Ga naar inhoud

CupA84tje : 9 januari 2018 : Dr. Nio : Park kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie

@CupA84tje, heel veel succes morgen, meis. Niet stressen....maak er gewoon jouw feestdag van. Morgen krijg jij booooooobssssss :43:.

Good luck!

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

:53:, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je ze hebt,  @CupA84tje. Gefeliciteerd met je nieuwe boobies. Nu lekker rustig aan doen, lekker veel drinken om je vocht en narcose weg te spoelen, op tijd je medicijnen nemen en je lekker laten verwennen!

Ik hoop dat je een fijn herstel zult hebben en dat je vannacht een beetje zult slapen. De eerste 3 tot 5 dagen zijn het pittigst, daarna wordt het beter. Dus nog ff tandjes op elkaar. 

 

Veel liefs, Jaydee :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Jaydee:

Fijn dat je ze hebt,  @CupA84tje. Gefeliciteerd met je nieuwe boobies. Nu lekker rustig aan doen, lekker veel drinken om je vocht en narcose weg te spoelen, op tijd je medicijnen nemen en je lekker laten verwennen!

Ik hoop dat je een fijn herstel zult hebben en dat je vannacht een beetje zult slapen. De eerste 3 tot 5 dagen zijn het pittigst, daarna wordt het beter. Dus nog ff tandjes op elkaar. 

 

Veel liefs, Jaydee :53:

Hey dankjewel! 

Ja ik heb ze, alleen wel maga veel pijn. Heel stijf echt alsof er een vrachtwagen vijf x overheen gereden is. En hoe gaat het met jou nu? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Jessie1995:

Hooi 

 

is het meegevallen de operatie?

en hoeveel cc heb je laten plaatsen en welk merk? 

 

Succes met het herstel! 

Hey!

 

450 en 500cc wegens borstverschil. Dual plane, is wel ff pijnlijk maar dan heb je wel wat haha!

 

jij moet nog zie ik, weet ja al bij weke pc? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei CupA84tje:

Dankjewel jij ook gefeliciteerd! Hoe gaat het met jou? 

Heel goed! Vandaag 2 weken po. Gisteren controle gehad en alles zag er heel goed uit. Ben er ontzettend blij mee :wub: Heel veel succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo het is eindelijk na ruim 5 maanden wachten zover, dinsdag 9 januari was aangebroken!

 

s ochtends reden we om 7.45 weg gelukkig ruim optijd want er was best wat verkeer. Ik werd om 9 uur verwacht, en zou dan 10.30 mijn boobies krijgen. Uiteindelijk liep het wat uit. 

 

Toen ik aankwam werd ik meteen naar een privekamer gebracht (Parkkliniek in Rotterdam) daar kwam een heel lief meisje alles even uitleggen. 

Ik kon nog even tv kijken (die het niet deed haha) en dan zou ik rond 10uur gehaald worden. Ik lag wel te shaken van de spanning, werd vervolgens opgehaald om naar een uitslaapkamer gebracht te worden. Daar gingen ze het infuus klaarmaken. En moest ik wachten op dokter NIO. 

Daar was hij, wat een aardige man is het eigenlijk. Heel vriendelijk. Ik schaamde me namelijk heel erg voor mijn borsten. Hij laat je echt op de gemak voelen. Nou even kritisch aftekenen. En toen mocht ik super snel al mee naar de OK.

twee keer puffen en ik was weg onder narcose. 

Toen werd ik wakker het eerste wat ik deed was kijken naar beneden! Wist meteen waar ik was en hoe of wat haha. Gelijk janken van geluk, was zo blij.

Ben uiteindelijk om 1600 naar huis vertrokken. Het deed de eerste dag mega pijn, zal eerlijk zijn. Vooral de rug. Maar nu gaat het iets beter. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Aloysa:

Heel goed! Vandaag 2 weken po. Gisteren controle gehad en alles zag er heel goed uit. Ben er ontzettend blij mee :wub: Heel veel succes met je herstel!

Wat fijn zeg en heb net even gekeken heel mooi geworden ook. Gelukkig heb je ze optijd kunnen krijgen want had gehoord dat jouw pc een hernia had. Jij ook veel succes xx thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @CupA84tje, ja, ze zijn erg aardig daar hè? 

Heb je vannacht en beetje kunnen slapen? 

Hou je maar goed aan het medicijnschema, dat scheelt echt een slok op een borrel.

