Doe ik het of niet?

Doe ik het of niet? : 6 december 2017 : Dr. Colpaert : AZ Monica : Antwerpen

Recommended Posts

2 minuten geleden zei best_boobie:

Hey @Doe ik het of niet?
Je had me gelukkig al een pb gestuurd over je wond/pleister, dus daar heb je niet eeuwig op hoeven wachten :P 
Kom nu pas toe aan je topic.. 

Klinkt wel allemaal goed he, wat je pc zei? Maar ik had niet anders verwacht. Vind je wond er echt heel goed uitzien, ook al is het wel een gat natuurlijk.
Wat je pc zegt over dat die flaminal zorgt dat het gele eruit komt, dat is dat snot waar ik het wel eens uitgebreid over heb he :45: Dat snot waar jij dan zo een gezicht bij trekt ;) 
Sorry, dat kon ik niet laten :45: 

Maar meid, ik ben blij voor je!!

Sja.. wond uitdouchen mag.. maar het is niet noodzakelijk op dit moment.. Zou het genezingsproces gaan stagneren (wat ik op dit moment niet verwacht) dan is uitdouchen altijd nog een optie.. Maar voor nu, ga je gewoon zo door als je gedaan hebt tot nu toe. 

En 3 winterjassen!!! :152:
Geweldig! 

Trouwens.. dat lopen zonder bh.. Nou ook niet te vaak met zonder bh gaan lopen he.. ;) Je mooie borsten moeten nu niet te veel gaan hangen hihi

Het is natuurlijk heerlijk nu en dat snap ik ook, vooral 's avonds op de bank, maar ik bedoel dat je niet hele dagen zonder bh moet gaan lopen straks.. dat is niet zo goed, met de zwaartekracht, die toch een rol blijft spelen.. Zelfs kleine borstjes kunnen gaan hangen ;) 

xxx

Dankjewel Best-Boobie voor je advies en het feit dat je me doet schaterlachen. Heerlijk zo in mijn eentje. Overdag ga ik zeker een bh blijven dragen - maar vanavond moest ik de tweeling vrij laten - die hadden de PeeCee ook gehoord, he. :153: Voor vannacht trek ik ook zo'n zalig zachte sportBH aan van de Hema.

Ja, ik doe gewoon verder zoals ik bezig was. Maar dat uitdouchen zie ik niet zitten en ga ik voorlopig niet doen. Als ik voel hoeveel pijn de verzorging nog geeft ... Als ik de Isobetadine met een gaasje tegen de wond hou dan leun ik wat voorover. Op die manier ga ik wat in de wonde zonder dat ik dat zelf doe. Snap je? :154:

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Jaydee:

Fijn dat de pijn nu over is. En verstandig dat je even op de aanwijzingen van BB wacht. 

Ja, valt me echt reuze mee, die beugelbh dag en nacht dragen. Ik heb er gisteren wel ff 6 bij besteld via internet in de uitverkoop. Gewoon bij de c&a, daar vind ik de bh's altijd heel fijn van en er was nu flinke opruiming. En als ze niet passen kun je ze gratis retourneren. Eigenlijk had ik vandaag ff naar Nijmegen willen rijden om ze gewoon te kopen in de winkel, zodat ik kon passen, maar mij teveel storm hoor. 

XX

Dan waren mijn 3 winterjassen vandaag nog zo gek niet, he. :D 6 BH's.

• Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Dankjewel Best-Boobie voor je advies en het feit dat je me doet schaterlachen. Heerlijk zo in mijn eentje. Overdag ga ik zeker een bh blijven dragen - maar vanavond moest ik de tweeling vrij laten - die hadden de PeeCee ook gehoord, he. :153: Voor vannacht trek ik ook zo'n zalig zachte sportBH aan van de Hema.

Ja, ik doe gewoon verder zoals ik bezig was. Maar dat uitdouchen zie ik niet zitten en ga ik voorlopig niet doen. Als ik voel hoeveel pijn de verzorging nog geeft ... Als ik de Isobetadine met een gaasje tegen de wond hou dan leun ik wat voorover. Op die manier ga ik wat in de wonde zonder dat ik dat zelf doe. Snap je? :154:

ja ik geloof je meteen dat jij tieten met oren hebt :152: 
Dat is weer eens wat anders he :45: 

hahaha ja ik snap je meteen!! Goede methode.. Eigenlijk heb je dus nu borsten met oren en met een mondje! Ja.. toch? Een mondje dat isobethadine lekker vindt, en oortjes die goed naar je pc luisteren. 
:153: 

xxx

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei best_boobie:

ja ik geloof je meteen dat jij tieten met oren hebt :152: 
Dat is weer eens wat anders he :45: 

hahaha ja ik snap je meteen!! Goede methode.. Eigenlijk heb je dus nu borsten met oren en met een mondje! Ja.. toch? Een mondje dat isobethadine lekker vindt, en oortjes die goed naar je pc luisteren. 

xxx

Oh BB hoe kan ik nu gaan slapen met dat beeld in mijn hoofd - het gezicht komt weer opzetten - morgen durf ik er niet meer aan te komen. Bang dat ik gebeten word. :154:

• Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei best_boobie:

Lig in een deuk hier..... ben alweer aan het visualiseren :154:

En idd @Doe ik het of niet?, doe maar lief tegen je boob, want straks slurpt ze zo je vinger naar binnen :153:.

Het is pillentijd geloof ik :viannen_76:..... en tijd om de honden uit te laten..... het giet.....blèèèh .

