Ga naar inhoud

MiepC : 20 april 2009


Gast MiepC

Aanbevolen berichten

  • Reacties 330
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Het gaat weer iets beter. Zag gisteren dat de andere borst ook wat open plekjes had. Dusben gestop met masseren met babyolie. Door het masseren zijn sommige kortsjes denk ik te vroeg losgelaten. Kijk het nog even aan.

In ieder geval nu ook een duidelijk signaal dat ik toch echt moet oppassen met rekken en tillen. Dat tillen kan ik me nog wel goed aan houden, maar even je arm uitstrekken doe je al snel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had vandaag mn nieuwe bh aan maar daar zit een steunrandje precies over mn tepel waar bij mij die wonden zitten/zaten.. Het zat dus lekker te irriteren en heb nu weer mn vertrouwde sport bh aan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb een kuurtje gekregen. 3 keer daags een pilletje gedurende 10 dagen, en nu maar hopen dat het daar mee open gaat. En anders maar even de pc bellen van de week.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Miep,

Wat vervelend zeg :blink:

Hoop dat het zich nu wel met die pilletjes oplost voor je...

Doe het nog maar lekker rustig(er) aan ;).

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat kan een mens zich zielig voelen.

Een echte stumper ben ik.

Ik denk dat ik maar mijn bed inga en er niet meer uitkom voordat alles genezen is.

Zo dit was even mijn klaagmomentje.

Want eigenlijk ben ik zo helemaal niet.

Ik ben een kei in het negeren van pijn, ga altijd maar door, maar goed dat keert zich nu tegen me, dus pas op deplaats en er toch het beste van maken.

Zo meteen komt mijn moeder om voor de kleintjes te zorgen.

Er moeten nog wel wat boodschapjes gedaan worden, denk dat we dan maar met z'n vieren aan de wandel moeten.

Want mijn moeder alleen sturen is geen optie, dan zit ik hier met 2 ukkies, en mijn moeder met de 2 ukkies op pad sturen, en dan ook nog boodschappen mee laten slepen is ook geen optie.

Nou ja we redden ons wel weer.

En een stukje wandelen kan helemaal geen kwaad lijkt me zo, dus gewoon doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey miep

wat vervelend voor je..en wat dat klaaguurtje betreft lekker toch dat je dat hier kunt doen en dat er mensen zijn die je begrijpen hoe je je voelt.

heb zelf ook twee kids en volgens mij doe je gewoon snel weer te veel.mijn pc wil mij 4 dagen in het ziekenhuis houden ivm met de kids.

hoop dat je snel weer opknapt

groetjes marjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hoi Miep,

Hoe gaat het nu helpen je pilletjes al iets?

Misschien nu een vervelende vraag maar zou ik jou foto's mogen zien?

Ik ben namelijk 11 mei voor mijn 1ste consult geweest in de Bergmankliniek en nu wil Dr. Luijendijk de ankermethode toepassen en de andere Pc ( ook van de Bergmankliniek )had het 2 jaar geleden over de sleutelgatmethode.

Nu begin ik ontzettend te twijfelen?

Zijn jou (.) (.) ook even breed gebleven na de operatie of ook wat smaller? Waardoor je slanker lijkt?

Sterkte he en rustig aan.

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je de link via pb toegestuurd.

Ik oog wel slanker, maar de aanzet van de borsten blijft natuurlijk wel even breed.

Zelf ben ik vooralsnog tevredenmet het resultaat.

Even een vraag aan de anderen:

Eigenlijk heb ik al vanaf het begin doorlopend pijn. Zo'n zeurend en vaak brandend gevoel. Nu is het natuurlijk een stuk erger door de borstontsteking, maar hoe zit dat bij jullie wat de pijn betreft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

ja ...niet pijnlijk maar wel gevoelig.....word wel beter naarmate ze zachter worden.

nu ik vandaag bh-loos loop voel ik ook wel dat ze nog wel wat gevoelig zijn. :wacko:

zijn jou wonden nu wel helemaal dicht??

en hoe is het met jou 3 landenpunt onder de borst??/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast steffie29

hoi miepC

ik wilde even reageren op jou vraag

ik heb veel mee gemaakt enmaak nog steeds veel mee met de borsten

maar dat zeurende gevoel heb ik ook last van gehad en nog steeds (ook dat hihi)

maar dat blijt nog wel even omdat je een ontsteking heb in je borsten

maar wat je wel even in de gaten moet houden is dat je huid niet extreem rood wordt en dik wordt

want dan zit er een ontsteking in die niet reageerd op de medicatie

ik wil je niet bang maken hoor

ik bedoel het goed

ik blijf je topic volgen en als je vragen heb kan je ze altijd stellen

groetjes stephanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Hoi Miep,

De enige keer dat ik pijn heb gehad was toen mijn hele linkerborst opgezwollen was door de nabloeding. Verder voel ik ze alleen als ik teveel heb gedaan en voor de rest niet.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi miepC

ik wilde even reageren op jou vraag

ik heb veel mee gemaakt enmaak nog steeds veel mee met de borsten

maar dat zeurende gevoel heb ik ook last van gehad en nog steeds (ook dat hihi)

maar dat blijt nog wel even omdat je een ontsteking heb in je borsten

maar wat je wel even in de gaten moet houden is dat je huid niet extreem rood wordt en dik wordt

want dan zit er een ontsteking in die niet reageerd op de medicatie

ik wil je niet bang maken hoor

ik bedoel het goed

ik blijf je topic volgen en als je vragen heb kan je ze altijd stellen

groetjes stephanie

Volgens mij heb ik ook iets van jou gelezen van jou, bij de complicaties. Moest jij niet een huidtransplantatie. Ik mag van mijn man niet meer naar zulke foto's kijken.

Mijn linkerborst was gisteren wel rood, vandaag was het iets minder. Dus het lijkt erop dat de antibiotaica aanslaat, maar ik hou het in de gaten. In ieder geval is alles nu dicht en komt er nergens prut uit.

Thanks voor je reactie en als ik wat te vragen heb dan meld ik we wel.

Pff het maakt wel onzeker hoor. Het liefst wil je toch gewoon zonder al te veel complicaties dat het klaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.