Ga naar inhoud

Mirjam64 : 13 april 2011 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 200
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Eefje,

Sorry dat ik zo laat reageer maar had heel veel last van mijn borsten.

Dank je wel :58:

Ik vind ze ook mooi en opgevuld en het stomme is dat ze nu al veranderen zijn nu zit mijn t-shirt strak tussen mijn borsten nooit gehad maar nu wel :43:

Ja ze zitten onder de spier.

Ben eigenlijk zelf ook benieuwd welke maat ik ga krijgen en ik vind de vorm en volheid van mijn borsten nu heel mooi.

Liefs Mirjam :53:

Geeft niet joh! Ben blij voor je dat je zo gelukkig bent met je nieuwe boobies! Ze zullen vast nog veel mooier worden de komende weken! :136: Geniet ervan meis! Maak je nog nieuwe foto's van je veranderende boobs, ben wel benieuwd om alles te volgen hoor! hihi :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi mirjam ..

fijn dat je zo erg tevreden met je nieuwe boobs bent ..jemoet je wel erg goed hebben gevoelt dat je t shirt lekker strak tussen je borsten nu zitten ...hihihi ...wat vervelend dat je wat last had van je borsten ..maar denk dat dat toch bij het genezingsproces hoort???

gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eefje

Wordt van het weekend met de foto's heb nogal last van mijn rechtborst.

Maar ze komen er aan :1boobs:

Emmy

Ja ben er heel blij mee en inderdaad raar hoor als je shirt tussen je borsten strak staat heb ik nooit gehad.

Mijn rechterborst blijft steken maar zal met de dag (hoop ik) beter worden :35:

Liefs Mirjam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eefje

Wordt van het weekend met de foto's heb nogal last van mijn rechtborst.

Maar ze komen er aan :1boobs:

Liefs Mirjam

Ja, is goed hoor, hihi, doe maar als het je past, hoop dat je rechterborst snel betert! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihih ik was zelf vandaag ook in het centrum ik had je zowaar tegen het lijf kunnen lopen ..hihihi ..maar lijkt me inderdaad fijn effe de deur uit te gaan als je al een paar daagjes binnen zit ..zal je vast erg goed doen .....hoe gaat het nu allemaal met je?

groetjes emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Emmy,

Ja we hadden elkaar kunnen tegen komen en misschien hebben we dat ook gedaan ik weet niet hoe jij eruit ziet :141:

Was lekker even buiten lopen in de sneeuw.....met mij gaat het eigenlijk wel goed heb nauwelijks pijn meer alleen af en toe steken.

EN...........................

Er staan nieuwe foto's in mijn album.

Liefs Mirjam :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje,

Met mij gaat het eigenlijk heel goed boobies doen geen zeer meer en beginnen een beetje zacht te worden.

Heb een heerlijk pijnloos kerstmis gehad nog een week de band boven mijn borsten en dan mag ik eindelijk een sport bh aan.

Hoe gaat het met jouw hopelijk ook goed.

Liefs Mirjam :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

super te lezen Mirjam!

en ook enorm fijn dat je nu al geen pijntjes meer hebt,en die band mag spoedig uit,nog ff en dat is nog te overzien he

heb er zelf toen 6weken mee gelopen(vreslijk)

met mij gaat het ook super,ben me boobs al zo gewoon hihi

fijne jaarwisseling alvast :)

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik vier die niet zo uitbundig,eet een hapje en drink een drankje,meer voor de kinderen gezelligheid krieeren,voor mij hoeft het niet zo hihi

als je weer nieuwe foto,s hebt,gillen he

in mijn album staan wel wat nieuwe,weet niet of je ze al gezien hebt,1met kleding aan en 2 nieuwe bh,s staan erin.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mirjam

Ik wilde even vragen hoe het met jou en

je boobs gaat :)

Nu ook 4 weken PO en vind je het snel gaan je herstel?

Slaap jij inmiddels wel op je zij?Bij mij gaat het

nog steeds niet lukken ligt nog zo ongewennig hihi.

Was wel benieuwd of je nieuwe foto's had geplaatst :)

Groetjes Angela

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi,

Ik heb nu 9 weken geleden een bv laten doen en ik weet ook wel moet geduld hebben....maar ik vind mijn borsten te klein.

Volgens de pc ben ik nogal breed van boven en zou 400 cc goed passen maar ik vind ze te klein vooral nu alles aan het indalen is.

Al een paar keer met mijn man over gehad maar nog niet echt serieus over gepraat.

Wat zouden jullie doen.

Zal wel een foto hier in de galerij zetten is wel een foto van toen ik net geopereerd was.

Gr Mirjam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

je bent niet de enige hoor, je leest heel veel dat meiden het toch te klein vinden ( waar onder ikzelf).

Geloof dat er 3 maanden voor staat voordat je het uiteindelijke resultaat kunt zien?

Als je dan echt niet blij ermee bent zou ik terug gaan en kijken wat je pc er over zegt.

Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je erg happy mee bent!

Wil zelf een wissel volgend jaar, heb nu 380cc maar valt toch ook veel kleiner dan ik had verwacht en wil!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid

Wat lees ik nou?

Ik heb je foto'tjes gekeken en ze moeten nog dalen hoor en zakken worden ze ook ietsjes groter ;)

Zelf zou ik eerst even 3 maandjes afwachten dan zie je toch het echte resultaat.

Vind het er al wel heel goed uitzien :43:

Maar als je na een tijdje niet tevreden bent wees gerust het komt best vaak voor dat het iets kleiner uitvalt dan je had gehoopt. Bespreek het met je arts en er komt vast een oplossing. Geef je lichaam wel eerst even de tijd om te herstellen ^_^

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.