Ga naar inhoud

pnllg044 : 15 januari 2018 : Dr. Schellekens : Cosmed Kliniek


Aanbevolen berichten

Lieve allen,

 

Ik kan het nog steeds niet geloven, maar toch is het echt zo: over 18 dagen krijg ik mijn borstvergroting!! Deze zal uitgevoerd worden bij Dr. Schellekens bij de Cosmed Kliniek. Nu lees ik overal op dit forum verhalen over andere plastische chirurgen, maar weinig over Dr. Schellekens en Cosmed Kliniek. Zijn er op dit forum vrouwen aanwezig die zich hebben laten opereren door Dr. Schellekens??

 

Dit is mijn eerste bericht op dit forum, dus ik zal mij ook nog even kort voorstellen :-). Ik ben Nora, (bijna) 21 jaar oud en momenteel nog studente. Sinds jongs af aan merkte ik dat ik achterbleef wat betreft borstgroei en dat is nooit meer weggegaan helaas. Met mijn 1.80m lang en een B-cup voelt mijn lichaam voor mij niet in verhouding. De afgelopen jaren heb ik hard gespaard bij mijn bijbaan en nu is echt het moment dat ik onder het mes ga. Eerlijk gezegd vind ik het super spannend en ben ik best een beetje bang voor het resultaat. Wat als het totaal niet is wat ik gehoopt/verwacht had? Daarnaast ben ik een beetje bang voor de 6 weken niet mogen sporten... ik ben heel sportief aangelegd en gebruik sporten ook echt als uitlaatklep. Het klinkt misschien heel stom, maar ik ben bang dat ik enorm aan ga komen als ik straks 6 weken niet kan sporten. Dat maalt best wel door mijn hoofd... Ook ben ik heel benieuwd naar de pijn die ik ga ervaren...

 

Zijn er hier meer vrouwen die op relatief jonge leeftijd een borstvergroting hebben ondergaan? 

 

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

 

ik word 6 januari geopereerd door se schellekens in de cosmed kliniek. Dr schellekens schijnt niet veel van aandacht te houden daarom dat je weinig leest over hem. Dat wat ik heb gelezen vond ik erg positief. 

Ik ben zelf 23 jaar en heb 2 keer borstvoeding gegeven waardoor ik nu lege borsten heb. Ik krijg 375 cc high profile dp.. 

en jij?

ik hoop na 6 weken al mijn extra’s er weer af te kunnen sporten. Komt bij jou ook vast goed! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Jeetje, nog maar een paar daagjes en dan ben je al aan de beurt. De tijd vliegt echt zo snel voorbij... Kan niet meer wachten hihi :-)
Ik krijg ook 375 of 400cc high profile en dual plane. Of het nu 375 of 400cc wordt, dat bespreken we nog voor de operatie. Vind beide maten erg mooi bij mijn lichaam passen. Ga je foto's toevoegen aan je fotoboek? Mag ik dan daaraan toegevoegd worden ? Ben heel erg benieuwd hoe ze worden bij je! Hoe lang ben je als ik vragen mag ?? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-12-2017 om 13:10 zei pnllg044:

Lieve allen,

 

Ik kan het nog steeds niet geloven, maar toch is het echt zo: over 18 dagen krijg ik mijn borstvergroting!! Deze zal uitgevoerd worden bij Dr. Schellekens bij de Cosmed Kliniek. Nu lees ik overal op dit forum verhalen over andere plastische chirurgen, maar weinig over Dr. Schellekens en Cosmed Kliniek. Zijn er op dit forum vrouwen aanwezig die zich hebben laten opereren door Dr. Schellekens??

 

Dit is mijn eerste bericht op dit forum, dus ik zal mij ook nog even kort voorstellen :-). Ik ben Nora, (bijna) 21 jaar oud en momenteel nog studente. Sinds jongs af aan merkte ik dat ik achterbleef wat betreft borstgroei en dat is nooit meer weggegaan helaas. Met mijn 1.80m lang en een B-cup voelt mijn lichaam voor mij niet in verhouding. De afgelopen jaren heb ik hard gespaard bij mijn bijbaan en nu is echt het moment dat ik onder het mes ga. Eerlijk gezegd vind ik het super spannend en ben ik best een beetje bang voor het resultaat. Wat als het totaal niet is wat ik gehoopt/verwacht had? Daarnaast ben ik een beetje bang voor de 6 weken niet mogen sporten... ik ben heel sportief aangelegd en gebruik sporten ook echt als uitlaatklep. Het klinkt misschien heel stom, maar ik ben bang dat ik enorm aan ga komen als ik straks 6 weken niet kan sporten. Dat maalt best wel door mijn hoofd... Ook ben ik heel benieuwd naar de pijn die ik ga ervaren...

