Ga naar inhoud

Mirjam64 : 13 april 2011 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 200
  • Created
  • Laatste Reactie

Moontje

Dank je wel ze gaan zeker mooi worden :53:

Angela

Dank je wel :1bouncingboobs:

Ja lekker thuis je eigen bed en nu opknappen....ben zelf ook benieuwd wat er nou eigenlijk uit gaat komen cup maat bedoel ik.

mijn linker drain deed zeer vanaf het moment dat ik geopereerd was is er vanmorgen om 06.00 uur uit gehaald en nee is niet echt prettig rechts voelde ik er niks.

Verder valt de pijn wel mee voel alleen de tape op mijn hechtigen zitten dat is af en toe pijnlijk.

Liefs Mirjam :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mirjan,

Van Harte meid met je boobs!

Sorry vooor mn late ractie hoor, maar ben weinig thuis geweest de afgelopen dagen...

400cc! das een mooi aantal, dat wordt vast die mooie d waar je zo naar verlangt!!!

Heel veel sterkte verder met je herstel!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mirjam,

:43: :43: :43: 400cc, jipie! Dat zal je zeker wel die gedroomde D-cup opleveren, ben blij voor je! Wens je een voorspoedig herstel en zie uit naar je uitgebreide verslagje over je laatste consult en de operatie! Laat je lekker verwennen en rust goed uit!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey A70

Dank je wel :35:

Ik hoop het dat hier een D uitkomt volgens de pckon het zelfs nog groter worden maar dat zien we nog wel.

Liefs Mirjam

Hey Eefje

Dank je wel Eefje.

Het is nu 02 54 uur in de ochtend en kan niet meer slapen van de steken in mijn linkerborst bij mijn littekens.

Maar ben blij dat ik ze heb ondanks dat ik na de operatie maar 5 uur totaal geslapen heb.

Liefs Mirjam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik toch niet kan slapen kan ik net zo goed mijn operatie verslag typen :mellow:

Dinsdag 7 december hier om 11.00 weg gerden naar ziekenhuis ik moest om 11.30 uur binnen zijn.

Een intake gesprek gehad op de pc afdeling en een kamer toegewezen gekregen om een nacht door te brengen.

Kreeg 2 pilletjes om te ontspannen en de verpleegkundige zei neem maar om 12.00 uur in om 12.30 uur zou de pc komen om alles af te tekenen.

Ben gewoon in slaap gevallen en volgens mijn man heb ik wat ik wilde zeggen ook gewoon gedaan ondanks dat ik me dat niet meer kan herrineren was helemaal weg van die 2 tabletjes.

Weet ook niks meer dat ze me naar de operatie brachten het enige wat ik me nog vaag kan herinneren is dat anesthesist de eerste keer verkeerd prikte met het infuus ( daarom nu 2 blauwe handen)

Voor ik er erg in had werd ik al weer wakker op de verkoever-kamer en vroeg ik gelijk hoeveel cc er in was gegaan 400 cc YESSSSS ik ben blij.

Alles zit in getaped en plus zit er nog rekverband als een soort corset daar weer over heen dus alles zit goed in gepakt het enige wat je kan zien zijn mijn tepels.

Heb heel veel last van steken mijn linkerborst en van de hechtingen door dat die tape daar ook nog op zit.

Moet maandag 13 December weer terug voor controle en voor het rekverband er af te halen wat zal ik daar blij mee zijn.

Ik slaap heel weinig op dit moment ik typ dit op 4.54 uur. 2 dagen po dus moet geduld hebben.

Sorry als mijn verhaal te lang is (heb nu toch niks te doen)

Liefs Mirjam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha sorry hoor, maar ik moet wel een beetje lachen dat je de weg een beetje kwijt was en je je consult niet meer kan herinneren...gelukkig was je man erbij!!!

Ik ben blij dat alles goed is gegaan en ik hoop dat de pijn snel minder wordt en we binnenkort je prachtige nieuwe boobs kunnen bewonderen!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mirjam,

Leuk te lezen je verslagje, jammer dat je zo slecht slaapt, hoop dat dat spoedig ook betert! Gelukkig maar dat je ondanks je je consult niet meer herinnert toch blijkbaar wel hebt kunnen aangeven dat je zeker die D cup wou, hihi, 400cc zal vast heel mooi worden, ben benieuwd naar je eerste picjes!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daffyduck

Moest er eigenlijk ook om lachen toen ik het hoorde van mijn man kan je nagaan dat het je nog bezig houdt zelfs als je slaapt.

