Ga naar inhoud

MiepC : 20 april 2009


Gast MiepC

Aanbevolen berichten

Zo ik zal eerst zelf even reageren:

Zoals al door anderen genoemd zou het buikje iets minder mogen. Door af te vallen gaat me dat niet meer lukken vrees ik.

Ik wil er wel nog ongeveer 2 kilo af, maar de buik en dan misschien juist de schuine buikspieren en zo wil ik proberen wat strakker te krijgen met buikspieroefeningen.

Verder zo'n mijn bovenarmen ook wat slap, deze mogen dus zeker in training. Dat pak ik straks gelijk mee als ik weer start met mijn oefeningen voor de nek in verband met mijn hypermobiliteit in de nek.

Mocht die buik nou echt niet lukken, hmmm zou dan een buikwandcorrectie iets voor mij zijn? Ik wete het niet, ik vind deze BVK al best heftig, en daar heb ik echt voor gekozen vanwege klachten. Dus of ik het lef heb om mijn buik te laten corrigeren puur voor de ijdelheid. Ik zeg niet definitief nee, maar ik neig er wel naar.

Ben benieuwd naar jullie plannen voor jullie lijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 330
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Annemieke

Mijn grootste probleem met mijn lijf was altijd mijn borsten. Gewoon te lelijk om aan te zien, zeker als je nog zo jong bent. Dan wordt je bijna depressief bij de gedachte dat het in de loop der jaren alleen maar erger zal worden. Maar ja, ik had me er bij neergelegd dat het nou eenmaal zo was en dat het er in een bh best redelijk uitzag. Dat probleem is nu opgelost. Ik verkeer natuurlijk in de gelukkig positie om nog erg jong (23) te zijn, maar ook ik heb nog wat dingetjes die ik anders wil.

Ik wil graag een aantal kilo afvallen, zodat ik weer lekker slank ben. Hoe ik dat ga doen? Zodra het weer mag over 2 weken weer 3 keer in de week intensief sporten, gezond blijven eten en minder snoepen. En het belangrijkste en moeilijkste punt: minder bier drinken :(. Tja, ik ben nog even student en dan is het lastig om geen bier te drinken. Ach ja, ik doe het in stapjes. Als alles wat strakker wordt vind ik het ook al prima, hoeveel ik weeg vind ik eigenlijk minder belangrijk. Het echte afvallen komt wel weer als ik ga werken, dan heb ik geen tijd meer voor allerlei feestjes ;).

Het enige echt lelijke aan mezelf waar ik niets aan kan veranderen zijn m'n tenen, scheef! Verder ben ik tevreden, ik ben goed gelukt ;). Gaf mezelf als cijfer altijd al een dikke 7, nu met m'n nieuwe borsten is dat een 8. Nog iets van de heupen af en wat strakker en dan wordt het een 9 en ben ik gelukkig!

Geen plastische chirurgie aan mijn lijf meer! Deze keer was het vanwege klachten en een misvorming, maar ik bedacht me een aantal dagen na de operatie dat ik zoiets nooit zou willen doorstaan alleen vanwege cosmetische redenen. Ik had dan wel niet echt pijn, maar alles was wel pijnlijk (als jullie begrijpen wat ik bedoel).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja die buik waar iedereen het over heeft..

Ik ben de laatste jaren nogal aangekomen, ben gaan samenwonen, dus zelf eten koken, vriendlief lust geen aardappels en ik hou niet van rijst..

Moeilijk met avondeten. Ook gaat het vaak fout omdat ik meestal na het werk, als we al honger hebben, boodschappen ga doen dus dan is het vaak lekker avond eten ipv veel groente..

Ook vind ik dat sportschool vaak erg duur is en mis ik de disipline om het vol te houden te gaan.. en mijn vriendinnen zijn eigenlijk hetzelfde in sporten..

Kortom er mag zeker wat vanaf qua kilo's en dan vooral het buikje.. ook is mijn huid nog wel eens onrustig dus daar kan ik ook wel van balen!

Haha verder is alles ok(wat kan er nog meer te zeuren zijn?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

ja bij mij is het dan ook DE BUIK....die mij dan nog het meeste stoort.

maar ik ga daar dus echt geen ingreep voor laten doen.

iemand bij ons in het dorp heeft dat ooit laten doen en die is er echt letterlijk aan ten onder gegaan door complicaties....dus geen haar op mijn hoofd :wacko:

ach nobody's perfect. verleden jaar voor het eerst in spanje geweest en ik me maar druk maken om mijn lijf en als je daar komt op het strand, hoor ik nog bij degene die zich echt nog niet hoeven te schamen.

ja sommige zijn gezegend met alles wat mooi moet zijn. maar ik voel me nu happy en zit weer toppie in mijn vel en ik ben gezond en dat is me heel veel waard na een aantal jaren behoorlijk depressief te zijn geweest!!!!dat gun je ook niemand.

dus puur voor de mooi, (in principe dus een beetje voor de buitenwereld)laat ik niet meer in me snijden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje
welke twee topics?