 

Zijn er hier meer vrouwen die op relatief jonge leeftijd een borstvergroting hebben ondergaan? 

 

Liefs xx

Dat sporten als uitlaatklep ken ik ;) Dat is ook iets waar ik tegenop zie. Ik word morgen geholpen en ik heb me erbij neergelegd. Ik doe zelf aan zware krachttraining dus ik ga wel langer wachten met sporten dan de 6 weken. Tenminste vanaf 6/8 weken wil ik langzaam beginnen met bodyweight benen trainen en met weerstandsbanden. Bovenlichaam ga ik echt pas na 12 weken doen. Als ik het zo hier lees, kan je best na 6 weken rustige cardio doen (lopen ligfiets) en dat opbouwen. En verder zou ik gewoon op je eten letten. komt goed!! 

Hoeveel CC krijg je en hoe geplaatst??

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei pnllg044:

Hi! Jeetje, nog maar een paar daagjes en dan ben je al aan de beurt. De tijd vliegt echt zo snel voorbij... Kan niet meer wachten hihi :-)
Ik krijg ook 375 of 400cc high profile en dual plane. Of het nu 375 of 400cc wordt, dat bespreken we nog voor de operatie. Vind beide maten erg mooi bij mijn lichaam passen. Ga je foto's toevoegen aan je fotoboek? Mag ik dan daaraan toegevoegd worden ? Ben heel erg benieuwd hoe ze worden bij je! Hoe lang ben je als ik vragen mag ?? xx

Jaa schiet nu op heb er zoveel zin in! 

Ik ben 1.59 en 47 kilo..

klein van postuur dus. Hoop niet dat m’n borsten te groot uit gaan vallen haha.. ik denk dat ik wel foto’s in mijn album plaats, als dat zo is dan voeg ik je toe. Heb je de foto van mijn passessie ook gezien? 

 

Jij mag volgende week? Al druk met de voorbereiding?

 

xx 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa zo snel nu! Deze week is het voor jou al zover... Ik mag niet volgende week, maar die maandag na volgende week (15 januari dus). Qua voorbereiding ben ik nog niet echt bezig... Van de week ga ik pijnstillers halen en ik krijg een compressie BH mee vanuit Cosmed Kliniek volgens mij! Deze week de betaling doen en dan ben ik er klaar voor. Wellicht alleen wat dingen die ik veel gebruik al wat meer naar beneden halen, aangezien we niet zo hoog met de armen mogen zwaaien haha. 

 

Ik heb de foto's van je passessie niet gezien trouwens... Zou je mij willen toevoegen aan je album? Neem ik gelijk even een kijkje! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-1-2018 om 10:12 zei prix:

Dat sporten als uitlaatklep ken ik ;) Dat is ook iets waar ik tegenop zie. Ik word morgen geholpen en ik heb me erbij neergelegd. Ik doe zelf aan zware krachttraining dus ik ga wel langer wachten met sporten dan de 6 weken. Tenminste vanaf 6/8 weken wil ik langzaam beginnen met bodyweight benen trainen en met weerstandsbanden. Bovenlichaam ga ik echt pas na 12 weken doen. Als ik het zo hier lees, kan je best na 6 weken rustige cardio doen (lopen ligfiets) en dat opbouwen. En verder zou ik gewoon op je eten letten. komt goed!! 

Hoeveel CC krijg je en hoe geplaatst??

 

Hi! Ja ik denk dat ik het ook op deze manier aan ga pakken. Ben echter zumba instructrice, dus ik hoop dat ik na 6 weken gewoon weer zumba mag geven :-). Ik krijg trouwens 375 of 400cc high profile dual plane geplaatst.

 

Jij bent inmiddels geholpen denk ik? Hoe gaat het met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei pnllg044:

 

Hi! Ja ik denk dat ik het ook op deze manier aan ga pakken. Ben echter zumba instructrice, dus ik hoop dat ik na 6 weken gewoon weer zumba mag geven :-). Ik krijg trouwens 375 of 400cc high profile dual plane geplaatst.