Met de pijn gaat het iedere dag wel beter....alleen mijn man moest voor zaken naar het buitenland en mijn moeder slaapt nu naast me maar die SNURKT als een bootwerker niet normaal dus daar naast slapen heeft voor mij weinig zin :blink:

lesilla

Ja die tabbletjes werken heel goed in ieder geval bij mij wel.

Ik hoop op een D uit te komen maar een grote C vind ik ook goed.

Eefje

Ja dat slapen is nu even slecht maar dat zal ook wel weer beter worden ik slaap nu veel overdag moet toch ergens mijn rust vandaan halen.

Ja je hersenen werken blijkbaar dan toch door ik heb precies woord voor woord gezegd wat mijn man en ik hadden afgesproken :3:

Met 400 cc ben ik dik tevreden en wat voor cup er uit gaat komen zal blijken over een paar weken.

Morgen ga ik foto's maken dat ik nog zit ingepakt en dan maandag mag de tape er vanaf en maak ik meer foto's.

Liefs Mirjam :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi mirjam..wat vervelend dat je zo weining aan slapen toe komt

ikhoop maar dat het snel beter gaat......als ik je ergens mee kan helpen dan roep je maar hoor..we wonen immers in dezelfe uhhh dorp ..hihihi wou bijna stad zeggen ...maar tochwel fijn dat je hulp hebt van je moeder ... laat je maar lekker verwennen en doe rustig aan ....effe door de zure appel heen bijten ..je zult zien dat het snel weer beter gaat....

groetjes emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Emmy en Moontje,

Heb 3 nachten niet geslapen en sinds vannacht heb ik heel de nacht door geslapen gelukkig...maar door al die vermoeidheid was de spanning hier in huis om te schieten.

Nu is dat weer gezakt door dat we allemaal goed hebben kunnen slapen.

Maandag ga ik foto's maken want dan is de tape er vanaf zal heeeeel blij zijn want de tape trekt,jeukt en mijn littekens jeuken ook

Mijn man vind ze nu al mooi en groot... vroeger kon hij met een hand mijn borst vast houden nu heeft hij 2 handen nodig (hij heeft kleine handjes) hihihihi.

Liefs Mirjam

Link naar reactie
Delen op andere sites

mii18

Dank je wel....ja 400 cc hoop dat het inderdaad een D wordt.

Ze verwennen mij hier heel goed en ik merk wanneer ik het rustig aan moet doen want dan gaat alles zeer doen.

Ga dadelijk de nieuwe foto's erop zetten.

Liefs Mirjam

moontje

Dat jeuken kent iedereen hier denk ik en ondanks dat ik weet dat het dan aan het genezen is irriteerd het soms wel maar doe het met plezier.

Dat slapen gaat nu inderdaad beter gelukkig maar is ook beter voor de sfeer hier in huis.

Liefs Mirjam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mirjam,

Je zult wel blij zijn dat je eindelijk van die tape afbent! :rolleyes: Ben al eens gaan spieken naar je nieuwe picjes, ziet er al veel beter uit dan eerst, mooier opgevult ook aan de bovenkant, denk dat ze ook nog wel veel zullen veranderen de komende weken, je had ze toch achter de spier als ik het me goed herinner hé? De vorm is er al mooi op verbetert! Ben benieuwd hoe ze er straks zullen uitzien en welke maat je er aan over zult houden! Nog een fijn herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefje,

Sorry dat ik zo laat reageer maar had heel veel last van mijn borsten.

Dank je wel :58:

Ik vind ze ook mooi en opgevuld en het stomme is dat ze nu al veranderen zijn nu zit mijn t-shirt strak tussen mijn borsten nooit gehad maar nu wel :43:

Ja ze zitten onder de spier.

Ben eigenlijk zelf ook benieuwd welke maat ik ga krijgen en ik vind de vorm en volheid van mijn borsten nu heel mooi.

Liefs Mirjam :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje,

Dank je wel :59: ja is wel een verschil met eerst nu heb ik de borsten die ik 24 jaar geleden wilde hebben.

Ze zijn nu al aan het veranderen meer aan het indalen en voller aan het worden ben er nu al gelukkig mee en ben nog maar 7 dagen po.

Liefs Mirjam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.