Ga naar inhoud

Loessoe : 2 februari 2018 : Dr. Klein : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

@Marloesb31 lief dat je het vraagt. Helaas gaat het allemaal niet zo voorspoedig als ik had gehoopt. Ik heb gedurende de dag af en aan aardig last aan de linkerkant. Verder voel ik me niet echt topfit. In overleg met mijn werk blijf ik nog een extra week thuis. Heel fijn dat dat kan natuurlijk. Ik voel me wel met de dag beter, dus het is gewoon een kwestie van geduld. Hoelang duurde het bij jou voordat je geen last meer had?

 

@Shaar @prix ik heb jullie toegevoegd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Loessoe:

@Marloesb31 lief dat je het vraagt. Helaas gaat het allemaal niet zo voorspoedig als ik had gehoopt. Ik heb gedurende de dag af en aan aardig last aan de linkerkant. Verder voel ik me niet echt topfit. In overleg met mijn werk blijf ik nog een extra week thuis. Heel fijn dat dat kan natuurlijk. Ik voel me wel met de dag beter, dus het is gewoon een kwestie van geduld. Hoelang duurde het bij jou voordat je geen last meer had?

 

@Shaar @prix ik heb jullie toegevoegd!

Wow mooi!!!:wub: ze staan je geweldig! En wat ben je mooi slank. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Loessoe:

@Marloesb31 lief dat je het vraagt. Helaas gaat het allemaal niet zo voorspoedig als ik had gehoopt. Ik heb gedurende de dag af en aan aardig last aan de linkerkant. Verder voel ik me niet echt topfit. In overleg met mijn werk blijf ik nog een extra week thuis. Heel fijn dat dat kan natuurlijk. Ik voel me wel met de dag beter, dus het is gewoon een kwestie van geduld. Hoelang duurde het bij jou voordat je geen last meer had?

 

@Shaar @prix ik heb jullie toegevoegd!

Hoi, zou ik ook in je album mogen spieken? Ben zelf vandaag precies 3 weken PO en heb 355cc Motiva full implantaten laten zetten.

Doe rustig aan en een fijn herstel XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Loessoe:

@Marloesb31 lief dat je het vraagt. Helaas gaat het allemaal niet zo voorspoedig als ik had gehoopt. Ik heb gedurende de dag af en aan aardig last aan de linkerkant. Verder voel ik me niet echt topfit. In overleg met mijn werk blijf ik nog een extra week thuis. Heel fijn dat dat kan natuurlijk. Ik voel me wel met de dag beter, dus het is gewoon een kwestie van geduld. Hoelang duurde het bij jou voordat je geen last meer had?

 

@Shaar @prix ik heb jullie toegevoegd!

Oh jee, dat is niet leuk om te horen! Maar aan de andere kant ook wel logisch hoor, het is pas drie weken geleden en ik zelf heb ook toch wel langer last gehad van links, zelfs nu nog wel eens! Links loopt ook nog steeds een beetje achter, maar volgt gelukkig wel elke keer rechts, moet alleen steeds geduldig zijn :) Maar tot nu toe laat links mij niet in de steek steeds, maar steekt soms nog wel ;) Ik heb werkte weer na twee weken omdat ik anders geen inkomen had, maar ik heb mij toch zeker de eerste maand heel erg moe gevoeld, maar dat hoort er echt bij! Ik vind ze nog steeds prachtig van jou, dus ik hoop dat ze ondertussen nog wel goed genezen op de pijn na. Je leest het overal, maar het is echt waar; geduld is een schone zaak en gevoelig blijven je borsten denk nog wel even. Heel veel succes en sterkte nog en doe vooral rustig aan en forceer niks, dat is heel belangrijk. Liefs, Loes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jessie1995
18 uur geleden zei Loessoe:

@Marloesb31 lief dat je het vraagt. Helaas gaat het allemaal niet zo voorspoedig als ik had gehoopt. Ik heb gedurende de dag af en aan aardig last aan de linkerkant. Verder voel ik me niet echt topfit. In overleg met mijn werk blijf ik nog een extra week thuis. Heel fijn dat dat kan natuurlijk. Ik voel me wel met de dag beter, dus het is gewoon een kwestie van geduld. Hoelang duurde het bij jou voordat je geen last meer had?

 

@Shaar @prix ik heb jullie toegevoegd!