 

Jij bent inmiddels geholpen denk ik? Hoe gaat het met je?

Ja vanmorgen. Als ik me rustig hou gaar het. Ik hoop vanavond ff een verslag te kunnen schrijven. Zal daar wat uitgebreider in zijn. 

Zumba moet geen kwaad kunnen. Zou het rustig opbouwen. Mooie maat. Ik ben benieuwd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-1-2018 om 10:12 zei prix:

Dat sporten als uitlaatklep ken ik ;) Dat is ook iets waar ik tegenop zie. Ik word morgen geholpen en ik heb me erbij neergelegd. Ik doe zelf aan zware krachttraining dus ik ga wel langer wachten met sporten dan de 6 weken. Tenminste vanaf 6/8 weken wil ik langzaam beginnen met bodyweight benen trainen en met weerstandsbanden. Bovenlichaam ga ik echt pas na 12 weken doen. Als ik het zo hier lees, kan je best na 6 weken rustige cardio doen (lopen ligfiets) en dat opbouwen. En verder zou ik gewoon op je eten letten. komt goed!! 

Hoeveel CC krijg je en hoe geplaatst??

Hier nog een girl! Mag ik vragen wat jij nu eet?

 

Ik moet bijna janken omdat ik niet kan sporten :( Misschien ben ik nu erg overdreven, maar ik ben een bezige-bij en zo veel niksen is niet iets voor mij :( is jou buikje ook zo dik geworden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei prix:

Ja vanmorgen. Als ik me rustig hou gaar het. Ik hoop vanavond ff een verslag te kunnen schrijven. Zal daar wat uitgebreider in zijn. 

Zumba moet geen kwaad kunnen. Zou het rustig opbouwen. Mooie maat. Ik ben benieuwd!!

 

Alles goed verlopen?? Ik wacht je verslagje even af, voor nu even lekker rustig aan doen jij! Beterschap! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei pnllg044:

Jaaa zo snel nu! Deze week is het voor jou al zover... Ik mag niet volgende week, maar die maandag na volgende week (15 januari dus). Qua voorbereiding ben ik nog niet echt bezig... Van de week ga ik pijnstillers halen en ik krijg een compressie BH mee vanuit Cosmed Kliniek volgens mij! Deze week de betaling doen en dan ben ik er klaar voor. Wellicht alleen wat dingen die ik veel gebruik al wat meer naar beneden halen, aangezien we niet zo hoog met de armen mogen zwaaien haha. 

 

Ik heb de foto's van je passessie niet gezien trouwens... Zou je mij willen toevoegen aan je album? Neem ik gelijk even een kijkje! 

Ik voeg je toe!! Schiet nu op idd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Mima:

Hier nog een girl! Mag ik vragen wat jij nu eet?

 

Ik moet bijna janken omdat ik niet kan sporten :( Misschien ben ik nu erg overdreven, maar ik ben een bezige-bij en zo veel niksen is niet iets voor mij :( is jou buikje ook zo dik geworden ?

Heey tja kan nog niet veel zeggen ben Net 6 uur po. 

Ik zou lekker gewoon blijven eten zoals je deed toen je sportte. Je lichaam heeft de calorieën ook nodig om te herstellen. Je hebt nu ook wss vocht op je buik. Daarna iets minder calorieën ff kijken wat je lichaam doet.  

Ik word nu al gek om.volledig afhankelijk te zijn met kleine dingetjes. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er hier trouwens vrouwen die 400cc Mentor II ronde implantaten hebben gekregen, dual plane geplaatst? Deze krijg ik namelijk, maar ik zou heel graag wat foto's willen zien :-). Ben bang dat het er nep uit gaat zien en ik wil ze graag zo natuurlijk mogelijk. Ben ook bang voor de grootte van de littekens...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Nora, helaas geen tips nog, maar wel in de planning om naar dezelfde chirurg te gaan! Zelfde twijfels over sporten hoor... De komende zes weken maar even een tandje erbij, zodat ik die zes weken erna wat speling heb... succes en veel plezier met de voorpret! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal! Ik ben gisteren geopereerd door Dr. Schellekens, en ik fitness dan niet maar heb een grote passie voor paarden en dit is dus mijn sport, dit was voor mij ook het grootste euvel om mij niet te laten opereren. Toch mijzelf voorop gezet en het laten doen, heb het er ook nu al moeilijk mee dat ik "niks" kan. Zijn er mensen met al foto's in albums die wat verder zijn dan ik? Ben heel benieuwd naar de resultaten van onze arts. Ik heb zelf 325cc duelplane. Ben maar 1,62 en weeg (nu op mijn zwaarst) 55 kg. Denk dat dit goed bij mijn lichaam past, wilde graag natuurlijk resultaat! Ik ben heel benieuwd hoe iedereen zich voelt? Ik voel mij namelijk echt verrot heb enorm veel pijn en hoop echt dat dit snel minder word. Hoe ervaren jullie dat?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-1-2018 om 09:52 zei pnllg044:

