Ga naar inhoud

Ganda : 11 juni 2018 : Dr. Schellekens : CosMed Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste Reactie
25 minuten geleden zei Boobsie:

Heel veel succes morgen Ganda!!!

Hoop dat je goed slaapt vanacht! Ben benieuwd naar je verslag straks :P

 

@Boobsie07, mocht het nuet lukken morgen met typen, ik wil jou ook alvast heel veel succes wensen dinsdag! Ik kijk ook uit naar jouw verslag. Heel veel succes!!!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Ganda:

 

Echt waar? Werken? Gaat dat wel dan? En niet je niet even wat meer rust nemen? Wauw, dat vind ik wel heel knap van je!

 

ik hoor veel de eerste 2-3 dagen ja. Maar ik heb ook goede verhalen gehoord. Ik ga het morgen en de dagen erop meemaken... Hopelijk valt het bij mij goed en heb ik weinig last... Maar ja, denk dat weinig last wel bijzonder is... 

 

heel veel succes met werken morgen!

 

Dankjewel!

 

Ik dacht ook dat het onmogelijk zou zijn om al te gaan werken. Ik heb dan ook een briefje van mijn chirurg waarop staat dat ik nog heel de week thuis mag blijven. Maar eerlijk, de twee laatste dagen gingen echt goed en de pijn steeds minder! Ik denk dat de dagen ook sneller voorbij zullen gaan als ik aan het werk ben!

Ik ben Netflix zoooo beu haha :lol:

 

Je zal wel zien, ik heb een paar keer gevloekt en me afgevraagd waarom ik in godsnaam borsten wou! Maar de pijn gaat over, daar moet je aan blijven denken!! 

 

Succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Ceceline:

 

Dankjewel!

 

Ik dacht ook dat het onmogelijk zou zijn om al te gaan werken. Ik heb dan ook een briefje van mijn chirurg waarop staat dat ik nog heel de week thuis mag blijven. Maar eerlijk, de twee laatste dagen gingen echt goed en de pijn steeds minder! Ik denk dat de dagen ook sneller voorbij zullen gaan als ik aan het werk ben!

Ik ben Netflix zoooo beu haha :lol:

 

Je zal wel zien, ik heb een paar keer gevloekt en me afgevraagd waarom ik in godsnaam borsten wou! Maar de pijn gaat over, daar moet je aan blijven denken!! 

 

Succes!!!

 

Ja, ik zal je bericht nog eens nalezen na morgen! Jij heel veel succes met werken morgen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve allemaal,

 

wat een dag is het geweest zeg! Poehpoeh! Vanmorgen hoefden we pas om 10.45 uur weg hier thuis. Net voordat wegingen begon ik me uit angst af te vragen waar ik toch mee bezig was... Gelukkig gaf manlief mij twee keuzes: of ik doe het gewoon niet en accepteer mijn theezakjes of ik ga er nu gewoon voor. Oké, dat was duidelijk!

 

bij de kliniek aangekomen ging het allemaal heel snel. Ze liepen heel strak op schema en ik mocht direct mee. Omkleden, telefoon mee en in bed. Bloeddruk meten, die was wonder boven wonder prima! Infuus prikken, dat ging jammer genoeg 2 keer mis, dus moest het in mijn andere hand. Daar kwam natuurlijk bloed bij kijken en daar kan ik dus niet tegen. Dus even goed ademen en daar stond de chirurg al. Aftekenen en nog even gesproken over wat ik wil. Hij gaf nog aan dat ik op het randje van een borstlift zit en dat hij het niet helemaal naar boven kan tillen. Prima, borstlift ging mij iets te ver, dus ik neem het risico. Daarna de anesthesist. Allemaal erg aardig. Nog geen half uur later ben ik de operatiekamer in gereden. Superfijn voor mij dat het zo snel ging!

 

daar nog even alles doorgenomen en onder zeil gegaan. Bij wakker worden was ik zooooo moe, dat ik mijn ogen dicht wilde houden. Maar het gong goed, dus naar de afdeling. Mijn man zou mij om half 5 komen halen, maar omdat ik eigenlijk al veel eerder was geopereerd, kon het al eerder. Maar dat zag ik niet zo zitten. Bij een poging om bij het toilet te komen, heb ik mijn bolletje kaas eruit gespuugd en ben ik nog maar eens rustig gaan liggen. Uiteindelijk rustig aan gefaan en ging het goed. 

 

Uiteraard naar beneden gekeken en het zag er prachtig uit! Zeker nu ze in een bh zitten, perfect! Ik ben er heel blij mee! Het gaat qua pijn op het moment ook heel erg goed, maar ik heb wel eerder begrepen op dit forum dat de pij. Nov wel wat heftiger wordt.. Hopelijk blijft het bij mij zo!

 

ik heb nog geen foto’s gemaakt, dat zal ik de komende dagen doen! Op naar herstel!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn om te horen @Ganda dat alles zo vlot en soepel is verlopen! Snap dat een borstlift een stapje te ver gaat, is toch nog veel heftiger. Weet zeker dat je nu ook een mooi resultaat zal krijgen. 

Succes met je herstel, hopelijk blijft de pijn minimaal zodat je snel kan gaan genieten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai @Ganda wat goed om te horen dat het goed gaat! Ik vandaag ook daar geopereerd door Schellekens! Super dat je ondanks je zenuwen het toch gedaan hebt:105:

mij ben benieuwd hoe het morgen met ons gaat! Mag ik vragen wat je had en hoeveel cc je gekregen hebt?

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Kathie:

Hai @Ganda wat goed om te horen dat het goed gaat! Ik vandaag ook daar geopereerd door Schellekens! Super dat je ondanks je zenuwen het toch gedaan hebt:105:

mij ben benieuwd hoe het morgen met ons gaat! Mag ik vragen wat je had en hoeveel cc je gekregen hebt?

liefs

 

Hoi @Kathie, O echt? Wat leuk! Ik heb je denk ik niet gezien? Hoe laat moest jij? En hoe gaat het nu met je?

 

ik kom van een slappe lege B. Ik heb 485cc erbij gekregen. En jij? 

 

Wat een aardige mensen allemaal daar in de kliniek hè?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik log nog snel even in, kijken of je al online geweest was..

wat fijn om te lezen dat het (op het kaas spugen na) toch positief was

ik wens je een goed herstel toe ook, met weinig ongemakken

doe lekker rustig aan.. you did it!!!!!!!!! (en de 485 zijn so far dus ok?)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ganda, gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Nu lekker je rust pakken, op tijd je medicijnen nemen, lekker veel drinken om je vocht en de narcose kwijt te raken en je heerlijk laten vertroetelen. 

Ik wens je een heel fijn herstel toe met een prachtig resultaat. 

 

Veel liefs, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Jaydee:

@Ganda, gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Nu lekker je rust pakken, op tijd je medicijnen nemen, lekker veel drinken om je vocht en de narcose kwijt te raken en je heerlijk laten vertroetelen. 

Ik wens je een heel fijn herstel toe met een prachtig resultaat. 

 

Veel liefs, Jaydee

Wat lief! Dank je wel @Jaydee . We hebben net nog even gekeken en het ziet er supermooi uit! Ik zal binnenkort ook foto’s maken en toevoegen. :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.