Ga naar inhoud

Gaby : 16 mei 2018 : Dr Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hey dames mijn naam is Gaby en ik overweeg een borstlift met ronde cohesive 2 protheses.

na in 2015 2x te zijn geopereerd met teleurstellend resultaat wil ik graag toch nog een keer worden geopereerd omdat mijn huidige borsten zwaar zijn 500cc boven de spier met cohesive 1. Ik wil een kleinere stevigere prothese van motiva. Wel high profile want ik vind de vulling boven erg mooi. Ook wil ik dual plane. Heeft iemand hier ervaring mee en kent iemand een chirurg die heel goed is in borstliften?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey dames,

Na dagen en nachten jullie verslagen te hebben gelezen heb ik dankzij alle lovende reacties gekozen voor dr Straten, Kliniek Heyendael.

Ik krijg Fransjes!!!

Mijn operatiedatum zal zijn 16 mei en ik krijg een anker borstlift 375cc of 400cc, cohesive 2 HP Dual plane.

Ik vind het heel spannend en kijk er echt naar uit!

Zijn er meer dames die onlangs geopereerd zijn of worden door dr Straten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woehoe!! Gefeliciteerd met je datum!!!:43:

Ik ben sinds 25 april de trotse eigenaar van mijn anatomische dual plane high profile 390cc Frans Straten boobies.

Hier kan je mijn verslag teruglezen.

Als je vragen hebt, let me know!^_^

Liefs,

Xoxo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Gaby:

Hey dames,

Na dagen en nachten jullie verslagen te hebben gelezen heb ik dankzij alle lovende reacties gekozen voor dr Straten, Kliniek Heyendael.

Ik krijg Fransjes!!!

Mijn operatiedatum zal zijn 16 mei en ik krijg een anker borstlift 375cc of 400cc, cohesive 2 HP Dual plane.

Ik vind het heel spannend en kijk er echt naar uit!

Zijn er meer dames die onlangs geopereerd zijn of worden door dr Straten?

Wat goed!! Ik ben 17 april door hem geoppereerd. Ook een borstlift met protheses gehad. Hij heeft prachtwerk afgeleverd! Je bent in goede handen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Gaby:

Hey dames,

Na dagen en nachten jullie verslagen te hebben gelezen heb ik dankzij alle lovende reacties gekozen voor dr Straten, Kliniek Heyendael.

Ik krijg Fransjes!!!

Mijn operatiedatum zal zijn 16 mei en ik krijg een anker borstlift 375cc of 400cc, cohesive 2 HP Dual plane.

Ik vind het heel spannend en kijk er echt naar uit!

Zijn er meer dames die onlangs geopereerd zijn of worden door dr Straten?

woehoeee..

 

ik krijg ook fransjes, per 15/5 !!!

 

succes!!:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Mrs.:

Woehoe!! Gefeliciteerd met je datum!!!:43:

Ik ben sinds 25 april de trotse eigenaar van mijn anatomische dual plane high profile 390cc Frans Straten boobies.

Hier kan je mijn verslag teruglezen.

Als je vragen hebt, let me know!^_^

Liefs,

Xoxo

 

Aaah superlief thnxxx !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Cassidy:

Wat goed!! Ik ben 17 april door hem geoppereerd. Ook een borstlift met protheses gehad. Hij heeft prachtwerk afgeleverd! Je bent in goede handen.

Oooh WoW, ik ben zo benieuwd naar jouw voorsituatie en resultaat. Mag ik in jouw album kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Theezakje34:

16 mei dat is snel, net oas ingepland? Gaaf hoor!! Ik mag de 22e! 345cc anatomisch dp!!

Ik ben 3,5 week geleden op consult geweest en de datum staat al 2 weken! Jij ook al bijna!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Desert-Rose:

@Gaby

 

hoi hoi,

 

Ik zie dat je een datum hebt, daarom heb ik gelijk de titel aangepast, alle updates en je verslag kun je nu allemaal in dit topic neerzetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Veel plezier met aftellen.