Zijn er hier trouwens vrouwen die 400cc Mentor II ronde implantaten hebben gekregen, dual plane geplaatst? Deze krijg ik namelijk, maar ik zou heel graag wat foto's willen zien :-). Ben bang dat het er nep uit gaat zien en ik wil ze graag zo natuurlijk mogelijk. Ben ook bang voor de grootte van de littekens...

Hey! Ik heb onlangs 400 en 450 cc hp, dp, coh II ronde mentor implantaten gekregen. Ben pas 14 dagen po, maar ik zal je toevoegen aan mijn album :) Ik was erg bang dat het te groot ging worden, maar ik vind ze tot nu toe heel mooi in verhouding met mijn lichaam. Ik zal vandaag of morgen ook foto’s van mijn littekens plaatsen. Alvast heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 1/9/2018 at 12:11 PM, Laure said:

Hoi allemaal! Ik ben gisteren geopereerd door Dr. Schellekens, en ik fitness dan niet maar heb een grote passie voor paarden en dit is dus mijn sport, dit was voor mij ook het grootste euvel om mij niet te laten opereren. Toch mijzelf voorop gezet en het laten doen, heb het er ook nu al moeilijk mee dat ik "niks" kan. Zijn er mensen met al foto's in albums die wat verder zijn dan ik? Ben heel benieuwd naar de resultaten van onze arts. Ik heb zelf 325cc duelplane. Ben maar 1,62 en weeg (nu op mijn zwaarst) 55 kg. Denk dat dit goed bij mijn lichaam past, wilde graag natuurlijk resultaat! Ik ben heel benieuwd hoe iedereen zich voelt? Ik voel mij namelijk echt verrot heb enorm veel pijn en hoop echt dat dit snel minder word. Hoe ervaren jullie dat?

 

xx

 

Ha, hier nog een paardenmeisje! Rot is dat hè, stallen uitmesten, paardje borstelen... kan allemaal niet.

 

Ik ben ook erg benieuwd naar resultaten, dus als ik (straks) in iemands album mag kijken: heel graag!  

Zelf ben ik 1.65m, 60 kg en ik denk dat ik voor 300cc ga. Binnenkort nog een keer op consult, dus wie weet ietsje groter... ^_^

 

Hoe zien je boobies eruit @Laure? Hopelijk voel je je snel beter! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Yzer90:

 

Ha, hier nog een paardenmeisje! Rot is dat hè, stallen uitmesten, paardje borstelen... kan allemaal niet.

 

Ik ben ook erg benieuwd naar resultaten, dus als ik (straks) in iemands album mag kijken: heel graag!  

Zelf ben ik 1.65m, 60 kg en ik denk dat ik voor 300cc ga. Binnenkort nog een keer op consult, dus wie weet ietsje groter... ^_^

 

Hoe zien je boobies eruit @Laure? Hopelijk voel je je snel beter! 

Oeh spannend zeg voor jou! Zal eens uitvogelen hoe dat moet, nou is op dit moment de bh uittrekken voor mij een ramp:( Ja ik kon "kiezen" tussen 300, 325 en 350, wilde een natuurlijk resultaat dus dacht meet in the middle. Dr. Schellekens heeft mij hierbij onwijs goed geholpen want het is wel even wat anders dan een nieuw hoofdstel kopen:P Ik mis mijn paarden onwijs hoor, en vooral het buiten zijn. Hoop dat ik dat iig snel weer kan! Ben benieuwd na je consult wat je gaat kiezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi allemaal! Inmiddels ben ik geopereerd en heb ik de eerste nacht gehad. Hieronder mijn operatieverslagje. Vo

 

Gisteren zijn we om 09.45u weggereden en om 11.00u aangekomen bij Cosmed Kliniek in Bosch en Duin. Die nacht wel slecht geslapen, want was toch wel een beetje nerveus.... vragen als 'doe ik hier wel goed aan?' en 'wat staat me te wachten?' spookten door mijn hoofd. Geprobeerd niet teveel er bij stil te staan, want vandaag zou boobdag worden voor mij!

