Ga naar inhoud

MiepC : 20 april 2009


Gast MiepC

Aanbevolen berichten

Weet je waar ik last van hem met bh's dat de bandjes me te lang zijn. Dus op z'n kortst nog steeds te lang.

Zitten mijn borsten zo hoog vraag ik me dan af, of zijn mijn schouders zo laag. En weet je als ikd an een keer een 80 probeer dan is dat nog erger.

Het voelt dan gelijk zo slap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 330
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Daar heb ik ook last van! Ik zoek m'n bh's er ook op uit, ik koop ze alleen als ze bandjes hebben die volledig uit verschuifbaar deel bestaan, als je begrijpt wat ik bedoel. Vroeger (zeg maar een jaar of 9, 10 geleden) had ik er ook last van, totdat m'n borsten zo groot werden en gingen hangen. Mijn zusje heeft er ook altijd last van. Weet niet waar het door komt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmm dus eigenlijk kloppen die bandjes dus gewoon niet. En wat doe je er aan. Ik heb overwegen sommige bandjes maar in te korten.

Het grappige is dat ik ook een bh heb die je als halter om je nek kan dragen, en als ik dat doe, dan is het maar net aan, terwijl als ik de bandjes er compleet aand oe, end us gewoon over de schouders dan zijn ze te lang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan al weer richting de 5 maand po, en wat valt er nog over te zeggen. De littekens aan de uiteinden zijn nog pijnlijk. Af en toe lijkt het of de littekens nog wat zwellen, ze worden dan ook roder.

Als ik mijn armen omhoog doe voel ik nog steeds één en ander trekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

Ik draag nu het liefste die bh's met vorm ze noemen ze ook wel eens koubeschermers als je begrijpt wat ik bedoel

haha

groetjes grummel

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.