Ga naar inhoud

Mirjam64 : 13 april 2011 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 200
  • Created
  • Laatste Reactie

Oei, nou veel heb je dan ook niet gehad aan je vorige consult! :unsure: Maak maar een lijstje met al je vragen die je morgen wilt stellen, want als ik het zo lees sta je morgen weer in no time buiten zonder veel meer info! Laat je niet afschepen hoor, het gaat hier wel om jouw lichaam en je wordt overmorgen al geopereerd! Straks ben je weer niet tevreden met het resultaat! Zou ik me niet lekker bij voelen hoor als je maar op zo'n manier consult krijgt.

Probeer in ieder geval wel uit te maken voor je zelf wat je mooi vind, rond of anatomisch!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat dat ook met ons te maken had want hij vroeg nog wel of wij vragen hadden maar we waren te beduusd om iets te vragen.

Ik heb al een lijstje gemaakt zeg maar gerust lijst met vragen en mijn man gaat mee met z;n 2en hoor je meer dan alleen en hij pushed me wel om het te zeggen.

Ja over de protheses moet ik nog goed gaan nadenken zolang heb ik niet meer.

Dank je wel Eefje :35:

Liefs Mirjam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd morgen te lezen hoe het gegaan is, goed dat je man ook meegaat, je hoort inderdaad meer met twee en je lijst met vragen is al klaar dus zal het wel goed komen! Nogmaals succes en ook met je keuze verder tussen rond en anatomisch!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb helemaal niet met hem gepraat hij had een nood geval en dat gaat voor.

Dus morgen voor de operstie kan ik hem pas spreken....balen maar het is niet anders :mellow:

Liefs Mirjam

Nou, dat is wel flink balen, hoop dat alles goed komt morgen, zou in jou plaats nu toch echt wel heel veeeel zenuwen hebben hoor, met zoveel niet uitgeklaarde zaken, had hij je dan echt na zijn noodgeval niet nog kunnen spreken, desnoods wachtte je nog enkeke uren? phfffff jammer hoor.

Wens je vast veeeeeel succes voor morgen, hoop dat je nog alles goed kunt doorspreken voor je onder zeil gaat!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sonny: dank je wel.

Hoi Eefje,

Nee had geen tijd om te wachten op de pc maar morgen trekt hij er iets meer tijd uit dan normaal voor een operatie

Dus maak me niet zo erg druk dat ik hem vandaag niet gezien heb.

Ben al wel zenuwachtig ,morgen om 11.30 uur binnen zijn.

Dank je wel :53:

Liefs Mirjam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Mirjam

jee wat jammer dat het gesprekje vandaag niet meer gelukt is,maar begreep dat je morgend an ff extra tijd erbij hebt,en dat is wele en opgelucht gevoel.

alcohol een dag voor je operatie is normaal niet toegestaan,zelfs 48uur niet voor je operatie,net als iubrofen,allen bloedverdunnend.

dus mocht je dit nog lezen voor je vertekt morgen,meld het dan wel even aan je arts,dat je een wijntje op hebt vanavond.

wens je veel sucses voor morgen,zet m op! op naar de mooie boobie,s...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mirjam

Nou vandaag jou beurt om mooie boobs :1bouncingboobs: te krijgen,

Jammer dat je gesprekje niet is door gegaan,maar

je kan dan nog fijn voordat je geholpen wordt toch

nog je vragen met hem doornemen.

De zenuwen zullen wel door je lijf gieren,hebben we ook

allemaal gehad hihi.

Ben benieuwd als je straks onder je laken kijkt.....

Nou heel veel succes vandaag,gaat goed komen :) ,

Liefs Angela :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Het is nu 08.14 uur en mag vanaf 08.00 uur niks meer eten of drinken......heb geen wijn gedronken gisteren dacht zelf ook al doe maar niet.

Ben nu heeeeeeeeeel zenuwachtig en mijn man ook.

Straks nog douchen tasje inpakken en dan naar het ziekenhuis.

Ik moet zo wie zo 2 a 3 dagen blijven en daarna zet ik hier wel mijn verhaal neer hoe het vandaag gaat lopen.

Dank jullie wel voor al jullie lieve berichten :53:

Liefs Mirjam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden,

Ben weer thuis....... 400 cc is er in gegaan en het ziet er mooi uit wat ik dan door de tape en rekverband kan zien :1big_boobs:

Heb veel last gehad van een drain maar die ding er snel uit.

Zodra het kan typ ik wel mijn verslag.

Liefs Mirjam

Link naar reactie
Delen op andere sites

VAN HARTE GEFELICITEERD met je nieuwe booobies :1bouncingboobs::1bouncingboobs:

Uit het ziekenhuis, en lekker weer thuis kun je fijn

thuis lekker uitrusten.

Mooie aantal cc's :) heb je gekregen en ben benieuwd na je foto's.

Wist niet dat ze nog met drains werkte,hoop dat het niet al te pijnlijk

is geweest voor je om die eruit te halen.

Hoe gaat het verder met?

Is het te doen je pijn?

Op na goed herstel :1:

Liefs Angela :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.