Ga naar inhoud

pnllg044 : 15 januari 2018 : Dr. Schellekens : Cosmed Kliniek


Aanbevolen berichten

@pnllg044 nog een paar weekjes en dan sluit ik me aan bij#teamdualplane dus het wordt steeds spannender na dit soort verhalen! Vijf dagen na zo'n toch best zware operatie is ook helemaal niet gek, wel fijn dat je een beetje kunt slapen. Ik denk dat het gewoon wordt zoals besloten op het eerste consult, maar ik ga nog één week voor de operatie een keertje passen om het nog een keer te zien en van de doc te horen, haha..! Laatste maandje duurt wel lang hoor... ongeduld! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer even een update: vandaag zijn we 1 week PO :D:D. Ik merk dat het elke dag een stukje beter gaat met dingen zelfstandig doen. Heb echter nog wel veel pijn aan de trekkende littekens, hugh. Ze zijn niet ontstoken of rood/gezwollen, maar ze trekken gewoon. Hoop dat dat binnenkort wat beter wordt. Ben inmiddels twee volle dagen van de ibuprofen af, kreeg daar zoveel maagklachten en misselijkheid van. Slik nu dus alleen nog braaf om de 6 uur 2x paracetamol. Afgelopen dagen wat meer naar buiten geweest om even frisse lucht te halen, want van de hele dag binnen zitten wordt een mens ook niet gelukkig.

 

De borsten zien er al erg goed uit vind ik zelf. Volgens mij genezen ze mooi en zien ze er met een aantal weken mooi natuurlijk uit. Ik zal hieronder een foto toevoegen van 1 week PO. Vind ze zelf echter wel klein ogen. Hoop dat ik niet voor te weinig cc heb gekozen... Ik heb de operatie en het contact met Dr Schellekens bij de Cosmed Kliniek tot op heden trouwens goed ervaren. Volgende week moet ik terug voor controle. Dan maar hopen dat een borstband niet nodig is... :)

 

Hoe staat het met jou ervoor @Yzer90 ?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whoe mooi zeg! Enne, jij kijkt er zelf natuurlijk anders naar, maar imo heb je geen klein ogende borsten hoor! 

 

Weet niet meer of ik het al gezegd had, maar ik ga in ieder geval bij Schietecatte. Schellekens heeft op mijn operatiedatum verlof opgenomen en ik kan echt alleen die week, dus de keuze maakte zichzelf. Ben er oke mee trouwens, scheelt weer twijfel! :P Verder mag ik nog ff wachten, dus de komende 4 (!!) weken geen updates voor mij... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig dat je er oke mee bent! Schiettecatte is ook een prima chirurg, wat ik zo kan lezen op kliniekervaringen. Ik ben inmiddels 11 dagen PO en aankomende maandag heb ik mijn eerste controle. Hoop zo dat alles er mooi uitziet en dat ik niks 'verkeerds' heb gedaan... Inmiddels is de brandende pijn bij mijn littekens ook weg en kan ik weer redelijk normaal functioneren. Het is echt zo'n verschil met de eerste week, wow! Heb echt wel een paar keer gedacht van 'mens, waar ben je aan begonnen', maar nu ik iets verder ben is het het allemaal zo waard <3. Ben ook helemaal van de pijnstillers af, yaayyy :D:D

 

Enige nadeel van de afgelopen dagen: ik slaap gewoon niet. Het is echt plafondstaren de hele nacht en dat merk ik overdag aan extreme vermoeidheid en hoofdpijn. Aankomende nacht ga ik een keer melatonine gebruiken als natuurlijk slaapmiddel. Hopelijk helpt dat... Kan trouwens ook niet wachten om weer lekker op mijn zij te gaan slapen binnenkort :wub:. Oh, wat mis ik dat zeg! 

 

Anyway: hier zit een tevreden klant van Dr. Schellekens bij Cosmed Kliniek :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi @pnllg044! Ze genezen echt super mooi.

 

ik herken wel een beetje wat je zegt. Ben nu 4/5 dagen po (telt je operatiedag als dag 1?) en geen pijn meer slik ook niks meer alleen kan nog echt weinig zelf. Ik verbaas me ook echt dat er meiden zijn die na 3 dagen weer alles kunnen doen. Maar iedereen geneest weer anders natuurlijk :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei pnllg044:

Gelukkig dat je er oke mee bent! Schiettecatte is ook een prima chirurg, wat ik zo kan lezen op kliniekervaringen. Ik ben inmiddels 11 dagen PO en aankomende maandag heb ik mijn eerste controle. Hoop zo dat alles er mooi uitziet en dat ik niks 'verkeerds' heb gedaan... Inmiddels is de brandende pijn bij mijn littekens ook weg en kan ik weer redelijk normaal functioneren. Het is echt zo'n verschil met de eerste week, wow! Heb echt wel een paar keer gedacht van 'mens, waar ben je aan begonnen', maar nu ik iets verder ben is het het allemaal zo waard <3. Ben ook helemaal van de pijnstillers af, yaayyy :D:D

 

Enige nadeel van de afgelopen dagen: ik slaap gewoon niet. Het is echt plafondstaren de hele nacht en dat merk ik overdag aan extreme vermoeidheid en hoofdpijn. Aankomende nacht ga ik een keer melatonine gebruiken als natuurlijk slaapmiddel. Hopelijk helpt dat... Kan trouwens ook niet wachten om weer lekker op mijn zij te gaan slapen binnenkort :wub:. Oh, wat mis ik dat zeg! 

