Ga naar inhoud

MiepC : 20 april 2009


Gast MiepC

Aanbevolen berichten

Gast mariannev

Hoi Miep,

Bedankt voor je foto's. Zit er heel mooi uit!

En je berichtje!

Ik hoop echt voor je dat je gauw van de ontsteking af bent. Ik zou ook net zo zenuwachtig als jij worden.

Terwijl ik soms me al veel te zenuwachtig maak wat achteraf meeviel. Ik hoop voor je dat het voor jou ook zo is, vast Wel!

Moet je nog terug komen bij de Dokter of Pc om te laten zien of de onsteking weg is?

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 330
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast niiietje

ja altijd waardeloos als het niet gaat zoals je wilt..... :103:

ik ben nu ruim 7 weken verder en zit ook nog steeds te klooien..

word dan ook echt helemaal down hoor, en dan heb ik nog niet eens een ontsteking :blush:

ben de hele dag wat aan het omhangen en heb echt nergens puf voor,beetje depri :144:

kan me dus goed voorstellen dat je baalt en je zorgen maakt hoor meid.

we moeten gewoon kalm blijven en goed om onszelf denken :38:

het zal toch wel weer es goed komen????

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan zo slecht tegen al dat niets doen.

Gelukkig kan ik vanuit huis ook wat aan het werk, en heb ik mezlf een hele leuke klus toebedeeld, dus nu freubel ik thuis een beetje aan het inrichten van een portal (een soort van intanetsite). Voordeel is dat er geend ruk op staat en ik gewoon lekker wat dingen kan uitproberen en zo.

Even wat antwoorden geven. ja het zal ooit wel weer goedkomen.

Nee ik heb geen afspraak met HA of PC staan om naar de ontsteking te laten kijken. Moet het zelf in de gaten houden en zonodig aan de bel trekken.

Dus gewoon nog even volhouden en verder niets doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja ik was dus ook aan het werk gegaan afgelopen maandag, maar kreeg daarna dus huisarrest van mijn man. Ben wel heel blij met de moderne techniek die thuiswerken mogelijk maakt. In het huishouden doe ik nog niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

nou ja er komt nu geen rotzooi meer uit je wond zei je, en het was mooi dicht alweer dus je zou zeggen dat het de goede kant weer opgaat.... :144:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor gaat wat dat betreft de goede kant uit. Maar ik hou me nu echt ver van huishoudelijk werk en zo.

We hebben morgen waarschijnlijk wel een probleempje. Mijn kleinste prul is ziek. En dan kan ze natuurlijk niet naar het kinderdagverblijf. Maar ja ik kan niet voor mijn kleine meisje zorgen.

Moeten nog iets bedenken voor als ze morgeochtend nog ziek is. Soms kan het namelijk heel snel over zijn bij kleine prullekes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miep,

Als ik dit zo lees weet ik het zeker. Voor een borstverkleining is heeeeeeeel wat meer lef en doorzettingvermogen nodig dan voor een vergroting!

Petje af hoor (voor alle dames hier)!

Heel veel succes met de verdere genezing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Miep,

Ben blij dat het alweer wat beter gaat, enneh... Geen huishoudelijk werk (kunnen) doen is toch eigenlijk geen straf ;). Laat je man het maar even lekker doen voor je hihi.

Hoop dat je kindje morgen weer beter is!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het wel eens traf hoor geenhuishoudelijk werk kunnen doen. Er blijven nu dingen liggen en nu merk ikpas hoeveel moeite ik daar mee heb.

Maar goed manlief doet echt al heel veel. Maar een gezin met 4 kids is nou eenmaal bewerkelijk (maar wel leuk).

De twee jongsten worden nu naar mijn schoonouders gebracht. Kleine puk is ziek, en ik kan niet voor haar zorgen (mijn moederhart heeft daar ook wat moeite mee). Morgenavond haalt mijn man ze weer op.

Wat betreft de borstontsteking het ziet er al beter uit, en ik heb het idee dat de uitsraling wta minder wordt. Helaas heb ik een andere bijwerking van de medicijnen, ik zit nu geregeld op het toilet. Nou ja zo lang mijn borstjes maar weer genezen.