 

x

Thnxxx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girls,

Gisteren geopereerd bij Dr. Frans Straten dus hierbij m’n operatieverslagje:1big_boobs:

Ik was al vroeg wakker en zin in deze dag! We zijn al vroeg vertrokken en waren dan ook ruim op tijd aanwezig in Klein Roosendael. 

In de wachtkamer aangekomen vertelde de anesthesist (Mr Dreamy) dat ik niet voor 1045 geroepen zou worden. Dat was nog 1,5 uur!

Gelukkig ging de tijd snel (ik was denk ik in slaap gevallen) mocht ik mee met de anesthesist. Na zeker 20 min met hem te hebben gekletst (wat een leuke man!)kwam dr Straten mij aftekenen. Picasso was er niets bij:P 

Hij vroeg mij wat mijn eigen voorkeur was 375cc of 400cc en we besloten voor 375cc te gaan.

Vervolgens ging ik naar de ok en lag daar lekker met m’n ogen dicht met het volste vertrouwen dat ik in goede handen was. Iedereen lag in een deuk toen ik zei dat ik Fransjes kreeg!! Toen ik m’n ogen weer open deed lag ik op de uitslaapkamer helemaal wappie nog van de narcose. Dr straten kwam naar mij toe om te vertellen dat het allemaal goed gegaan was en de maat ook heel goed bij m’n lichaam paste. Nadat ik een beschuitje en kopje thee had gehad en had geplast mocht ik naar huis. Dat was nog geen 1,5 uur nadat ik wakker werd. Thuis aangekomen keek ik naar m’n borsten en kreeg ik de schrik van m’n leven. Allemaal bloed rechterborst. Onmiddelijk het alarmnr gebeld en kreeg gelijk dr Straten aan de tel. Ik omschreef wat er aan de hand was en hij stelde mij gerust dat dat bij mijn operatie heel normaal is. Pfffff wat een opluchting!

Nauwelijks een oog dichtgedaan vannacht maar geen pijn gelukkig. Ik kom een beetje moeilijk uit bed maar dat is het wel. Ik hoop dat het zo blijft. Vandaag ff heel rustig aan want voel de vermoeidheid in m’n lijf. 

Alle dames die binnenkort aan de beurt zijn. Heel veel succes:48:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Gaby:

Hey girls,

Gisteren geopereerd bij Dr. Frans Straten dus hierbij m’n operatieverslagje:1big_boobs:

Ik was al vroeg wakker en zin in deze dag! We zijn al vroeg vertrokken en waren dan ook ruim op tijd aanwezig in Klein Roosendael. 

In de wachtkamer aangekomen vertelde de anesthesist (Mr Dreamy) dat ik niet voor 1045 geroepen zou worden. Dat was nog 1,5 uur!

Gelukkig ging de tijd snel (ik was denk ik in slaap gevallen) mocht ik mee met de anesthesist. Na zeker 20 min met hem te hebben gekletst (wat een leuke man!)kwam dr Straten mij aftekenen. Picasso was er niets bij:P 

Hij vroeg mij wat mijn eigen voorkeur was 375cc of 400cc en we besloten voor 375cc te gaan.

Vervolgens ging ik naar de ok en lag daar lekker met m’n ogen dicht met het volste vertrouwen dat ik in goede handen was. Iedereen lag in een deuk toen ik zei dat ik Fransjes kreeg!! Toen ik m’n ogen weer open deed lag ik op de uitslaapkamer helemaal wappie nog van de narcose. Dr straten kwam naar mij toe om te vertellen dat het allemaal goed gegaan was en de maat ook heel goed bij m’n lichaam paste. Nadat ik een beschuitje en kopje thee had gehad en had geplast mocht ik naar huis. Dat was nog geen 1,5 uur nadat ik wakker werd. Thuis aangekomen keek ik naar m’n borsten en kreeg ik de schrik van m’n leven. Allemaal bloed rechterborst. Onmiddelijk het alarmnr gebeld en kreeg gelijk dr Straten aan de tel. Ik omschreef wat er aan de hand was en hij stelde mij gerust dat dat bij mijn operatie heel normaal is. Pfffff wat een opluchting!