Mocht je een album aan gaan maken, dan hou ik me aanbevolen, meis. :38:

Ik ben blij dat het voor jou achter de rug is, want je had er behoorlijk stress van hè? En zeg nu eens eerlijk.... was het echt allemaal zo eng? 

Nu lekker rustig aan en genieten van de boobies. 

 

Fijn herstel

:53:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jessie1995
15 minuten geleden zei CupA84tje:

Hey!

 

450 en 500cc wegens borstverschil. Dual plane, is wel ff pijnlijk maar dan heb je wel wat haha!

 

jij moet nog zie ik, weet ja al bij weke pc? Xx

Is jou profiel foto het resultaat?

 

ik word 20 februari geopereerd zoo spannend

 

twijfel alleen tussen 400 en 500cc wil ook dual plane ben benieuwd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee inderdaad heel aardig, ook erg fijn dat je een privekamer krijgt. Je hebt wel gelijk het was is me wel meegevallen behalve de pij natuurlijk. Maar had het wel verwacht. Ik hou me aan een aangepast schema, en dat werkt nu wel. Alleen gisteren ging het wel slechter, wie weet word de pijn nu al minder. :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Jessie1995:

Is jou profiel foto het resultaat?

 

ik word 20 februari geopereerd zoo spannend

 

twijfel alleen tussen 400 en 500cc wil ook dual plane ben benieuwd!!

Nee dat was een foto van wat ik mooi vind haha!! Het resultaat is nu nog niet optimaal dus plaats later even een nieuwe profielfoto. Ik heb zelfs mijn bh nog niet uit door de pijn. Wat heb jij al vanjezelf? Ik had een a cup. Bij twijfel zeggen ze echt de grootste te kiezen. Ik was bang dat het te groot werd naar nu het erin zit denk ik nee, is mooie maat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jessie1995
33 minuten geleden zei CupA84tje:

Nee dat was een foto van wat ik mooi vind haha!! Het resultaat is nu nog niet optimaal dus plaats later even een nieuwe profielfoto. Ik heb zelfs mijn bh nog niet uit door de pijn. Wat heb jij al vanjezelf? Ik had een a cup. Bij twijfel zeggen ze echt de grootste te kiezen. Ik was bang dat het te groot werd naar nu het erin zit denk ik nee, is mooie maat.

Ben wel benieuwd na je resultaat 

Ik heb van mezelf c maar door zwangerschap niet mooi meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei CupA84tje:

@Jaydee inderdaad heel aardig, ook erg fijn dat je een privekamer krijgt. Je hebt wel gelijk het was is me wel meegevallen behalve de pij natuurlijk. Maar had het wel verwacht. Ik hou me aan een aangepast schema, en dat werkt nu wel. Alleen gisteren ging het wel slechter, wie weet word de pijn nu al minder. :54:

Geniet ervan, meis. Voordat je het weet ben je weer aan het werk. 

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jessie1995:

Ben wel benieuwd na je resultaat 

Ik heb van mezelf c maar door zwangerschap niet mooi meer

Heb een meisje gezien die had met ongeveer 400cc heel mooi resultaat. Ook met een gelijke situatie, maar ja de keus is heel moeilijk dat weet ik! Ga jij bij Nio? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jessie1995
2 minuten geleden zei CupA84tje:

Heb een meisje gezien die had met ongeveer 400cc heel mooi resultaat. Ook met een gelijke situatie, maar ja de keus is heel moeilijk dat weet ik! Ga jij bij Nio? 

Nee ik ga bij dr fresow via faceland weet je toevallig wie 400cc heeft? Dan kan ik spieken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-1-2018 om 15:18 zei Jessie1995:

Nee ik ga bij dr fresow via faceland weet je toevallig wie 400cc heeft? Dan kan ik spieken

Zo beetje late reactie maar ik zag het niet, je kan via het vergrootglas op de site zoeken op foto’s. Je kan dan bijvoorbeeld intypen 400cc. Op fotos zoeken? Succes met je keuze @Jessie1995

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jessie1995
1 uur geleden zei pnllg044:

Hi @Jessie1995, ik word as maandag geopereerd en krijg 400cc! Zal je op de hoogte houden als je dat wil? Super spannend allemaal! Over een maandje ben jij ook al aan de beurt! Xx

Ooh Jaa fijn zou fijn zijn Hihi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update: het is nu ruim een week na de operatie en gaat supergoed!

De eerste twee dagen waren het pittigst. Verder elke dag stukken beter. Slapen is nog wel heel ongemakkelijk maar dat komt ook allemaal wel goed. Van cup a naar deze mooie volle boezem jeej:43:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.