Ga naar inhoud

Sun04 : 2 februari 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Gast Sun04

Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei Sun04:

Hey @El80!

Sorry van de late reactie, maar ik ben al eventjes niet meer heel actief op dit forum :blush:.

Morgen mag ik officieel de sportbh en borstband uitdoen en inruilen voor echte bh's ;) (btw, mijn borstband mocht ik deze laatste week overdag uitdoen, omdat die toch losjes zat en ik 'm vaak gekruist moest vastklitten zodat die stevig bleef zitten). Nu, gisteren was ik toch aan het shoppen en ben ik met veel nieuwsgierigheid bh's gaan passen en... enkel 70C's en 70D's mee naar huis genomen :D! Ik had dit niet verwacht (ik dacht B max. C), maar ben er superblij mee. :) Ik zal 1 van deze dagen nieuwe foto's plaatsen. Wanneer is het aan jou? :)

 

Ik vond btw dat ze mettertijd groter werden (je huid en borstspier ontspannen zich steeds meer...) :), maar je went er wel snel aan hoor!

 Hi @Sun04 dank je wel voor je reactie. Ik ben benieuwd naar je nieuwe foto's :-). Ik ga definitief voor 275 cc. 295 CC is op het randje maar ik wil niet dat ze opzij ook zichtbaar zijn.

 

Ik denk dat 275 voor mij hetzelfde is in verhouding als voor jou de 255...

 

ik lees dat je herstel ook goed gaat. super fijn voor je. Kun je alles weer doen? Ik mag woensdag 25 april!!! nog 4 weken xxx 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 295 cc dual plane laten plaatsen anatomisch en ben van een kleine A naar een D-cup gegaan, 1 bh heb ik in een C moeten kopen. In mijn ogen lijken ze wat te klein terwijl mijn omgeving zegt dat het mooi en heel naturel is. 295cc was dan ook het max. dat ik mocht gaan zodat het niet fake zou zien. Het resultaat is er wel, iemand die het niet weet, zal het ook niet zien. Ben nu iets meer dan vier maanden PO en vind dat ze nog veel veranderd zijn, ben volop terug aan het sporten, zwemmen, fietsen en krachttraining en heb de indruk dat ze nog steviger en wat groter lijken sinds ik weer zo actief bezig ben. Ik hoor van veel mensen die zeggen achteraf dat het iets groter mocht zijn. Ik ben tevreden maar mocht ik het opnieuw doen zou ik toch voor dat ietsje meer gegaan zijn. De arts heeft rekening houden met mijn gestel en de max. grootte bepaald wat nog naturel zou zijn, aan de zijkant komen ze gelijk met de rand van mijn lichaam en niet erover. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sun04:

Hoi @Mrt :) Dank je! Geduld wordt beloond he :D

Ik heb je toegevoegd aan mijn album! Ik droeg de sportbh's Carefix Anna (maat S) en de Hema Heavy Sports (maat 85B).

Zo, dan heb je de ergste pijn al wel gehad he? :) Gaat het verder goed? Ben je dan ook net uit je drukverband? Wat een kwelling was me dat :P

 

Ik heb de ergste pijn inderdaad doorstaan! Was ik blij dat het toch wat draagbaarder werd op dag 6! :D 

gisteren werd het drukverband uitgedaan! Ik was even vergeten hoe het voelde zonder! Wat een opluchting was dat toen het er eindelijk af was :D 

 

je boobies zijn zo mooi! Ik kan echt niet wachten om de mijne in mooie bh te zien :wub:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Sun04:

@Lolita93 dank je wel meid :blush:!

Is het goed gegaan bij je? Nog niet al te veel last? Weet je, ik ben een suuuper ongeduldig mens en toch vond ik dat de herstelperiode vrij snel is gegaan (eens je van de grootste pijn af bent, ongeveer na die 1ste week of 2). Voor je het weet, sta je in de lente/zomer te pronken met je nieuwe mooie aanwinsten ;)!

