Ga naar inhoud

Sun04 : 2 februari 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Gast Sun04

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei GoBB:

Bedankt dat ik mag meekijken in je album. Uw borsten zien er al heel mooi uit zo na 7dagen. Jij hebt motiva round full, ik zou voor de motiva ergonomix full gaan. Weet er iemand of dat veel verschil in uitzicht geeft? Gr

@GoBB Hmm Op het 'paspoortje' van mijn implantaten staat: Motiva Ergonomix Round Silksurface (met Q-id). Heb ook de full (= high profile).

Mij heeft hij toen dit tabelletje getoond (Motiva round). Ik zet ineens ook het tabelletje voor de Motiva Ergonomix. Ik zou het gewoon eens aan je chirurg vragen dan heb je meteen het juiste antwoord :)

Hier heb je misschien ook wat aan: 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Lolita93:

Hi @Sun04,

 

Proficiat met je BV! Super dat je tevreden bent van het resultaat.
Mijn ingreep staat vast op 28/03, ik moet dus nog even aftellen en vooral veel lezen op het forum (wat een verslaving is me dat zeg :45:)
Ik ben 1m72, 60 kg en momenteel een 75A. Ik twijfel tussen de 295 en 315 CC, zou graag uitkomen op een mooie C en volgens Verdonck ging dit hiermee lukken.
Wel kies ik voor de Motiva Progressive Plus gel in plaats van de Ultima gel waar hij meestal mee werkt, (die gel is blijkbaar iets minder druppelvormig maar blijft wel natuurlijk)
Spannend allemaal, zeker omdat ik ook al wat negatieve ervaringen met Dr. Verdonck heb gelezen op het forum ben ik toch wat beginnen panikeren. 
Daarom altijd leuk om tevreden verslagen van de BBC te lezen!
Zou ik ook eens mogen piepen in je album?
Alvast nog veel succes met je herstel!!

Liefs x

 

Hoi @Lolita93!

Ik heb je toegevoegd aan m'n album :).

Leuk dat je eruit bent qua soort implantaten! Het wordt langzaamaan allemaal echt nu hè ;). Zag je bij het passen een groot verschil tussen de 295 en de 315? Scheelt maar 20cc uiteindelijk he... 

Ik wist meteen dat ik voor het maximum wou gaan, zolang het nog in evenwicht is met mijn lichaam. Verdonck staat er voor bekend om mooie natuurlijke resultaten te leveren dus als je dat wilt, zit je goed! Ik vind die man ook echt een patéke :D. 

Die negatieve ervaringen heb ik ook gelezen, maar er zijn er zoveel meer die goed zijn en pech/de reactie van je lichaam liggen niet in de hand van de chirurg denk ik dan :). Maak je maar geen zorgen! Gewoon duidelijk maken want jij wilt, eventueel met foto's erbij :). 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Grownbabe:

Het is heel mooi en natuurlijk! :D ik zal blij zijn mijn borsten zo eruit gaan zien!

ik heb enkel nu rampscenario's in mijn hoofd dat mijn borsten er enorm raar uit gaan zien als ze de verband wegdoen.

vindt uw vriend het ook goed? :D 

Hahah @Grownbabe ondanks mijn enorme nieuwsgierigheid, heb ik 4x gezegd "Oké, knip maar door! ... NEE WACHT!" omdat ik schrik had dat het niet mooi ging zijn of te raar :p.

Mijn vriend is een weekje weg met zijn werk dus hij gaat ze pas woensdag (op Valentijnsdag :D) live te zien krijgen. Hij wou ze voor het eerst in 't echt zien en niet op foto ;). Spannend!!! 

Is jouw vriend ook wat zenuwachtig voor de onthulling? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Sun04:

@Lavelle Ja he ik kan er echt inkomen dat die nieuwe borsten zo snel wennen! Ik kijk zo vaak naar mijn voor- en nafoto's sinds het verband eraf is, onwerkelijk :p.

