Ga naar inhoud

Mirjam64 : 13 april 2011 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 200
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi SaraMay,

He wat jammer om te lezen dat jij ook niet tevreden bent.

heb het ook al een paar keer gelezen hier op het forum dat meiden niet tevreden zijn.

Misschien ben ik wel te ongeduldig en wil ik alles te snel ik weet het niet.

Gr Mirjam

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi mirjam

wat verveldn dat je niet zo heel erg tervreden bent bij mij was precies het tegenovergestelde...was niet tevreden vond ze eigenlijk veel te groot maar nu bijna 6 weken later nu ze langzaam aan het ndalen zijn en veel minder gezwollen vind ik ze eigenlijk heel erg bij mij passen de grote is perfect ..ja ze zijn niet klein maar hetpast bij me ik ben er nu pas happy mee eigenlijk ze hadden zeker niet groter gemogen en ze zijn erg mooi gedaan ..ik ben dan ook uitgekomen op een volle E en soms zelfs wel een F cup als de maat klein uitvalt ..de eerste 4 weken was ik echt niet happy en voelde me erg heen en weer geslingerd qua gevoelens heb ook een aantal keer gehad dat het me echt te veel was en ik er erg verdrietig over was...maar mocht jij dit houden dan zou ik dit zeker me je pc overleggen ...het is de bedoeling dat je toch happy bent ermee ....

dikke knuffel emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Emmy,

Leuk om weer iets van je te horen...ben blij te lezen dat je er nu tevreden mee bent heb je topic bij gehouden en wist hoe je in het begin ze te groot vond.

Het is ook niet niet dat mijn borsten te klein zijn maar mis iets(kon ik maar zeggen wat) is een gevoel.

Gr Mirjam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anneken,

Niet twijfelen ben in principe wel blij maar had meer projectie verwacht he he nou kan ik het in een keer zeggen.

Ze zijn niet klein heb er 400 cc ingekregen maar ben vrij breed van boven en in de breedte zit alles goed maar ze komen niet naar voren.

Gr Mirjam

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Het terleurgesteld gevoel is helemaal weg moest gewoon geduld hebben.

Het duurde vrij lang voor mijn borsten gingen indalen en nu is dat wel gebeurt waardoor mijn D cup veel te klein is.

Het ging mij ook nooit om de cup maat maar mijn borsten kwamen niet echt naar voren zeg maar.

Had gewoon geduld moeten hebben.

Gr Mirjam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mirjam,

ik lees nu het topic en ik denk dat ik je sitautie hééééél erg herken!

Ik ben bijna 6 wken ook geopereerd en ben van boven ook breed (al zou je zeggen van niet), tussen 75 en 80 cm in.

Het McGhan 410MM (middel project, meer cc in de breedte dus) gekregen en was ook teleurgesteld over het formaat.

Ik had ze ook niet breder gewild, maar misschien toch meer naar voren, zodat je met t-shirt/trui ook écht goed wat ziet, want nu krijg ik nóg te horen van onbekenden in een kledigzaak 'dat ik niet zoveel heb' :angry:

Ik heb je foto gezien en je borst/vulling lijkt op die van mij...klopt dit?

Anderzijds ben ik wel weer blij dat ze juist niet o groot zijn, want er is niemand die zal denken dat ze vergroot zijn haha, daarvoor zijn ze namelijk nog te klein. Dat is wel weer erg leuk, want ze zijn wel véél groter dan voor mijn operatie en daardoor ook heel mooi én meisjesachtig.

Ik ben 38 en grote borsten maken je al gauw ouder en ook dikker lijken, dus accepteer ik mijn meiden van harte!

ps. ik moet er niet aan denken om wéér onder het mes te gaan met alle risico's van dien. Ben blij dat ik hier (hopelijk) minstens 20 jaar meer voouit kan.

Kijk, als het echt mislukt zou zijn of er zou iets verkeerd zitten, tja dan heb je weinig keuze, maar gelukkig dat jij er inmiddels ook tevreden mee bent...

Kunnen we met bescheiden, maar wel héél mooie, charmante vrouwelijke borsten de zomer tegemoet! Cheers!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zegt dat je van boven virj breed bent,hoe breed is dat dan??(onderwijdte)

Ik heb nml 82cm onderwijdte en mij is ook 400cc aangeraden en ik ben ook bang dat dit straks toch een beetje te klein wordt.

Ik zie op de foto dat het wel nog moet indalen maar het zal inmiddels wel al anders uitzoein dat op de eerste foto.

Ik ben benieuwd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lisaah,

Sorry dat ik zo laat reageer maar druk druk druk.

Ben nu bijna 4 maanden po en moet zeggen nu ze meer gaan indalen dat ze wel meer naar voren komen.

Maar moet nog steeds nieuwe foto's maken en dat ga ik ECHT vanavond doen.

Ik moet wel heel eerlijk zijn als ik de kans krijg een wissel te doen dat ik het met 2 handen aan pak.....

Maar voor als nog ben ik wel tevreden en als ik een t-shirt aan doe of een strakke trui dat je het wil ziet.

Zit nu op een 75 E maar het ziet er niet uit als een E meer een C.

Lisaah heb je net een pb gestuurd met mijn ww.

Gr Mirjam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mirjam,

ik lees net je berichtje en heb je fotos gezien.

Deze zijn nog van vlak na de operatie he?

Ik vind ze niet lijken op een E cup, wellicht omdat je toen ook nog niet de E-cup had? ...ik bedoel: ze zijn nadien nog verder ingedaald en meer naar voren gekomen?

Ik hoop zo dat dit bij mij ook nog gebeurt... ik vermoed dat wij dezelfde protheses hebben (McGhan -tegenwoordig Natrelle- 401MM)? Wij zijn in hetzelfde ziekenhuis geoperaard namelijk en daar geven ze de voorkeur aan McGhan!

Type 410 MM heeft medium hoogte én medium projectie -> en deze protheses zijn dus meer breed(!) dan hoog of naar voren...

Ik dacht voor de operatie dat ik dit ook niet wilde, veel projectie, maar nu had ik ze liever wel iets meer naar voren gehad, omdat je anders zo weinig ziet in je kleren, bh's worden bij de tepel niet helemaal gevuld en borsten in de breedte doen je bovendien alleen maar dikker lijken :-(

Nou, gelukkig maar dat jij je er nu toch redelijk goed bij voelt en gelukkig voor mij dat ik misschien met nog wat extra geduld nog iets meer projectie ga krijgen als de dames nog wat verder ingedaald zijn....

Liefs, Lisa

ps. ben toch wel heel erg benieuwd naar je fotos van nu hoor :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lisaah,

Ja deze foto's zijn idd net naar de operatie nu zijn ze veranderd.

Maar je hebt helemaal gelijk dat ik meer in de breedte heb dan naar voren en dat was net wat ik wilde.

Daarom wat ik al schreef als ik een wissel kan doen doe ik het gelijk.

Ik zorg snel voor foto's :116:

Grappig dat wij in hetzelfde zh geopereerd zijn.

p.s Het stomme is dat ik me goed had voorbereid.....niet goed genoeg dus.

Gr Mirjam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.