Ga naar inhoud

MiepC : 20 april 2009


Gast MiepC

Aanbevolen berichten

  • Reacties 330
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast niiietje

miep hoe is het nou met je wonden eigenlijk, zijn die nou helemaal dicht en heb jij nog korsten??bv op het 3 landenpunt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb nog wel korsten. Maar ook al hele stukken die goed zijn. Op het drie landenpunt zit aan beide kant een korstje met een doorsnede van pak 'm beet 2 a 3 milimeter.

Ik heb vooral last van de uiteinden helemaal aan de buitenkant zeg maar. Dat is nog erg gevoelig.

En bij mijn rechterborst zit nog een klein sstukje hechting. Ik had alleen maar oplosbare hechtingen, maar deze bungelt aan de onderkant. Als ik daar aan kom, dan voelt dat niet zo prettig.

Ik neem aan dat het er vanzelf afvalt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

nou dat klinkt goed zeg....

als die oplosbare hechting aan de buitenkant zit ,lost die dan nog op???

bij mij heeft de pc aan elke kant 2 knoopjes weggeknipt ( de plek onder de oksels zeg maar) en toen was het veel beter qua gevoeligheid

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee oplossen niet, maar het deel wat binnen inz it zou wel moeten oplossen en dan moet het toch losvallen.

Anders moet ik maar even informeren bij de pc volgende week.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat de goede kant op. De branderigheid is een stuk afgenomen.

Ik denk dat ik voor nu het ergste gehad heb.

Joehoe wat ben ik blij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Miep,

Fijn dat die branderigheid weg is!

Enneh, wat betreft je koude voeten... Ik las van de week in een boek, dat je dan je voeten moet baden in lauw warm water met mosterd.... Ja, je leest het goed, mosterd ;). Ik zou zeggen: baat het niet, dan schaadt het niet ihihiihih.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje het is bij mij pas 5 dagen geleden en als ik zie dat sommige van jullie na bijna 6 weken nog koud hebben en voorzichtig zijn met douchen en zo denk ik ahhhhh :20:

Ik heb het continu koud en kippevel (dat voelt zo raar). en verschrikkelijke jeuk .....

gisteren ben ik effe naar vrienden geweest die kregen de sleutel van hun nieuwe huis, hun lekker aan de wijn en champagne ik lekkere kinderchampagne....

dat was eigenlijk toch teveel van het goede geweest, was erg moe en duizelig en kreeg wat steken in mn borst. heb toch maar weer een paracetmol genomen voor de nacht ( had al 2 dagen niets meer genomen, en dat ging goed).

wordt helemaal simpel van het gehang op de bank en niets doen.

kennen jullie vast ook allemaal die boobiedips....

liefs Bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

ik zit nu op 63 kilo met mijn 1.70....moet maar niet veel meer afvallen want dan zeurt iedereen weer van ...nou jij bent ook maar smal om het koppie :wacko:

was voor ons trouwen en de kids 57 kilo maar dat moet maar niet meer............al kon ik daar toen niet veel aan doen, heb nu ook zo'n dochter, lang en smal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Hoi Miep!

Wat goed om te lezen dat het wat beter gaat nu en dat je lekker aan t afvallen bent, lijkt me een supergevoel!

En jeetje wat heb jij al veel berichten, haha ik heb wat in te halen =P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Jaaa! Ik had eindelijk door dat jullie hier gewoon door zaten te forummen terwijl ik elke dag hoopvol nog op nl keek of 'ie het deed.......... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je al wel gezien miep dat ze jou 2 topics ook samengevoegd hebben????

welke twee topics?

Ik heb alleen maar hier een topic, en één bij voorstellen, maar die worden toch niet samengevoegd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Het gaat nu de borstonsteking zo goed als weg is gelijk een stuk beter. Heerlijk.

Heb net een aantal WII FIT Step sessies gedaan. Ben een klein half uurtje bezig geweest. Dat ging goed. Hoef daar natuurlijk mijn armen niet bij t e strekken en ik hoef er ook niet bij te tillen dat scheelt.

Daarna nog een kwartiertje de My Fitness Coach aangezet en gekozen voor de buikspieren. Eerst een warming up en dan wat crunches en zo. Niet alle oefeningen kon ik doen, maar wat ik kon doen ging lekker.

Straks wil ik de hometrainer uitproberen. He zo kom ik langzamerhand weer in beweging.

Omdat ik 11 weken geleden ook al een operatie heb gehad, heb ik nu gewoon 11 weken niets gedaan.

Ik snak echt naar beweging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil eigenlijk gewoon even off topic gaan, en het liefst zou ik dat in een nieuw topic doen, maar wel in ons vertrouwde hoekje operatie verslagen bvk. Want dan blijft het overzichtelijk, ben bang dat het anders een topic is wat binnen de kortse keren uit zijn voegen springt. Om te voorkomen dat de topic verplaatst wordt, opper ik het dan maar hier. Tsss wat een inleiding.

Ok we hebben allemaal een BVK gedan, of we gaan er één doen. En dat hebben we gedaan vanwege lichamelijke klachten, maar stiekem hoopten we natuurlijk allemaal dat we er ook mooier op zouden worden.

Nu zijn er vast nog andere delen van het lichaam waar we iets mee willen. Dat hoeft niet perse via Plastische Chirurgie te zijn, maar mag ook via trainen.

Kortom mijn vraag wat wil je nog aan je zelf "verbeteren".

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.