Merk jij na zoveel dagen PO eigenlijk een (groot) verschil met enkele weken terug (groter, kleiner, gezakt, ...)? Ik hoop dat de mijne niet kleiner worden want ik had gisteren een 70C bh van mijn zus aan en was zooo blij :p! Wilde namelijk een grote B kleine C :). Welke cupmaat heb jij nu? Kan je je nog inhouden om nieuwe lingerie te shoppen of is het al te laat? :P

In de tweede week PO zijn ze echt nog veel veranderd. Ze zijn nog een stuk kleiner geworden. Ik had een 75D sportbh van de kliniek meegekregen. Die knelde echt de eerste week. Dacht dat dat ding bijna ging scheuren. Vanaf de tweede week paste die perfect. Ik heb al bh's van de Hunkemöller geprobeerd en kom uit op 70E. Klinkt groot maar is het voor het zicht een d cupje. Nu in de derde week begint de linkerboob al te zakken. Rechts staat nog meer gespannen. maar misschien is dit omdat ik rechtshandig ben :rolleyes: nog twee weken en ik ga de winkelstraten onveilig maken :45: je kan altijd eens vragen aan best boobie wat je cupmaat gaat worden. Heb dit ook gevraagd en ze zat er recht op. In de kliniek zeiden ze mij dat je ongeveer 150cc moeten rekenen voor 1 cupmaat verschil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-2-2018 om 06:31 zei Sun04:

@El80 Ik ben op dit forum wel wat meiden tegengekomen met een aan jou gelijkaardige beginsituatie en aantal cc (vnl. 275 en 295) van wie ik het resultaat erg natuurlijk vond :) komt helemaal goed bij dr. Verdonck als je graag een natuurlijk resultaat hebt! Ik ben 2x op consult geweest bij hem en had in mijn hoofd minstens 300cc, maar ben blij dat ik naar zijn max heb geluisterd (255cc), want groter zou mijn lichaam in onevenwicht gebracht hebben en misschien zorgen voor striemen op mijn borsten. Ik hoor wel vaak over "booby greed" en dat de meesten voor het maximum aantal cc gaan, maar je moet kiezen wat jou het beste in je vel doet voelen :) xx 

 Zeker waar! @Sun04. Ik ben eerder bij een andere ps geweest en hij adviseerde 315 cc. Dat zou ook nog natuurlijk zijn. Maar ik houd echt van naturel. Het liefst wil ik een mooie gevulde BH/bikini zonder dat mensen denken dat ik iets “gedaan” heb omdat het wat te groot is voor mijn lichaam. Ik zou niet snel voor het maximale gaan. Maar we gaan het zien volgende week. Ik heb een consult bij Verdonck en Bodde. Beide zeer kundig dus even afwachten wat ze adviseren...Xx 

 

ps hoe gaat het met je herstel? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei El80:

@Sun04 hoe gaat het met je herstel? Hoe zat bij jou de Carefix Anna maat M? Goed of aan de strakke kant? Dan bestel ik liever maat L namelijk...:-)

Hey @El80! Lief dat je het navraagt :)

Ik ben vandaag 10 dagen PO en voel me veel beter, eigenlijk zo goed als voor de operatie. Ik slaap nu ook al enkele dagen helemaal plat op mijn rug, heerlijk (de rug- en nekpijn van rechtop te moeten slapen, vond ik eigenlijk erger dan de pijn ter hoogte van mijn borsten).

Ik vind de Anna in maat M net goed zitten, misschien wat meer naar de strakke kant voor mijn omtrek van 70cm (komt wrsch ook door zwelling), maar hij drukt niet door in mijn huid of zo. Een S had ik alleszins zelfs niet dichtgekregen :p. Als je zowat mijn bouw hebt, kan je een M nemen, anders zou een L ook gaan denk ik. Ze vallen allemaal inderdaad een maatje kleiner uit. Heb je al gekeken in de maattabel van de Carefix Anna? Heb ik ook gedaan en dan gewoon een maatje groter nemen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Sun04! Leuk om te lezen dat je zo goed herstelt en je tevreden bent!!  Zou ik ook eens in jouw album mogen piepen?:43:

 

I.v.m die maattabel...nu ben ik ineens helemaal in de war! Dacht ook motiva ergonomix full te hebben maar inderdaad, op het paspoortje staat round :blink: ik zal het eens vragen tijdens de controleafspraak hehe.