Nauwelijks een oog dichtgedaan vannacht maar geen pijn gelukkig. Ik kom een beetje moeilijk uit bed maar dat is het wel. Ik hoop dat het zo blijft. Vandaag ff heel rustig aan want voel de vermoeidheid in m’n lijf. 

Alle dames die binnenkort aan de beurt zijn. Heel veel succes:48:

 

Lieverd , fijn om te lezen dat het bij jou ook zo goed is gegaan!

 

die man is echt de hemel he Hahahahaha! :wub:

 

doe rustig aan vandaag, ik dacht gisteren ook even 3 km te wandelen met de kleine maar viel later als een blok in slaap!  Was iets teveel van het goede.

 

succes met jouw herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cassidy

@Lyn

@Jeka

@Madame Noir

en alle andere dames die een borstlift met protheses willen of hebben!

Wij hebben allemaal een borstlift met protheses gehad of binnenkort toch? Fijn om ff samen te kletsen daarover denk ik!

Veel meiden op dit forum hebben een borstvergroting en dat is toch een ander uitgangspunt.

Ik ben zelf afgelopen woensdag geopereerd door dr Straten 

borstlift 375cc rond 

dual plane 

cohesive 2

Tot nu toe heel tevreden!

mijn voorsituatie was 500cc voor de spier geplaatst cohesive 1.

Ik wil best een album aanmaken als jullie benieuwd zijn. Hoop van jullie te horen !

Fijne dag, goed herstel of aftellen:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Gaby:

@Cassidy

@Lyn

@Jeka

@Madame Noir

en alle andere dames die een borstlift met protheses willen of hebben!

Wij hebben allemaal een borstlift met protheses gehad of binnenkort toch? Fijn om ff samen te kletsen daarover denk ik!

Veel meiden op dit forum hebben een borstvergroting en dat is toch een ander uitgangspunt.

Ik ben zelf afgelopen woensdag geopereerd door dr Straten 

borstlift 375cc rond 

dual plane 

cohesive 2

Tot nu toe heel tevreden!

mijn voorsituatie was 500cc voor de spier geplaatst cohesive 1.

Ik wil best een album aanmaken als jullie benieuwd zijn. Hoop van jullie te horen !

Fijne dag, goed herstel of aftellen:53:

@Gaby Ik ben heel benieuwd hoe ze geworden zijn! Ik ben in juli (pas) aan de beurt. Kan al bijna niet meer wachten haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-5-2018 om 09:21 zei mooda:

Lieverd , fijn om te lezen dat het bij jou ook zo goed is gegaan!

 

die man is echt de hemel he Hahahahaha! :wub:

 

doe rustig aan vandaag, ik dacht gisteren ook even 3 km te wandelen met de kleine maar viel later als een blok in slaap!  Was iets teveel van het goede.

 

succes met jouw herstel!

Hey Mooda, hoe voel jij je nu? Ben benieuwd! Liefs Gaby:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Gaby:

Hey Mooda, hoe voel jij je nu? Ben benieuwd! Liefs Gaby:53:

Hee Gaby,

 

ja goed, heb echt niets te klagen. Af en toe vergeet ik zelfs dat ik geopereerd ben.

 

Gisteren is me zus getrouwd en had het rond avond eten ook wel grhad. Qua vermoeidheid.

 

Vannacht echt van 23:00 tot 08:00 geslapen. En vanmorgen even 3 uurtje door de Efteling gelopen. Wel achter de kinderwagen zodat ik zeker weet dat niemand tegen me aanstoot haha.

 

heb de PCM ook gehalveerd dus nog maar 4 x 500mg en hopelijk morgen ook die eraf.

 

en hoe is het met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.