Ga naar inhoud

MiepC : 20 april 2009


Gast MiepC

Aanbevolen berichten

Hallo dames, dat rotforum ook. Hoopte toch iedere keer weer dat ie het zou doen. En hier wist ik mijn wachtwoord niet meer, achterhalen lukte keer op keer niet, dus heb iknu maar even een nieuw account aangemaakt.

Hat gaat super. Maandag voor controle geweest. Ik heb alleen maar oplosbare hechtingen en het ziet er al heel mooi uit. Ik mag beginnen met inmasseren van het litteken. En de PC zei letterlijk trap niet in de beloftes van dure cremes, dat is onzin. Het gaat om het inmasseren en dat kan dus met olie of creme. Ik heb gekozen voor babyolie van Natusan, die is ongeparfumeerd. Ik voel bij het inmasseren wel harde stukken in mijn borst, maar ik denk dat die vanzelf zullen verdwijnen.

Het weefsel is opgestuurd en onderzocht en toch fijn om te weten dat er totaal niets afwijkends is gevonden (het schijnt regelmatig voor te komen dat vrouwen slecht nieuws krijgen)

Ik begin a.s. maandag langzaam weer met wat uurtjes werken. Eigenlijk had ik deze week al gewild, maar mijn oma is van de week gecremeerd en voor ons is dat een hele reis (2,5 uur rijden en dat keer 2), dus behoorlijk vermoeiend. Maar ik heb er echt weer zin in om wat te doen.

Ik zal straks ook even de link naar de foto's die ik op het andere forum al had geplaatst ook hier even plaatsen.

En vanavond moet manlief maar even nieuwe foto's maken want het ziet er per dag beter uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 330
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Annemieke

Hoi Miep!

Het ziet er goed uit hoor! Verandert inderdaad per dag, leuk om te zien he? Ik ben gister even met het meetlint aan de slag geweest en ik kom uit op een 70D. Ik heb dus nog genoeg overgehouden :-). Was ook wat ik wilde: grote C, kleine D. Nou ja, het is een 'grote', voorzover je dat met omvang 70 zo kan noemen, D geworden, maar dat geeft niet. Komt ook doordat mijn onder omvang met 2 cm is afgenomen. Boven is er ruim 7!cm afgehaald! Krijg ook al de opmerking van mensen dat ik er een stuk slanker uitzie :-). Altijd leuk om te horen. Nog anderhalve week en dan mag ik rustig aan weer sporten, kan niet wachten. Verder alles goed bij jou? Geen open wonden of andere ellende?

groetjes Annemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niietje

nou heb net je foto's even bekeken..ziet er goed uit hoor.

lijkt qua formaat erg op die van mij eigenlijk. :blink:

ik moet 20 mei weer voor controle en ben benieuwd wat ie er zelf van vind.

gaat alles verder voorspoedig met genezen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de omtrek over de borsten heen gemeten en dat scheelt helemaal niets, maar de borsten nemen minder opervlakte in zeg maar. Heb nu dus onder de borsten in al mijn bloesjes enzo flink wat ruimte over.

Mensen reageren met opmerkingen als, jeeh jij bent eigenlijk helemaal niet dik.

Da's toch leuk.

De genezing gaat echt voorspoedig, mag echt niet klagen.

Ik heb op 15 juni weer een afspraak staan, maar voor die tijd mag ik al op zoek naar nieuwe bh's (met een week of 3). Moet wel zeggen dat nu de uiteinden van de littekens nog behoorlijk pijnlijk zijn. Dus als dat dan nog zo is, voor mij geen andere bh's voorlopig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou heb net je foto's even bekeken..ziet er goed uit hoor.

lijkt qua formaat erg op die van mij eigenlijk. :blink:

ik moet 20 mei weer voor controle en ben benieuwd wat ie er zelf van vind.

gaat alles verder voorspoedig met genezen??

Heb jij ergens een link naar foto's staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik jullie al verteld dat ik al weer gevoel heb in mijn linkertepel?

Heb mijn man even laten testen. Ik heb mijn ogen dicht gedaan (hersenen werken nogal raar, al de ogen zien dat er iets aangeraakt wordt), en links voelde ik toch echt zijn vingertop, rechts nog niet, maar het is hoopvol.

De tepels reageren ook op warmte en koud, dus ik denk dat dat helemaal goed gaat komen. Snel al he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niietje

ja onder je naam(bij de berichten) staat je link toch............ :wacko:

kopieren,plakken en ik heb je foto's erop.............. :blush:

mocht toch wel he????................................... :106:

en over dat zwaar zijn.....jij bent toch ook niet zwaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niietje

oooooowwwwww....ik lees het nog eens en jij vraagt natuurlijk naar MIJN foto's....stom,stom,stom :152:

nou die heb ik niet helaas.. :84:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat je geen foto's hebt.

Ben helemaal geobsedeerd van borsten :14::107:

Heb jij dat nou ook? Iemand vroeg aan mij of iedereen nu ook naar mijn bortsen keek, en toen antwoordde ik nee, ik kijk naar de borsten van iedereen. Hihihi.

