Ga naar inhoud

Loessoe : 2 februari 2018 : Dr. Klein : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi dames! Ik lees al een aantal maanden hier mee. Ik vond het nu wel eens tijd worden voor een voorsteltopic. Ik ben 23 jaar oud en ik werk in de retail. Dankzij dit forum heb ik mijn keuze kunnen maken voor welke chirurg ik wilde gaan. Ik ben in november op consult geweest bij Faceland en op 2 februari is het zo ver. Ik krijg dan 335cc full motiva, rond, dual plane. Ik heb er onwijs veel zin in. Het enige waar ik een beetje tegenop zie ik de autorit van 1,5 uur heen en met name terug. Zijn er andere dames die na de operatie een eind moesten rijden? Hoe is dit bevallen? Ik hoor het graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Loessoe! Welkom op dit forum! Ook ik heb precies hetzelfde aantal cc gekregen, ook motiva round en dual plane geplaatst. Ik ben geopereerd door dokter Klein via Faceland bij Bauland kliniek. Ook ik moest terug naar Amsterdam en mij is de terugrit erg meegevallen. In mijn geval was ik nog een beetje suf van de narcose en heb ik geen pijn ervaren. Ook de dagen na de operatie zijn erg meegevallen en ik sliep ook elke avond gewoon goed, terwijl ik wel een buikslaper ben (wat dan natuurlijk niet mag en kan). Ik adviseer je om je aan de voorgeschreven medicatie te houden en alleen de extra pijnstillers te nemen wanneer dat écht nodig is. Ik heb dat zelf niet nodig gehad gelukkig. Je kan mijn profiel bekijken voor meer info over mijn voorsituatie en foto’s bekijken over het verloop van de weken na mijn operatie. Ik ben nu 10 weken PO en plaats binnenkort weer een foto. Welke chirurg opereert jou? Heel veel succes en probeer je vooral niet te druk te maken. Ik was erg zenuwachtig van te voren, maar bij mij is echt alles meegevallen. Liefs Loes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!! :lol:

 

Ik heb zowel met Faceland, jouw type prothesen en de lange autorit geen ervaring :45: maaar leuk dat je een datum hebt!! Alles gelukt met vrij regelen, heb je goede support in die periode? En hoe zit het met de zenuwen nu je eenmaal echt een datum hebt?

 

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loessoe

 

Hoi hoi.

 

Ik zie dat je een datum hebt, daarom heb ik gelijk de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates en dadelijk ook je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Nu lekker aftellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-1-2018 om 03:22 zei Marloesb31:

Hoi Loessoe! Welkom op dit forum! Ook ik heb precies hetzelfde aantal cc gekregen, ook motiva round en dual plane geplaatst. Ik ben geopereerd door dokter Klein via Faceland bij Bauland kliniek. Ook ik moest terug naar Amsterdam en mij is de terugrit erg meegevallen. In mijn geval was ik nog een beetje suf van de narcose en heb ik geen pijn ervaren. Ook de dagen na de operatie zijn erg meegevallen en ik sliep ook elke avond gewoon goed, terwijl ik wel een buikslaper ben (wat dan natuurlijk niet mag en kan). Ik adviseer je om je aan de voorgeschreven medicatie te houden en alleen de extra pijnstillers te nemen wanneer dat écht nodig is. Ik heb dat zelf niet nodig gehad gelukkig. Je kan mijn profiel bekijken voor meer info over mijn voorsituatie en foto’s bekijken over het verloop van de weken na mijn operatie. Ik ben nu 10 weken PO en plaats binnenkort weer een foto. Welke chirurg opereert jou? Heel veel succes en probeer je vooral niet te druk te maken. Ik was erg zenuwachtig van te voren, maar bij mij is echt alles meegevallen. Liefs Loes 

Fijn om te lezen dat de lange rit zo meegevallen is bij jou! Dat stelt me wel gerust. Ik ben een echte zijslaper en ik probeer nu al een beetje te wennen aan slapen op m’n rug. Zonder succes helaas haha! Wat toevallig dat we alles zo precies hetzelfde hebben! Zou ik mogen vragen hoe je postuur eruit ziet qua lengte en gewicht? :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-1-2018 om 05:32 zei Jasmijn_:

Welkom op het forum!! :lol:

 

Ik heb zowel met Faceland, jouw type prothesen en de lange autorit geen ervaring :45: maaar leuk dat je een datum hebt!! Alles gelukt met vrij regelen, heb je goede support in die periode? En hoe zit het met de zenuwen nu je eenmaal echt een datum hebt?

 

Liefs x

Dankjewel! Mijn teamleidster is gelukkig heel meegaand in mijn situatie en mijn vriend heeft een week vrij genomen om voor mij te zorgen. Ik blijf zelf twee weken thuis. Heel fijn dus!