 

Ik mag niet klagen, de terugrit van bijna 3 uur (file!) was afzien. Maar dankzij de medicatie valt het wel mee. Al is het vandaag dag 2 en merk ik precies dat ik toch wat meer pijn heb.

Ook zit mijn huid boven de borstband echt gezwollen, had jij hier ook last van?

En de jeuk, nu al! Dus dat zal ook nog even tanden bijten worden :-). Jij mocht het verband vroeger uitdoen las ik?

 

Maar inderdaad, tegen deze zomer hopelijk zo blij :-)!

Ik moet me echt al inhouden met het kopen van bh’s, bikini’s,.. haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Sun04:

Morgen exact 8 weken PO!

Uit nieuwsgierigheid, en omdat ik toch in het shoppingcenter moest zijn (maar vooral uit nieuwsgierigheid :p), heb ik gisteren alvast enkele bh's gepast. In mijn album heb ik enkele nieuwe foto's toegevoegd. ^_^
Tot mijn grote verbazing kwam ik uit op een 65-70D. Komende van een kleine 70A en met 'maar' 255cc had ik dit nooit gedacht. Een leuke ontdekking! Zo bevrijdend ook om meer opties te hebben en om niet bij iedere bh te moeten voelen of het wel voldoende dik/'maximizer' is!
Morgen heb ik trouwens een dagje vrij genomen om met mijn vriend op echte bh-jacht te gaan. #byebyeloon :D
Mijn littekens genezen ook goed. Het zijn 2 rozige fijne streepjes en in de beugelbh's heb ik geen last van ze. 
Ik kijk ook heel hard uit naar sporten/krachttraining. Benieuwd hoe het met mijn conditie gesteld is. :P
Hoe gaat het nog met jullie??? :) x

@Sun04 Hey sun, hoe gaat het ondertussen met jou? Bijna 2 maand po. Ik laat me 3/4 bij Dr Verdonck opereren, ga voor Motiva 295cc. Zou ik aub ook even mogen piepen in je album? Groetjes femmeb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Sun04,

ik heb precies dezelfde twijfel gehad, vond 235cc heel natuurlijk staan, maar wilde ook niet dat ik spijt zou krijgen. 

Ik ben 176cm lang, 56kg en heb nu een A cup 

Heb nu gekozen voor 255cc motiva full, a.s. dinsdag 3 april is mijn OK. 

ik vind het suuuuper spannend, ben nu ik de keuze heb gemaakt wel een tikkeltje bang dat 255cc erg groot uit gaat vallen of dat het erg opvallend wordt..  Maar goed , ik heb vertrouwen in Dr. Verdonck! 

zou ik misschien mee mogen kijken in jouw album? 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @femme b! Ik heb je zonet aan mijn album toegevoegd :).

Vandaag ben ik inderdaad exact 2 maandjes PO en het gaat heel goed met me, dank je :). Ben superblij met het resultaat en heb geen enkele last meer (alleen op mijn zij slapen, voelt nog wat vreemd aan na zo 8 weken op de rug slapen :p). De herstelperiode vond ik ook al bij al heel goed meevallen :). Ohhh spannend voor jou, het komt heel dichtbij nu :)! Leuk! Welk resultaat verwacht jij? X

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen @Sun04 prachtig resultaat :wub:, ik zou ook superlijm zijn met zo’n resultaat. Ze lijken perfect in verhouding met je lichaam. Heb je 8 weken op je rug geslapen? Verdonck zei tegen mij dat je in principe na 1 week (als er de ergste pijn voorbij is) weer op je zij mag slapen als het geen pijn doet natuurlijk. Ik kan me wel voorstellen dat het pijn doet en ongemakkelijk aanvoelt om ih begin op je zij te slapen. Ik verwacht kleine D maar het verschilt zo bij iedereen dat het toch bang afwachten is of je tevreden zal zijn ... Kon jij het goed verbergen onder je kleding met die borstenband? Geniet alvast deze zomer, je gaat lekker kunnen pronken met die mooie boobs :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Sammel1994:

Hoi @Sun04,

ik heb precies dezelfde twijfel gehad, vond 235cc heel natuurlijk staan, maar wilde ook niet dat ik spijt zou krijgen. 