 

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi @Dreaming1991 en @Sun04,

 

Vandaag ben ik op consult geweest bij dr Verdonck. Tijdens het passen vond ik 255 cc heel erg mooi. 295 was echt te groot en niet in verhouding met mijn lichaam. De prothesen zouden te breed zijn en mijn huid is wat dikker waardoor je de randen kan gaan zien. Dus ik heb besloten voor 275 cc te gaan Motiva Full.

Ik lees hier regelmatig neem een maatje groter maar voor mij is 275 dat maatje groter. 295 gaat niet bij mijn lijf passen (ik ben best ''atletisch'' gebouwd) dus ik vertrouw volledig op mijn PC. 

 

25 april is het zo ver!! Vooral heel veel zin in! Hoe gaat het met jullie? xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@El80 Leuk dat je een maat en datum hebt bepaald! Proficiat! Bij mij was dat het moment van "Wow, ik ga dit écht doen!" :p.
Ik vond 235cc bij het passen heel erg naturel en mooi staan bij mijn lichaam, maar koos voor ietsje groter (255cc) omdat ik hier vaak las dat het toch vaak wat kleiner uitvalt. Ik heb er nog geen seconde spijt van gehad :).
Afgelopen week was mijn 1ste volle week terug naar kantoor. Wel vermoeiend zo na 2 weken niets (kunnen) doen :p, maar het gaat steeds beter. Het is niemand opgevallen dat ik een bv heb gehad (mijn vriend en ik vinden ook dat je het enkel ziet als ik naakt ben). Wel let ik erg op wat ik aantrek, want mijn tepels staan soms zo scherp dat je het ook door de sportbh ziet, haha.

Dat zijn ook ronde implantaten he? Je kan nu beginnen aftellen dan :D! De zomer gaat alleszins een pak leuker worden voor ons :rolleyes: x

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Sun04:

@El80 Leuk dat je een maat en datum hebt bepaald! Proficiat! Bij mij was dat het moment van "Wow, ik ga dit écht doen!" :p.
Ik vond 235cc bij het passen heel erg naturel en mooi staan bij mijn lichaam, maar koos voor ietsje groter (255cc) omdat ik hier vaak las dat het toch vaak wat kleiner uitvalt. Ik heb er nog geen seconde spijt van gehad :).
Afgelopen week was mijn 1ste volle week terug naar kantoor. Wel vermoeiend zo na 2 weken niets (kunnen) doen :p, maar het gaat steeds beter. Het is niemand opgevallen dat ik een bv heb gehad (mijn vriend en ik vinden ook dat je het enkel ziet als ik naakt ben). Wel let ik erg op wat ik aantrek, want mijn tepels staan soms zo scherp dat je het ook door de sportbh ziet, haha.

Dat zijn ook ronde implantaten he? Je kan nu beginnen aftellen dan :D! De zomer gaat alleszins een pak leuker worden voor ons :rolleyes: x

@Sun04 wat fijn dat je je werk weer het opgepakt. Ik ga inderdaad hetzelfde doen. 255 staat erg mooi (ik ben een stukje groter en zwaarder dus in verhouding hetzelfde) maar ga voor 275 omdat het ook nog natuurlijk gaat zijn en Verdonck zegt dat het snel went... :-)

 

Ik ben zooo blij dat het nu gaat gebeuren. Ik heb vandaag de aanbetaling gedaan. Dat voelt erg officieel :-)

 

Fijn dat het niet opvalt. Ik heb het ook met bijna niemand gedeeld (vind het toch best wel privé...) dus ik hoop ook dat het niemand opvalt. Wat trek jij nu aan om het te ''verhullen'' op het werk? Heb je tips? :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 2/24/2018 at 8:34 PM, El80 said:

Hi @Dreaming1991 en @Sun04,

 

Vandaag ben ik op consult geweest bij dr Verdonck. Tijdens het passen vond ik 255 cc heel erg mooi. 295 was echt te groot en niet in verhouding met mijn lichaam. De prothesen zouden te breed zijn en mijn huid is wat dikker waardoor je de randen kan gaan zien. Dus ik heb besloten voor 275 cc te gaan Motiva Full.