Slaap lekker ladies. :lazy2:

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Oh BB hoe kan ik nu gaan slapen met dat beeld in mijn hoofd - het gezicht komt weer opzetten - morgen durf ik er niet meer aan te komen. Bang dat ik gebeten word. :154:

whahahaha.. ja pas maar op dat er geen tanden gaan doorkomen ;) 

2 minuten geleden zei Jaydee:

Lig in een deuk hier..... ben alweer aan het visualiseren :154:

En idd @Doe ik het of niet?, doe maar lief tegen je boob, want straks slurpt ze zo je vinger naar binnen :153:.

Het is pillentijd geloof ik :viannen_76:..... en tijd om de honden uit te laten..... het giet.....blèèèh .

Slaap lekker ladies. :lazy2:

jij maakt het gewoon nóg een paar graadjes erger :152: 

Frappant dat jij nu ook aan de pillen zit :45: 

xxx

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei best_boobie:

whahahaha.. ja pas maar op dat er geen tanden gaan doorkomen ;) 

jij maakt het gewoon nóg een paar graadjes erger :152: 

Frappant dat jij nu ook aan de pillen zit :45: 

xxx

Idd @Jaydee doe er nog maar een schepje boven op. Slurpen ... nu komt die film Alien ook weer op de voorgrond.  NU doe ik helemaal geen oog meer dicht. :104: En bedankt @best_boobie om er ook nog tanden aan toe te voegen. :37:

Maar euh .... ik zit me af te vragen als er nu dames informatief MIJN topic komen lezen en al deze dingen zien staan dan bestaat de kans toch dat ze er het hunne van denken, he. Ik verontschuldig me dus nu bij alle lezers voor de klinkklare onzin die je hier in de late uurtjes ziet verschijnen. Het forum kan ook heel informatief zijn. Echt. :36:

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Idd @Jaydee doe er nog maar een schepje boven op. Slurpen ... nu komt die film Alien ook weer op de voorgrond.  NU doe ik helemaal geen oog meer dicht. :104: En bedankt @best_boobie om er ook nog tanden aan toe te voegen. :37:

Maar euh .... ik zit me af te vragen als er nu dames informatief MIJN topic komen lezen en al deze dingen zien staan dan bestaat de kans toch dat ze er het hunne van denken, he. Ik verontschuldig me dus nu bij alle lezers voor de klinkklare onzin die je hier in de late uurtjes ziet verschijnen. Het forum kan ook heel informatief zijn. Echt. :36:

Grapjes moeten kunnen tussendoor he ;) Dat houdt het luchtig :P 

Slaap lekker Doe ik het wel ;) 

xxx

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei best_boobie:

Grapjes moeten kunnen tussendoor he ;) Dat houdt het luchtig :P 

Slaap lekker Doe ik het wel ;) 

xxx

Absoluut. Helemaal met je eens. Slaap lekker BB. Leuke nieuwe naam trouwens daar ga ik wat op voort breien. "Ik deed het toch maar", "Gewoon gedaan", "Wie niet waagt, niet wint", "Ik zou het zo weer doen", ...

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Dan waren mijn 3 winterjassen vandaag nog zo gek niet, he. :D 6 BH's.

Shopaholics!!! 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Absoluut. Helemaal met je eens. Slaap lekker BB. Leuke nieuwe naam trouwens daar ga ik wat op voort breien. "Ik deed het toch maar", "Gewoon gedaan", "Wie niet waagt, niet wint", "Ik zou het zo weer doen", ...

'Joepieikhebkleineboobies' 

'Debestebeslissingooit'

'Eindelijkboobiesdieluisteren'

Pas trouwens maar op met dat mondje van die boob hè!  Laat hem niet aan je chocolade!!!

En ja, die oren, daar zou ik ook mee oppassen... als die zich te veel gaan spitsen krijg je misschien nog de ziekte van 'rupke':

De oren te ver van het 'kupke'

Ik ga het hier maar bij laten, t is waarschijnlijk wel duidelijk dat ik me zit te vervelen (in de wasserette) :45:

Xxx

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

OK. Ik heb de boobies gisteren de hele avond vrij gelaten en heb voor het slapen een zachte sportBH van de Hema aangetrokken. Die zit heel lekker ... zolang ik niet beweeg. Als ik beweeg dan rolt de onderste elastische band omhoog en dat geeft extra druk op de wond. Niet goed dus. Ik heb er nog een andere; die zal ik vannacht eens proberen hoewel ik BH-loos zou mogen slapen van de PeeCee.

Vandaag terug een branderig gevoel in mijn boobies - dat was eigenlijk zo goed als weg. Vraag me af of dat met de bh-loze avond te maken had of met de Hema BH die ik deze nacht aan had. Die duwt de boobies wel heel plat. Overdag draag ik de sportBH. 

Zo meteen de wonde weer verzorgen en dan gaan quizen met mijn collega's. Tot de volgende.

Ik maal ondertussen voor mezelf nog boobie-foto's maar ga ze nu nog maar één keer in de week posten. Tenzij er zich een noodgeval voordoet natuurlijk. :154:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei best_boobie:

'Joepieikhebkleineboobies' 

'Debestebeslissingooit'

'Eindelijkboobiesdieluisteren'

Pas trouwens maar op met dat mondje van die boob hè!  Laat hem niet aan je chocolade!!!

En ja, die oren, daar zou ik ook mee oppassen... als die zich te veel gaan spitsen krijg je misschien nog de ziekte van 'rupke'

:45: Goede suggesties trouwens. :53:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden