Gaby

Gaby : 16 mei 2018 : Dr Straten : Kliniek Heyendael

Recommended Posts

Hey dames mijn naam is Gaby en ik overweeg een borstlift met ronde cohesive 2 protheses.

na in 2015 2x te zijn geopereerd met teleurstellend resultaat wil ik graag toch nog een keer worden geopereerd omdat mijn huidige borsten zwaar zijn 500cc boven de spier met cohesive 1. Ik wil een kleinere stevigere prothese van motiva. Wel high profile want ik vind de vulling boven erg mooi. Ook wil ik dual plane. Heeft iemand hier ervaring mee en kent iemand een chirurg die heel goed is in borstliften?

Hey dames,

Na dagen en nachten jullie verslagen te hebben gelezen heb ik dankzij alle lovende reacties gekozen voor dr Straten, Kliniek Heyendael.

Ik krijg Fransjes!!!

Mijn operatiedatum zal zijn 16 mei en ik krijg een anker borstlift 375cc of 400cc, cohesive 2 HP Dual plane.

Ik vind het heel spannend en kijk er echt naar uit!

Zijn er meer dames die onlangs geopereerd zijn of worden door dr Straten?

Woehoe!! Gefeliciteerd met je datum!!!:43:

Ik ben sinds 25 april de trotse eigenaar van mijn anatomische dual plane high profile 390cc Frans Straten boobies.

Hier kan je mijn verslag teruglezen.

Als je vragen hebt, let me know!^_^

Liefs,

Xoxo

• Like 1

Wat goed!! Ik ben 17 april door hem geoppereerd. Ook een borstlift met protheses gehad. Hij heeft prachtwerk afgeleverd! Je bent in goede handen.

• Like 1

@Gaby

hoi hoi,

Ik zie dat je een datum hebt, daarom heb ik gelijk de titel aangepast, alle updates en je verslag kun je nu allemaal in dit topic neerzetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

Veel plezier met aftellen.

x

Oooh WoW, ik ben zo benieuwd naar jouw voorsituatie en resultaat. Mag ik in jouw album kijken?

Ik ben 3,5 week geleden op consult geweest en de datum staat al 2 weken! Jij ook al bijna!!

Hi hi, ik heb geen album. Mijn voorsituatie was een lege hangende D/E heb 250 CC gekregen MP mentor rond. 

Ik verwacht dat mijn cupmaat ongeveer hetzelfde zal blijven. 

Ok! Fijn dat je zo tevreden bent!

Ik hoop dat mijn borsten ook mooi gaan worden! Zijn jouw protheses dual plane geplaatst? En jij veel last ?

Gefeliciteerd met je datum! Ik moet nog tot juli wachten op mijn Fransjes haha