Ik heb nu ook weer wat gevoel in beide tepels. Links meer dan rechts. Maar als ik mijn ogen dicht doe en mijn man raakt de tepel aan dan voel ik toch echt gekriebel. En de tepels reageren ook. Hier ben ik waanzinnig blij mee.

Kortom het gaat weer de goede kant op, inmasseren met olie durf ik niet meer, daar wacht ik nog maar weer een week mee. Ben veel te bang dat ik dan weer korsten losmaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kreeg na 2 weken te horen dat ik mocht gaan smeren. Maar door het smeren lieten de korstjes los. En het gevolg is bekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Ik heb niks gehoord over smeren, maar op mijn instructiekaart stond dat ik na twee weken mocht gaan smeren. Ik smeer m'n littekens in met Biodermal littekencreme en vermijd de korstjes met smeren. De rest van m'n borst is ontzettend aan het vervellen, dus die smeer ik met nivea soft in, helpt goed tegen droge huid. M'n armen en rug trouwens ook, zal gedeeltelijk wel door het materiaal van m'n 'corset' komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruikte baby olie van natusan. Het gaat namelijk om het inmasseren en niet om de creme zelf. De pc zei (en later in de winkel werd het ook gezegd, en dat terwijl dat ze die troep verkopen) dat ikme vooral niet moets laten verleiden door het kopen van dure creme's. Het is allemaal onzin en geldklopperij.

En eerlijk gezegd blijken dat soort dingen ook vaak uit testen van bijv. gezichtscremes. dan komt de creme van de aldi bijv. weer als beste uit de test.

Maar goed ik weet dat andere pc daar misschien anders over denken.

In ieder geval geen enkele creme of olie moet in een wondje komen.

Wat mijn borstontsteking betreft. Ik was er mooi op tijd bij. Het is nu al weer de kop ingedrukt. Zit nog wel een weekje aan die pillen vast, maar dat heb ik er graag voor over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even getest of mensen die niet inloggen ook de profielinfo en dan met name de website info zien.

Daar waar het eerst nog mogelijk was om gegevens te zien (had ik namelijk al eerder ook uitgetest) kan je nu dus niet meer naar persoonlijke profielen.

En dus heb ik besloten om de URL naar mijn foto's in mijn profiel (website) te plaatsen.

Hoeft het niet meer via PB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

nou dat vind ik een goeie......heb ik vreselijk last van.

ik lag gisteravond al om 9 uur op bed, was steeds koud en had het gevoel niet fit te worden.

mijn man zei dat het wel van de spanningen zou komen,dat ik er teveel mee bezig was...........maarja dat kan ik ook niet helpen :103:

weet niet of het op dezelfde manier koud hebben is als jij miep,maar ik heb er wel last van dus.

en wat dat met het profiel betreft, je kan inderdaad niks doen als je niet aangemeld bent, zelfs niet reageren op een berichtje.

weet ik nu uit ervaring toen ik mijn wachtwoord kwijt was :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb iedere avond koude voeten, en dat is een hele rare gewaarwording want ik heb normaal gesproken NOOIT koude voeten.

Ik loop de hele dag met een dik vest aan in huis. Brrrrr....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net effies onder de douche gestaan, en jippie toen ik mijn BH afdeed en de gaasjes eruit haalde zag ik dat ze helemaal schoon waren. Da's toch goed nieuws, wilde ik even met jullie delen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Ik heb het de eerste twee weken wel erg koud gehad, liep constant met een vest. Nu heb ik er eigenlijk geen last meer van. Vorige week nog een keer nadat ik een erg drukke dag had gehad, maar verder niet. Ben er dus weer bijna bovenop! Heb ook niet meer dat ik na wat activiteiten helemaal instort! De doorbloeding in mijn handen was tot vorige week ook erg slecht, zodra ik het koud had waren ze helemaal wit, maar dat is ook weer bijgetrokken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat het mij mij wat langer duurde vanwege de bosrtontsteking

Zo luitjes, huisarrest is opgeheven ik ga even een paar boodschapjes doen enne even theeteuten bij een vriendin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

ja als je je goed voelt is het wel belangrijk om je wereld weer wat te veruimen, of zeg je dat niet zo.... :wacko:

even wat anders dan complicaties en bvk"s aan je hoofd.

fijn dat het weer goed gaat mat je miep!! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.