Ga naar inhoud

Tess_87 : 28 maart 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik ben 30 jaar en een thuisblijfmoeder van 3 kids. Een borstvergroting is iets wat ik al 15 jaar wil dus ik kijk er ook enorm naar uit!

Ik ben me aan het oriënteren. In mei wil ik mijn bv plannen. Waarschijnlijk bij Diana Gabriels en dan bij Kevin Peters. Ik heb al een aantal (positieve) ervaringen gelezen, gehoord en gezien!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-12-2017 om 14:59 zei Tess_87:

Hoi allemaal,

 

Ik ben 30 jaar en een thuisblijfmoeder van 3 kids. Een borstvergroting is iets wat ik al 15 jaar wil dus ik kijk er ook enorm naar uit!

Ik ben me aan het oriënteren. In mei wil ik mijn bv plannen. Waarschijnlijk bij Diana Gabriels en dan bij Kevin Peters. Ik heb al een aantal (positieve) ervaringen gelezen, gehoord en gezien!

 

 

Ik heb op dit forum heel veel negatieve reacties gelezen..ik zou nog even op onderzoek uit gaan.ik heb 9jr ook de verkeerde pc gekozen hoewel mijn gevoel toen goed was..

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Tuttie:

Ik heb op dit forum heel veel negatieve reacties gelezen..ik zou nog even op onderzoek uit gaan.ik heb 9jr ook de verkeerde pc gekozen hoewel mijn gevoel toen goed was..

Wat vervelend zeg! Welke pc heb jij toen gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Tess_87:

Wat vervelend zeg! Welke pc heb jij toen gehad?

Ik was niet bij Diana maar bij Dr.Janssen in Oisterwijk toen moest ik op controle 2x nog een kleine om maar nu kwam ik met mijn probleem en was de oplossing volgens hem lippofilling maar dat had nooit de pijn en de lelijke borst opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Changing plans!

 

Vandaag op consult geweest bij de Heijendael kliniek bij dr straten. Wát een fijne mensen daar! Meteen een heel goed gevoel. Er is mij 400cc mentor high profile dual plane geadviseerd. Ik heb een optie genomen op 28 maart (operatiedatum). Super spannend allemaal! Ik kom van een AA cup af dus ben echt heel erg benieuwd hoe het zal worden? Iemand ervaring met deze maten?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Tess_87

 

Hoi hoi,

 

Ik zie dat je een datum hebt voor je bv, ik heb daarom de titel aangepast en het topic gelijk verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates en je verslag neerzetten, zodat je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar hebt staan.

Mocht de datum toch nog veranderen, dan kun je dit doorgeven aan mij, en pas ik het aan.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tess_87 Wat fijn dat je consult bij heyendael zo goed bevallen is :D Ik had precies dezelfde ervaring. Ik ben 27 december geopereerd door dr. Straten en erg tevreden tot nu toe! Heb je je optie inmiddels al vast laten leggen?

 

Ik heb 400 en 450 cc high profile dual plane gekregen. Mijn voorsituatie was een a/b cup. Ik kan je toevoegen aan mijn album als je wilt?

 

Succes met aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Aloysa:

@Tess_87 Wat fijn dat je consult bij heyendael zo goed bevallen is :D Ik had precies dezelfde ervaring. Ik ben 27 december geopereerd door dr. Straten en erg tevreden tot nu toe! Heb je je optie inmiddels al vast laten leggen?

 

Ik heb 400 en 450 cc high profile dual plane gekregen. Mijn voorsituatie was een a/b cup. Ik kan je toevoegen aan mijn album als je wilt?

 

Succes met aftellen!

De operatiedatum staat vast! Ik heb er super veel zin in! Ben zo benieuwd hoe het uiteindelijk wordt. Ik zou graag bij jou willen kijken @Aloysa  

Heb je lang pijn gehad? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Desert-Rose:

@Tess_87

 

Hoi hoi,

 

Ik zie dat je een datum hebt voor je bv, ik heb daarom de titel aangepast en het topic gelijk verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates en je verslag neerzetten, zodat je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar hebt staan.

