Ga naar inhoud

Gaby : 16 mei 2018 : Dr Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

@mooda, meeeeen je niet!

Wat een sterke vrouw ben jij zeg! Ik ben nu 3 dagen po maar kan nog zo weinig en durf ook niets,  bang dat ik het helingsproces verstoor. Slapen gaat ook niet helemaal lekker maar komt wel goed.  Had jij nou ook dual plane? Daardoor heb ik wel een beurs gevoel. Maar fijn dat je je al zo goed voelt ! !

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Gaby:

@mooda, meeeeen je niet!

Wat een sterke vrouw ben jij zeg! Ik ben nu 3 dagen po maar kan nog zo weinig en durf ook niets,  bang dat ik het helingsproces verstoor. Slapen gaat ook niet helemaal lekker maar komt wel goed.  Had jij nou ook dual plane? Daardoor heb ik wel een beurs gevoel. Maar fijn dat je je al zo goed voelt ! !

Nou valt wel mee hoor. Maar ben een taaie zeggen ze altijd haha.

 

maar niet iedereen is natuurlijk ook gelijk met het helings proces en qua pijn.

in heb ze inderdaad ook dus plane. Da voel ik wel aan mijn boven armen Hahaha!

 

me vriend zei net nog. Je laat je nu zo in de bank vallen. En woensdag moest ik je erin helpen en ook eruit.

 

voel me ook gelukkig goed en blij dat ik spoedig herstel. Ga ook niks forceren hoor.. maar heb iemand van heyendeal gesproken en die zei ook oan geen kwaad als je veel loopt. Als je maar goed en optijd je rust pakt.

 

misschien mijn voordeel dat ik ap veel huid ruimte had. Geen idee hoor. 

 

Wil ook helemaal niet afsteken dat het super gaat want Ook ik heb soms nog last en dan vooral van rechts.

die is echt hoog!

en moet zeggen sinds gisteren een care fix AVA bh aan!

die zit goddelijk en zoveeeeeel steun

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-5-2018 om 21:22 zei Jeka:

@Gaby Ik ben heel benieuwd hoe ze geworden zijn! Ik ben in juli (pas) aan de beurt. Kan al bijna niet meer wachten haha

 

Op 18-5-2018 om 09:58 zei Gaby:

@Cassidy

@Lyn

@Jeka

@Madame Noir

en alle andere dames die een borstlift met protheses willen of hebben!

Wij hebben allemaal een borstlift met protheses gehad of binnenkort toch? Fijn om ff samen te kletsen daarover denk ik!

Veel meiden op dit forum hebben een borstvergroting en dat is toch een ander uitgangspunt.

Ik ben zelf afgelopen woensdag geopereerd door dr Straten 

borstlift 375cc rond 

dual plane 

cohesive 2

Tot nu toe heel tevreden!

mijn voorsituatie was 500cc voor de spier geplaatst cohesive 1.

Ik wil best een album aanmaken als jullie benieuwd zijn. Hoop van jullie te horen !

Fijne dag, goed herstel of aftellen:53:

Klopt ik ben inmiddels 5 weken geleden geoppereerd! Voel me goed en Mn borsten genezen mooi! Wel heb ik sinds paar dagen onwijze last van jeuk aan beide borsten wat zich uit in kleine pukkeltjes. Ik hou dat wel ff in de gaten! Is er een apart topic waarin jullie kletsen of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-5-2018 om 14:38 zei Gaby:

Echt? Is die bh beter dan de Triumph triaction? Daar heb ik gisteren nog 1 van besteld ....zodra mijn pleisters eraf mogen en het minder bloederig is maak ik ook een album. Mag ik bij jou kijken?

Sorry Gaby, ik zie het nu pas!

ik had je al toegevoegd aan mijn album.

 

ik vind die carefix echt super, die van Triumph blijken nogal stug te zijn. Deze zijn een soort van hemd stof maar wel super stevig. Ik ga ze hier a ook zeker nog gebruiken om mee te sporten!

 

hoe gaat het verder met je? Last van je littekens ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mooda

Hoiii, ik heb morgen mijn 1e afspraak na 7 dagen po! Dan gaan ook de doorzichtige pleisters eraf en krijg ik de borstband

Over de vorm ben ik heel erg tevreden nu al. Hoe gaat het met jou herstel? Ik kan nog steeds niet kijken naar je foto’s. Vreemd:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Cassidy:

 

Klopt ik ben inmiddels 5 weken geleden geoppereerd! Voel me goed en Mn borsten genezen mooi! Wel heb ik sinds paar dagen onwijze last van jeuk aan beide borsten wat zich uit in kleine pukkeltjes. Ik hou dat wel ff in de gaten! Is er een apart topic waarin jullie kletsen of niet?

