopereerd. Ik kan je zeggen dat je in goed handen bent. Ik heb trouwens dezelfde implantaten die jij gaat krijgen, ook 340cc. Als je wilt kun je in mijn album kijken hoe dat eruit ziet. En fijn dat je een datum hebt, kun je mooi naar uit kijken. 

 

Ja ik had ook echt direct een klik met hem. Hele fijne en rustige arts die mijn situatie helemaal begreep. Daarna ook het consult nog met de consulente, ook een super toffe spontane meid waarmee ik het nog over allerlei andere dingen had gehad haha. Boerhaave voelt erg goed. Ik heb je foto's bekeken en vind echt dat het er super mooi uit zie! Hoever ben jij nu PO ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei Bo-anne:

 

Ja ik had ook echt direct een klik met hem. Hele fijne en rustige arts die mijn situatie helemaal begreep. Daarna ook het consult nog met de consulente, ook een super toffe spontane meid waarmee ik het nog over allerlei andere dingen had gehad haha. Boerhaave voelt erg goed. Ik heb je foto's bekeken en vind echt dat het er super mooi uit zie! Hoever ben jij nu PO ?

@Bo-anne dank je. Ik ben nu bijna 4 weken po. Laatste dagen wat meer last gehad wrs doordat ze nog meer aan t indalen zijn. Je ziet het echt per dag veranderen. Littekens genezen ook echt heel mooi. Zijn heel dunne streepjes. Ga je straks echt niets meer van zien. Die man is echt een tovenaar :59:  

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Vonnepon:

@Bo-anne dank je. Ik ben nu bijna 4 weken po. Laatste dagen wat meer last gehad wrs doordat ze nog meer aan t indalen zijn. Je ziet het echt per dag veranderen. Littekens genezen ook echt heel mooi. Zijn heel dunne streepjes. Ga je straks echt niets meer van zien. Die man is echt een tovenaar :59:  

 

En hoe is je herstel tot nu toe gegaan, valt het mee ? Ja lijkt me zo gek om het per dag te zien veranderen haha, maar is natuurlijk een goed teken! Moet allemaal goed op zijn plek komen. Ja, ik denk echt dat het een hele fijne arts is!

 

Dit is trouwens mijn passessie bij Boerhaave :

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Bo-anne:

 

En hoe is je herstel tot nu toe gegaan, valt het mee ? Ja lijkt me zo gek om het per dag te zien veranderen haha, maar is natuurlijk een goed teken! Moet allemaal goed op zijn plek komen. Ja, ik denk echt dat het een hele fijne arts is!

 

Dit is trouwens mijn passessie bij Boerhaave :

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

@Bo-anne die maat 340cc staat je prachtig. Niet over twijfelen, dit staat je echt hele goed! 

 

Ik heb toevallig vanmiddag toch alvast een bh gekocht, uitverkoop en kon t niet laten. Kwam op 75E Totally in love :wub: Heb even foto geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Vonnepon:

@Bo-anne die maat 340cc staat je prachtig. Niet over twijfelen, dit staat je echt hele goed! 

 

Ik heb toevallig vanmiddag toch alvast een bh gekocht, uitverkoop en kon t niet laten. Kwam op 75E Totally in love :wub: Heb even foto geplaatst.

 Ja ik was direct verliefd hahaha, mis het nu al..

 

Oh wauw, heb je foto's bekenen en die BH staat je zooooo mooi!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei mooda:

Wauww bij jou zijn ze ook al zo mooi geworden! 

 

Bhs kopen is zoveel leuker nu he.  Gewoon een mooie vulling erin heerlijk :)

 

Ik moet nog voor mij BV hahaha. Dit was een passessie! Dus zo gaat het ongeveer worden. Ik kan echt niet wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.