Mocht de datum toch nog veranderen, dan kun je dit doorgeven aan mij, en pas ik het aan.

 

x

Bedankt @Desert-Rose!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk nog iemand die in maart geopereerd gaat worden. Gefeliciteerd alvast met je datum.

 

Er is een maart clubje met alle dames die in maart geopereerd worden.  Misschien vind je het ook leuk om daar gezellig mee te kletsen ? 

Het is er nog niet druk maar dat komt misschien nog wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei Tess_87:

De operatiedatum staat vast! Ik heb er super veel zin in! Ben zo benieuwd hoe het uiteindelijk wordt. Ik zou graag bij jou willen kijken @Aloysa  

Heb je lang pijn gehad? 

Gefeliciteerd met je datum! Ik heb je toegevoegd aan mijn album :)

 

De pijn is mij enorm meegevallen, ik heb alleen even echt pijn gehad toen ik net wakker werd, maar daar kreeg ik snel wat voor. Wel de dag van de operatie enorm misselijk geweest, ondanks dat ik hiervoor wat in mijn infuus had gekregen :( Maar daarna meer een zwaar spierpijn, strak gevoel en af en toe eens wat steekjes, maar echt pijn verder niet gehad. Ik kon ook dezelfde avond al zelfstandig overeind komen vanuit bed/op de bank. Ik heb netjes mijn medicatie ingenomen volgens het schema wat Best_boobie voor mij gemaakt had, je kunt haar altijd vragen om ook een schema te maken voor jou. Als je op tijd je medicatie neemt blijf je de pijn voor :) Iedereen ervaart het natuurlijk anders, maar het is mij enorm meegevallen!

 

Heel veel success met aftellen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tess_87 Gefeliciteerd met je datum :D De voorpret kan alvast beginnen! Frans straten is een goede keus. 

Ben zelf nog niet geopereerd maar zal in juli nieuwe boobs van hem gaan krijgen :wub:...Kan niet wachten haha maar moet zeggen dat het wachten niet tegen valt het gaat redelijk snel een maand is zo voorbij! Ik ben benieuwd naar je ervaring operatie verslag en verder herstel 

X Missbeauty 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-2-2018 om 12:23 zei Lavelle:

@Tess_87 wat leuk dat je voor dr. Straten gekozen hebt. Hij kan echt geweldige boobs maken :13: ik heb 350cc gekregen en kom van een B70. Ik kan je dus niet zozeer helpen om te vergelijken maar je bent in goeie handen. Nu lekker aftellen :lol:

@Lavelle Die van jou zijn echt prachtig. Heel mooi geworden! Ik ben heel blij dat ik voor Frans heb gekozen. En vond Tanne ook zooo aardig! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-2-2018 om 12:50 zei Aloysa:

Gefeliciteerd met je datum! Ik heb je toegevoegd aan mijn album :)

 

De pijn is mij enorm meegevallen, ik heb alleen even echt pijn gehad toen ik net wakker werd, maar daar kreeg ik snel wat voor. Wel de dag van de operatie enorm misselijk geweest, ondanks dat ik hiervoor wat in mijn infuus had gekregen :( Maar daarna meer een zwaar spierpijn, strak gevoel en af en toe eens wat steekjes, maar echt pijn verder niet gehad. Ik kon ook dezelfde avond al zelfstandig overeind komen vanuit bed/op de bank. Ik heb netjes mijn medicatie ingenomen volgens het schema wat Best_boobie voor mij gemaakt had, je kunt haar altijd vragen om ook een schema te maken voor jou. Als je op tijd je medicatie neemt blijf je de pijn voor :) Iedereen ervaart het natuurlijk anders, maar het is mij enorm meegevallen!

 

Heel veel success met aftellen :D 

Wat fijn, zo'n schema! Is dat schema voor iedereen hetzelfde? Waar wordt het op gebaseerd? Misschien kan @best_boobie hier iets over vertellen? Ik ben nu wel heel benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei MissBeauty:

@Tess_87 Gefeliciteerd met je datum :D De voorpret kan alvast beginnen! Frans straten is een goede keus. 