Hey girl, we hebben geen apart topic nog maar zouden er 1 kunnen aanmaken! Lekker dat jij al zo ver bent! Bijna weer mooie bhs dragen en weer alles kunnen doen ...:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Gaby:

@mooda

Hoiii, ik heb morgen mijn 1e afspraak na 7 dagen po! Dan gaan ook de doorzichtige pleisters eraf en krijg ik de borstband

Over de vorm ben ik heel erg tevreden nu al. Hoe gaat het met jou herstel? Ik kan nog steeds niet kijken naar je foto’s. Vreemd:53:

Ooh wat vreemd.. verkeerde Gaby gedaan misschien:44:

 

wel spannend, ik mag morgen ook 10:45 ben erg benieuwd. En kijk uit na die band haha, zodat rechts war gedwongen word :)

 

mijn herstel gaaf super hoor niets te klagen. Ze zijn. Nu erg gezwolle en groot hoop dat dat nog minder word en ze meer naar elkaar gaan staan.

 

ik heb altijd wel 2 verschillende borsten gehad en dat vind ik ook dikke prima. Is alleen naakt te zien, maar had wel klein beetje gehoopt dat ze meer naar elkaar zoude komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei mooda:

Ooh wat vreemd.. verkeerde Gaby gedaan misschien:44:

 

wel spannend, ik mag morgen ook 10:45 ben erg benieuwd. En kijk uit na die band haha, zodat rechts war gedwongen word :)

 

mijn herstel gaaf super hoor niets te klagen. Ze zijn. Nu erg gezwolle en groot hoop dat dat nog minder word en ze meer naar elkaar gaan staan.

 

ik heb altijd wel 2 verschillende borsten gehad en dat vind ik ook dikke prima. Is alleen naakt te zien, maar had wel klein beetje gehoopt dat ze meer naar elkaar zoude komen.

Ik heb net je foto’s gezien en ziet er al heel mooi uit!! :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei mooda:

Ooh wat vreemd.. verkeerde Gaby gedaan misschien:44:

 

wel spannend, ik mag morgen ook 10:45 ben erg benieuwd. En kijk uit na die band haha, zodat rechts war gedwongen word :)

 

mijn herstel gaaf super hoor niets te klagen. Ze zijn. Nu erg gezwolle en groot hoop dat dat nog minder word en ze meer naar elkaar gaan staan.

 

ik heb altijd wel 2 verschillende borsten gehad en dat vind ik ook dikke prima. Is alleen naakt te zien, maar had wel klein beetje gehoopt dat ze meer naar elkaar zoude komen.

Net ff naar de kliniek gebeld en zo zie je maar waar dit forum allemaal goed voor is :43:

Ik sta morgen om 1145 maar op de envelop staat 1045 ...., of komt 1145 jou beter uit? Dan ruilen we:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Gaby:

Net ff naar de kliniek gebeld en zo zie je maar waar dit forum allemaal goed voor is :43:

Ik sta morgen om 1145 maar op de envelop staat 1045 ...., of komt 1145 jou beter uit? Dan ruilen we:48:

Ooh Hahahaha! Maar goed dat ik het benoem dan.

 

nee 1p:45 is prima, heb ook vervoer geregeld. Wil zelf nog niet rijden.

 

ze veranderen echt met de dag zo gek om te zien.  En echt heel benieuwd hoe het over 3 maanden eruit ziet.

 

hou ook elke dag fotos bij om de verschillen te kunnen zien. En ik had er ook veel aan om het bij Andere dames te zien, dus wie weet kan ik ook andere helpen :)

 

wir weet tot morgen!! ( als ze uitlopen en we elkaar bij de uitgang zien) 

we moeten denk ik allemaal een naam sticker op doen hahaahahah @Zwolleboobsx @Ellen123 :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei mooda:

Ooh Hahahaha! Maar goed dat ik het benoem dan.

 

nee 1p:45 is prima, heb ook vervoer geregeld. Wil zelf nog niet rijden.

 

ze veranderen echt met de dag zo gek om te zien.  En echt heel benieuwd hoe het over 3 maanden eruit ziet.

 

hou ook elke dag fotos bij om de verschillen te kunnen zien. En ik had er ook veel aan om het bij Andere dames te zien, dus wie weet kan ik ook andere helpen :)

 

wir weet tot morgen!! ( als ze uitlopen en we elkaar bij de uitgang zien) 

we moeten denk ik allemaal een naam sticker op doen hahaahahah @Zwolleboobsx @Ellen123 :43:

Ja waaraan kan ik jullie herkennen:4:??

Klopt helemaal wat je zegt over dat bijhouden van een album!

Zodra ik het doe voeg ik je toe.

Ik laat morgen ff weten hoe het ging

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Gaby:

Ja waaraan kan ik jullie herkennen:4:??

Klopt helemaal wat je zegt over dat bijhouden van een album!

Zodra ik het doe voeg ik je toe.

Ik laat morgen ff weten hoe het ging

Liefs 

Haha, ik ben een blonde dame :) en kom samen met mijn schoonvader. 

 

Succes morgen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.