Ik lees hier regelmatig neem een maatje groter maar voor mij is 275 dat maatje groter. 295 gaat niet bij mijn lijf passen (ik ben best ''atletisch'' gebouwd) dus ik vertrouw volledig op mijn PC. 

 

25 april is het zo ver!! Vooral heel veel zin in! Hoe gaat het met jullie? xxx

Klinkt super! Goeie beslissing! Nu nog wat aftellen...maar het komt er zeker heel snel aan. Met mij gaat het heel goed dankje, druk bezig en vooral nog altijd heel erg blij met de boobies :D kan niet wachten tot ik die borstband en sportbh niet meer aanhoef! 

 

@Sun04 met jou alles ok? 

 

Xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Dreaming1991:

Klinkt super! Goeie beslissing! Nu nog wat aftellen...maar het komt er zeker heel snel aan. Met mij gaat het heel goed dankje, druk bezig en vooral nog altijd heel erg blij met de boobies :D kan niet wachten tot ik die borstband en sportbh niet meer aanhoef! 

 

@Sun04 met jou alles ok? 

 

Xxx

@Dreaming1991 ik kan nu echt niet meer wachten :-).... gaat het werken ook goed? Kun je de borstband een beetje verhullen op je werk? Ik snap dat je niet kunt wachten op een mooi setje ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 25/11/2017 om 03:00 zei Sun04:

 

@Grownbabe 

Heb mijn 2de passessie achter de rug en het wordt 255cc Motiva full round dual plane :)! Verdonck zei dat dat de max is voor mijn kleine gestalte (ben echt een fijntje; er zit 16-17cm tussen mijn 2 tepels als dat een idee kan geven? :p). Jij hebt zo te lezen al meer borst om mee te beginnen ;).

Die 255 leken me ook wel echt het maximum anders zouden mijn borsten mijn lichaam overheersen aangezien ik geen grote vormen heb voor de rest. De 255cc zouden van mijn AA/A een volle C maken dus hopelijk klopt dat :)!

De afspraak is nu dat als er genoeg ruimte is de 255 erin gaan en anders de 235cc van Motiva :). Ben ik helemaal akkoord mee.

Oh ja, 2 februari is mijn operatiedatum! Misschien dat we elkaar dan nog wel kruisen als je rond die periode gaat ;).

Hey @Sun04 zo te lezen komen jouw maten wat overeen met mij. Ik heb ook een 16-17cm tussen mijn 2 tepels. Zelf heb ik een kleine/gewone b blijkbaar (wist zelf nooit welke maat ik had). Ik draag altijd maximizers dus als referentie wou ik dat resultaat hebben.. dit zou 235 motiva full betekenen volgens hem zou ik uitkomen op een c.. nu als ik 255 motiva full zou nemen is dat een volle c /kleine d.. echter schrikt “kleine d” mij wat af gezien mijn gestalte :-) . Zou ik in je album mogen piepen om te zien hoe een “volle c” eruit ziet? Ik kan me er weinig bij voorstellen infeite :p. Heb schrik om te klein te gaan maar ook om te groot te gaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Op 22-3-2018 om 21:16 zei Gast1990:

Hey @Sun04 zo te lezen komen jouw maten wat overeen met mij. Ik heb ook een 16-17cm tussen mijn 2 tepels. Zelf heb ik een kleine/gewone b blijkbaar (wist zelf nooit welke maat ik had). Ik draag altijd maximizers dus als referentie wou ik dat resultaat hebben.. dit zou 235 motiva full betekenen volgens hem zou ik uitkomen op een c.. nu als ik 255 motiva full zou nemen is dat een volle c /kleine d.. echter schrikt “kleine d” mij wat af gezien mijn gestalte :-) . Zou ik in je album mogen piepen om te zien hoe een “volle c” eruit ziet? Ik kan me er weinig bij voorstellen infeite :p. Heb schrik om te klein te gaan maar ook om te groot te gaan. 