Ik ben 176cm lang, 56kg en heb nu een A cup 

Heb nu gekozen voor 255cc motiva full, a.s. dinsdag 3 april is mijn OK. 

ik vind het suuuuper spannend, ben nu ik de keuze heb gemaakt wel een tikkeltje bang dat 255cc erg groot uit gaat vallen of dat het erg opvallend wordt..  Maar goed , ik heb vertrouwen in Dr. Verdonck! 

zou ik misschien mee mogen kijken in jouw album? 

Alvast bedankt!

 

Hey @Sammel1994! Je kan mijn album als 't goed is ook bekijken :).

Mijn voorsituatie is anders dan de jouwe (ca. 1m57, 48kg, 70A), maar ik wou heel graag het uitzicht van een C-cup. Wat heb jij voor ogen? :) Als je dr. Verdonck informeer over het eindresultaat dat jij wilt, kan hij je beter adviseren i.v.m. ( het maximum) aantal cc etc. Ik had heel veel foto's mee, ben 2x gaan passen en had wel een lijstje aan "verwachtingen" (vb. geen borsten die breder uitkomen dan mijn heupen, zodat ik er niet constant tegen schuur met mijn armen) :p. De 235cc vond ik net als jij heel natuurlijk staan, maar ik ken mezelf en weet dat ik liever ietsje te groot heb dan ietsje te klein (het went ook zo snel en 20cc verschil is met het blote oog denk ik niet eens zichtbaar). Je kan best_boobie eens een Pm sturen met de vraag een inschatting te maken met de implantaten die je gaat kiezen o.b.v. je voorsituatie :). Dat heeft ze voor mij ook gedaan en ze had het helemaal goed :D. Ik vond 70C-D zo groot klinken, maar voor het zicht lijkt het eerder een gemiddelde C en mijn vriend en ouders vinden ze heel natuurlijk overkomen :). Als ik kledij aanheb, zie je zelfs niet eens dat ik een bv heb gehad (ik droeg altijd maximizers en in profiel steken ze niet verder uit dan met een maximizer bh indertijd) ;).

Dr. Verdonck is trouwens gekend als de chirurg die voorzichtig is met het aantal cc en een natuurlijk resultaat vooropstelt, dus daarvoor zit je heel goed bij hem :)! 

Spannend, 3 april is niet ver meer! Heb je zenuwen of kan het maar niet sneller? :) Binnenkort kan je ook volop genieten van je nieuwe borsten! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei femme b:

Goeiemorgen @Sun04 prachtig resultaat :wub:, ik zou ook superlijm zijn met zo’n resultaat. Ze lijken perfect in verhouding met je lichaam. Heb je 8 weken op je rug geslapen? Verdonck zei tegen mij dat je in principe na 1 week (als er de ergste pijn voorbij is) weer op je zij mag slapen als het geen pijn doet natuurlijk. Ik kan me wel voorstellen dat het pijn doet en ongemakkelijk aanvoelt om ih begin op je zij te slapen. Ik verwacht kleine D maar het verschilt zo bij iedereen dat het toch bang afwachten is of je tevreden zal zijn ... Kon jij het goed verbergen onder je kleding met die borstenband? Geniet alvast deze zomer, je gaat lekker kunnen pronken met die mooie boobs :43:

 

@femme b

Dank je wel :blush:! Mijn vriend zei onlangs in de badkamer dat je ziet dat ik er met veel meer trots sta :) Dit is een onbetaalbaar gevoel en ik heb van de bv nog geen seconde spijt gehad. Heel binnenkort ga je dit ook hebben ;)!

Goh ja, ik las hier dat je inderdaad al eerder op je zij kan proberen slapen in overleg met je pc, maar bij mij voelde dat gewoon nog niet goed aan (zelfs een beetje pijnlijk). Eergisteren heb ik voor het eerst half op mijn zij geslapen en dat ging, maar op de rug voelde toch beter aan :P. Gek, want hiervoor haatte ik dat echt en kon ik niet slapen zo :p.

