Ga naar inhoud

Mirjam64 : 13 april 2011 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

ik had me ook goed voorbereid...maar blijkbaar toch ieder z'n vak :22:

en welllicht was er ook wel weer iets op te merken als ze wél groter waren?

in elk geval gaan ze in het ziekenhuis voor de 'natuurlijke look' en niet voor 'hoe groter, hoe beter'.

ps. denk je dat de mijne nog verder zulllen indalen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 200
  • Created
  • Laatste Reactie

ik denk het wel hoor lisah..ik bennu 8 weken po en bij mij zijn ze ook nog niet helemaal ingeldaald denk als je een aantal maandjes verder bent het er toch weer anders uit ziet..mijn schoonzus is zelf een half jaar geleden geopereerd en zij vond dat ze het eerste half jaar toch nog behoorlijk kunnen veranderen ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een zaterdag een heel emotioneel gesprek gehad met mijn man over mijn borsten en we gaan nu een consult aanvragen bij een andere pc want ik vertrouw mijn pc niet meer..

Ik ben er niet gelukkig mee had meer verwacht dat ze naar voren kwamen. Ik heb nu meer dat mijn borsten in de breedte staan i.p.v naar voren en daar had ik nou net om gevraagd.

Heb heel wat gehuild dit weekend.

Dus nu eens kijken wat een ander zegt en vandaar uit verder kijken wat we gaan doen maar hoogstwaarschijnlijk een wissel.

Maar mijn vraag is ik zou deze keer naar een pc gaan die de tijd voor me neemt en niet dat ik binnen 5 min. weer buiten sta.

Ik wil deze keer iemand die naar me luistert zodat ik nu voor de laatste wissel ga. Die pc bestaan toch wel of niet.

Gr Mirjam

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey myriam,

Ik vind het erg voor je maar kan je pc het niet oplossen,hij moet je toch geven wat je gevraagd hebt,ben je er al voor geweest om je verhaal te vertellen,je hebt er toch genoeg voor betaald en zoniet er zijn er genoeg die je wel kunnen geven wat je wensen zijn,het beste,x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mirjam,

Wat vervelend zeg dat je je zo rot voelt met je borsten. Eigenlijk zou je dolblij moeten zijn he .

Heb je dit wel al besproken met je eigen arts? Ben namelijk wel benieuwd wat zijn reactie is op jouw onvrede.

Er zijn wel arsten die ruim de tijd voor je nemen hoor. Ik bn bij dr de meyere geweest en dat was echt een heel verschil dan bij de Bergman.

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jayro,

Nee ik wil niet terug naar mijn eigen pc want het vertrouwen is weg de vorige keer had hij ook weinig tijd voor mij.

Dus ga ik vandaag Dk De Meyere bellen voor een afspraak.

En ja ik vind het ook jammer(zacht uitgedrukt)dat ik niet in de wolken ben over mijn borsten.

Gr Mirjam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke protheses heb je precies gekregen ?

Zelf heb ik laag profiel dus de mijne projecteren ook in de breedte . Ik vind het net 'natuurlijk' overkomen al had ik ook liever wat meer vulling bovenaan gehad. Verschil is dat ik daar eigelijk niet van wakker lig . Ervoor had ik weinig , nu heb ik borsten dus ik heb er vrede mee .

Misschien kon het voor jou niet 'beter' (meer naar jou zin bedoel ik) omwille van de pocket die vorige keer is gemaakt ? Wat er al is kan je niet 'aan elkaar plakken' dus die holte is er al . Zou je't erg vinden dat je borsten nog een cup groter zouden zijn ? Want ik denk dat het daarop zal uitdraaien als je meer vulling bovenaan wil ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi B-Cupje,

Ook dat is een punt ik weet niet wat er ion zit is me niet vertelt nu weet ik maar dat komt door iemand hier op het forum.

Moet er eerlijk bij zeggen heb er ook niet om gevraagd en geen tijd gekregen om het te vragen.

Het gaat om de projectie dat ze naar buiten komen zeg maar van boven heb ik genoeg nu zitten ze breed i.p.v naar voren.

Een maat groter nee dat zou ik niet erg vinden maar liever niet.

Ik heb nu een afspraak staan bij Dk De Meyere om te vragen wat hij ervan vind en wat er kan.

Gr Mirjam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mirjam,

Succes alvast met je consult bij Bruno! :101:

Weet je wat, in plaats van dit topic te sluiten ga ik het samenvoegen met je persoonlijke topic, het is eigenlijk een aanvulling op jouw verhaal vandaar! Kun je dan ook verder verslag doen van je consult en eventuele wissel.

Liefs, :53:

PS: heb meteen ook je topic over 'teleurgesteld' samengevoegd, dat verduidelijkt ook verder je verhaal, en als je vooruitzicht hebt op een nieuwe operatiedatum bij dr. De Meyere kunnen we je titel verder aanpassen! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jee meid wat jammer als ik je verhaal lees!

Ik sluit me wel bij eefje aan de pocket is wel ''breed'' wanneer je meer protectie naar voren wil zal die ruimte ook gevuld moeten worden en zo kom je zeker 1 a 2 cupmaten groter denk ik!

Maar bruno maakt pracht boobies ben heel benieuwd hoe je het consult ga ervaren :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jee meid wat jammer als ik je verhaal lees!

Ik sluit me wel bij eefje aan de pocket is wel ''breed'' wanneer je meer protectie naar voren wil zal die ruimte ook gevuld moeten worden en zo kom je zeker 1 a 2 cupmaten groter denk ik!

Maar bruno maakt pracht boobies ben heel benieuwd hoe je het consult ga ervaren :136:

Hihi, was b-cupje die dat zei! :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lotgenoot :rolleyes: .

Ik heb ook al 23 jaar mn protheses en ga 3 dagen eerder onder t mes!!

Woeehoee!

Het klopt dat je toendertijd helemaal geen inspraak had,helemaal niets!

Ik heb daarom ook maar iets van100-150cc???(ik weet t niet eens,kun je nagaan!)

Ik kan me er nog boos om maken,was ook hevig teleurgesteld erna,maar ja,de pc zat toen nog bij wijze van spreken mijlenver boven je,gelukkig is dit nu zoveel beter.

én hebben zoiets als een borstenforum :127:

Ik ben wel benieuwd of je dit vergoed gaat krijgen,zou mooi zijn!

Gr,finimal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okee,heb alleen de eerste en laatste pagina gelezen en toen meteen gepost,nu zie ik dat er nogíets'tussen zat.

Dus neger mn vorige bericht maar hihi.

Mag ik je ww om je fotos eens te zien,ik ga nml ook voor een 400 cc en ben vrij breed van boven,(onderwijdte 82 cm) ik ben ook bang dat het straks tegen gaat vallen.

Weet je nu al wat je gaat krijgen op 11 april??

Liefs,finimal

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ooh, wist niet eens dat je al bijna aan de beurt bent!!! Is het nu 11 of 13 april, SPANNEND zeg, hopelijk kom je nog eens online voor je wissel, kan ik je titel nog effe aanpassen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.