 

Ik merk dat de zenuwen steeds meer aanwezig zijn en dat ik soms ineens emotioneel kan worden van de spanning. Heel gek want zoiets heb ik nog nooit echt gehad. Mijn vriend heb ik inmiddels gek gemaakt met foto’s en verhalen haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-1-2018 om 03:22 zei Marloesb31:

Hoi Loessoe! Welkom op dit forum! Ook ik heb precies hetzelfde aantal cc gekregen, ook motiva round en dual plane geplaatst. Ik ben geopereerd door dokter Klein via Faceland bij Bauland kliniek. Ook ik moest terug naar Amsterdam en mij is de terugrit erg meegevallen. In mijn geval was ik nog een beetje suf van de narcose en heb ik geen pijn ervaren. Ook de dagen na de operatie zijn erg meegevallen en ik sliep ook elke avond gewoon goed, terwijl ik wel een buikslaper ben (wat dan natuurlijk niet mag en kan). Ik adviseer je om je aan de voorgeschreven medicatie te houden en alleen de extra pijnstillers te nemen wanneer dat écht nodig is. Ik heb dat zelf niet nodig gehad gelukkig. Je kan mijn profiel bekijken voor meer info over mijn voorsituatie en foto’s bekijken over het verloop van de weken na mijn operatie. Ik ben nu 10 weken PO en plaats binnenkort weer een foto. Welke chirurg opereert jou? Heel veel succes en probeer je vooral niet te druk te maken. Ik was erg zenuwachtig van te voren, maar bij mij is echt alles meegevallen. Liefs Loes 

@Marloesb31 en @Loessoe girls ik heb mijn bv gepland staan op de 29e door dr fresow bij bauland. Nu al zenuwachtig erg he.... ik krijg 360/340 motiva rond dualplane demi óf full die keus zal de 16e in kennismaking met pc worden gemaakt. Héél erg benieuwd naar jullie voor en na situaties, zou ik mss jullie fotos mogen zien?? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-1-2018 om 01:34 zei Loessoe:

Fijn om te lezen dat de lange rit zo meegevallen is bij jou! Dat stelt me wel gerust. Ik ben een echte zijslaper en ik probeer nu al een beetje te wennen aan slapen op m’n rug. Zonder succes helaas haha! Wat toevallig dat we alles zo precies hetzelfde hebben! Zou ik mogen vragen hoe je postuur eruit ziet qua lengte en gewicht? :) 

Ja hoor, staat alleen ook al op mijn profiel ;) Ik ben 1.72 m en weeg ongeveer 56 kilo. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Elisa85:

@Marloesb31 en @Loessoe girls ik heb mijn bv gepland staan op de 29e door dr fresow bij bauland. Nu al zenuwachtig erg he.... ik krijg 360/340 motiva rond dualplane demi óf full die keus zal de 16e in kennismaking met pc worden gemaakt. Héél erg benieuwd naar jullie voor en na situaties, zou ik mss jullie fotos mogen zien?? X

Hoi! Bij mij is mijn hele profiel open. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom en voor jou komt t ook steeds dichterbij.

Ik heb er nog geen ervaringen mee want ik word pas 19 januari geholpen door dr.Klein

Ik krijg 400cc full of 510cc corse, deze keuze ga ik vrijdag maken omdat ik weer zo nodig moet twijfelen :P

Ik zal waarschijnlijk ook wel een autorit hebben van 1 tot 1,5 uur dus ben zelf ook benieuwd. Gelukkig gaan zowel me vader als me moeder mee en slaap ik ook een paar daagjes bij me ouders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb last minute nog een nieuwe passessie ingepland. Ik twijfel nog heel erg over de maat. Ik heb een heel smal postuur en ik ben als de dood dat ze te groot uitvallen. Ben wel iets meer gerustgesteld door de tweede passessie. Ik heb hem 26 januari, wanneer ik mijn chirurg ontmoet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loessoe, ik moest na de operatie nog 2 uren terug rijden; was geen probleem hoor! Je bent toch nog half verdoofd en lekker suf. Dus als je niet misselijk bent door de narcose, lijkt het me geen probleem :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Even een kleine update. Ik ben vandaag opnieuw gaan passen en samen met de chirurg tot het formaat van 285cc en 300cc demi Motiva uitgekomen. Ik zou in eerste instantie 335cc full nemen. Zowel ik als hij vonden dit te groot. Ik voel me nu een stuk geruster. Nog maar een weekje te gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdje later, maar hierbij mijn update. Ik ben de avond voor de operatie naar het hotel op hetzelfde terrein gegaan met mijn vriend en mijn moeder. We moesten best een eind rijden en op deze manier zou de volgende ochtend toch een stuk rustiger verlopen. Ik heb heerlijk geslapen en na een redelijk gespannen ochtend moest ik mij om 11:15 melden in de kliniek. Na een paar minuten werd ik opgehaald door een vriendelijke meneer. Ik moest mij omkleden en ik werd naar de zaal gebracht. Hier lag een andere mevrouw die net uit de operatie kwam en heel erg wakker en actief was. Iedereen was onwijs lief en haar drukte zorgte voor een gezellige sfeer. Het zetten van het infuus ging gelukkig erg makkelijk. Dr. Klein kwam nog even aftekenen en bevestigde de maat nogmaals; 285cc en 300cc midi van Motiva. 

