Ga naar inhoud

Tess_87 : 28 maart 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Op 29-3-2018 om 15:54 zei Tess_87:

Operatieverslag:

Woensdag 28 maart was het dan zover. 11.15 moest in in Rozendaal zijn voor mijn borstvergroting bij dr Straten. 11.10 aanwezig en werd pas om 12.15 geroepen. Daarna meteen omkleden en infuus prikken. Dr Straten was nog bezig dus moest ik even wachten. Super gezellig gesprek gehad met de meneer die mijn infuus prikte. Hij stelde me echt op mijn gemak en we hebben nog wat grapjes gemaakt. Daarna kwam de chirurg aftekenen en mocht ik de ok op. Voor ik het wist was ik weg en werd ik weer wakker op de uitslaapkamer. Meteen heel wakker en gelijk even gekeken naar mijn 400cc tjes! Wauw!! Voelde wel meteen al pijn maar het was te doen. Daarna mijn man gebeld en lekker wat gegeten en gedronken. Halleluja! Heerlijk om weer gewoon te kunnen drinken. Pijn werd steeds meer en ademen ging lastig. Gelukkig daarna 2 paracetamol genomen en een bouillonnetje gedronken. Uiteindelijk zaten we om 17.45 in de auto terug naar huis. Helemaal niet misselijk geweest en 's avonds lekker een frietje met op haha! Slapen ging voor geen meter. Zooooo'n last van mn rug en rusteloze armen en benen dat ik elke 10 minuten gezien heb. Uiteindelijk nog even 1.5u achter elkaar geslapen. Dat was wel fijn!
Toen opstaan vanmorgen...Man man man...alsof er 5 vrachtwagens over me heen waren gereden. Zo stijf als een hark! Super pijnlijk borstbeen, borsten die op knappen staan voor mn gevoel en een bovenrug die al 100 jaar versleten is.. Met pijnstillers is het nog net te houden maar zou het liefst elk uur iets nemen.

Vanmorgen stiekem even gespiekt. Bh uitgedaan met behulp van mijn man en ja hoor...er zit echt wat! Vind het nog niet super mooi maar hé, het is pas 1 dag geleden! Hopelijk gaat het allemaal nog wat zakken. Ze zitten super hoog en zijn heel erg gespannen. Ben blij dat het achter de rug en en zal ook heeeeel blij zijn als we een weekje verder zijn. De pijn valt me toch erg tegen!

Xx

Moest lachen om je verslagje, leeuk geschreven! Ben over 1,5 week aan de beurt. 

 

Hoe voel jij je nu 1 week later?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Cassidy:

Moest lachen om je verslagje, leeuk geschreven! Ben over 1,5 week aan de beurt. 

 

Hoe voel jij je nu 1 week later?

Spannend voor je! Voor je het weet is het achter de rug!

 

Voelde me vanmorgen redelijk oké. Heb zelf kunnen douchen. Exclusief mn haar...dat is nog echt geen doen. Maar heb mezelf weer kunnen wassen en aankleden. Daarna weer naar de kliniek voor mn eerste controle. Pleisters zijn eraf en heb nu een borstband om. Dat is wel weer even wennen. Weer veel druk op mn borst dus hopelijk went het snel. Heb wel echt veel minder pijn dan een week geleden dus het gaat zeker vooruit. Borsten zijn ook al wat gezakt.

 

Heel veel plezier alvast! Hoeveel krijg je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Tess_87:

Spannend voor je! Voor je het weet is het achter de rug!

 

Voelde me vanmorgen redelijk oké. Heb zelf kunnen douchen. Exclusief mn haar...dat is nog echt geen doen. Maar heb mezelf weer kunnen wassen en aankleden. Daarna weer naar de kliniek voor mn eerste controle. Pleisters zijn eraf en heb nu een borstband om. Dat is wel weer even wennen. Weer veel druk op mn borst dus hopelijk went het snel. Heb wel echt veel minder pijn dan een week geleden dus het gaat zeker vooruit. Borsten zijn ook al wat gezakt.

 

Heel veel plezier alvast! Hoeveel krijg je?

Kan me voorstellen dat die band weer ff wennen is die druk erop! Fijn dat je pijn al een stuk minder is. 

Ik ga mijn haren in laten vlechten zodat ik daar niet naar om hoef te kijken!

 

Krijg 250 of 275. Voor situatie is een lege hangende D/E.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello ladies!

 

Morgen ben ik 2 weken po. Het waren 2 lange weken maar nu gaat het eindelijk wat beter gelukkig! 

Vraagje..aanstaande zondagavond hebben we een bruiloftsfeestje van vrienden. Het duurt niet lang en gelukkig is er geen dresscode maar door die borstband kan ik niet zoveel aan waar je dat ding niet in ziet. Tot nu toe heb ik telkens nog oversized vesten aan gehad  maar hoopte toch dat ik wat leukers zou kunnen doen.. Hoe hebben jullie dat opgelost? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.