Ga naar inhoud

Ganda : 11 juni 2018 : Dr. Schellekens : CosMed Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

eindelijk heb ik stoute schoenen aan getrokken. Afgelopen zaterdag had ik een afspraak met dr Schellekens van de Cosmed Kliniek voor een borstvergroting... Ik heb maar meteen de operatiedatum vastgelegd: 11 juni word ik geopereerd!

 

Voor de geboorte van mijn dochtertje was ik slank en baalde ik al mijn hele leven van mijn voor mijn gevoel te kleine borsten. Ik ben nu 41 jaar en mijn dochtertje wordt bijna 4. Na de geboorte ben ik wat stevig gebleven, waardoor mijn borsten cupmaat D/E hadden. Geweldig! Maar sinds januari ben ik aan de lijn en ben ik bijna 15 kilo afgevallen. En mijn borsten zijn weer verdwenen. 

 

Ik had hier zo de pest in, dat ik zaterdag die afspraak had gepland. Ik ben er alleen heel erg bang voor. De dag zelf, de dagen erna... Zijn er nog meer mensen die dat hebben? Ik slaap nu al slecht en ik moet nog 3,5 weken! Heel fijn om hier wel de ervaringsverhalen te horen! Dat helpt!

 

Ik zag ook dat er maandclubjes zijn. Is er ook 1 van juni?

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Ganda,

 

Ik blijf jou ook volgen! Erg he al die zenuwen!! Ik heb maar de instelling om te denken dat de pijn hééél erg gaat zijn. Dan kan het alleen maar meevallen hahaha. We kunnen het vast!! Er zijn er al duizenden, wel niet miljoenen, voor ons geweest! 

 

Komende zomer kunnen we heerlijk genieten en stralen op het strand met onze borsten!

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
 

Jaaaaaaa, vanmorgen tijd van operatie gekregen! Jeahhhh. Ik moet er om 11.15 uur zijn. Verder stonden er geen tijden in, dus ik verwacht dat ik rond 12.30 uur geopereerd word! Zo’n zin in! Eindelijk! Nu wordt het pas echt echt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ganda Spannend, is nu heeeel dichtbij. Heel veel succes alvast! Ikzelf moet nu nog 3.5 week wachten en de zenuwen nemen steeds meer toe.. Ik denk dat iedereen wel een beetje bang is voor de operatie en de dagen erna, maar ik heb alleen maar goede verhalen gelezen over de Cosmed Kliniek!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fems, dank je wel! Het is nu inderdaad wel heel dichtbij. Met de zenuwen valt het bij mij gelukkig nig mee, maar dat zal steeds meer komen. Hopelijk is het snel maandagmiddag en kan ik toewerken naar herstel!

 

Word jij ook geopereerd bij de Cosmed kliniek? En ook door dr Schellekens? En welke prothesemaat ga jij voor? Jij ook heel veel succes de komende weken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Ganda:

@Fems, dank je wel! Het is nu inderdaad wel heel dichtbij. Met de zenuwen valt het bij mij gelukkig nig mee, maar dat zal steeds meer komen. Hopelijk is het snel maandagmiddag en kan ik toewerken naar herstel!

 

Word jij ook geopereerd bij de Cosmed kliniek? En ook door dr Schellekens? En welke prothesemaat ga jij voor? Jij ook heel veel succes de komende weken!

Goed om te horen dat de zenuwen nog meevallen, ik zit nu al te stressen om van alles en nog wat haha. Ik word 2 juli geopereerd in het Quole in Waalre. Er wordt dan 400cc geplaatst achter de borstspier. Ik weet al wel dat ik sowieso in de ochtend geopereerd word, dus dat is al fijn. 

Nog ff in spanning zitten, goed herstellen en daarna met de borsten pronken in een mooie bikini! (Voor mij niet helaas haha) :01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Fems, komt allemaal goed! Maak je niet te deuk, is nergens voor nodig! En let maar op, de tijd vliegt! Ik ben een maand geleden op consult geweest en maandag is het al zover! En ik vond het fijn om die tijd te hebben om te wennen aan het idee dat ik echt die operatie zou krijgen! Nig 3 weekjes voor jou! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Fems, O, Whahahaha, dan heb je genoeg tijd gehad om eraan te wennen ja! Whahahaha. 

 

Ja, dat heb ik ook hoor. Ik denk er al jaren over en nu de stap genomen. Ik lijk wel gek, gaat er regelmatig door mijn hoofd. Ik heb een gezond lichaam waar ik in ga laten snijden...

 

maar het gaat nog goed. Heb de zenuwen aardig onder controle. Dat zal zondagavond en maandagochtend wel anders zijn denk ik! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ganda ja idd heb genoeg tijd gehad om aan het idee te wennen, maar nu wordt het toch wel heel echt! 

Ik heb dat gevoel ook, soms denk ik, waar ben ik mee bezig.. Het scheelt dat eigenlijk bijna niemand in mijn omgeving het nog weet wat mij een hoop negatieve reacties bespaart. 

 

Heel veel plezier met aftellen en succes met de zenuwen! Houd je ons op de hoogte hoe het de komende dagen met je gaat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes morgen!!! Spannend hoor! Nog 1 nachtje slapen. Komt goed! Ik ben er nog steeds niet overuit... meer omdat ik alleen ben en niemand ga hebben om de 1e week mij te kunnen helpen... Dus denk er nog even overna. Ben wel benieuwd naar je ervaring erna. 

 

Dus tot gauw!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Chel1977:

Succes morgen!!! Spannend hoor! Nog 1 nachtje slapen. Komt goed! Ik ben er nog steeds niet overuit... meer omdat ik alleen ben en niemand ga hebben om de 1e week mij te kunnen helpen... Dus denk er nog even overna. Ben wel benieuwd naar je ervaring erna. 

 

Dus tot gauw!!! 

Dank je wel! Ik denk dat je niet te lang moet nadenken, maar van je eerste gevoel uit moet gaan... Ik wilde dit al toen ik 18 was, nu ben ik 40 en doe ik het pas. Hoe zonde is dat van de tijd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Ganda:

 

Hoihoi, dank je wel! Heel lief! Hoe gaat het herstel bij jou?

 

De eerste 2-3 dagen waren een hel (niet om je bang te maken, is bij iedereen sowieso anders), nu voel ik me al veel beter, niet veel pijn meer, gewoon wat stijf. Ik ga morgen zelfs al gaan werken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Ceceline:

 

De eerste 2-3 dagen waren een hel (niet om je bang te maken, is bij iedereen sowieso anders), nu voel ik me al veel beter, niet veel pijn meer, gewoon wat stijf. Ik ga morgen zelfs al gaan werken! 

 

Echt waar? Werken? Gaat dat wel dan? En niet je niet even wat meer rust nemen? Wauw, dat vind ik wel heel knap van je!

 

ik hoor veel de eerste 2-3 dagen ja. Maar ik heb ook goede verhalen gehoord. Ik ga het morgen en de dagen erop meemaken... Hopelijk valt het bij mij goed en heb ik weinig last... Maar ja, denk dat weinig last wel bijzonder is... 

 

heel veel succes met werken morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.