Wat vervelend dat je herstel aan de linkerkant langzamer verloopt!

maar wat Marloes al zegt het is pas 3 weken geleden he lekker rustig aan blijven doen en alles komt goed Haha,

 

zou ik mee mogen kijke in je album?

voeg jou ook bij mij toe,

ik ben geopereerd door dr fresow baulandkliniek 400cc en 425cc high profile dual plane 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Zo, ik ben een tijdje niet op het forum geweest. Op een gegeven moment was ik elk uur van de dag wel door topics aan het heen scrollen en mezelf voor mijn gevoel gek aan het maken. Ik zal de dames die het gevraagd hebben even toevoegen aan mijn album. 

 

Ik ben in week vier weer vijf uur per dag gaan werken. In week vijf, zes uur per dag en ik werk nu weer fulltime. Ik vond het heel prettig om zo op te bouwen. Aan het einde van elke werkdag van de eerste week merkte ik dat mijn borsten met name aan de randen zeer gingen doen en dat ik moe werd. 

 

Het gaat nu ontzettend goed en ik ben heel erg blij inmiddels met het resultaat! In het begin had ik toch wel een beetje last van “boob greed” en merkte ik dat ik een beetje spijt had dat ik niet voor groter, of voor full in plaats van demi was gegaan. Ik ben nu 6,5 week PO en ze worden echt met de week mooier. Het volume is nu beter verdeeld en het ziet er ontzettend natuurlijk uit. Vorige week ben ik naar de Hunkemöller geweest voor mijn eerste echter BH. Ik kwam uit op een 70E! Dit had ik nooit gedacht. Nu voelt het ook past “echt” op de een of andere manier. Mijn vriend was ook direct fan toen hij mij in mijn nieuwe setje zag. Heel speciaal was het om dat aan te trekken.

 

Ik moet wel zeggen dat ik merk dat het niet lekker zit, die BH. Met name de onderste beugels duwen in mn ribben en ook aan de zijkanten zit het niet helemaal lekker. Zijn er dames die weten waar dit door komt (te kleine omvang? Droeg hiervoor 75 maar ben al jaren niet opgemeten). Mochten er tips zijn voor fijne BH’s die er mooi uitzien hoor ik het heel graag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Loessoe:

Zo, ik ben een tijdje niet op het forum geweest. Op een gegeven moment was ik elk uur van de dag wel door topics aan het heen scrollen en mezelf voor mijn gevoel gek aan het maken. Ik zal de dames die het gevraagd hebben even toevoegen aan mijn album. 

 

Ik ben in week vier weer vijf uur per dag gaan werken. In week vijf, zes uur per dag en ik werk nu weer fulltime. Ik vond het heel prettig om zo op te bouwen. Aan het einde van elke werkdag van de eerste week merkte ik dat mijn borsten met name aan de randen zeer gingen doen en dat ik moe werd. 

 

Het gaat nu ontzettend goed en ik ben heel erg blij inmiddels met het resultaat! In het begin had ik toch wel een beetje last van “boob greed” en merkte ik dat ik een beetje spijt had dat ik niet voor groter, of voor full in plaats van demi was gegaan. Ik ben nu 6,5 week PO en ze worden echt met de week mooier. Het volume is nu beter verdeeld en het ziet er ontzettend natuurlijk uit. Vorige week ben ik naar de Hunkemöller geweest voor mijn eerste echter BH. Ik kwam uit op een 70E! Dit had ik nooit gedacht. Nu voelt het ook past “echt” op de een of andere manier. Mijn vriend was ook direct fan toen hij mij in mijn nieuwe setje zag. Heel speciaal was het om dat aan te trekken.

 

Ik moet wel zeggen dat ik merk dat het niet lekker zit, die BH. Met name de onderste beugels duwen in mn ribben en ook aan de zijkanten zit het niet helemaal lekker. Zijn er dames die weten waar dit door komt (te kleine omvang? Droeg hiervoor 75 maar ben al jaren niet opgemeten). Mochten er tips zijn voor fijne BH’s die er mooi uitzien hoor ik het heel graag!!

Hoi Loessoe, heb je je laten opmeten of niet? Ik had ook eerst de verkeerde maat bij hunkemoller, 80d maar na 2 dagen zat die echt slecht. Ben afgelopen zaterdag nr lingeriezaak geweest en de verkoopster zei direct dat zit niet goed, je omtrek is te breed daardoor kantelt je borst nr voren en je cup is te klein.. 75e heb ik nu en zit een pak beter. Alles zit goed veilig. Enkel naar de avond toe zwelt het wat maar dat is normaal blijkbaar.. mag ik ff meekijken in je album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.