Heb je best_boobie al gevraagd in te schatten welke cupmaat je ongeveer zal hebben na je bv? Had ik gedaan en ze heeft het echt helemaal goed voorspeld :).

Wel, ik heb ca. 7 weken mijn borstband omgehad en niemand op het werk of vrienden keken opvallender naar die zone of stelden er vragen over, dus ik denk dat niemand het doorhad/heeft :). Aangekleed zie je nu zelfs niet dat ik een bv heb gehad (droeg vroeger continu maximizers :p). Gelukkig was het winter en droeg ik onopvallend gewoon dikkere truien of veel lagen met een hogere nek. 1x moest ik een strakker hemdje aandoen en heb ik de borstband voor enkele uurtjes omgedraaid, zodat je het achterste plattere gedeelte eigenlijk vooraan hebt. Ik draag ook veel sjaaltjes dus dat hielp soms ook.

Heel heel binnenkort kan jij ook stralen in zomerkledij :)! Veel succes dinsdag meid! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Louke48:

Hey @Sun04 hoe gaat het ondertussen met je ? :) 

 

ik ben vrijdag geopereerd door dokter Verdonck. Aangenaam team daar hé! Zou ik eens mogen meekijken in je album? 

 

Liefs 

Hoi @Louke48!

Oh leuk! Wat is het bij jou geworden? :) Hoe voel je je tot nu toe? Ja ik voelde me ook erg op mijn gemak bij hen :) Je kan nu trouwens ook naar mijn album kijken ;).

Met mij alles goed, dank je :). Ik ben iets meer dan 8 weken PO nu en voel me eigenlijk zoals voor de operatie (alleen mijn conditie moet nog wat omhoog qua krachttraining, maar da's normaal ;)). Heb me onlangs ook mooie nieuwe (niet gevulde!) bh's gekocht, dus groot feest hier :D nog een spoedig herstel he! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sun04:

Hoi @Louke48!

Oh leuk! Wat is het bij jou geworden? :) Hoe voel je je tot nu toe? Ja ik voelde me ook erg op mijn gemak bij hen :) Je kan nu trouwens ook naar mijn album kijken ;).

Met mij alles goed, dank je :). Ik ben iets meer dan 8 weken PO nu en voel me eigenlijk zoals voor de operatie (alleen mijn conditie moet nog wat omhoog qua krachttraining, maar da's normaal ;)). Heb me onlangs ook mooie nieuwe (niet gevulde!) bh's gekocht, dus groot feest hier :D nog een spoedig herstel he! 

 

Oh fijn te horen dat alles goed met je gaat! Ik kijk er al naar uit om zelf mooie bh’s te kopen :wub:

 

Ik heb wel wat pijn! Zo een branderig gevoel. Maar merk wel dat het al veel beter gaat :) 

 

Ik heb 355 cc motiva achter de spier gekregen. Kom van een klein b-cupje. Ben zooo benieuwd :D

 

ik ga eens in je album kijken! Alvast bedankt 

 

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Louke48:

 

Oh fijn te horen dat alles goed met je gaat! Ik kijk er al naar uit om zelf mooie bh’s te kopen :wub:

 

Ik heb wel wat pijn! Zo een branderig gevoel. Maar merk wel dat het al veel beter gaat :) 

 

Ik heb 355 cc motiva achter de spier gekregen. Kom van een klein b-cupje. Ben zooo benieuwd :D

 

ik ga eens in je album kijken! Alvast bedankt 

 

groetjes 

 

Heb net gekeken! Wauw ze zijn echt super mooi :) mag je fier op zijn! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Louke48 en @Sun04 ik heb over 1,5 week mijn operatie en kom er nog niet helemaal uit voor hoeveel cc ik ga! Ik krijg motiva ergonomix en ga denk voor demi. Wil zo natuurlijk mogelijk resultaat. Ben 172cc, 63 kg en heb nu b cupje. 

Zijn jullie bij met de keuze voor motiva? 