Ik heb alleen maar hier een topic, en één bij voorstellen, maar die worden toch niet samengevoegd?

nou jij had toc op een gegeven moment ook 2 topics hier, miepH en miepC????

nu is er alleen nog miepC toch???? :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou jij had toc op een gegeven moment ook 2 topics hier, miepH en miepC????

nu is er alleen nog miepC toch???? :wacko:

Ik had een voorstel topic MiepC, maar het lijkt erop dat die is weggehaald.

Maar zover ik kan zien is er niets samengevoegd hoor.

Of mijn voorsteltopic moet nu hier ergens tussen deze topic staan?

Maar dat lijkt me niet correct.

Ik vind het trouwens wel raar dat mijn voorstel topic is verdwenen, terwijl dat mijn account MiepH er wel nog is.

Ik had namelijk in dat topic vertelt wie ik ben en ook later dat ik terug was maar dan onder een andere naam. Ik had dus als het ware zelf de boel aan samengevoegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, wat een verrassing. Bij mij is het dus ook DE buik.... Zit net als Miep te denken ,,is een buikwandcorrectie misschien iets voor mij?". M'n vel daar is namelijk heeeeeel erg slap (terwijl ik zelfs nog geen kinderen heb gehad). Toen ik een aantal kilo lichter was (58 kilo bij 1.72 m) had ik ook nog steeds een buikje en met veel trainen ging er nog steeds niets weg. (Ik trainde toen ongeveer zes keer in de week, en dan echt fanatiek aan de gewichten etc...). Maar goed, of ik het aandurf is een ander verhaal.... Eerst maar even die bvk 'overleven' ;).

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat ik het ooit doe hoor, maar ja het gata wel eens door je hoofd heen.

Een kennisje van mij staat wel op de wachtlijst. Althans dat zegt ze, want ik denk dat het bij haar helemaal geen zin heeft. Ze is nu 20 kilo afgevallen, maar voor mijn gevoel moet ze er nog wel 40 af voordat het echt zin heeft.

In ieder geval zou het bij haar vergoed worden.

Maar volgens mij moet je dara pas echt aan beginnen als je verder slank bent, en de buik tot op de knieën hebt hangen. En zo erg is het niet bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Annemieke,

bij mij kwam het aankomen pas toen ik ging werken en samenwoonde. Dus juist niet tijdens de studie. Maar ja ik ben dan ook geen bierdrinker :51:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anita, voor je zelfvertrowuen moet je naar de sauna. daar lopen echt figuren tussen, dan denk ik altijd wow wat ben ikmooi en slank.

Enne van de winter hihihi dan loop ik er met jonge borstjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

ik moet maar niet naar de sauna hoor.....niet mijn ding.......op de een of andere manier zweet ik niet genoeg en krijg ik het echt vreselijk benauwd dan.

en wat mijn lijf betreft...een model word ik toch niet(hoeft ook niet)dus ik ben tevreden hoor :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteindelijk ben ik ook wel tevreden hoor met mijn lijf.

Maar ach dromen amg, en het is toch ook wel eens leuk om te zien dat je niet de neige bent met niet dat perfecte lijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

ach ja als ik mezelf zo kon fotoshoppen als op tv en plaatjes zoals meestal gebeurd,zou ik dat ook doen.

ach het bekende cliche...schoonheid zit van binnen :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Tja want ander ben ik bang dat mijn bitch kant :37: naar bovenkomt. Ik heb een heleboel jongere broertjes en zusjes, dus ik weet wel van wanten :85::86: :87: :89: :90: :91::92:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

We zijn met 5 kinderen thuis, da's tegenwoordig best veel. Jij komt ook aardig in de richting ;). Daarnaast ben ik een kattekop, dus liet me de kaas nooit van het brood eten. Nog steeds niet eigenlijk :P. De plaatjes geven een redelijk beeld van hoe het bij ons thuis is als we ruzie hebben, veel herrie en geschreeuw, maar nooooooit lichamelijk (tenminste als m'n moeder in de buurt was ;)).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Og maar ik en mijn broer konden er ook wat van, en wij waren maar met ons twee. Hindelijkw as dat mijn broer altijd heel lief was in de buurt van naderen, en dus had ik het altijd gedaan. Word je vanzelf vervelend van.

Jeeh 5, leuk toch.

Heb stiekem bij mijn laatste gehoopt op een tweeling. Had 5 ook wel leuk gevonden. Die 5e hebben we maar niet meer gedaan. Werd er niet jonger op, en het was kantje boord met kleine prul.

Maar 4 is erg gezellig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Ja hoor, het is vaak ook erg gezellig. Maar af en toe... mijn jongste broertje zit middenin de puberteit en ik kan niet altijd mijn mening voor me houden dus dan is het ruzie. Maar hoe ouder we worden, hoe wijzer en hoe beter het gaat :P. Dit tot groot geluk van mijn moeder die regelmatig verzucht hoe het komt dat haar kinderen altijd ruzie moeten maken ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.