Hoi @Gast1990,
Leuk dat je ervoor gaat!
Ik heb je een pm gestuurd
. :)
Wat ik nog vergat te vermelden in mijn mailtje, is dat je best_boobie ook eens kan vragen of ze je uiteindelijke cupmaat wil inschatten o.b.v. je huidige situatie (lengte, gewicht, cupmaat). Ik las op het forum dat ze dat vaak correct inschat en heb het haar zelf ook gevraagd. Aanstaande vrijdag mag ik gaan bh shoppen dus ik ben benieuwd of die 'voorspelling' klopt. ;) Alleszins ben ik blij met het resultaat, al vind ik dat ze kleiner ogen dan toen bij het passen. Misschien komt dat ook grotendeels door gewenning, want mijn vriend vindt ze wel echt groot genoeg. :P Ik denk dat 20cc extra ook mooi had gestaan bij me, maar dr. Verdonck waarschuwde me voor eventuele striemen aangezien ik smal gebouwd ben en heel weinig vetweefsel had, dus dat risico wou ik niet nemen.
Ik lees hier ook vaak dat 'nepborsten' kleiner zijn (of ogen) dan echte borsten in een bepaalde cupmaat (dus, bijvoorbeeld, een 'neppe' D klinkt groot, maar oogt misschien eerder als een C). Dit kan natuurlijk bij iedereen anders uitdraaien. :) Misschien jezelf de vraag stellen wat je erger zou vinden: net iets te klein of net iets te groot? Je chirurg goed aangeven wat voor eindresultaat je voor ogen hebt (zo gaf ik aan dat ik niet te veel 'side boob' wil hebben, omdat ik veel sport en niet constant tegen mijn borsten aan wil wrijven met mijn armen :p.)
Benieuwd wat je gaat kiezen :)! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sun04 dankjewel voor je respons en Pm! Ze zien er echt super uit btw als dat mijn resultaat zou mogen zijn zou ik super happy zijn! Haha maar ik ben zoooo een stresskip en heb al schrik voor wat kan misgaan! Ik heb nog geen concrete datum vastgelegd omdat ik nog zoveel heb opstaan in de zomer, dus leek het me best om nu eventjes te wachten tot in het najaar :-(. Ik ga wel alvast voor een 2e consult bij Verdonck en ga toch ook eens horen bij een andere pc, dr damen. Gewoon zodat ik wat kan vergelijken. Goed dat je vermeld dat het bij het passen anders lijkt, dat heb ik nog al wel gehoord dat je wat “verliest” omdat het achter de spier is geplaatst. Ben in ieder geval nog erg aan het twijfelen want zou nu op een kleine tot gewone b zitten, terwijl mijn bh van h&m of Hunkemöller is 70c (gevuld wegens breedte maar helaas totaal geen projectie). Spannend dat je eindelijk kan gaan bh shoppen!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-2-2018 om 19:00 zei El80:

@Sun04 ik ga voor de Motiva Full (ronde volgens mij...). Heb je nog nieuwe foto's? :-) Worden ze kleiner na verloop van tijd of juist groter?

Hey @El80!

Sorry van de late reactie, maar ik ben al eventjes niet meer heel actief op dit forum :blush:.

Morgen mag ik officieel de sportbh en borstband uitdoen en inruilen voor echte bh's ;) (btw, mijn borstband mocht ik deze laatste week overdag uitdoen, omdat die toch losjes zat en ik 'm vaak gekruist moest vastklitten zodat die stevig bleef zitten). Nu, gisteren was ik toch aan het shoppen en ben ik met veel nieuwsgierigheid bh's gaan passen en... enkel 70C's en 70D's mee naar huis genomen :D! Ik had dit niet verwacht (ik dacht B max. C), maar ben er superblij mee. :) Ik zal 1 van deze dagen nieuwe foto's plaatsen. Wanneer is het aan jou? :)

 

Ik vond btw dat ze mettertijd groter werden (je huid en borstspier ontspannen zich steeds meer...) :), maar je went er wel snel aan hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen exact 8 weken PO!