Vergelijkend waren onderzoek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niietje

nou het is wel zo dat als iemand het weet dat ik een bvk heb gehad, die wel ernaar kijkt.... :125:

maar ik let nu ook veeeeel meer op borsten ja en ook ik ben dol op foto's van bvk's,maar niet op de verkeerde manier hoor hahaha :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahah snap je helemaal. Het is gewoon nu even iets wat heel aanwezig is in mijn leven, en ja dan ga je gewoon vergelijken.

Enne natuurlijkniet op een hinderlijke manier.

Heb ook de neiging om tegen sommige mensen (wel close hoor) te zeggen wil je ze zien. Heb dat bij twee vriendinnen en mijn ouders ook echt gedaan. genant toch. Ben zo trots dat ik met mijn borsten pronk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja tuurlijk lijk ik nu smaller. Maar ik heb broekmaat 38, dus da's niet dik. en ik draag altijd al 75 van BH. Je oogt gewoon dikker als je met die enorme toeters binnenkomt. En daar kan je dus niet tegenop lijnen. Dat vond ik ook best frustrerend dat mensen je als een dikkerd zien, terwijl dat je dat gewoon niet bent, maar da''s nu verleden tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Haha, heel herkenbaar allemaal! In het begin wanneer mensen vroegen: Hoe gaat het? keken ze meteen naar m'n borsten. Super grappig :-). Ik heb inderdaad ook al opmerkingen gekregen dat ik slanker lijk. Er is natuurlijk ook 7 cm in omvang vanaf gegaan en m'n borsten staan niet meer buiten m'n lichaam. Groot verschil dus met hoe het was :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen is mijn bh wat minder strak gaan zitten (ben ik effies blij dat ik niet een 80 of een D cup heb opgehaald), enerzijds natuurlijk prettig, aan de andere kant vind ik net of mijn borsten pijnlijker zijn geworden. Maar misschien doe ik ook wel gewoon te veel.

Ik kijk wel uit met strekken en tillen, maar ik ben bijv. op zaterdag kleding wezen kopen, omdat ik afgelopen dinsdag naar de cremetaie van mijn oma moest.

Al mijn kleren waren te groot. Ik was voor de operatie al zo'n 7 kilo afgevallen en had het kopen van kleding uitgesteld. Dus nu moets ik echt even gaan winkelen. Ik was helemaal kapot daarna.

En dan afgelopen dinsdag uren in de auto richting crematie, en dan natuurlijk nog vooraf en erna met familie. Ook zo'n uitputtingsslag.

Ik heb wel het idee dat dat mee speelt in de pijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo MiepC

nou als je verhaal zo lees dan is het je wel mee gevallen of niet?

ik zelf ben begin sept aan de beurt.heb je de sleutelgatmethode gehad?

zo ja zou ik dan je foto's mogen zien?

ben wel nieuwsgierig hoe het er na zo'n korte tijd uitziet.

kan me voorstellen dat je na zo'n zware dag moe bent het is nog maar net geleden..

maar als je je goed voelt doe je gewoon snel weer teveel.

groetjes Marjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Nina32

Hoi Miep,

Herkenbaar! Hoewel ik de andersom-operatie heb gehad, had ik de eerste tijd zeker met winkelen enzo best veel last aan het einde van de dag. Door dat bukken en truitjes aan uit, armen omhoog en naar achter, jas aan/uit... pfff, helemaal kapot en 's avonds zere borsten. Gewoon toch nog een beetje rustig aan doen maar en ondertussen genieten van je kleine maatje :D!

Succes verder met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niietje

ja dat winkelen is zwaar vermoeiend....ik "moet"morgen met mijn zoon shoppen in leeuwarden............... :124:

ach ik zie wel.

zelf wil ik nog eerst een paar kilootjes kwijt ..dan zit ik op mijn streef gewicht...........en dan ga ik ZELF shoppen!! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo MiepC

nou als je verhaal zo lees dan is het je wel mee gevallen of niet?

ik zelf ben begin sept aan de beurt.heb je de sleutelgatmethode gehad?

zo ja zou ik dan je foto's mogen zien?

ben wel nieuwsgierig hoe het er na zo'n korte tijd uitziet.

kan me voorstellen dat je na zo'n zware dag moe bent het is nog maar net geleden..

maar als je je goed voelt doe je gewoon snel weer teveel.

groetjes Marjan

Mijn borsten zijn verkleind met de Ankermethode. Maar het ziet er erg netjes uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan niet slapen, mijn rechterborst geeft een rode plek, en gisteren zag ik een klein plekje waar wat troep uitkwam. Kijk het vannacht nog even aan, en anders maar even naar de huisartsenpost. Volgens mij had ik ook koorts.

He bah het ging zo goed, hier baal ik echt van.

Auw auw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hoi Miep,

Wat balen :139: zeg klinkt als een ontsteking.(maar ja dat weet ik natuurlijk niet zeker ben geen dokter)

Ik zou als ik jou was er inderdaad even naar laten kijken voor de zekerheid.

Nou miepH of C

heel veel succes meid!

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niietje

ja mijn zus had toen ook een rode pijnlijke plek en die moest toen een kuur hebben, dus wel even laten checken hoor, al is het maar voor je eigen gemoeds rust..... :103: wel sneu voor je zeg........................

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.