Ga naar inhoud

CupA84tje : 9 januari 2018 : Dr. Nio : Park kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei CupA84tje:

Hey ja dankjewel :wub: ik heb geen album maar zal je binnenkort is een fototje sturen. Met jou ook alles goed? Xx

Is goed, ben benieuwd! Met mij gaat het goed, sinds maandag weer aan het werk. Ben alleen ontzettend moe nog steeds. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Aloysa:

Is goed, ben benieuwd! Met mij gaat het goed, sinds maandag weer aan het werk. Ben alleen ontzettend moe nog steeds. 

Dat begrijp ik! Ik zal ook dinsdag weer beginnen ben dan 2 weken vrij geweest. Alleen ik hoef alleen maar 2x4 uurtjes te werken. Komt wel goed, anders ga ik :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update:

 

Ben nu 17 dagen po, alles gaat erg goed ik fiets ook al maar voorzichtig.

Vandaag voor het eerst voorzichtig bh's gepast, voor nu is het een 70 of 75 E, sommige F paste ik ook. Klinkt super groot maar voor het oog is het wel wat kleiner :) ben erg happy!

En ook superblij dat ik toch niet kleiner genomen heb...

Vrouwen die twijfelen, kan ik alleen maar zeggen: DOEN! Het is allemaal zo erg meegevallen, zelfs een stress kip zoals ik heeft het overleefd. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 19-1-2018 om 10:37 zei CupA84tje:

Update: het is nu ruim een week na de operatie en gaat supergoed!

De eerste twee dagen waren het pittigst. Verder elke dag stukken beter. Slapen is nog wel heel ongemakkelijk maar dat komt ook allemaal wel goed. Van cup a naar deze mooie volle boezem jeej:43:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hoi, ik ben vrijdag 9 maart geopereerd door dokter Nio en heb 400cc gekregen. Welke beha heb je aan op de foto? En wanneer mocht je deze dragen? 

Liefs Tamara 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.