 

Toen ik om 11.00u aankwam bij de kliniek, werd ik eigenlijk direct opgeroepen en mocht ik mij gaan omkleden in die geweldige ziekenhuisoutfit. Blauw is niet mijn kleur denk ik ghehe. En toen begon het lange wachten... voor mij was er een operatie die enorm uitliep, dus uiteindelijk werd ik pas om 13.30u opgehaald om geopereerd te worden. Tegen die tijd was ik al bijna 12 uur nuchter, dus ik had honger als een paard! Eenmaal in de OK verliep alles heel soepel en snel en voor ik het wist lag ik al diep in dromenland. Ik weet nog dat de anesthesist tegen mij zei: slaap maar lekker en paf, weg was ik haha. Rond 14.45u werd ik weer wakker op de uitslaapkamer en ik was me toch eens high! Volgens mij heb ik aan iedereen die toen langsliep mijn boobies laten zien HAHA. Uiteindelijk heb ik 400cc ronde protheses van Mentor high profile gekregen aan beide kanten. Bij mij is het dual plane geplaatst. Toen ik wakker werd viel de pijn nog wel mee, maar ik was zo verschrikkelijk misselijk. Heb een paar keer geprobeerd over te geven, maar doordat ik al zo'n lange tijd nuchter was, kwam er helemaal niks uit. Die misselijkheid vond ik echt verschrikkelijk... ik weet nog dat ik zei: 'haal ze er maar uit, dit overleef ik niet'. Zo beroerd voelde ik mij. 

 

Pas toen ik thuis was na een lange autorit begon ik mij iets beter te voelen: heb een warm soepje gegeten, genoeg pijnstillers erin gegooid en daarmee ging alles wat beter. Natuurlijk heb ik gisteren ook even gekeken naar mijn boobies en ik ben nu al zo tevreden! Ze zijn wel erg opgeblazen en gezwollen, maar de vorm en grootte is al goed te zien. Hier zit een tevreden mens :) . Vannacht redelijk geslapen, tegen al mijn verwachtingen in en vanochtend lekker gedoucht. Die vieze jodium van mezelf afspoelen haha. De misselijkheid is inmiddels grotendeels over, soms nog kleine golfjes, maar over het algemeen goed te doen. Hopelijk neemt dat de komende uren nog verder af. Wat betreft de pijn... alsof er een vrachtwagen over de borsten heeft gereden. Wat een drukkend gevoel zeg! Hopelijk neemt dit met een aantal daagjes ook wat meer af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-1-2018 om 08:56 zei pnllg044:

Hi! Jeetje, nog maar een paar daagjes en dan ben je al aan de beurt. De tijd vliegt echt zo snel voorbij... Kan niet meer wachten hihi :-)
Ik krijg ook 375 of 400cc high profile en dual plane. Of het nu 375 of 400cc wordt, dat bespreken we nog voor de operatie. Vind beide maten erg mooi bij mijn lichaam passen. Ga je foto's toevoegen aan je fotoboek? Mag ik dan daaraan toegevoegd worden ? Ben heel erg benieuwd hoe ze worden bij je! Hoe lang ben je als ik vragen mag ?? xx

Hoe is het gegaan en ben je tevreden met het resultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Yzer90, lief dat je ernaar vraagt! Ik vind het allemaal wel pittig hoor... Heb echt nog wel veel pijn, maar slaap 's nachts gelukkig redelijk op m'n rug. Merk dat ik veel maag-en darmklachten krijg van de ibuprofen, dus daar ga ik morgen mee stoppen denk ik. Bij mij zijn de implantaten dual plane geplaatst en dat doet sowieso wat meer pijn dan bijvoorbeeld voor de borstspier. Denk dat de pijn en gespannenheid vandaag en morgen op maximale pijngrens zit en dat het dan verder gaat afnemen. Hoop dat ik na het weekend iets minder last heb... Met de pijnmedicatie is het overigens wel te doen hoor, het is gewoon heel erg opletten wat je doet en hoe je beweegt. Hoe sta jij ervoor ?? Inmiddels helemaal uit over het aantal cc's ? :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.