Ben zelf nog niet geopereerd maar zal in juli nieuwe boobs van hem gaan krijgen :wub:...Kan niet wachten haha maar moet zeggen dat het wachten niet tegen valt het gaat redelijk snel een maand is zo voorbij! Ik ben benieuwd naar je ervaring operatie verslag en verder herstel 

X Missbeauty 

Wat leuk, ook bij Frans! Ik vind die voorpret zooo leuk! En inderdaad... het gaat echt snel. Meestal ben ik super ongeduldig maar nu vind ik het wel fijn dat ik er lekker naartoe kan leven. Juli duurt nog wel even maargoed...voor je het weet is het zover! Wat krijg je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Tess_87:

Wat fijn, zo'n schema! Is dat schema voor iedereen hetzelfde? Waar wordt het op gebaseerd? Misschien kan @best_boobie hier iets over vertellen? Ik ben nu wel heel benieuwd!

Schema maak ik op basis van de soort medicatie die iemand krijgt, en op wanneer iemand begint met de eerste 1000 mg paracetamol.
De eerste 1000 mg paracetamol neem je een uurtje of 3 na je operatie, en daarna stuur je mij even een pb (met als titel 'medicatie' zodat ik hem niet pas 's avonds om 22 uur tegenkom tussen alle andere pb's ;) ) met de tijd waarop je je eerste paracetamol gehad hebt. Verder geef je me dan door welke andere medicatie je voorgeschreven hebt gekregen (incl het aantal mg) en hoe vaak je ze volgens de kliniek mag nemen.
Dan maak ik op basis daarvan een schema.
De basis van elk schema is elke 6 uur 1000 mg paracetamol. Ik probeer het schema zo te maken, of de tijden aan te passen vanaf de tweede dag, dat je maar 1 keer in de nacht iets hoeft te nemen. 

Dus, ik hoor het wel als je een schema wilt :) Vaak krijgen meiden een schema mee van een kliniek, waarop ze om 22 uur het laatste nemen en in de ochtend pas weer om 8 uur moeten beginnen met het volgende.. En dan vinden ze het gek dat ze met pijn wakker worden in de nacht... 

Laat me wel even de dag voor je operatie weten dat je me een pb gaat sturen over medicatie, de dag erna, want dan kan ik er wat rekening mee houden. Ik ben ook wel eens een dagje niet thuis hihi

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei best_boobie:

Schema maak ik op basis van de soort medicatie die iemand krijgt, en op wanneer iemand begint met de eerste 1000 mg paracetamol.
De eerste 1000 mg paracetamol neem je een uurtje of 3 na je operatie, en daarna stuur je mij even een pb (met als titel 'medicatie' zodat ik hem niet pas 's avonds om 22 uur tegenkom tussen alle andere pb's ;) ) met de tijd waarop je je eerste paracetamol gehad hebt. Verder geef je me dan door welke andere medicatie je voorgeschreven hebt gekregen (incl het aantal mg) en hoe vaak je ze volgens de kliniek mag nemen.
Dan maak ik op basis daarvan een schema.
De basis van elk schema is elke 6 uur 1000 mg paracetamol. Ik probeer het schema zo te maken, of de tijden aan te passen vanaf de tweede dag, dat je maar 1 keer in de nacht iets hoeft te nemen. 

Dus, ik hoor het wel als je een schema wilt :) Vaak krijgen meiden een schema mee van een kliniek, waarop ze om 22 uur het laatste nemen en in de ochtend pas weer om 8 uur moeten beginnen met het volgende.. En dan vinden ze het gek dat ze met pijn wakker worden in de nacht... 

Laat me wel even de dag voor je operatie weten dat je me een pb gaat sturen over medicatie, de dag erna, want dan kan ik er wat rekening mee houden. Ik ben ook wel eens een dagje niet thuis hihi

 

xxx

Je bent geweldig! Dat ga ik zeker doen. Thanks!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-2-2018 om 17:03 zei Tess_87:

Wat leuk, ook bij Frans! Ik vind die voorpret zooo leuk! En inderdaad... het gaat echt snel. Meestal ben ik super ongeduldig maar nu vind ik het wel fijn dat ik er lekker naartoe kan leven. Juli duurt nog wel even maargoed...voor je het weet is het zover! Wat krijg je?