 

Anyway: hier zit een tevreden klant van Dr. Schellekens bij Cosmed Kliniek :D 

Fijn meid!! Ook zo’n mooi resultaat van schellekens! Ik ben ook zeer tevreden over hem! Je kan ook eens wietolie gebruiken voor de nacht, niet teveel dan word je stoned :45: nee valt mee hoor, ik heb een vriendin met erge slaapproblemen en die zweert bij wietolie!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
1 minuut geleden zei Vlinder07:

Hoi, ik had een vraagje. Ik word 19 februari geopereerd door dr. Schellekens. Wanneer werden jullie gebeld door de anesthesist? En hoeveel tijd voor de operatie kregen jullie de rekening binnen? :)

xx

Ik werd niet gebeld door de anesthesist. Gabriels had mijn lengte gewicht en bloeddruk en alles al gemeten, en op de operatiedag zelf werd alles weer gecheckt. Ik kreeg de rekening meteen na het vastleggen voor de operatiedatum en die moest ik betalen een maand voor de operatie! 

Ik ben dan ook via diana gabriels gegaan, en jij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Xfrouwkje:

Ik werd niet gebeld door de anesthesist. Gabriels had mijn lengte gewicht en bloeddruk en alles al gemeten, en op de operatiedag zelf werd alles weer gecheckt. Ik kreeg de rekening meteen na het vastleggen voor de operatiedatum en die moest ik betalen een maand voor de operatie! 

Ik ben dan ook via diana gabriels gegaan, en jij? 

Oooh oke! Ik ben direct via Cosmedkliniek gegaan. Misschien dat er daarom wat verschilt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 3 weken PO, man wat gaat de tijd snel... Deze week was heerlijk: weinig pijn gehad en de borsten zijn mooi gaan zakken. De controle vorige week is goed verlopen: alles zag er keurig uit en een borstband was niet nodig, yaaayyy! Merk echt al zoveel verschil met de eerste paar dagen; kan nu weer veel zelfstandig doen en begin ook met de dag verliefder te worden op m'n boobies. Heb aan het begin echt wel getwijfeld, maar nu ben ik er helemaal blij mee :wub:. Dr. Schellekens heeft erg mooi werk verricht. 

 

@Vlinder07 ik ben ook direct via Cosmed Kliniek gegaan. Een week van tevoren werd ik gebeld door de anesthesist en ook ongeveer een week van te voren kreeg ik de rekening. Mocht je ongerust zijn... je kan ook even bellen naar Cosmed en vragen wanneer je de rekening kan verwachten. Heb ik toen ook gedaan, dan weet je in elk geval 100% dat je operatie doorgaat (tenzij onvoorziene omstandigheden natuurlijk). Ik verwacht dat jij volgende week maandag/dinsdag een belletje krijgt en een mailtje met de rekening. Hoe is het met de zenuwen? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei pnllg044:

Vandaag 3 weken PO, man wat gaat de tijd snel... Deze week was heerlijk: weinig pijn gehad en de borsten zijn mooi gaan zakken. De controle vorige week is goed verlopen: alles zag er keurig uit en een borstband was niet nodig, yaaayyy! Merk echt al zoveel verschil met de eerste paar dagen; kan nu weer veel zelfstandig doen en begin ook met de dag verliefder te worden op m'n boobies. Heb aan het begin echt wel getwijfeld, maar nu ben ik er helemaal blij mee :wub:. Dr. Schellekens heeft erg mooi werk verricht. 

 

@Vlinder07 ik ben ook direct via Cosmed Kliniek gegaan. Een week van tevoren werd ik gebeld door de anesthesist en ook ongeveer een week van te voren kreeg ik de rekening. Mocht je ongerust zijn... je kan ook even bellen naar Cosmed en vragen wanneer je de rekening kan verwachten. Heb ik toen ook gedaan, dan weet je in elk geval 100% dat je operatie doorgaat (tenzij onvoorziene omstandigheden natuurlijk). Ik verwacht dat jij volgende week maandag/dinsdag een belletje krijgt en een mailtje met de rekening. Hoe is het met de zenuwen? xx

Fijn dat het zo goed gaat! 

Ik heb idd vrijdag gebeld en toen zei ze 2 tot 3 weken. En vandaag is het 2 weken, maar het zal vast goed zijn. Als ik de rekening vrijdag nog niet heb ga ik voor de zekerheid nog een keer bellen! 

Ik begin steeeeds meer zenuwachtig te zijn! Maar heb er ook onwijs veel zin in. Zou ik in je album mogen kijken? :)

 

Hoe zien jouw littekens er trouwens nu uit? 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey allemaal,

 

Ik ben blij om jullie positieve verhalen te horen. Ik word over anderhalve maand geopereerd door dr. Schellekens. Heeft iemand van jullie ook anatomische implantaten? Deze ga ik namelijk krijgen, aangezien ronde helaas niet mogelijk zijn zonder lift. Gezien mijn leeftijd wilde we nog geen lift doen i.v.m. littekens. 

 

Ik hoor graag of iemand anatomische implantaten heeft en hoe die ervaring verder is. :)

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.