Zou ik misschien een kijkje mogen nemen in jullie album? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei sophi:

Hi @Louke48 en @Sun04 ik heb over 1,5 week mijn operatie en kom er nog niet helemaal uit voor hoeveel cc ik ga! Ik krijg motiva ergonomix en ga denk voor demi. Wil zo natuurlijk mogelijk resultaat. Ben 172cc, 63 kg en heb nu b cupje. 

Zijn jullie bij met de keuze voor motiva? 


Zou ik misschien een kijkje mogen nemen in jullie album? 

 

Hey Sophi! 

Ik heb nog geen album aangemaakt aangezien ik mijn verband er pas vrijdag mag afhalen ;) dus vanaf vrijdag mag je me zeker nog een berichtje sturen! 

 

Ik heb ze wel gezien vlak na de operatie en ik was al meteen in love haha! Ze waren echt al mooi, voor net gezet te zijn! Nu vandaag heb ik eens gespiekt langs boven door mijn verband en ze zien er gewoon al zo naturel uit.. had ik nooit gedacht! Natuurlijk wanneer mijn verband er af gaat zijn ga ik pas een duidelijk beeld krijgen. 

 

Weet je al in welke kliniek je gaat? :) 

 

alvast veel succes! 

 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Louke48 oh sorry haha dat had ik niet in de gaten :blush:. Ik ga naar zipper clinics! 

 

Ben al best wel zenuwachtig haha en lees soms dat meiden best wel sterke pijnmedicatie krijgen. En ik krijg alleen maar parcetamol en ibuprofen. Dus hoop wel dat het daar mee te doen is haha. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei sophi:

@Louke48 oh sorry haha dat had ik niet in de gaten :blush:. Ik ga naar zipper clinics! 

 

Ben al best wel zenuwachtig haha en lees soms dat meiden best wel sterke pijnmedicatie krijgen. En ik krijg alleen maar parcetamol en ibuprofen. Dus hoop wel dat het daar mee te doen is haha. 

Hoi @sophi 

Dat las ik ook, en ook ik krijg alleen maar paracetamol en ibuprofen. :wacko:.

Dus vraag mij ook af of dat genoeg helpt tegen de pijn straks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mokkeltje85 Ik vind het opzich wel goed om niet zomaar een hoop rotzooi te slikken als het niet nodig is. Maar als ze je open snijden en dan nog eens je borstspier doorsnijden dan zou je toch iets meer pijnstilling verwachten dan een paracetamolletje die je normaal neemt voor je hoofdpijn haha. Ik lees ook dat sommige meiden spierontspanners en slaap of rustgevende pillen krijgen. Raar dat daar zoveel verschil in zit. 

 

Zijn er meiden die het overleefd hebben op alleen pcm en ibu? 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei sophi:

@mokkeltje85 Ik vind het opzich wel goed om niet zomaar een hoop rotzooi te slikken als het niet nodig is. Maar als ze je open snijden en dan nog eens je borstspier doorsnijden dan zou je toch iets meer pijnstilling verwachten dan een paracetamolletje die je normaal neemt voor je hoofdpijn haha. Ik lees ook dat sommige meiden spierontspanners en slaap of rustgevende pillen krijgen. Raar dat daar zoveel verschil in zit. 

 

Zijn er meiden die het overleefd hebben op alleen pcm en ibu? 

 

 

Ik heb vooral paracetamol en ibuprofen genomen. Had wel zaldiar voor de hevige pijn. Heb ik er denk ik 3 van genomen (3 keer snachts) voor de rest was de paracetamol en ibuprofen echt goed! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei sophi:

@Louke48 Fijn om te horen! Ik ga vragen of ik idd iets mag meenemen over achter de hand. Zie ook best op tegen de nachten, alleen maar op je rug liggen pff. Ik ben echt een buikslaper haha. 

Dat is ook het enige waar ik echt last van heb. Mijn rug en nek doen zoveel pijn.. ik heb vannacht voor de eerste keer op mijn rug geslapen. Maar alles voor de mooie boobies he :) hihi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 years later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.