 

Rond 12:15 werd ik de operatiezaal ingereden. Iedereen was wederom heel lief. Ze vroegen waar ik over wilden dromen en voor ik het wist, was ik weg. Toen ik wakker werd deed ik direct de deken omhoog. Ik slaakte direct een opgeluchte zucht. Ik vond ze erg mooi, en niet te groot. Hier was ik namelijk bang voor gezien mijn smalle postuur. Ik moest vrijwel direct naar de wc. Hierna werd ik naar de verkoeverkamer gereden waar mijn moeder en mijn vriend (“die nerveuze jongen met die grote baard” volgens de zuster) heen kwamen. 

 

Ik was een beetje stoned aan het praten en na een beschuitje gegeten te hebben en een kopje thee gedronken te hebben mocht ik naar huis. De rit was lang, maar ik had onderweg gelukkig nergens last van. Ik was blij toen ik thuis was. 

 

De eerste drie dagen had ik veel pijn. Vooral de nachten vind ik zwaar. Ik ben om de 3-4 uur wakker en ik moet mijn vriend dan wakker maken om mij overeind te duwen en mijn kussen op te fluffen. Dit klinkt zo vreselijk prinsesserig, haha! Ik voel me in ieder geval heel erg blij dat ik een vriend heb die werkelijk álles voor mij doet. 

 

Nu is het dag 6 PO en slik ik gelukkig geen pijnstillers meer en voelt het een stuk minder beurs. Ik kan niet wachten tot ze gaan dalen en een mooiere vorm krijgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Loessoe:

Ik heb een album aangemaakt. Mocht iemand toegevoegd willen worden, geef maar een gil:63:

Hoi Loessoe! Wat fijn dat alles zo goed verlopen is en dat je vriend zo lief is; herkenbaar :) Een vriendin van mij wordt altijd lekker roezig van een aantal valeriaandruppels die ze in haar water doet voordat ze gaat slapen en slaapt zo de hele nacht door. Wellicht iets voor jou om te proberen? Zelf sliep ik juist heel veel, dus ik heb er geen ervaring mee. Zou ik een kijkje mogen nemen in je album? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎9‎-‎2‎-‎2018 om 00:14 zei Loessoe:

Tijdje later, maar hierbij mijn update. Ik ben de avond voor de operatie naar het hotel op hetzelfde terrein gegaan met mijn vriend en mijn moeder. We moesten best een eind rijden en op deze manier zou de volgende ochtend toch een stuk rustiger verlopen. Ik heb heerlijk geslapen en na een redelijk gespannen ochtend moest ik mij om 11:15 melden in de kliniek. Na een paar minuten werd ik opgehaald door een vriendelijke meneer. Ik moest mij omkleden en ik werd naar de zaal gebracht. Hier lag een andere mevrouw die net uit de operatie kwam en heel erg wakker en actief was. Iedereen was onwijs lief en haar drukte zorgte voor een gezellige sfeer. Het zetten van het infuus ging gelukkig erg makkelijk. Dr. Klein kwam nog even aftekenen en bevestigde de maat nogmaals; 285cc en 300cc midi van Motiva. 

 

Rond 12:15 werd ik de operatiezaal ingereden. Iedereen was wederom heel lief. Ze vroegen waar ik over wilden dromen en voor ik het wist, was ik weg. Toen ik wakker werd deed ik direct de deken omhoog. Ik slaakte direct een opgeluchte zucht. Ik vond ze erg mooi, en niet te groot. Hier was ik namelijk bang voor gezien mijn smalle postuur. Ik moest vrijwel direct naar de wc. Hierna werd ik naar de verkoeverkamer gereden waar mijn moeder en mijn vriend (“die nerveuze jongen met die grote baard” volgens de zuster) heen kwamen. 

 

Ik was een beetje stoned aan het praten en na een beschuitje gegeten te hebben en een kopje thee gedronken te hebben mocht ik naar huis. De rit was lang, maar ik had onderweg gelukkig nergens last van. Ik was blij toen ik thuis was. 

 

De eerste drie dagen had ik veel pijn. Vooral de nachten vind ik zwaar. Ik ben om de 3-4 uur wakker en ik moet mijn vriend dan wakker maken om mij overeind te duwen en mijn kussen op te fluffen. Dit klinkt zo vreselijk prinsesserig, haha! Ik voel me in ieder geval heel erg blij dat ik een vriend heb die werkelijk álles voor mij doet. 

 

Nu is het dag 6 PO en slik ik gelukkig geen pijnstillers meer en voelt het een stuk minder beurs. Ik kan niet wachten tot ze gaan dalen en een mooiere vorm krijgen!

van harte gefeliciteerd met je tweeling!! een spoedig herstel toegewenst... mag ik in j album kijken?

-xxx-

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.