Ik ga 350cc rond high profile cohesive 1 dual plane geplaatst van mentor krijgen :wub: ...Juli duurt inderdaad nog even maar gelukkig ben ik wel heel druk met van alles en nog wat dus de dagen vliegen voorbij! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 5-2-2018 om 12:27 zei Claudiat:

Leuk nog iemand die in maart geopereerd gaat worden. Gefeliciteerd alvast met je datum.

 

Er is een maart clubje met alle dames die in maart geopereerd worden.  Misschien vind je het ook leuk om daar gezellig mee te kletsen ? 

Het is er nog niet druk maar dat komt misschien nog wel.

Hey @Claudiat, helemaal over het hoofd gezien maar ik klets graag mee in het clubje. Waar vind ik die?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello ladies!

 

Vandaag precies nog maar 4 weken! Het komt nu steeds dichterbij! Ik heb net de vraag aan Tanne gesteld welke bh van carefix zij adviseren omdat ik die denk ik liever heb dan de triumph. Ze zei dat zij toch de triumph adviseren ivm de sluiting achter. Wat zijn jullie ervaringen? Het lijkt mij juist onhandig als de sluiting achter zit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Deevoted1981:

@Tess_87 succes met aftellen! Ik heb ook 'Straten Boobs'. Geplaatst op 30 oktober 2017. Ontzettend tevreden! X

Gaaf! Heb je een album? Zou ik erin mogen kijken? Hoeveel cc heb je gekregen? En van welke cupmaat kom je af? Veel vragen haha! Ben heel nieuwsgierig..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Operatieverslag:

Woensdag 28 maart was het dan zover. 11.15 moest in in Rozendaal zijn voor mijn borstvergroting bij dr Straten. 11.10 aanwezig en werd pas om 12.15 geroepen. Daarna meteen omkleden en infuus prikken. Dr Straten was nog bezig dus moest ik even wachten. Super gezellig gesprek gehad met de meneer die mijn infuus prikte. Hij stelde me echt op mijn gemak en we hebben nog wat grapjes gemaakt. Daarna kwam de chirurg aftekenen en mocht ik de ok op. Voor ik het wist was ik weg en werd ik weer wakker op de uitslaapkamer. Meteen heel wakker en gelijk even gekeken naar mijn 400cc tjes! Wauw!! Voelde wel meteen al pijn maar het was te doen. Daarna mijn man gebeld en lekker wat gegeten en gedronken. Halleluja! Heerlijk om weer gewoon te kunnen drinken. Pijn werd steeds meer en ademen ging lastig. Gelukkig daarna 2 paracetamol genomen en een bouillonnetje gedronken. Uiteindelijk zaten we om 17.45 in de auto terug naar huis. Helemaal niet misselijk geweest en 's avonds lekker een frietje met op haha! Slapen ging voor geen meter. Zooooo'n last van mn rug en rusteloze armen en benen dat ik elke 10 minuten gezien heb. Uiteindelijk nog even 1.5u achter elkaar geslapen. Dat was wel fijn!
Toen opstaan vanmorgen...Man man man...alsof er 5 vrachtwagens over me heen waren gereden. Zo stijf als een hark! Super pijnlijk borstbeen, borsten die op knappen staan voor mn gevoel en een bovenrug die al 100 jaar versleten is.. Met pijnstillers is het nog net te houden maar zou het liefst elk uur iets nemen.

Vanmorgen stiekem even gespiekt. Bh uitgedaan met behulp van mijn man en ja hoor...er zit echt wat! Vind het nog niet super mooi maar hé, het is pas 1 dag geleden! Hopelijk gaat het allemaal nog wat zakken. Ze zitten super hoog en zijn heel erg gespannen. Ben blij dat het achter de rug en en zal ook heeeeel blij zijn als we een weekje verder zijn. De pijn valt me toch erg tegen!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.