Uit nieuwsgierigheid, en omdat ik toch in het shoppingcenter moest zijn (maar vooral uit nieuwsgierigheid :p), heb ik gisteren alvast enkele bh's gepast. In mijn album heb ik enkele nieuwe foto's toegevoegd. ^_^
Tot mijn grote verbazing kwam ik uit op een 65-70D. Komende van een kleine 70A en met 'maar' 255cc had ik dit nooit gedacht. Een leuke ontdekking! Zo bevrijdend ook om meer opties te hebben en om niet bij iedere bh te moeten voelen of het wel voldoende dik/'maximizer' is!
Morgen heb ik trouwens een dagje vrij genomen om met mijn vriend op echte bh-jacht te gaan. #byebyeloon :D
Mijn littekens genezen ook goed. Het zijn 2 rozige fijne streepjes en in de beugelbh's heb ik geen last van ze. 
Ik kijk ook heel hard uit naar sporten/krachttraining. Benieuwd hoe het met mijn conditie gesteld is. :P
Hoe gaat het nog met jullie??? :) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Sun04:

Morgen exact 8 weken PO!

Uit nieuwsgierigheid, en omdat ik toch in het shoppingcenter moest zijn (maar vooral uit nieuwsgierigheid :p), heb ik gisteren alvast enkele bh's gepast. In mijn album heb ik enkele nieuwe foto's toegevoegd. ^_^
Tot mijn grote verbazing kwam ik uit op een 65-70D. Komende van een kleine 70A en met 'maar' 255cc had ik dit nooit gedacht. Een leuke ontdekking! Zo bevrijdend ook om meer opties te hebben en om niet bij iedere bh te moeten voelen of het wel voldoende dik/'maximizer' is!
Morgen heb ik trouwens een dagje vrij genomen om met mijn vriend op echte bh-jacht te gaan. #byebyeloon :D
Mijn littekens genezen ook goed. Het zijn 2 rozige fijne streepjes en in de beugelbh's heb ik geen last van ze. 
Ik kijk ook heel hard uit naar sporten/krachttraining. Benieuwd hoe het met mijn conditie gesteld is. :P
Hoe gaat het nog met jullie??? :) x

 

Oh dat is fijn! Veel shopplezier morgen! 

 

Welke maat droeg jij in je sportbh?

 

Heb je een album, waar ik eens naar zou mogen kijken? 

 

Ik ben nu 15 dagen po met 295 en 315cc motiva bij dr Verdonck :D  

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Sun04:

Morgen exact 8 weken PO!

Uit nieuwsgierigheid, en omdat ik toch in het shoppingcenter moest zijn (maar vooral uit nieuwsgierigheid :p), heb ik gisteren alvast enkele bh's gepast. In mijn album heb ik enkele nieuwe foto's toegevoegd. ^_^
Tot mijn grote verbazing kwam ik uit op een 65-70D. Komende van een kleine 70A en met 'maar' 255cc had ik dit nooit gedacht. Een leuke ontdekking! Zo bevrijdend ook om meer opties te hebben en om niet bij iedere bh te moeten voelen of het wel voldoende dik/'maximizer' is!
Morgen heb ik trouwens een dagje vrij genomen om met mijn vriend op echte bh-jacht te gaan. #byebyeloon :D
Mijn littekens genezen ook goed. Het zijn 2 rozige fijne streepjes en in de beugelbh's heb ik geen last van ze. 
Ik kijk ook heel hard uit naar sporten/krachttraining. Benieuwd hoe het met mijn conditie gesteld is. :P
Hoe gaat het nog met jullie??? :) x

Wauw wat een mooi resultaat! Echt prachtig.

Ik ben gisteren bij Verdonck geopereerd, 315 cc motiva. Ik kan alleen maar dromen van zo’n mooie bh’s, hier nog even blauw verband haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Mrt :) Dank je! Geduld wordt beloond he :D

Ik heb je toegevoegd aan mijn album! Ik droeg de sportbh's Carefix Anna (maat S) en de Hema Heavy Sports (maat 85B).

Zo, dan heb je de ergste pijn al wel gehad he? :) Gaat het verder goed? Ben je dan ook net uit je drukverband? Wat een kwelling was me dat :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lolita93 dank je wel meid :blush:!

Is het goed gegaan bij je? Nog niet al te veel last? Weet je, ik ben een suuuper ongeduldig mens en toch vond ik dat de herstelperiode vrij snel is gegaan (eens je van de grootste pijn af bent, ongeveer na die 1ste week of 2). Voor je het weet, sta je in de lente/zomer te pronken met je nieuwe mooie aanwinsten ;)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.